acoute-ichi
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

acoute-ichi


 
AccueilRechercherDernières imagesglossaireLa charteConnexionS'enregistrer
Statistiques
Nous avons 403 membres enregistrés
L'utilisateur enregistré le plus récent est Skylinfracmi

Nos membres ont posté un total de 33442 messages dans 2296 sujets
Le livre d’or
ah ! chés guernoulles !! B97c1158078301a556ed53b41d29228cb3af00f5
N'hésitez pas à signer notre livre d'or
Partenaires
Devenez partenaire de ce forum en nous envoyant votre bannière ou logo.

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

compteur
RADIOS

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Le Deal du moment : -39%
Pack Home Cinéma Magnat Monitor : Ampli DENON ...
Voir le deal
1190 €

Partagez | 
 

 ah ! chés guernoulles !!

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
AuteurMessage
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

ah ! chés guernoulles !! Empty
MessageSujet: ah ! chés guernoulles !! ah ! chés guernoulles !! I_icon_minitimeJeu 8 Avr 2010 - 9:41

hier midi j'ai eu eune rude partie d'plaiji
avec min homme in est allé mingé dins in tiot restaurant-brasserie, à eune tape s'sont installés 6 hommes, discussions normales d'hommes devant arprinde l'boulot un tiot peu pus tard et commande de plats du jour ou bin de steak frites, rin que de très normal quind in a pas trop d'timps et qu'in va à l'essentiel....
pis sont arrivées 3 guernoulles et là l'festival à commincher... d'jà in a eu l'drot à des "tu crois qu'on s'intalle ici ? là il y a le soleil qui donne et j'ai telllllllllllllement besoin de soleil !!", ce à quo eune aute a répondu "oui mais moi je n'aime pas avoir le soleil dans les yeux"..... "oui mais là il y a eune banquette et là c'est des chaises" (!!!!!).... bref elles ont quind même treuvé eune plache...
l'serveur leu tend les menus - j'précise que ch'étot des guernoulles qui pourrottent passer derrière des affiches sins les décoller - et là in a eu drot à "je ne sais vraiment pas quoi choisir", eune aute "oh! les filles je suis descendue à 54 kg (les autes WHAOUUUUUUUUU formidape, in s'extasiant comme chi l'copine avot réussi un exploit) et je ne veux pas tout gacher avec une assiette de frites", l'troisième " et si on prenait eune salade composée ?"... "oh oui, bonne idée"...... comme chi elles savottent pas d'jà avint d'rintrer quelles allottent minger léger !!!
mi j'comminchos à avoir un fou rire, c'qui m'a valu in tiot cop d'pid dins les mollets
l'serveur arvient prinde leu' commandes : "alors moi je voudrais la salade ceci mais on pourrait retirer les pommes de terre ? ", l'aute "moi je voudrais la salade cela mais sans assaisonnement", l'trosième " c'est possible d'enlever les morceau de comté dans la salade ? ".... l'serveur qu'in connot bin car in va dins l'établissement d'pis longtimps, gardot sin sourire mais j'vos laisse deviner c'qui disot dins s'tiête...
l'paufe garchon se risque à deminder "et avec ça que boiront ces demoiselles, un petit verre de rosé ?.... "NONNNN eune carafe d'eau ?"...... là imaginez me plongeant l'nez dins min assiette car j'ai failli dire "donnez leur eune contrex pou bin éliminer"....
in pus elles ont eu l'culot d'deminder à ête servies rapidement car elles avottent des courses à faire avint d'artourner au boulot (in a tertous appris lors de l'conversation suivante qu'eune avot vu in tiot débardeur "abolument chou" et qu'il fallait "absolument" qu'elle aille l'acater)
j'vos passe les conversations d'eune futilité affligeante, concernant bin sur les régimes et les rhabillures, les assiettes d'ù qui a resté l'moitié de l'salate, et l'sortie du restaurant in dandinant du popotin...
cha vos énerfe pas des guernoulles ainsi ? in tout cas mi j'auros miux eu quer à ête à l'tape d'chés hommes qui avottent l'air d'bin s'amuser aussi à intinde chés guernoulles là...
in tous les cas j'vos l'dit elles ont au moins eu l'mérite de bin m'divertir... mais j'plains leu' hommes (infin si qu'elles in ont ah ! chés guernoulles !! Icon_wink)
Revenir en haut Aller en bas
camanette

camanette

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 611
Localisation chef lieu du pas de calais

ah ! chés guernoulles !! Empty
MessageSujet: Re: ah ! chés guernoulles !! ah ! chés guernoulles !! I_icon_minitimeJeu 8 Avr 2010 - 19:02

ouais, mais ché z'hommes, ché sur ché guernoules là qu'y s'artournent....in les r'fras pon!!!
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

ah ! chés guernoulles !! Empty
MessageSujet: Re: ah ! chés guernoulles !! ah ! chés guernoulles !! I_icon_minitimeSam 10 Avr 2010 - 16:22

Ouais, comme les quiens qui aboitent après les autos... is serottent bin imbêtés si qu'i n'd'attrappottent eune.

Infin, je dis cha, hein, mi je préfère tchand qu'i de l'viante après les oches. L'égout et les couleurs ch'est à n'y rin comprinte!
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

ah ! chés guernoulles !! Empty
MessageSujet: Re: ah ! chés guernoulles !! ah ! chés guernoulles !! I_icon_minitimeSam 10 Avr 2010 - 16:33

camanette a écrit:
ouais, mais ché z'hommes, ché sur ché guernoules là qu'y s'artournent....in les r'fras pon!!!

tint qu'is font que s'arteurner.........


pis Batisse, heureusemint qu'i a cor des hommes qui ont du goût, nous v'la sauvées ah ! chés guernoulles !! Icon_biggrin
Revenir en haut Aller en bas
Contenu sponsorisé




ah ! chés guernoulles !! Empty
MessageSujet: Re: ah ! chés guernoulles !! ah ! chés guernoulles !! I_icon_minitime

Revenir en haut Aller en bas
 

ah ! chés guernoulles !!

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 

 Sujets similaires

-
» ches surnoms ou ches pétits noms
» 1er Mai Chés pou Ti z'Autes
» Chés noms j'tés
» Ches ans à Min Nain
» chés prénoms.......
Page 1 sur 1

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
acoute-ichi :: Pour bien commencer la journée :: Ch'est histoire d'dire-