acoute-ichi
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

acoute-ichi


 
AccueilRechercherDernières imagesglossaireLa charteConnexionS'enregistrer
Statistiques
Nous avons 403 membres enregistrés
L'utilisateur enregistré le plus récent est Skylinfracmi

Nos membres ont posté un total de 33442 messages dans 2296 sujets
Le livre d’or
Pour voir les vidéos dans les sujets B97c1158078301a556ed53b41d29228cb3af00f5
N'hésitez pas à signer notre livre d'or
Partenaires
Devenez partenaire de ce forum en nous envoyant votre bannière ou logo.

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

compteur
RADIOS

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Le Deal du moment :
Réassort du coffret Pokémon 151 ...
Voir le deal

Partagez | 
 

 Pour voir les vidéos dans les sujets

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
AuteurMessage
Roger

Roger

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 17/12/2009
Messages : 1281
Localisation Henin Beaumont

Pour voir les vidéos dans les sujets Empty
MessageSujet: Pour voir les vidéos dans les sujets Pour voir les vidéos dans les sujets I_icon_minitimeJeu 17 Fév 2011 - 12:41

Bonjour tertous
Si vous n'arrivez pas à voir la vidéo ,comme celle que j'ai mis "reportage sur Léon et Gérard"et que vous voyez que des codes!
vous cliquez sur la case "profil" en haut puis vous cliquez sur "préférence" puis vous allez vers le bas , vous cliquez sur "OUI" de toujours autoriser le BBcode et sur le "OUI" de toujours autoriser le HTML et vous cliquez sur "enregistrer" en bas
Dîtes moi si vous voyez la vidéo après avoir corrigé.


Dernière édition par Roger le Jeu 17 Fév 2011 - 18:39, édité 1 fois
Revenir en haut Aller en bas
http://www.videochti.fr
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Pour voir les vidéos dans les sujets Empty
MessageSujet: Re: Pour voir les vidéos dans les sujets Pour voir les vidéos dans les sujets I_icon_minitimeJeu 17 Fév 2011 - 13:52

Eh ben te sais quo, oh grind chef à pleumes? Avec min viux manicraque que tertous i rit de m'guiffe tellemint qu'i est viux, eh ben cha marche direct, sins toucher à rin.

J'ai même le son!

Te pinses bin que je ne vas nin aller toucher à tous ches bazars que te dis, histoire de tout casser et vir si que je chus capabe de réparer.

In tous les cas, avec tin arportache, in apprind eune masse de séquos au sujet de ches deux-là.
In m'arot demindé qui qu'ch'est qui est à l'origine des tréteaux de l'impasse, j'aros répondu Léon sins hésiter. J'aros perdu...
Revenir en haut Aller en bas
Roger

Roger

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 17/12/2009
Messages : 1281
Localisation Henin Beaumont

Pour voir les vidéos dans les sujets Empty
MessageSujet: Re: Pour voir les vidéos dans les sujets Pour voir les vidéos dans les sujets I_icon_minitimeJeu 17 Fév 2011 - 14:43

Code:
eh ben cha marche direct, sins toucher à rin.
J'pinse que té l'vos bien directemint sur ch'forum sur l'catégorie "coin des artistes" mais in cliquant sur le sujet "reportage sur Léon et Gérard" esque té vot bien l'vidéo aussi??
Revenir en haut Aller en bas
http://www.videochti.fr
Invité
Invité



Pour voir les vidéos dans les sujets Empty
MessageSujet: Re: Pour voir les vidéos dans les sujets Pour voir les vidéos dans les sujets I_icon_minitimeJeu 17 Fév 2011 - 18:20

mi ch'est parel, ej lis el vidéd sans rien toucher, el son et l'image, ch'est parfait, , heureusemint pour mi!!!
Revenir en haut Aller en bas
Invité
Invité



Pour voir les vidéos dans les sujets Empty
MessageSujet: Re: Pour voir les vidéos dans les sujets Pour voir les vidéos dans les sujets I_icon_minitimeJeu 17 Fév 2011 - 18:23

pour el photo ej peut dire in grand merci à tiote belotte, ch'est elle qui l'à installée
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

Pour voir les vidéos dans les sujets Empty
MessageSujet: Re: Pour voir les vidéos dans les sujets Pour voir les vidéos dans les sujets I_icon_minitimeJeu 17 Fév 2011 - 18:54

ch'duc a écrit:
pour el photo ej peut dire in grand merci à tiote belotte, ch'est elle qui l'à installée

De rien ch'duc ch'est avec plaiji, et d'pis l'timps qu'in in avot parlé !
Té vos in arrife toudis à faire c'qui nos est demindé Roger et mi, dins l'mesure d'nous possibilités, faut juste avoir un tiot peu d'patienche... Very Happy Very Happy
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Pour voir les vidéos dans les sujets Empty
MessageSujet: Re: Pour voir les vidéos dans les sujets Pour voir les vidéos dans les sujets I_icon_minitimeJeu 17 Fév 2011 - 19:32

Roger a écrit:
Code:
eh ben cha marche direct, sins toucher à rin.
J'pinse que té l'vos bien directemint sur ch'forum sur l'catégorie "coin des artistes" mais in cliquant sur le sujet "reportage sur Léon et Gérard" esque té vot bien l'vidéo aussi??

Eh ben acoute, au risque de te priver d'eune raison de rire de mi... même in cliquint là d'ùche que te dis cha marche.

Alors? Pourri min manicraque? D'ailleurs, intre nous hein, si qu'i fallot s'amuser à configurer pour archevoir l'html et tout cha spécifiquemint pour les sujets qui permettent de vir l'vidéo in faijint deux clics de puq que la normale, hein... cha serot tordu de chez tordu énon?

Désolé oh min grind chef à pleumes, cha marche malgré que j'ai nin le derni cri de l'informatique.

J'ai windows, ch'est déjà bin énon?
Revenir en haut Aller en bas
Roger

Roger

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 17/12/2009
Messages : 1281
Localisation Henin Beaumont

Pour voir les vidéos dans les sujets Empty
MessageSujet: Re: Pour voir les vidéos dans les sujets Pour voir les vidéos dans les sujets I_icon_minitimeJeu 17 Fév 2011 - 21:07

Citation :
D'ailleurs, intre nous hein, si qu'i fallot
s'amuser à configurer pour archevoir l'html et tout cha spécifiquemint
pour les sujets qui permettent de vir l'vidéo in faijint deux clics de
puq que la normale, hein..
Ouais Batisse,il faut faire ce que j'ai mis au d'zeur,de bien mettre le oui pour toujours Autoriser le HTML.
les codes que j'mets pour lire les vidéos sont en langage HTML,dins les catégories,ch'est automatique,tindis que dins les sujets faut l'autoriser dins tin profil.
Alors pour ceux qui ont des hiéroglyphes à l'plache de l'vidéo,allez dins votre profil et cliquez sur le oui pour autoriser le HTML.
merci Batisse pour tes réponses,cha m'a bien aidé. Pour voir les vidéos dans les sujets 106396
Revenir en haut Aller en bas
http://www.videochti.fr
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Pour voir les vidéos dans les sujets Empty
MessageSujet: Re: Pour voir les vidéos dans les sujets Pour voir les vidéos dans les sujets I_icon_minitimeJeu 17 Fév 2011 - 21:46

Roger a écrit:
merci Batisse pour tes réponses,cha m'a bien aidé. Pour voir les vidéos dans les sujets 106396

Te ne seros nin incore eune fos in train de te foutre de mi par hasard?
Revenir en haut Aller en bas
nounours-94

nounours-94

Date d'inscription : 27/12/2009
Messages : 1567
Localisation Bolbec (76)

Pour voir les vidéos dans les sujets Empty
MessageSujet: Re: Pour voir les vidéos dans les sujets Pour voir les vidéos dans les sujets I_icon_minitimeVen 18 Fév 2011 - 19:13

ej sus allé vire l' reportache que tiote belotte a mise in ligne ché granmint pus simpe .
jiuste eune question Roger:à quoi cha sert vou langache codé?s ché pas eune critique mais juste pour savoir comme quiquin comme mi qui n' conno rien in informatique ché toudis bon d'apprinte.
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

Pour voir les vidéos dans les sujets Empty
MessageSujet: Re: Pour voir les vidéos dans les sujets Pour voir les vidéos dans les sujets I_icon_minitimeVen 18 Fév 2011 - 22:30

J'ai pas mis l'vidéo in ligne comme té dis, j'l'ai mis in partache su facebook et certains de mes contacts chtis l'ont eux aussi mis in partache insuite, ch'est comme cha que t'as du l'vir..... et c'qui est comique ch'est que quind té cliques su c'que j'ai partagé bin t'arrife su ch'forum.... l'partache j'le fais esprès pou faire découvrir ch'forum.
Pis ch'est pas nosautes qui mettont les "langages codés" comme té dis, comme dit roger des fos quind in partache un loyen, ch'est des codes qui apparaissent à l'plache de l'vidéo chez certains, mais cha vient pas d'nous, i suffit d'faire comme Roger i esplique (ch'est pas compliqué quind même, Roger l'esplique très bin) pou que cha marche sins "langage codé"..... au moins essaie, j'sus sure que té vas y arriver
Té sais mi nin pus j'sus pas informaticienne, i a 15 ins j'm'étos incor jamais assise devint un ordinateur, mais té sais c'qu'in dit, ch'est in forgeant qu'in devient forgeron et j'ai quer essayer de comprinde...
Revenir en haut Aller en bas
nounours-94

nounours-94

Date d'inscription : 27/12/2009
Messages : 1567
Localisation Bolbec (76)

Pour voir les vidéos dans les sujets Empty
MessageSujet: Re: Pour voir les vidéos dans les sujets Pour voir les vidéos dans les sujets I_icon_minitimeSam 19 Fév 2011 - 9:33

merci davoir éclairé m' laterne tiote belotte.esse sus comme ti j'ai quer à esayer d' comprinte.ché comme quand ej veut apprinte un morciau d' musique ale guitare.
bon wee à ti et aux autes foromeux.
si té veut d'el pleufe ej peut t'in invoyer Pour voir les vidéos dans les sujets 541981
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

Pour voir les vidéos dans les sujets Empty
MessageSujet: Re: Pour voir les vidéos dans les sujets Pour voir les vidéos dans les sujets I_icon_minitimeMer 11 Mai 2011 - 8:29

...Je passe, j' arnonche à comprinte ! ! ! ! j' vas vous invoyer eune photo d' obélisse aveuc des hiérogriffes pour vire si vous savez lire ches machins la ! !
In verra si vous faisez core les malins ! ! !
Pour voir les vidéos dans les sujets 563562 Pour voir les vidéos dans les sujets 880436 rire Pour voir les vidéos dans les sujets 176586
Revenir en haut Aller en bas
Contenu sponsorisé




Pour voir les vidéos dans les sujets Empty
MessageSujet: Re: Pour voir les vidéos dans les sujets Pour voir les vidéos dans les sujets I_icon_minitime

Revenir en haut Aller en bas
 

Pour voir les vidéos dans les sujets

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 

 Sujets similaires

-
» Is ne savtent pus quo invinter pour nin causer des sujets qui fachtent
» Dernis sujets
» Des sujets qui ne se fermtent nin, cha n'arrive qu'à mi?
» LYLY peut pas vir les vidéos....
» Cinsure chu les vidéos à Léon?
Page 1 sur 1

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
acoute-ichi :: Demandes ou suggestions à faire :: Bureau du chef-