acoute-ichi
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

acoute-ichi


 
AccueilRechercherDernières imagesglossaireLa charteConnexionS'enregistrer
Statistiques
Nous avons 403 membres enregistrés
L'utilisateur enregistré le plus récent est Skylinfracmi

Nos membres ont posté un total de 33442 messages dans 2296 sujets
Le livre d’or
Ches pulls tricotés, faits mason B97c1158078301a556ed53b41d29228cb3af00f5
N'hésitez pas à signer notre livre d'or
Partenaires
Devenez partenaire de ce forum en nous envoyant votre bannière ou logo.

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

compteur
RADIOS

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Le Deal du moment :
Cdiscount : -30€ dès 300€ ...
Voir le deal

Partagez | 
 

 Ches pulls tricotés, faits mason

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
AuteurMessage
la clo



Sexe : Féminin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 647
Localisation Brive la Gaillarde

Ches pulls tricotés, faits mason Empty
MessageSujet: Ches pulls tricotés, faits mason Ches pulls tricotés, faits mason I_icon_minitimeVen 3 Sep 2010 - 9:10

D'nos jours y a un tro à un pull, in l'jette.
In n'jétot rien. quanque j'étos tiote.
In détricotot ches pulls.
Souvenez-vous avec vote mère devint vous, à détricoter et vous d'vant les deux mains tendues, face à elle, pour fabriquer l'écheveau d'laine. Si in voulot pas trop d'frisettes à l'laine in lavot l'écheveau bien attaché surtout pour pas qu'tout i s'mélanche.
Quanque i avot assez d'laine ed prêtes, là in immaginot un nouvieau pull et l'tricotache queminchot.
Comme i avot plusieurs pulls à l'origine, in avot des pulls à rayures !
Qui n'in a pas eu ? quanque les couleurs ale s'mariotent bien cha allot mais y a eu des cops du qu'ch'étot pas inne réussite mais in n'disot rien, ch'étot du neuf avec du vieux.
Revenir en haut Aller en bas
Loumarcel

Loumarcel

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 26/12/2009
Messages : 1417
Localisation Prés de Montpellier

Ches pulls tricotés, faits mason Empty
MessageSujet: Re: Ches pulls tricotés, faits mason Ches pulls tricotés, faits mason I_icon_minitimeVen 3 Sep 2010 - 13:10

Pas avec em' mère mais avec Solan?e j'ai eu souvint les mains tindues in l'air pour détricoter ou alors directemint ar'faire eun' pelote qui servira pou un aut' pull.
J'in ai cor des crampes dins mes dogts. Ouaf! ouaf!
Ches gosses is ont eu toudis des biaux pulls.
Ches pétits infants aussi mais à ch't'heure ch'est pus à leu mote.
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

Ches pulls tricotés, faits mason Empty
MessageSujet: Re: Ches pulls tricotés, faits mason Ches pulls tricotés, faits mason I_icon_minitimeVen 3 Sep 2010 - 13:54

Mi j'ai m'bielle mère qui a toudis fait jusqu'à i a pas chi lommint chés pulls d'toutes chés couleurs avec des restants d'laine.
Un des dernis qu'alle a tricoté ch'étot pou m'file, seulemint alle avot oblié que s'tiote file avot 25 ins, i parait que l'infilache du pull cha valot un bon film comique, l'pull arrivant difficilemint au nombril de m'file qui étot bloquée avec chés bras coinchés in l'air...
Si Nougatine étot pas in vagances alle vos raconterot cha miux qu'mi car alle étot chez not' bielle mère au momint de l'essayache...
M'file avot pas osé dire à s'gind mère toute continte d'avoir fait ch'pull, qu'alle mettot pus c'ginre de tricot et qu'i devot être trop petit.


Dernière édition par tiote bellotte le Ven 3 Sep 2010 - 18:02, édité 1 fois
Revenir en haut Aller en bas
Roger

Roger

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 17/12/2009
Messages : 1281
Localisation Henin Beaumont

Ches pulls tricotés, faits mason Empty
MessageSujet: Re: Ches pulls tricotés, faits mason Ches pulls tricotés, faits mason I_icon_minitimeVen 3 Sep 2010 - 17:36

J'ai jamais vu mère tricoter,peut ête qu'elle aimot nin ou qu'elle n'avot nin l'temps vu qu'in étot 9 éfants,par contre racommoder des cauchettes!! cha ouais, et chétot tout un art aussi à faire surtout quand i avot des gros tros...
Revenir en haut Aller en bas
http://www.videochti.fr
Invité
Invité



Ches pulls tricotés, faits mason Empty
MessageSujet: Re: Ches pulls tricotés, faits mason Ches pulls tricotés, faits mason I_icon_minitimeVen 24 Sep 2010 - 11:20

ed temps en temps, cha m'arrife core ed racommoder mes grosses cochettes in laine,pour racommoder mes cochettes ,je m'sert d'einne tasse !!
Revenir en haut Aller en bas
Loumarcel

Loumarcel

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 26/12/2009
Messages : 1417
Localisation Prés de Montpellier

Ches pulls tricotés, faits mason Empty
MessageSujet: Re: Ches pulls tricotés, faits mason Ches pulls tricotés, faits mason I_icon_minitimeVen 24 Sep 2010 - 12:30

Et aprèst'as du jus d'cauchettes, j'croyos qu'avos quer du bon café.
Revenir en haut Aller en bas
Invité
Invité



Ches pulls tricotés, faits mason Empty
MessageSujet: Re: Ches pulls tricotés, faits mason Ches pulls tricotés, faits mason I_icon_minitimeVen 24 Sep 2010 - 14:27

ouai , loumarcel,j'ai aussi quer ech bon café
Revenir en haut Aller en bas
LYLY

LYLY

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 04/01/2010
Messages : 398
Localisation DUNKERQUE

Ches pulls tricotés, faits mason Empty
MessageSujet: Re: Ches pulls tricotés, faits mason Ches pulls tricotés, faits mason I_icon_minitimeSam 25 Sep 2010 - 16:31

L'jus d'cauchette ché du bon jus (mi ej me souviens d'eune polonaisse à Calonne qu'i in faisot comme cha et in s'régalot tertous aveuc... alle le passot tout duchemint à l'louche et que bonne odeur dins l'mason....
Ej précisse que l'cauchette alle étot neufe...
In n'sait jamais aveuc certains.....
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Ches pulls tricotés, faits mason Empty
MessageSujet: Re: Ches pulls tricotés, faits mason Ches pulls tricotés, faits mason I_icon_minitimeDim 26 Sep 2010 - 7:22

Ch'étot eune cauchette in coton ou in laine lili?

Parce que ch'est nin les mêmes apprêts de teinture, alors forchémint, cha ne donne nin le même goût à l'ieau de rinçache...

In puq, i fallot du tricoté serré et avec des malles qu'elles ne s'allongtent nin, pour éviter que le marc du café i passe au travers.

Les turcs aussi i font du café à l'cauchette, mais comme is sont plus pauvres que les boyaux rouches, is prentent des cauchettes bin usées, avec des trous. Cha fait qu'i a du marc dins lu café. Et un goût bin espécifique.

In tous les cas, cha explique le mystère de l'mercerie machin, dins le secteur d'ùche que lili elle étot tiote, qui avot des paires de cauchettes avec eune seule cauchette dedins... surtout les plus grintes pointures. Ch'étot à cause de l'louche.
Revenir en haut Aller en bas
min nain

min nain

Date d'inscription : 11/06/2011
Messages : 391
Localisation Hérault

Ches pulls tricotés, faits mason Empty
MessageSujet: Re: Ches pulls tricotés, faits mason Ches pulls tricotés, faits mason I_icon_minitimeSam 25 Juin 2011 - 20:06

J'viens d'lire tout l'sujet su l'tricot et cha m'a fait sourire et rappeler des souvenirs.Tout cha, ché vrai. In tricotot, détricotot pou ne rien jechter, in faisot des écheveaux, psis des pelotes bien rondes et bien grosses.
Min souv'nir, chétot d' vir em grind- mére qui faisot toudis ses boules in forme d'oeuf, comme in ballon d'rugby. Plus tard, j'ai essayé et j'n'a jamais réussi à in faire autant. Ché vraimint bizarre. Pour mi, qu'i'étot tiote, chétot in mystère...
mi, j'a beaucoup d'chance, j'a unne file qui a toudis mis les pulls que j'y tricotos avec plaisi, et ch'é l'minme cosse aveuc mes pétits-infants (13et 9 ans). Cha fait vraimint plaisi. Quand à m'note fille, l'laine ,al y grattot toudis!
Revenir en haut Aller en bas
nounours-94

nounours-94

Date d'inscription : 27/12/2009
Messages : 1567
Localisation Bolbec (76)

Ches pulls tricotés, faits mason Empty
MessageSujet: Re: Ches pulls tricotés, faits mason Ches pulls tricotés, faits mason I_icon_minitimeSam 25 Juin 2011 - 20:16

eune maille à l'indrot,eune maille à l'invers. Very Happy
Revenir en haut Aller en bas
min nain

min nain

Date d'inscription : 11/06/2011
Messages : 391
Localisation Hérault

Ches pulls tricotés, faits mason Empty
MessageSujet: Re: Ches pulls tricotés, faits mason Ches pulls tricotés, faits mason I_icon_minitimeSam 25 Juin 2011 - 21:59

cha s' vot qu't"a jamais tricoter sauf des gambettes, in valsant ou à la java!
Revenir en haut Aller en bas
Roger

Roger

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 17/12/2009
Messages : 1281
Localisation Henin Beaumont

Ches pulls tricotés, faits mason Empty
MessageSujet: Re: Ches pulls tricotés, faits mason Ches pulls tricotés, faits mason I_icon_minitimeSam 25 Juin 2011 - 22:38

Citation :
cha s' vot qu't"a jamais tricoter sauf des gambettes, in valsant ou à la java!
Core un, qui in prind plein ses mirettes!!! Ches pulls tricotés, faits mason 979863
Revenir en haut Aller en bas
http://www.videochti.fr
Contenu sponsorisé




Ches pulls tricotés, faits mason Empty
MessageSujet: Re: Ches pulls tricotés, faits mason Ches pulls tricotés, faits mason I_icon_minitime

Revenir en haut Aller en bas
 

Ches pulls tricotés, faits mason

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 

 Sujets similaires

-
» ches surnoms ou ches pétits noms
» 1er Mai Chés pou Ti z'Autes
» Chés noms j'tés
» Ches bazars
» chés prénoms.......
Page 1 sur 1

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
acoute-ichi :: Notre région, Nos racines :: Nous coins, nous vies-