acoute-ichi
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

acoute-ichi


 
AccueilRechercherDernières imagesglossaireLa charteConnexionS'enregistrer
Statistiques
Nous avons 403 membres enregistrés
L'utilisateur enregistré le plus récent est Skylinfracmi

Nos membres ont posté un total de 33442 messages dans 2296 sujets
Le livre d’or
L'fleurissemint et villache fleuri B97c1158078301a556ed53b41d29228cb3af00f5
N'hésitez pas à signer notre livre d'or
Partenaires
Devenez partenaire de ce forum en nous envoyant votre bannière ou logo.

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

compteur
RADIOS

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Le Deal du moment :
Cartes Pokémon 151 : où trouver le ...
Voir le deal

Partagez | 
 

 L'fleurissemint et villache fleuri

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
AuteurMessage
la clo



Sexe : Féminin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 647
Localisation Brive la Gaillarde

L'fleurissemint et villache fleuri Empty
MessageSujet: L'fleurissemint et villache fleuri L'fleurissemint et villache fleuri I_icon_minitimeSam 17 Juil 2010 - 8:59

Ch'matin qui fait moins caud j'viens d'trainer tout autour d'mes fleurs d'chez mi, cha n'arsembe à rien. L'caleur a bien fait souffrir ches tiotes fleurs.
In a bieau arroser, mette cha qui fot, cha n'rind pas ch't'année comme d'habitude.
In plus in est incouragés pisque l'Commune a tenté l'concours des villaches fleuris.
Sûr qu'in n'sera pas récompensé au bout de deux ans d'inscription mais fot bien quemincher un jour.
Tout y passe, l'propreté, l'harmonie des couleurs, l'respect d'l'invironnement, les économies d'ieau avec les arrosaches goutte à goutte, L'fleurissemint in accord avec les activités del commune, l'histoire ..... Pas forchément arcopier c'qu'in peut vire dins telle ou telle commune des alintours.
In verra bien si qu'in a un tiot diplome d'incouragemint ou pas. quant à l'tiote fleur sul'panneau del commune ?
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

L'fleurissemint et villache fleuri Empty
MessageSujet: Re: L'fleurissemint et villache fleuri L'fleurissemint et villache fleuri I_icon_minitimeSam 17 Juil 2010 - 9:07

Dis me, ti qui t'y connos dins tout cha... eune fos qu'un villache i est inscrit au concours des villaches fleuris, cha devient obligatoire pour tous les habitints d'avoir des tiotes fleurs bin soignées, bin arrosées, avec des couleurs qui vont bin avec les volets et l'pavé, et sins cruaud?

Si que ch'est cha, je vas bin arwetchi aux prochaines érections municipales que les candidats maires is n'ont nin mis cheule lubie dins lus programmes... parce qu'avec eune main verte comme je n'd'ai eune, ch'est un bazar à me faire huer dins l'rue, voire à me faire esproprier!
Revenir en haut Aller en bas
la clo



Sexe : Féminin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 647
Localisation Brive la Gaillarde

L'fleurissemint et villache fleuri Empty
MessageSujet: Re: L'fleurissemint et villache fleuri L'fleurissemint et villache fleuri I_icon_minitimeSam 17 Juil 2010 - 9:12

non ch'est pas obligatoire, disons qu'ch'a incourage certains à faire plus attintion à leur tiotes fleurs.
Après cha t'as des villaches qui lancentent l'concours des maisons, des balcons fleuris.
mais pour ches villaches, ch'est l'commune tout seu.
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

L'fleurissemint et villache fleuri Empty
MessageSujet: Re: L'fleurissemint et villache fleuri L'fleurissemint et villache fleuri I_icon_minitimeSam 17 Juil 2010 - 9:21

Mi je peux m'inscrire au concours de l'biodiversité sauvache!
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

L'fleurissemint et villache fleuri Empty
MessageSujet: Re: L'fleurissemint et villache fleuri L'fleurissemint et villache fleuri I_icon_minitimeSam 17 Juil 2010 - 9:30

Tiens, au fait, vu qu'i a des courtilleux dins le forum, j'ai eune question:

Des dahlias - pourquo que cha s'écrit aussi copliqué ch'mot-là? - cha s'arrose ou cha ne s'arrose nin?

Je dis cha parce que j'ai jamais arrosé les fleurs qui pousstent dins min gardin. Si qu'elles pousstent dins min gardin ch'est que ch'est des espèces hyper robustes, avec eune soif de vivre qui les auto arrose.

Seulemint là, j'ai comme un problème avec mes dahlias. Je n'd'ai artrouvé un arraché - un grind mystère - et i n'd'a un autre qui clène s'tiête comme si qu'i étot tout penaud. Ses quelques collègues survivints sont fin bieaux.

A vous mote, quo qu'i se passe?

Je vas aller vir si qu'i n'arot nin des invasions de pucerons...

Quo qu'in fait contre les pucerons? Je sais que les coccinelles elles aimtent cha, mais i faudrot que je trouve eune boutique d'ùche qu'in in vind, des bin apprivoisées à rester là d'ùche qu'in les pose.
Revenir en haut Aller en bas
la clo



Sexe : Féminin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 647
Localisation Brive la Gaillarde

L'fleurissemint et villache fleuri Empty
MessageSujet: Re: L'fleurissemint et villache fleuri L'fleurissemint et villache fleuri I_icon_minitimeSam 17 Juil 2010 - 9:52

j'viens d'avoir des coupures internet j'vos un cop un messache à 9.30
j'clique ed'sus pis j'arriffe pas à l'lire

ch'est pas normal tout cha
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

L'fleurissemint et villache fleuri Empty
MessageSujet: Re: L'fleurissemint et villache fleuri L'fleurissemint et villache fleuri I_icon_minitimeSam 17 Juil 2010 - 10:01

T'as su le lire à ch't'heure?
Revenir en haut Aller en bas
la clo



Sexe : Féminin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 647
Localisation Brive la Gaillarde

L'fleurissemint et villache fleuri Empty
MessageSujet: Re: L'fleurissemint et villache fleuri L'fleurissemint et villache fleuri I_icon_minitimeSam 17 Juil 2010 - 10:06

ouais, j'vas pas rester longtemps ichi, j'ai du ménache à faire
Pour tes fleurs faudrot y mette un peu plus ed l'ieau et pour ches dahlias y dot y avoir inne bestiole au pied.
Bonne journée, in est invités pour inne soirée Corse et j'dos faire l'dessert, j'ai proposé un tiramisu, ch'est bien bon c't'affaire !
à plus
Revenir en haut Aller en bas
Matante

Matante

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 28/12/2009
Messages : 781
Localisation au Nord

L'fleurissemint et villache fleuri Empty
MessageSujet: Re: L'fleurissemint et villache fleuri L'fleurissemint et villache fleuri I_icon_minitimeSam 17 Juil 2010 - 10:35

Ch'est corse el tiramisu ? J'pinsos qu'ch'étot italien......
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

L'fleurissemint et villache fleuri Empty
MessageSujet: Re: L'fleurissemint et villache fleuri L'fleurissemint et villache fleuri I_icon_minitimeSam 17 Juil 2010 - 12:06

In va dire que ch'est du minger de jaloux...
Revenir en haut Aller en bas
Invité
Invité



L'fleurissemint et villache fleuri Empty
MessageSujet: Re: L'fleurissemint et villache fleuri L'fleurissemint et villache fleuri I_icon_minitimeSam 17 Juil 2010 - 12:07

y à in momint que j'avos pas venu, javos des problemes d'internet , asteur cha à l'air d'aller, batisse , pour ches pucherons,ej fait du purin d'orties,que j'fait trimper pendant huits jours , je l'filtre,après ej vaporise sur ches légumes et fleurs,cha sert d'engrais et anti pucherons, pour mi cha marche, t'est peut faire aussi avec ed l'ail des vius qui sont pus consommable, faut les laisser macérer einne dizaines ed jours,filtrer et mettre dins pulvérisateur, et cha tue ches vermines ,si ta in vius pulvérisateur ed lave vitres,t'est tin sert pour pulveriser din t'maison ,cha tue ches mouques,et ch'est ecolo et économique, je fai' am maison ,j'ai pus ed mouques.......
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

L'fleurissemint et villache fleuri Empty
MessageSujet: Re: L'fleurissemint et villache fleuri L'fleurissemint et villache fleuri I_icon_minitimeSam 17 Juil 2010 - 12:41

T'as pus de mouques, je veux bin, mais cha ne sint l'al pourri tin bazar?

Le purin d'orties, j'ai déjà sintu... eune horreur!
Revenir en haut Aller en bas
Loumarcel

Loumarcel

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 26/12/2009
Messages : 1417
Localisation Prés de Montpellier

L'fleurissemint et villache fleuri Empty
MessageSujet: Re: L'fleurissemint et villache fleuri L'fleurissemint et villache fleuri I_icon_minitimeSam 17 Juil 2010 - 15:10

Bin mi j'va essayer pou chés mouques, passe qu'i y in a gramint à ch'momint, j'ai minme ar'mis des rouleaux-tortillons avec de l'glue d'sus, in deux jours ch'est d'jà plein.
J'pinse que cha dot sintir moins que d'ale vaporisé mais si l'décoction cha les éloinne de l'cuisine ch'est d'jà pas mal.
Revenir en haut Aller en bas
Invité
Invité



L'fleurissemint et villache fleuri Empty
MessageSujet: Re: L'fleurissemint et villache fleuri L'fleurissemint et villache fleuri I_icon_minitimeSam 17 Juil 2010 - 16:58

cha sint in peut l'ail au début, mais l'odeur al reste pas , ch'est vite dissipé ...
Revenir en haut Aller en bas
Invité
Invité



L'fleurissemint et villache fleuri Empty
MessageSujet: Re: L'fleurissemint et villache fleuri L'fleurissemint et villache fleuri I_icon_minitimeSam 17 Juil 2010 - 17:01

in purin d' orties ,si in sin sert din les huits jours cha sint pas,mais si te l'laisse macéré 15 jours trois semaines bonjour les odeurs...
Revenir en haut Aller en bas
la clo



Sexe : Féminin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 647
Localisation Brive la Gaillarde

L'fleurissemint et villache fleuri Empty
MessageSujet: Re: L'fleurissemint et villache fleuri L'fleurissemint et villache fleuri I_icon_minitimeDim 18 Juil 2010 - 7:41

Comme in a débroussaillé l'long d'note mur qui avot plein d'ronces et d'orties venues des patûres tout autour ed nou mason (cha poussent ces salopries là à inne vitesse quanque ch'est pas intretenu par ches propriétaires voisins) in arot du l'faire.
Ch'est drôle ch't'année in a pas trop d'mouques par rapport à d'autes cops
J'vas pas l'dire trop fort queque fos qu'in sérot invahis après
Ch'est parel j'ai pas core vu d'punaise des bos.
Revenir en haut Aller en bas
la clo



Sexe : Féminin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 647
Localisation Brive la Gaillarde

L'fleurissemint et villache fleuri Empty
MessageSujet: Re: L'fleurissemint et villache fleuri L'fleurissemint et villache fleuri I_icon_minitimeDim 18 Juil 2010 - 7:45

pour Matante ouais t'as raison, l'tiramisu ch'est italien
justemint hier in a parlé d'cha
j'aro du l'faire avec du fromache frais d'corse mais cha, y a qu'chez eux qu'in in trouffe, et du bon ; cha aurot été parfait, mi temps italien, mi temps corse.
Revenir en haut Aller en bas
mady

mady

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 29/12/2009
Messages : 27
Localisation mouscron(belgique)

L'fleurissemint et villache fleuri Empty
MessageSujet: Re: L'fleurissemint et villache fleuri L'fleurissemint et villache fleuri I_icon_minitimeDim 18 Juil 2010 - 20:50

ouais un tiramitsu ché italien et ché tres bon ,j'cono l(recette ché un délice ), et l'purin d'orties ché recommender , ché connu cha ,,, aller bonne chance avec tous ché trucs de vieux , y s'etottent malin dans l'tps ,avec leurs truc pas cher
amitiées a tous
mady
Revenir en haut Aller en bas
Contenu sponsorisé




L'fleurissemint et villache fleuri Empty
MessageSujet: Re: L'fleurissemint et villache fleuri L'fleurissemint et villache fleuri I_icon_minitime

Revenir en haut Aller en bas
 

L'fleurissemint et villache fleuri

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 

 Sujets similaires

-
» Au panier Fleuri.
» A l'école du villache "Christian Delattre"
» Vous villache dins l'incien timps
Page 1 sur 1

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
acoute-ichi :: Pour bien commencer la journée :: Ch'est histoire d'dire-