acoute-ichi
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

acoute-ichi


 
AccueilRechercherDernières imagesglossaireLa charteConnexionS'enregistrer
Statistiques
Nous avons 403 membres enregistrés
L'utilisateur enregistré le plus récent est Skylinfracmi

Nos membres ont posté un total de 33442 messages dans 2296 sujets
Le livre d’or
J'ai rincontré un dinosaure, deux spiderman, eune princesse et l'père Noël... B97c1158078301a556ed53b41d29228cb3af00f5
N'hésitez pas à signer notre livre d'or
Partenaires
Devenez partenaire de ce forum en nous envoyant votre bannière ou logo.

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

compteur
RADIOS

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Le deal à ne pas rater :
Cdiscount : -30€ dès 300€ d’achat sur une sélection Apple
Voir le deal

Partagez | 
 

 J'ai rincontré un dinosaure, deux spiderman, eune princesse et l'père Noël...

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
AuteurMessage
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

J'ai rincontré un dinosaure, deux spiderman, eune princesse et l'père Noël... Empty
MessageSujet: J'ai rincontré un dinosaure, deux spiderman, eune princesse et l'père Noël... J'ai rincontré un dinosaure, deux spiderman, eune princesse et l'père Noël... I_icon_minitimeMar 22 Mar 2011 - 13:48

Pis ch'est pas tout, deux mariées, des pirates, un chevalier et des clowns...
Rassurez vos mes gins, j'ai rin funqué d'illicite (d'ailleurs j'finque pas) ni mingé des champignons allo-ici-gègènes et incore moins bu !
Non cheule après midi ch'est carnaval à l'école.
Min diu qu'is étottent fiers tout chés tiots, les apparels photos crépitottent d'partout... mi j'ai pas pus rester pace que j'ai deux tiotes qui font l'sieste mais à 16 h 30 j'monte min apparel pace qu'i faut que j'fasse des photos pou les mamans, pis j'ai déjà des commandes : "dis tu m'prendras en photo avec ma copine ?" "moi aussi, moi aussi !".... in est pas rintré ! surtout qu'i a des crêpes, gâtieaux et gaufes faits par chés parints d'élèfes pou l'goûter...
J'vas aussi déguiser les deux tiotes siesteuses pou 16 h 30...
Youpi ! ch'est la fiête....
Revenir en haut Aller en bas
Roger

Roger

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 17/12/2009
Messages : 1281
Localisation Henin Beaumont

J'ai rincontré un dinosaure, deux spiderman, eune princesse et l'père Noël... Empty
MessageSujet: Re: J'ai rincontré un dinosaure, deux spiderman, eune princesse et l'père Noël... J'ai rincontré un dinosaure, deux spiderman, eune princesse et l'père Noël... I_icon_minitimeMar 22 Mar 2011 - 14:43

té vas t'déguiser aussi tiote?
Revenir en haut Aller en bas
http://www.videochti.fr
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

J'ai rincontré un dinosaure, deux spiderman, eune princesse et l'père Noël... Empty
MessageSujet: Re: J'ai rincontré un dinosaure, deux spiderman, eune princesse et l'père Noël... J'ai rincontré un dinosaure, deux spiderman, eune princesse et l'père Noël... I_icon_minitimeMar 22 Mar 2011 - 18:15

ouais ouais ouais....
d'vinez in quo ?
Revenir en haut Aller en bas
camanette

camanette

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 611
Localisation chef lieu du pas de calais

J'ai rincontré un dinosaure, deux spiderman, eune princesse et l'père Noël... Empty
MessageSujet: Re: J'ai rincontré un dinosaure, deux spiderman, eune princesse et l'père Noël... J'ai rincontré un dinosaure, deux spiderman, eune princesse et l'père Noël... I_icon_minitimeMar 22 Mar 2011 - 18:48

in tiote bellotte????
Revenir en haut Aller en bas
Roger

Roger

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 17/12/2009
Messages : 1281
Localisation Henin Beaumont

J'ai rincontré un dinosaure, deux spiderman, eune princesse et l'père Noël... Empty
MessageSujet: Re: J'ai rincontré un dinosaure, deux spiderman, eune princesse et l'père Noël... J'ai rincontré un dinosaure, deux spiderman, eune princesse et l'père Noël... I_icon_minitimeMar 22 Mar 2011 - 22:31

in indien? ou in garnoulle?
Revenir en haut Aller en bas
http://www.videochti.fr
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

J'ai rincontré un dinosaure, deux spiderman, eune princesse et l'père Noël... Empty
MessageSujet: Re: J'ai rincontré un dinosaure, deux spiderman, eune princesse et l'père Noël... J'ai rincontré un dinosaure, deux spiderman, eune princesse et l'père Noël... I_icon_minitimeMer 23 Mar 2011 - 8:39

ni l'un, ni l'aute, pis in guernoulle pou pousser l'poussette cha s'rot pas pratique (et l'tiête des gins ! j'vos raconte pas !)
Ch'est des cops à faire peur à chés gosses, eune guernoulle géante !
non non, mi déguisemint étot très sobre, discret et d'saison..
J'vos laisse cacher cor un tiot peu, j'm'in va faire de l'aide infreumatique chez eune copine, qui comprind pas commint in fait un compte supplémentaire dins l'messagerie, classer sin fichier d'noms de chés contacts et mette un peu d'ordre dins sin fichier photos, que ch'est un vrai capharnaüm, eune vaque n'y artrouvrot pas sin veau !
Revenir en haut Aller en bas
camanette

camanette

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 611
Localisation chef lieu du pas de calais

J'ai rincontré un dinosaure, deux spiderman, eune princesse et l'père Noël... Empty
MessageSujet: Re: J'ai rincontré un dinosaure, deux spiderman, eune princesse et l'père Noël... J'ai rincontré un dinosaure, deux spiderman, eune princesse et l'père Noël... I_icon_minitimeMer 23 Mar 2011 - 8:42

t'étos déguisée in bouquet' d'feurs....
Revenir en haut Aller en bas
Roger

Roger

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 17/12/2009
Messages : 1281
Localisation Henin Beaumont

J'ai rincontré un dinosaure, deux spiderman, eune princesse et l'père Noël... Empty
MessageSujet: Re: J'ai rincontré un dinosaure, deux spiderman, eune princesse et l'père Noël... J'ai rincontré un dinosaure, deux spiderman, eune princesse et l'père Noël... I_icon_minitimeMer 23 Mar 2011 - 8:46

in marguerite? in tulipe?in gardinier avec un capiau d'palle?flower
Revenir en haut Aller en bas
http://www.videochti.fr
nounours-94

nounours-94

Date d'inscription : 27/12/2009
Messages : 1567
Localisation Bolbec (76)

J'ai rincontré un dinosaure, deux spiderman, eune princesse et l'père Noël... Empty
MessageSujet: Re: J'ai rincontré un dinosaure, deux spiderman, eune princesse et l'père Noël... J'ai rincontré un dinosaure, deux spiderman, eune princesse et l'père Noël... I_icon_minitimeMer 23 Mar 2011 - 9:11

in maguette? rire
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

J'ai rincontré un dinosaure, deux spiderman, eune princesse et l'père Noël... Empty
MessageSujet: Re: J'ai rincontré un dinosaure, deux spiderman, eune princesse et l'père Noël... J'ai rincontré un dinosaure, deux spiderman, eune princesse et l'père Noël... I_icon_minitimeMer 23 Mar 2011 - 13:46

ben Camanette et Roger vos êtes fortiches
Nounours, in maguette !! pouquo pas in baudet, pindant qu't'y es ! Very Happy

alors comme j'vos ai dit, ch'étot très sobre, j'voulos pas trop m'faire armarquer pace que des adultes déguisés y n'd'avot pas gramint (les gins quind is t'rincontrent is disent tertous : on voulot l'faire mais in a pas osé, mi j'dis que si in fait pas c'qu'in a invie à 50 ans in l'f'ra pus jamais, pis tint qu'ch'est raisonnape...)

J'ai rincontré un dinosaure, deux spiderman, eune princesse et l'père Noël... E3fdcb884ed489b75afdb5a124913eaf
Revenir en haut Aller en bas
Invité
Invité



J'ai rincontré un dinosaure, deux spiderman, eune princesse et l'père Noël... Empty
MessageSujet: Re: J'ai rincontré un dinosaure, deux spiderman, eune princesse et l'père Noël... J'ai rincontré un dinosaure, deux spiderman, eune princesse et l'père Noël... I_icon_minitimeJeu 24 Mar 2011 - 7:31

tiote belotte ,ch'est tin capieau ed paille ,que t'avos aquaté à malo avec lyly,y manque eul mouette !!
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

J'ai rincontré un dinosaure, deux spiderman, eune princesse et l'père Noël... Empty
MessageSujet: Re: J'ai rincontré un dinosaure, deux spiderman, eune princesse et l'père Noël... J'ai rincontré un dinosaure, deux spiderman, eune princesse et l'père Noël... I_icon_minitimeJeu 24 Mar 2011 - 7:39

ouais j'ai du l'inlever, alle voulot minger les fleurs ! Very Happy
Revenir en haut Aller en bas
nounours-94

nounours-94

Date d'inscription : 27/12/2009
Messages : 1567
Localisation Bolbec (76)

J'ai rincontré un dinosaure, deux spiderman, eune princesse et l'père Noël... Empty
MessageSujet: Re: J'ai rincontré un dinosaure, deux spiderman, eune princesse et l'père Noël... J'ai rincontré un dinosaure, deux spiderman, eune princesse et l'père Noël... I_icon_minitimeJeu 24 Mar 2011 - 11:46

dommache que chéto pas un abat jour les gins i z'aurotent bien rit,et nous z'autes aussi rire
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

J'ai rincontré un dinosaure, deux spiderman, eune princesse et l'père Noël... Empty
MessageSujet: Re: J'ai rincontré un dinosaure, deux spiderman, eune princesse et l'père Noël... J'ai rincontré un dinosaure, deux spiderman, eune princesse et l'père Noël... I_icon_minitimeJeu 24 Mar 2011 - 12:54

bin j'y pinserai pou l'in prochain... faut dire j'sus eune leumière, toudis au courant et toudis branchée ! Very Happy (pis modeste in pus)
Revenir en haut Aller en bas
Roger

Roger

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 17/12/2009
Messages : 1281
Localisation Henin Beaumont

J'ai rincontré un dinosaure, deux spiderman, eune princesse et l'père Noël... Empty
MessageSujet: Re: J'ai rincontré un dinosaure, deux spiderman, eune princesse et l'père Noël... J'ai rincontré un dinosaure, deux spiderman, eune princesse et l'père Noël... I_icon_minitimeJeu 24 Mar 2011 - 14:21

Citation :
aut dire j'sus eune leumière, toudis au courant et toudis branchée ! Very Happy (pis modeste in pus)
j' a d o r e !!

cha ch'est du tac au tac!!! J'ai rincontré un dinosaure, deux spiderman, eune princesse et l'père Noël... 106396
Revenir en haut Aller en bas
http://www.videochti.fr
nounours-94

nounours-94

Date d'inscription : 27/12/2009
Messages : 1567
Localisation Bolbec (76)

J'ai rincontré un dinosaure, deux spiderman, eune princesse et l'père Noël... Empty
MessageSujet: Re: J'ai rincontré un dinosaure, deux spiderman, eune princesse et l'père Noël... J'ai rincontré un dinosaure, deux spiderman, eune princesse et l'père Noël... I_icon_minitimeJeu 24 Mar 2011 - 15:04

attention d' ne pas t' faire électrocuter J'ai rincontré un dinosaure, deux spiderman, eune princesse et l'père Noël... 993998
Revenir en haut Aller en bas
Contenu sponsorisé




J'ai rincontré un dinosaure, deux spiderman, eune princesse et l'père Noël... Empty
MessageSujet: Re: J'ai rincontré un dinosaure, deux spiderman, eune princesse et l'père Noël... J'ai rincontré un dinosaure, deux spiderman, eune princesse et l'père Noël... I_icon_minitime

Revenir en haut Aller en bas
 

J'ai rincontré un dinosaure, deux spiderman, eune princesse et l'père Noël...

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 

 Sujets similaires

-
» J' in ténos eune bonne à l' Noel.
» Eune maille à l'indrot, eune maille à l'invers...
» Cha sint Noël !
» L'baudet d'Noel
» décorations de noel
Page 1 sur 1

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
acoute-ichi :: Pour bien commencer la journée :: Ch'est histoire d'dire-