acoute-ichi
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

acoute-ichi


 
AccueilRechercherDernières imagesglossaireLa charteConnexionS'enregistrer
Statistiques
Nous avons 403 membres enregistrés
L'utilisateur enregistré le plus récent est Skylinfracmi

Nos membres ont posté un total de 33442 messages dans 2296 sujets
Le livre d’or
chés prénoms....... B97c1158078301a556ed53b41d29228cb3af00f5
N'hésitez pas à signer notre livre d'or
Partenaires
Devenez partenaire de ce forum en nous envoyant votre bannière ou logo.

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

compteur
RADIOS

Fichier hébergé par Archive-Host.com

-20%
Le deal à ne pas rater :
-20% Récupérateur à eau mural 300 litres (Anthracite)
79 € 99 €
Voir le deal

Partagez | 
 

 chés prénoms.......

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
Aller à la page : 1, 2  Suivant
AuteurMessage
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

chés prénoms....... Empty
MessageSujet: chés prénoms....... chés prénoms....... I_icon_minitimeLun 15 Mar 2010 - 9:23

c'matin in arvenant d'l'école maternelle j'me sus fait l'réflexion que pou chés prénoms donnés aux tiots y avot asteur eune profusion d'choix incroïapes... pace que sur les porte-manteaux d'ù qu'i y a chés prénoms d'affichés té lis : Philomène, Octave, Hector, Jules, Augustine (que ch'étot un des prénoms de m'grind mère paternelle) etc.... des viux prénoms qui apparemment arvienn'tent à l'mote mais té vos aussi Stanley, Dylan, Loan... bon in arrife cor à vir des Mathilde, Emma ou Pierre mais cha devient rare, cha dot ête trop commun !!!!
l'pus surprenant que j'ai intindu comme prénom, ch'est chti d'in tiot fieu d'in ami qui s'appelle, attintion tenez vous bin, Cheuncé, que je sais même pus commint cha s'écrit, bin pus compliqué que je vous l'ai marqué... quind l'copain m'a dit l'prénom j'y ai fait répété trop cops (i m'a dit que li aussi avot fait répéter à s'file pusieurs fos quind elle li a annoncé l'naissance).... y paraitrot que ch'est américain et que les parints ont intindu cha dins eune série...
vos savez à quo j'ai pinsé in intindant cha et pou m'in rappeler quind j'verrai l'tiot : je n'sais...
ah ouais j'oblios, à l'école y a aussi eune Marie-Emmanuelle que les parints ne veultent pas de diminutif, bon courache à l'tiote quind elle va commincher à écrire sin prénom chés prénoms....... Affraid
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

chés prénoms....... Empty
MessageSujet: Re: chés prénoms....... chés prénoms....... I_icon_minitimeLun 15 Mar 2010 - 10:12

Ouais, in même timps, cha aide les prénoms modernes... T'arrifes dins un camping, te chaches eune plache, t'indinds "Kévin, viens ichi!", te caches loin de là...

Ch'est bin gintil de donner des prénoms autremint qu'ainsi à des bébés, mais i faut pinser qu'is vont grindir, essayer de draguer, essayer de trouver un boulot etc. alors les prénoms exotiques, à moins d'avoir des origines exotiques, je trouve ça plutôt dangereux. Disons à double tranchant.

J'ai un copain qui s'appelle Samuel, qui est français catholique et qui, à cause de son prénom a déjà eu pas mal de surprises...
https://www.youtube.com/watch?v=I2MIyBnIgoE
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

chés prénoms....... Empty
MessageSujet: Re: chés prénoms....... chés prénoms....... I_icon_minitimeLun 15 Mar 2010 - 10:34

ah géniale Lynda Lemay.......

Ignace ch'est in nom charmant........
https://www.youtube.com/watch?v=_TTQImMAzFw

i n'd'a cor des Ignace ??
Revenir en haut Aller en bas
annesophie

annesophie

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 11/02/2010
Messages : 251
Localisation Nimes

chés prénoms....... Empty
MessageSujet: Re: chés prénoms....... chés prénoms....... I_icon_minitimeLun 15 Mar 2010 - 11:41

Ouai m'tiote soeur alle a deux garchons : FEN et ETWEN Quand alle etot enceinte m'marraine alle croîot que l'tiot i allot s'app'ler ZEN ,in a eu des rutes parties d'plaisir avec cha .
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

chés prénoms....... Empty
MessageSujet: Re: chés prénoms....... chés prénoms....... I_icon_minitimeLun 15 Mar 2010 - 12:18

Fen et Etwen, ch'est l'premi cop que j'intind chés prénoms, ch'est quo comme origine ? bretonne ?

ch'est vrai que prononciation ch'est important, m'file s'appelle Aurore et min bieau père qui parlot français avec in fort accent italien, n'arrivot jamais à bin prononcer et in avot toudis l'impression qui disot horreur, c'qui a énervé m'file jusqu'à qu'elle seuche in âche d'comprinde qu'i faisot pas esprès.....
quind elle étot à l'école i a gramint d'copains qui l'ont appelé crépuscule pou la faire indever... ah chés gosses !
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

chés prénoms....... Empty
MessageSujet: Re: chés prénoms....... chés prénoms....... I_icon_minitimeLun 15 Mar 2010 - 13:35

tiote bellotte a écrit:
quind elle étot à l'école i a gramint d'copains qui l'ont appelé crépuscule pou la faire indever... ah chés gosses !

Ouais, cha i faut aussi y pinser... parce que les afants is ont vite fait de comprinte de travers ou de déformer exprès pour faire mal.

J'ai eune file - eune seule, ch'est eune séquo les files par rapport aux garchons.... - que ch'est eune vraie file. Je veux dire que s'lingue elle ne s'arrête nin souvint. Tchand qu'elle étot tiote in avot l'habitude de dire "tcheue babelle" et elle se mettot in colère in répondint "si, je suis belle!"

Longtimps après elle demindot des expressions in patos pour les arsortir à ses copainpines à l'école (et s'arvinger un tiot peu de l'alsacien...)
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

chés prénoms....... Empty
MessageSujet: Re: chés prénoms....... chés prénoms....... I_icon_minitimeLun 15 Mar 2010 - 13:39

Ah ouais, avint qu'i n'd'aiche des qui écrivtent des bêtisses... vu que m'file ch'est l'file à sin papa chéri, l'premiere allusion comme quo elle a parti avec un hindicap question bieauté, ch'est margnouffe majuscule.

In toute amitosité chés prénoms....... Icon_wink
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

chés prénoms....... Empty
MessageSujet: Re: chés prénoms....... chés prénoms....... I_icon_minitimeLun 15 Mar 2010 - 13:52

té pinses bin qu'in n'oserot jamais.... chés prénoms....... 1268705218
d'toute manière elle a des caveux su sin crâne elle, donc déjà elle est forcémint miux lotie que sin papa chéri à sa fifile
Revenir en haut Aller en bas
annesophie

annesophie

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 11/02/2010
Messages : 251
Localisation Nimes

chés prénoms....... Empty
MessageSujet: Re: chés prénoms....... chés prénoms....... I_icon_minitimeLun 15 Mar 2010 - 15:09

Question origine Fen ch'est chinois obin japonnais je n'sus pus sure ed mi cha veux dire "saveur sucrée" quand à Etwen ch'est eune invintion de m'tiote soeur. In c'qui concerne l'méchinceté intre infants ouai cha fait minme peur des fos m'file ainée j'l'ai appelé : Céraphine mais comme alle est un surpoids d'puis s'jeune infance bin des vannes alle d'a eu (sera fine par eximple)...
Revenir en haut Aller en bas
Matante

Matante

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 28/12/2009
Messages : 781
Localisation au Nord

chés prénoms....... Empty
MessageSujet: Re: chés prénoms....... chés prénoms....... I_icon_minitimeLun 15 Mar 2010 - 17:41

Ches prénoms estrangers cha m'fait pinser à monmère. Quind in étot p'tit, l'voisin d'à côté i avot un quien qui s'appelot "Linda", prénom qu'in connaissot nin dins les années 50. Monmère, dins s'résidince in fin d'vie, elle a eu un' aide-soignante. Bin polie elle li d'minde sin prénom, et la jeune file ed réponde " Linda". Tout de go m'monmère elle li dit :"Mais ch'est un nom d'quien cha !" J'imagine el tiete d'el file.....
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

chés prénoms....... Empty
MessageSujet: Re: chés prénoms....... chés prénoms....... I_icon_minitimeLun 15 Mar 2010 - 17:59

avec eune histoire du même ginre, m'grind mère a faillit avoir eune crisse cardiaque.....
un jour, deux d'mes nièches étottent in vagances chez mes parints, elles avottent l'habitute d'juer avec l'quienne des vojins qui s'appelot comme m'nièche :"Anaïs", malheureusemint l'pauf liche est décédée pindint l'séjour d'mes nièches, et v'la ti pas que m'grind mère téléphone l'même jour du décès de ch'quienne pou prinde des nouvielles de l'famille, ch'est l'aînée d'mes nièches qui répond et qui dit tout de go à m'grind mère "Anaïs elle est morte", j'vos dit pas l'choc qu'alle a eu, heureusemint m'maman a bin vite pris l'apparel et rapagé m'grind mère...
comme quo i vaut miux éviter d'donner des prénoms humains à des biêtes
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

chés prénoms....... Empty
MessageSujet: Re: chés prénoms....... chés prénoms....... I_icon_minitimeLun 15 Mar 2010 - 18:26

Razz Min tchien i s'appelle Fox ! ! ! Heureus'mint qui n'a pas un qui a eu l'idaïe lumineusse d'app'ler sin garchon Fox...... Min tchien i sérot génaïe ! ! ! Vous pouvez pas vous in faire eune idaïe , l'paufe biète .
Crying or Very sad ....... chés prénoms....... 880436 ....... chés prénoms....... 11273
( A Boulonne in dit aïe pour é final , l'même aïe que quand qu'in marche d'sur tes ortèles ! ! )
Revenir en haut Aller en bas
la clo



Sexe : Féminin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 647
Localisation Brive la Gaillarde

chés prénoms....... Empty
MessageSujet: Re: chés prénoms....... chés prénoms....... I_icon_minitimeJeu 18 Mar 2010 - 11:43

Mes garchons ont eu inne tortue baptisée Zoé
In habitot à l'époque in appartemint, avec inne grande terrasse, pas d'problème pour l'bestiole Zoé.
In déménache in arrife à l'campagne, Zoé a profité des champs et des vignes à côté del'mason.
Ches tiots in larmes ... in cache partout.
Un matin j'intinds in voix d'homme, Madame, Madame, j'vais vire ch'étot l'sincier d'à côté qui m'dit C'est à vous ? in m'tindant l'tortue.
Mi toute continte : "Oh Zoé"
Ch'bonhomme i faisot inne drôle ed'tiête et me répond :
Vous l'avez appelée comme ma mère !
j'ai eu l'bec cloué pindant queques instants .... chés prénoms....... 106396
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

chés prénoms....... Empty
MessageSujet: Re: chés prénoms....... chés prénoms....... I_icon_minitimeJeu 25 Mar 2010 - 9:10

c'matin su l'trottoir, in allant à l'école, j'sus dépassée par in tiot qui courrot à toute berzingue suivie pas s'maman, caveux au vent, qui criot :
"Séraphin, Séraphin, attend moi !!"........
Séraphin ! bin quind j'disos que les viux prénoms arvenottent à la mote !!!
in tous cas cha avot l'air d'ête in sacré numéro c'Séraphin
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

chés prénoms....... Empty
MessageSujet: Re: chés prénoms....... chés prénoms....... I_icon_minitimeJeu 25 Mar 2010 - 9:29

chés prénoms....... 176586 Ignace.
. Fernandel avot un succés fou. Ses viux films n'sont pas aussi tartignoles que cha.
. Un humorisse , j'sais pus qui ch'est , avot dit: "Fernandel a eu eune fièfe ed cheval. L'fièfe alle est partie mais l' cheval i est resté!"
chés prénoms....... 880436 ....... chés prénoms....... 475297 .......... chés prénoms....... 380246
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

chés prénoms....... Empty
MessageSujet: Re: chés prénoms....... chés prénoms....... I_icon_minitimeJeu 25 Mar 2010 - 10:03

Very Happy Au sujet de Fernandel: Ches prénoms
.
.... Simplet.
.
https://www.dailymotion.com/video/x2r8x9_fernandel-simplet_music
.
...... Barnabé
.
https://www.youtube.com/watch?v=WogSywb9c7M
.
. L'inoubliape Fernandel ! ! ! ! !
.
chés prénoms....... 380246
Revenir en haut Aller en bas
annesophie

annesophie

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 11/02/2010
Messages : 251
Localisation Nimes

chés prénoms....... Empty
MessageSujet: Re: chés prénoms....... chés prénoms....... I_icon_minitimeJeu 25 Mar 2010 - 12:05

Mi m'file ainée (16 ans) alle s'appelle Céraphine (un C à l'plache du S pour nos initiales sinon cha faisot SS ) . Ichi à l'école i a un tiot i s'appel Cybio l'jour dusse sins pere i m'deminda vous n'avez pas vu Cybio . Su l'cop je m'demindos c'qui m'voulos heureus'mint que m'voisine alle savot qu'chétot sin fils à ce monsieur ... chés prénoms....... Icon_smile
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

chés prénoms....... Empty
MessageSujet: Re: chés prénoms....... chés prénoms....... I_icon_minitimeJeu 25 Mar 2010 - 14:44

...I n'da is zont l'chic pour choisir ches prénoms. Cha plaît pas toudis aux infants. Mi, j' 'savos pas que m'grand'mère paternelle alle avot comme prénom Euphrasie. Jé n'l'ai su que ch't'année quand qu' min cousin i m'a invoyé eune photocopie d'sin livret d'famile à m'grand mère...in l'app'lot d'sin deuxième prénom: Zora ! ! !
. J'avos un élèfe qui avot comme prénom Youri, ch'ti la j'savos pour qui qu'sin père i avot voté ! ! !
. Eune file, Ulrika, s'mère, file mère, alle avot du rapporter s'file au cours d'un voyache in All'mane ! ! !
. J'sus in artraite d'pus 20 ans, à ch'époque la i n'avot pas core trop d'prénoms exotiques! ! !
Revenir en haut Aller en bas
Invité
Invité



chés prénoms....... Empty
MessageSujet: Re: chés prénoms....... chés prénoms....... I_icon_minitimeVen 26 Mar 2010 - 19:23

aujourd'hui j'ai eté faire min dopler, et yà einne femme qui s'appellot nicoline ch'est amusant comme prénom...
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

chés prénoms....... Empty
MessageSujet: Re: chés prénoms....... chés prénoms....... I_icon_minitimeVen 26 Mar 2010 - 20:44

J'avos dins l'timps eune nièche qui s'app'lot Mitzy, s'mère alle a du péquer cha dins Dallas ! ! ! !
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

chés prénoms....... Empty
MessageSujet: Re: chés prénoms....... chés prénoms....... I_icon_minitimeSam 27 Mar 2010 - 7:45

Cha pourrot être un nom de cat...
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

chés prénoms....... Empty
MessageSujet: Re: chés prénoms....... chés prénoms....... I_icon_minitimeSam 27 Mar 2010 - 8:26

Ouais, in pourrot app'ler sin cat comme cha! ! !
Revenir en haut Aller en bas
annesophie

annesophie

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 11/02/2010
Messages : 251
Localisation Nimes

chés prénoms....... Empty
MessageSujet: Re: chés prénoms....... chés prénoms....... I_icon_minitimeSam 27 Mar 2010 - 9:52

Bin j'ai bin failli min cat infin un d'mes cats ch'est Miztychés prénoms....... 979863
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

chés prénoms....... Empty
MessageSujet: Re: chés prénoms....... chés prénoms....... I_icon_minitimeSam 27 Mar 2010 - 11:02

Ah, dins le désordre cha paye moins...
Revenir en haut Aller en bas
Loumarcel

Loumarcel

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 26/12/2009
Messages : 1417
Localisation Prés de Montpellier

chés prénoms....... Empty
MessageSujet: Re: chés prénoms....... chés prénoms....... I_icon_minitimeSam 27 Mar 2010 - 15:27

Vous rigolez, vous rigolez, l'nom d'min tchien ch'est bien Shirley, eun' femelle bin sûr.
In connaîchot pas cor Shirley et Dino.
Mais sin vrai nom d'naissance déclaré au L.O.F. ch'est : Loreleï de la combe d'Opale.
Revenir en haut Aller en bas
Contenu sponsorisé




chés prénoms....... Empty
MessageSujet: Re: chés prénoms....... chés prénoms....... I_icon_minitime

Revenir en haut Aller en bas
 

chés prénoms.......

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 

 Sujets similaires

-
» ches surnoms ou ches pétits noms
» Prénoms autremint qu'ainsi
» Ah chés portapes !!!!
» chés fraisses
» Chés critiqueux
Page 1 sur 2Aller à la page : 1, 2  Suivant

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
acoute-ichi :: Pour bien commencer la journée :: Ch'est histoire d'dire-