acoute-ichi
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

acoute-ichi


 
AccueilRechercherDernières imagesglossaireLa charteConnexionS'enregistrer
Statistiques
Nous avons 403 membres enregistrés
L'utilisateur enregistré le plus récent est Skylinfracmi

Nos membres ont posté un total de 33442 messages dans 2296 sujets
Le livre d’or
Bielle à faire peur ? B97c1158078301a556ed53b41d29228cb3af00f5
N'hésitez pas à signer notre livre d'or
Partenaires
Devenez partenaire de ce forum en nous envoyant votre bannière ou logo.

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

compteur
RADIOS

Fichier hébergé par Archive-Host.com

-55%
Le deal à ne pas rater :
Coffret d’outils – STANLEY – STMT0-74101 – 38 pièces – ...
21.99 € 49.04 €
Voir le deal

Partagez | 
 

 Bielle à faire peur ?

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
AuteurMessage
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

Bielle à faire peur ? Empty
MessageSujet: Bielle à faire peur ? Bielle à faire peur ? I_icon_minitimeDim 6 Fév 2011 - 20:44

Cheule année in dot arfaire nous cartes d'identité.
Nos vl'a partis samedi après midi pour aller faire nous photos. J'pinse que vos savez qu'asteur in a pus l'drot d'sourire su les photos des papis officiels, limite in dot faire la g---e ! (comme chés mannequins tas d'oches su les podiums).
In arrive chez l'photographe, in tiot jone homme d'eune vingtaine d'années, tout bieau, tout frais, me dit qu'i faut aussi qu'j'artire mes leunettes, et mes boucles d'orelles (bon j'avos des grindes boucles d'orelles qui berloquottent, alors cha j'veux bin) mais mes leunettes !!! quoque qu'is vont pas invinter l'prochain cop !!! J'porte des leunettes d'pis l'âche d'6 ins et sins elles comme j'sus myope comme eune taupe, j'vos pas à 5 m et j'ai tindance à faire eune drôle d'tiête ! bref in fait les photos et l'tiot jone me deminde si j'veux les vir.
Et là mes gins, le choc de ma vie !!!! affraid HORRREUR, mais qui ch'est cheulalle que j'me sus dit, i s'a trompé l'tiot jone i m'a fait vir les photos de l'mamie qui est v'nue avint mi, ch'est pas possipe autremint !...
J'm'arconnos absolumint pas, in dirot eune arpris d'justice.... avec eune tiête parelle quind j'vais vouloir prinde l'avion au mos d'avril, is vont jamais m'laisser passer, is vont arcacher dins leu' fichiers du grind banditisme, ch'est mi qui vos l'dit ! In pus in dirot qu'j'ai au moins 10 ins d'pus, is vont jamais m'arconnaite !
Alors à quo cha sert d'avoir eune carte d'identité avec eune photo qui n'arsonne absolumint pas à l'personne ???
Quind à min homme, pou li pas d'problème, in l'arconnot bin ! pfffff !
Ben, j'm'in sus par cor armise ! du cop pou fêter cha, j'ai payé l'restaurant à min homme... faut qu'j'in profite tint que j'peux cor circuler normalemint !
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Bielle à faire peur ? Empty
MessageSujet: Re: Bielle à faire peur ? Bielle à faire peur ? I_icon_minitimeLun 7 Fév 2011 - 7:23

Bienvenue au clup tiote! Ch'est un autre arpris de justice qui te salue.

T'imagine ichi si qu'in arrivint chez les étasuniens le douanier i te deminte de te démaquiller, d'avoir tes cavux toutoules etc. pour être aussi moche que possipe....

Si qu'is étottent logiques avec eux-mêmes, vu qu'is font inlever tes leunettes tchand qu'in n'd'a beso, is devrottent aussi faire inlever les fausses dints et les moumoutes.

Je ne sais nin pourquo is nous font saquer des tiêtes ainsi. Peut-être pour nous arconnaître si jamais in nous trouve morts.

Infin bon, l'plupart du timps in est vivints tchand qu'un flic ou un douanier i nous deminte nous papis. Pis si te meurs dins un attintat ou un mache accidint d'auto, ch'est jamais que t'tiête qu'i a chu l'photo, et elle risque d'être esquintée.

Mi je proposse qu'in mette aussi l'photo des gins tout nus, de dos, de face et de profil.

N'importe quo.

Euh... te pourros nin nous la scanner ta photo d'arprisse de justice? Histoire de rigoler un tiot peu.

Promis in in fera bon usage....
Revenir en haut Aller en bas
Roger

Roger

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 17/12/2009
Messages : 1281
Localisation Henin Beaumont

Bielle à faire peur ? Empty
MessageSujet: Re: Bielle à faire peur ? Bielle à faire peur ? I_icon_minitimeLun 7 Fév 2011 - 9:20

inl'ver ses leunettes pour faire eun' photo d'idintié! bin vlà chi aut' cosse! cha s'rot des leunettes de soleil,là! j'dis pas.
et sur tin permis d'conduire, si té portes des leunettes,in t'oblige de faire eun' photo avec !
Revenir en haut Aller en bas
http://www.videochti.fr
nounours-94

nounours-94

Date d'inscription : 27/12/2009
Messages : 1567
Localisation Bolbec (76)

Bielle à faire peur ? Empty
MessageSujet: Re: Bielle à faire peur ? Bielle à faire peur ? I_icon_minitimeLun 7 Fév 2011 - 9:37

t'en savo pas incor cha Batisse? quand j'ai fait arfaire l' miene parce qu'in m'avo volé pes papiers
mi cha cor été pire j'avo attrapé des boutons. ché à-dire que j'avo attrapé eune maladie soit disant d'après l' dermatho qui a disparue d' pis 20 t'ans(la preufe) à cosse des infiltrations. parce qui a d'el cortisone.et cha t'inlève des immunités in diro un lépreux.si ej met l' photo such' site vous allez vous sauver in courant. Bielle à faire peur ? 11273
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

Bielle à faire peur ? Empty
MessageSujet: Re: Bielle à faire peur ? Bielle à faire peur ? I_icon_minitimeLun 7 Fév 2011 - 10:00

Bon j'vos que j'sus pas la seule à faire peur (su l'photo, pace qu'in naturel.... Very Happy )
Vos imaginez dins eune dizaine d'années quind tertous ara arfait chés cartes d'idintité ou passeports, in va tertous avoir des tiêtes d'zombis...
J'plains chés douaniers, is vont faire d'sacrés cauchemars, cha vaudrot bin eune prime de risque pou non sommel réparateur !
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Bielle à faire peur ? Empty
MessageSujet: Re: Bielle à faire peur ? Bielle à faire peur ? I_icon_minitimeLun 7 Fév 2011 - 10:36

Récemmint j'ai arfait min permis et ch'coup-ichi j'ai pu garder mes leunettes et esquisser l'ombre d'un sourire. L'préfecture elle n'a rin dit. Du coup je chus un tiot peu moins laid que le coup d'avint... pour 2 ins!
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

Bielle à faire peur ? Empty
MessageSujet: Re: Bielle à faire peur ? Bielle à faire peur ? I_icon_minitimeMar 8 Fév 2011 - 10:24

batisse a écrit:

Euh... te pourros nin nous la scanner ta photo d'arprisse de justice? Histoire de rigoler un tiot peu.
Promis in in fera bon usage....

Même le scanner i n'a nin voulot d'ête complice de cheule abomination ! i m'a arjeté m'photo et tertoutes leumières ont clignoté rouche !

Eune de mes amies m'a fait armarquer quind j'y ai fait vir l'photo, que pou Halloween j'aros pas b'soin de m'déguiser...
heu ! ch'est eune amie finalemint ?
Revenir en haut Aller en bas
Roger

Roger

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 17/12/2009
Messages : 1281
Localisation Henin Beaumont

Bielle à faire peur ? Empty
MessageSujet: Re: Bielle à faire peur ? Bielle à faire peur ? I_icon_minitimeMar 8 Fév 2011 - 10:32

Citation :
quind j'y ai fait vir l'photo, que pou Halloween j'aros pas b'soin de m'déguiser...
A ch'point là!!!
té rigoles quand même...
Revenir en haut Aller en bas
http://www.videochti.fr
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

Bielle à faire peur ? Empty
MessageSujet: Re: Bielle à faire peur ? Bielle à faire peur ? I_icon_minitimeMar 8 Fév 2011 - 10:41

bin, té sais j'cros qu'i vaut miux in rire ! Bielle à faire peur ? 979863
Revenir en haut Aller en bas
nounours-94

nounours-94

Date d'inscription : 27/12/2009
Messages : 1567
Localisation Bolbec (76)

Bielle à faire peur ? Empty
MessageSujet: Re: Bielle à faire peur ? Bielle à faire peur ? I_icon_minitimeMar 8 Fév 2011 - 11:37

met nous eune photo tiote belotte in t' dira s' qu'in in pinse.
t' bile pas in est pas es moqueux d' gins. rire
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

Bielle à faire peur ? Empty
MessageSujet: Re: Bielle à faire peur ? Bielle à faire peur ? I_icon_minitimeMar 8 Fév 2011 - 18:31

Bon pisque vos insistez, mais j'décline toute responsabilité dins vous éventuels cauchemars Smile
Bielle à faire peur ? 1111855922_madamemimL_468x629
Revenir en haut Aller en bas
Invité
Invité



Bielle à faire peur ? Empty
MessageSujet: Re: Bielle à faire peur ? Bielle à faire peur ? I_icon_minitimeMar 8 Fév 2011 - 20:27

cha t'va comme in gant el coiffure in pétard,y parait que ch'est la mode
Revenir en haut Aller en bas
nounours-94

nounours-94

Date d'inscription : 27/12/2009
Messages : 1567
Localisation Bolbec (76)

Bielle à faire peur ? Empty
MessageSujet: Re: Bielle à faire peur ? Bielle à faire peur ? I_icon_minitimeMer 9 Fév 2011 - 10:19

té belle Adèle rire
Revenir en haut Aller en bas
Contenu sponsorisé




Bielle à faire peur ? Empty
MessageSujet: Re: Bielle à faire peur ? Bielle à faire peur ? I_icon_minitime

Revenir en haut Aller en bas
 

Bielle à faire peur ?

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 

 Sujets similaires

-
» Cor eune bielle région
» Eune bielle promenate
» Mais qu'elle est bielle la France...
» Cmint s'faire des amis?
» I n'd'a des qui n'ont nin peur de se linchi dins les travaux...
Page 1 sur 1

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
acoute-ichi :: Pour bien commencer la journée :: Ch'est histoire d'dire-