acoute-ichi
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

acoute-ichi


 
AccueilRechercherDernières imagesglossaireLa charteConnexionS'enregistrer
Statistiques
Nous avons 403 membres enregistrés
L'utilisateur enregistré le plus récent est Skylinfracmi

Nos membres ont posté un total de 33442 messages dans 2296 sujets
Le livre d’or
Nos ennemies les biêtes - Page 3 B97c1158078301a556ed53b41d29228cb3af00f5
N'hésitez pas à signer notre livre d'or
Partenaires
Devenez partenaire de ce forum en nous envoyant votre bannière ou logo.

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

compteur
RADIOS

Fichier hébergé par Archive-Host.com

-39%
Le deal à ne pas rater :
Ordinateur portable ASUS Chromebook Vibe CX34 Flip
399 € 649 €
Voir le deal

Partagez | 
 

 Nos ennemies les biêtes

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
Aller à la page : Précédent  1, 2, 3, 4, 5  Suivant
AuteurMessage
tiote bellotte



Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111

Nos ennemies les biêtes - Page 3 Empty
MessageSujet: Re: Nos ennemies les biêtes Nos ennemies les biêtes - Page 3 I_icon_minitimeMer 3 Mar 2010 - 7:43

bon tant pis pou vosautes, vos l'aurez voulu !!!!
incrinquez vos bin su vos caiëlles pou n'pas querre....
min diu ! même mi quind j'ravisse cha Nos ennemies les biêtes - Page 3 Icon_biggrin Nos ennemies les biêtes - Page 3 993998 Nos ennemies les biêtes - Page 3 Icon_biggrin ch'étot in 1997 !!!!!!!!!
Nos ennemies les biêtes - Page 3 1267646118
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Nos ennemies les biêtes - Page 3 Empty
MessageSujet: Re: Nos ennemies les biêtes Nos ennemies les biêtes - Page 3 I_icon_minitimeMer 3 Mar 2010 - 7:51

Bon, ch'est bin essayé mais te ne m'aras nin comme cha.

Ch'est eune qui t'arsonne un tiot peu, mais ch'est nin ti. Cheule de l'photo elle a des dints noirtes, pis des leunettes rontes.

Pis i a l'air qu'elle ne dit rin...
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

Nos ennemies les biêtes - Page 3 Empty
MessageSujet: Re: Nos ennemies les biêtes Nos ennemies les biêtes - Page 3 I_icon_minitimeMer 3 Mar 2010 - 8:11

Eune burka, eune paire ed lunettes ed moto et un patalon d'zouafe, cha férot pas l'affaire ? ? ?
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

Nos ennemies les biêtes - Page 3 Empty
MessageSujet: Re: Nos ennemies les biêtes Nos ennemies les biêtes - Page 3 I_icon_minitimeMer 3 Mar 2010 - 8:12

bin mi j'constate min tiot Batisse que cha te défrise (ah non cha c'est impossipe !) d'arconnaite que MI, mes photos elles sont bin classées dins chés albums....
NOUGATINEEEEEEEEE, vient confirmer que ch'est bin t'bielle soeur !!!!!
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

Nos ennemies les biêtes - Page 3 Empty
MessageSujet: Re: Nos ennemies les biêtes Nos ennemies les biêtes - Page 3 I_icon_minitimeMer 3 Mar 2010 - 8:14

pépéPéBé a écrit:
Eune burka, eune paire ed lunettes ed moto et un patalon d'zouafe, cha férot pas l'affaire ? ? ?

pet ête ppPB mais j'avos pas tout cha sous la main..........
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

Nos ennemies les biêtes - Page 3 Empty
MessageSujet: Re: Nos ennemies les biêtes Nos ennemies les biêtes - Page 3 I_icon_minitimeMer 3 Mar 2010 - 8:23

Ech sus cholé ! ! ! Vous connaichotes ech mot la vous autes ? ? ?
. Pa d'zous les messaches in devrot pétète mète eune tiote traduction pour ceusses qui z'apprintent le "ch'ti pour les nuls"
Revenir en haut Aller en bas
Loumarcel

Loumarcel

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 26/12/2009
Messages : 1417
Localisation Prés de Montpellier

Nos ennemies les biêtes - Page 3 Empty
MessageSujet: Re: Nos ennemies les biêtes Nos ennemies les biêtes - Page 3 I_icon_minitimeMer 3 Mar 2010 - 8:35

Tiote, tin truc là, cha a été fait avec eun' nasse à pichons ?
Revenir en haut Aller en bas
Loumarcel

Loumarcel

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 26/12/2009
Messages : 1417
Localisation Prés de Montpellier

Nos ennemies les biêtes - Page 3 Empty
MessageSujet: Re: Nos ennemies les biêtes Nos ennemies les biêtes - Page 3 I_icon_minitimeMer 3 Mar 2010 - 8:39

Au fait PB dû qu't'as vu ch't'expression "ech sus cholé" ?
Choler cha veut dire : bousculer cha peut aussi quique fos dire s'faire charier (pas porter hein!).
Qui ch'est qui est d'accord avec mi?
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Nos ennemies les biêtes - Page 3 Empty
MessageSujet: Re: Nos ennemies les biêtes Nos ennemies les biêtes - Page 3 I_icon_minitimeMer 3 Mar 2010 - 8:43

Ouais, pis eune fos qu'in s'est fait eu, in dit qu'in est marron!

Cha dot venir de là "cholé marron". Vous ne pinsez nin?
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

Nos ennemies les biêtes - Page 3 Empty
MessageSujet: Re: Nos ennemies les biêtes Nos ennemies les biêtes - Page 3 I_icon_minitimeMer 3 Mar 2010 - 10:30

.......ou qu'in est vert ! ! ! !
. Ichi, cholé cha veut dire plié in quate! ! ! ! mort ed rire ! ! !
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

Nos ennemies les biêtes - Page 3 Empty
MessageSujet: Re: Nos ennemies les biêtes Nos ennemies les biêtes - Page 3 I_icon_minitimeMer 3 Mar 2010 - 11:09

Nos ennemies les biêtes - Page 3 Icon_surprised Des salop'ries aussi, les guêpes.
.In camping, min camarate mord dins eune panme. I a arsintu qu'cha faijot bzzzzz dins s'bouque, i a arcraché aussi fèle..... un morcieau d'panme et.... eune guêpe.
. Si qu'alle l'arot piqué, i n'étot pas clair ! ! ! !
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

Nos ennemies les biêtes - Page 3 Empty
MessageSujet: Re: Nos ennemies les biêtes Nos ennemies les biêtes - Page 3 I_icon_minitimeMer 3 Mar 2010 - 11:17

. J' arviens à cholé, t'as raison Marcel, cholé cha veut aussi dire in boyauchrie, bousculer, ou plutot mète in boîte....et ète...marron ...après avoir été .......vert .... rire jaune.....in d'vénant....... tout rouche....in piquant eune colère bleusse.....! ! ! !
Revenir en haut Aller en bas
Mérilou

Mérilou

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 12/01/2010
Messages : 737
Localisation Touraine

Nos ennemies les biêtes - Page 3 Empty
MessageSujet: Re: Nos ennemies les biêtes Nos ennemies les biêtes - Page 3 I_icon_minitimeMer 3 Mar 2010 - 14:16

Merci Tiote pour el photo... in a tellemint été saches qu'in a eu eune imache ( pieusse?) et in arconnot bin Tiote dins sin costume antimouques. Merci.
Ch'est pos la peine ed braire après nougatine, in a tertous vu que tes photos elles étotent bien rangées.
Bon ben après avir joqué toute el nut après m'n'imache, j'va aller marcher et pis m'arposer un tiot peu.
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Nos ennemies les biêtes - Page 3 Empty
MessageSujet: Re: Nos ennemies les biêtes Nos ennemies les biêtes - Page 3 I_icon_minitimeMer 3 Mar 2010 - 19:42

Te deviens fayotte ti? Ch'est nouvieau cha...
Revenir en haut Aller en bas
Mérilou

Mérilou

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 12/01/2010
Messages : 737
Localisation Touraine

Nos ennemies les biêtes - Page 3 Empty
MessageSujet: Re: Nos ennemies les biêtes Nos ennemies les biêtes - Page 3 I_icon_minitimeMer 3 Mar 2010 - 20:05

Ben cmint qu'te veux que j'ramasse des bons-points et des imaches ti? un tiot peu d'ouvrache et un tiot peu d'fayotache, ch'est comme cha que gramind y z'avinchent dins l'ouvrache....
Revenir en haut Aller en bas
Matante

Matante

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 28/12/2009
Messages : 781
Localisation au Nord

Nos ennemies les biêtes - Page 3 Empty
MessageSujet: Re: Nos ennemies les biêtes Nos ennemies les biêtes - Page 3 I_icon_minitimeMer 3 Mar 2010 - 20:26

Mérilou a écrit:
i un tiot peu d'ouvrache et un tiot peu d'fayotache, ch'est comme cha que gramind y z'avinchent dins l'ouvrache....


J'connaissos pas ch'dicton, ch'est nouviau ?
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

Nos ennemies les biêtes - Page 3 Empty
MessageSujet: Re: Nos ennemies les biêtes Nos ennemies les biêtes - Page 3 I_icon_minitimeMer 3 Mar 2010 - 20:28

ch'est bien Mérilou, j'te mets cinq crox dins min tiot carnet à bons points
Revenir en haut Aller en bas
Mérilou

Mérilou

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 12/01/2010
Messages : 737
Localisation Touraine

Nos ennemies les biêtes - Page 3 Empty
MessageSujet: Re: Nos ennemies les biêtes Nos ennemies les biêtes - Page 3 I_icon_minitimeMer 3 Mar 2010 - 20:36

Et on a drot à quo aveuc chinq crox hein Madame?
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

Nos ennemies les biêtes - Page 3 Empty
MessageSujet: Re: Nos ennemies les biêtes Nos ennemies les biêtes - Page 3 I_icon_minitimeMer 3 Mar 2010 - 20:40

à in demi bon point ma tiote Mérilou Nos ennemies les biêtes - Page 3 Icon_smile
Revenir en haut Aller en bas
Mérilou

Mérilou

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 12/01/2010
Messages : 737
Localisation Touraine

Nos ennemies les biêtes - Page 3 Empty
MessageSujet: Re: Nos ennemies les biêtes Nos ennemies les biêtes - Page 3 I_icon_minitimeMer 3 Mar 2010 - 20:47

Merci Madame.. ch'est bin vous l'plus gintile des guernoules, que ch'est eune chince ed vous connaite et que si j'aurais su, j'aurai venue avint à vot école d'ù qu'in apprind tout pleins d'bielles poésies que j'récite à mémère et qu'elle brait à chaque fos..
Dis madame, j'dos faire cor combien d'ligne comme cha pour gagner l'aut mitan du bon point?

Et pis d'abord mi j'm'in fout des bons points pacque j'ai déjà eune bielle imache ed vous aveuc eune berlouffe à mouque au dssur ed vot capiau..; Merci Madaaaame!
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

Nos ennemies les biêtes - Page 3 Empty
MessageSujet: Re: Nos ennemies les biêtes Nos ennemies les biêtes - Page 3 I_icon_minitimeMer 3 Mar 2010 - 20:49

attintion tiote Mérilou in dit pas 'j'm'in fout", faudrot pas perde un bon point...... allez ch'est bon pou eune fos, mais.....
Revenir en haut Aller en bas
Mérilou

Mérilou

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 12/01/2010
Messages : 737
Localisation Touraine

Nos ennemies les biêtes - Page 3 Empty
MessageSujet: Re: Nos ennemies les biêtes Nos ennemies les biêtes - Page 3 I_icon_minitimeMer 3 Mar 2010 - 20:53

j'm'in fous? ou j'm'in fouts? ou j'm'in foux?
Faut cor que j'révise mes conjugaisons pour avir chinq crox?
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Nos ennemies les biêtes - Page 3 Empty
MessageSujet: Re: Nos ennemies les biêtes Nos ennemies les biêtes - Page 3 I_icon_minitimeJeu 14 Mai 2015 - 16:48

Bon, pour in arvénir au sujet, plus de chinq ins après, je voudros vous avis chu m'meilleure manière de se débarrasser de ches saloperies de limaces et assimilés baveux qui rondoultent dins les potagers.

Ouais, quitte à in faire s'étouffer de rire quelques un(e)s, je potage - oh nin grammint mais quind même un tiot peu de tout - et min potager in dirot que ch'est devenu l'liu de rassimblemint de toutes les séquos gluintes du quarti.

J'ai essayé de l'bière dins des gamelles, j'ai mis de l'sciure tout partout et j'ai fait des séquos ainsi, mais autint pichi dins un violon.Tous les jours i a des ravages.

Alors mes gins, j'offre toute m'reconnaissince, et éternelle in puq, à l'brafe personne qui me donnera un truc vraimint ravageux contre ches sales biêtes. un truc mort subite in ayint juste le timps de dire aux copines de s'in aller à tut berzingue loin de ch'liu de tous les dingers.

M'in fous si que ch'est chimique... faut juste que cha fonctionne et que mes salates et autres douceurs aux feules tindres elles aitent eune chince de vir l'mos de juin....

D'avince merci mes gins.
Revenir en haut Aller en bas
Matante

Matante

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 28/12/2009
Messages : 781
Localisation au Nord

Nos ennemies les biêtes - Page 3 Empty
MessageSujet: Re: Nos ennemies les biêtes Nos ennemies les biêtes - Page 3 I_icon_minitimeJeu 14 Mai 2015 - 19:04

Dis me Batisse arrete ed faire tin gardin, l'timps i est tout défoutu ! Ensuite, t'as t'mémoire qui flanche !!!! Ouiais, ouais. Dins un' aute vie t'as déja posé c'te question. Te sais, des salates que t'avos arpiquées à l'place d'une jachère qui fleurissait nin. Cha i est, cha t'arvient ? Et l'réponse faite : MARE ED CAFE. et te t'tramateuves de tout cha qu't'as fait pour avoir tes mares ed café ? Allez, j't'laisse busiller. Bonne soirée à tertous. Te préfères cha Nos ennemies les biêtes - Page 3 176586 ou bin cha Nos ennemies les biêtes - Page 3 621230
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Nos ennemies les biêtes - Page 3 Empty
MessageSujet: Re: Nos ennemies les biêtes Nos ennemies les biêtes - Page 3 I_icon_minitimeJeu 14 Mai 2015 - 20:23

Marc de café? Ah ouais.... même que j'ai déménagé deux sacs de capsules à décafoter, probablemint pour cha, incore que j'aros plutôt parié chu les rosiers.... mais je n'd'ai qu'un!!!! et un tiot in puq!

Bon, ben je vas m'y mettre. Cha désimblavera l'hingar!

Euh... quand? Demain? Déjà?

Allez, eune bonne soirée à ti et à tertous. Ichi i a pleu eune un gros gruau mais à ch't'heure cha va un peu mieux. Du timps à limaces, crés vains diousses!
Revenir en haut Aller en bas
Roger

Roger

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 17/12/2009
Messages : 1281
Localisation Henin Beaumont

Nos ennemies les biêtes - Page 3 Empty
MessageSujet: Re: Nos ennemies les biêtes Nos ennemies les biêtes - Page 3 I_icon_minitimeJeu 14 Mai 2015 - 21:09

Bonsoir mes gins
nan nan j'sus nin mort!!!

Batisse mi aussi j'ai tout essayé pour m'débarrasser d'chés limaces, pour mi l'meilleux moyen ch'est d'aller dins eun' jardinerie ou eun' grinde surface et d'acater des granulés inti limaces, pour mi ché qui a d'plus radical....pour l'momint, infin ch't'année j'in ai core nin vu, mais l'année passé j'étos invahi...
promis d'main j'te met eun' photo d'min gardin avec l'cueillette de m'première salade, d'eun' echalote et de radis... n'guile nin. Nos ennemies les biêtes - Page 3 286966
Revenir en haut Aller en bas
http://www.videochti.fr
Contenu sponsorisé




Nos ennemies les biêtes - Page 3 Empty
MessageSujet: Re: Nos ennemies les biêtes Nos ennemies les biêtes - Page 3 I_icon_minitime

Revenir en haut Aller en bas
 

Nos ennemies les biêtes

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 

 Sujets similaires

-
» Nos amies les biètes
» Nos amies les biètes
» Nos amies les biètes.
» Cha, c'est nin nos amies les biêtes !
Page 3 sur 5Aller à la page : Précédent  1, 2, 3, 4, 5  Suivant

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
acoute-ichi :: Pour bien commencer la journée :: Ch'est histoire d'dire-