acoute-ichi
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

acoute-ichi


 
AccueilRechercherDernières imagesglossaireLa charteConnexionS'enregistrer
Statistiques
Nous avons 403 membres enregistrés
L'utilisateur enregistré le plus récent est Skylinfracmi

Nos membres ont posté un total de 33442 messages dans 2296 sujets
Le livre d’or
Alle est célèpe nou tarte au Maroilles.... B97c1158078301a556ed53b41d29228cb3af00f5
N'hésitez pas à signer notre livre d'or
Partenaires
Devenez partenaire de ce forum en nous envoyant votre bannière ou logo.

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

compteur
RADIOS

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Le deal à ne pas rater :
Cartes Pokémon 151 : où trouver le coffret Collection Alakazam-ex ?
Voir le deal

Partagez | 
 

 Alle est célèpe nou tarte au Maroilles....

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
AuteurMessage
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

Alle est célèpe nou tarte au Maroilles.... Empty
MessageSujet: Alle est célèpe nou tarte au Maroilles.... Alle est célèpe nou tarte au Maroilles.... I_icon_minitimeVen 3 Déc 2010 - 7:52

L'matin in déjeunant j'lis l'tiot journal gratuit que min homme i récupère à l'gare la veille..
Ch'est pus tout à fait des nouvielles fraiques mais j'ai quer lire c'tiot journal pace qu' i a des fos des tiotes infos fort intéressantes.
Donc c'matin j'feuillette et j'arrife à l'pache météo, bon pas b'soin de l'lire car l'timps qui va faire i est d'ja passé, pis min argard vot eune tiote phrase qui m'a fait bin sourire, ch'étot écrit juste in d'sous de l'carte d'France :

"Pour prendre l'hiver à rebrousse poil, mange une tarte au Maroilles"

Z'avez vu cha ! nou tarte à eune renommmée nationale... pace que ch'gratuit chi, ch'est l'édition de Lyon ! Very Happy

A part cha, i arneiche d'pis 1 heure, ch'est de m'faute j'ai pas fait d'tarte au maroilles ! Very Happy Very Happy
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

Alle est célèpe nou tarte au Maroilles.... Empty
MessageSujet: Re: Alle est célèpe nou tarte au Maroilles.... Alle est célèpe nou tarte au Maroilles.... I_icon_minitimeVen 3 Déc 2010 - 12:54

C'matin in allint à l'école de loin j'vos eune tiête d'pingouin qui dépassot intre deux carettes... J'me dis t'as l'berlue m'file !!! j'sais bin qu'in est invahie d'neiche pas quind même !!! si les pingouins débarquent ch'est pas bon sine et in est loin du récauffemint climatique.....
Ouf !!! l'banquise cha s'ra pas cor pou aujourd'hui ! ch'étot un tiot qui avot un bonnet in forme d'tiête d'pingouin ! bin mignon d'ailleurs c'bonnet, à min avis ch'étot du tricotache maison...

A part cha, i neiche toudis... in devot aller in Alsace samedi et diminche avec des amis, in arnonce au voyache...
Du cop j'vas aller donner un cop d'main à mes copines su l'stand des "nounous" pou l' Téléthon.... tous chés objets sont finis : décorations d'Noë, cartes d'voeux, tiots objets in bos peint, écharpes tricotées... tout cha fait par chés tiotes mains des "nounous"
Revenir en haut Aller en bas
Invité
Invité



Alle est célèpe nou tarte au Maroilles.... Empty
MessageSujet: Re: Alle est célèpe nou tarte au Maroilles.... Alle est célèpe nou tarte au Maroilles.... I_icon_minitimeVen 3 Déc 2010 - 17:37

ach t 'heure chi y fait moins cinq ,et y à del pleuf ed prévue pour es soir, cha va etre gai sur ches routes,el prudence al est de rigueur, el mieux ed tout pour ceux qui n'ont pas besoin ed lus autos chest d'aller à pied ou rester au caud as maison
Revenir en haut Aller en bas
Loumarcel

Loumarcel

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 26/12/2009
Messages : 1417
Localisation Prés de Montpellier

Alle est célèpe nou tarte au Maroilles.... Empty
MessageSujet: Re: Alle est célèpe nou tarte au Maroilles.... Alle est célèpe nou tarte au Maroilles.... I_icon_minitimeSam 4 Déc 2010 - 8:18

ichi i fait - 6° mais pas d'neich ni d'nuach' dins l'ciel qui va passer au bleu.
Revenir en haut Aller en bas
Invité
Invité



Alle est célèpe nou tarte au Maroilles.... Empty
MessageSujet: Re: Alle est célèpe nou tarte au Maroilles.... Alle est célèpe nou tarte au Maroilles.... I_icon_minitimeSam 4 Déc 2010 - 16:29

asteur ,y pleut gare au verglas..
Revenir en haut Aller en bas
Contenu sponsorisé




Alle est célèpe nou tarte au Maroilles.... Empty
MessageSujet: Re: Alle est célèpe nou tarte au Maroilles.... Alle est célèpe nou tarte au Maroilles.... I_icon_minitime

Revenir en haut Aller en bas
 

Alle est célèpe nou tarte au Maroilles....

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 

 Sujets similaires

-
» Escalope ed dinde aux maroilles et endives alle l'cassonate....
» Escalopes au Maroilles
» Ene tarte au pommes
» tarte aux figues
» L'tarte al l'bière
Page 1 sur 1

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
acoute-ichi :: Pour bien commencer la journée :: Ch'est histoire d'dire-