acoute-ichi
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

acoute-ichi


 
AccueilRechercherDernières imagesglossaireLa charteConnexionS'enregistrer
Statistiques
Nous avons 403 membres enregistrés
L'utilisateur enregistré le plus récent est Skylinfracmi

Nos membres ont posté un total de 33442 messages dans 2296 sujets
Le livre d’or
Bonjour mes gints !  B97c1158078301a556ed53b41d29228cb3af00f5
N'hésitez pas à signer notre livre d'or
Partenaires
Devenez partenaire de ce forum en nous envoyant votre bannière ou logo.

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

compteur
RADIOS

Fichier hébergé par Archive-Host.com

-20%
Le deal à ne pas rater :
Ecran PC GIGABYTE 28″ LED M28U 4K ( IPS, 1 ms, 144 Hz, FreeSync ...
399 € 499 €
Voir le deal

Partagez | 
 

 Bonjour mes gints !

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
AuteurMessage
lillolillo

lillolillo

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 23/03/2016
Messages : 7
Localisation un petit coin de France

Bonjour mes gints !  Empty
MessageSujet: Bonjour mes gints ! Bonjour mes gints !  I_icon_minitimeMer 23 Mar 2016 - 18:18

Bonjour à tous, Komint qu'cha va ? Smile

Je suis une chti, une vraie, née à Lille de parents (à part mon père qui était de l'Avesnois), grands-parents, arrières grands-parents tous Lillois, et fière de l'être.

J'ai 67 balais, eh oui le temps passe trop vite... et j'ai 2 minettes, mais pas chti ces deux là, non, non.

Pour raisons professionnelles, j'avais pourtant du quitter ma ville natale il va y avoir 30 ans de ça mais mon coeur est resté là-bas...

Pour ce qui est du patois chti, je connais quelques mots bien sur, mais ne le parle pas couramment comme savait le faire ma mère par exemple !

J'espère malgré cela que vous voudrez bien me réserver un bon accueil.

Bonjour mes gints !  286966
Revenir en haut Aller en bas
http://lespacesolitude.forumactif.org/
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Bonjour mes gints !  Empty
MessageSujet: Re: Bonjour mes gints ! Bonjour mes gints !  I_icon_minitimeMer 23 Mar 2016 - 18:51

Mais bin sur m'file! Eune 59 cha ne s'arfuse jamais. Je ne sais nin si que t'as arwetchi, mais ch'forum i est hanté par eune bante de boyaux rouches contre lesquels il faut se définte, je ne te dis que cha...

In fait, tchand que je dis que le forum i est hanté, je trouve que dins les dernis timps ch'est des fintômes qui l'hintent, vu qu'i ne vint pus grind monte. Comme si qu'intre habitués in s'avot déjà tout dit. Ch'est pourquo que du sang neu, ch'est hyper super binvenu!

Cha fait combien de timps que t'as 67 ins? Je deminde cha pour savoir si que t'es eune 48 ou eune 49. In tous les cas in est incore des dommaches de guerre énon? Mi je chus un 49.

Allez, à l'arvoyure et, comme dit, n'aie nin peur des boyaux rouches. Essaye de nin in dire trop de ma, même si ch'est dur et de juer l'comédie, vu que l'grind chef à pleumes cha n'd'est un. Mais i vient jamais ichi. Cha dit, si que te buques dins le coin in haut à droite, là d'ùche qu'i a eune page qu'elle veut se tourner, te vas tcherre chu des trésors audio ou vidéo qu'i a accumulé pindint des ans à s'majon. Un rute héritage qu'i nous laisse là!
Revenir en haut Aller en bas
Cauchette

Cauchette

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 02/01/2011
Messages : 6419
Localisation Cry sur Armançon

Bonjour mes gints !  Empty
MessageSujet: Re: Bonjour mes gints ! Bonjour mes gints !  I_icon_minitimeMer 23 Mar 2016 - 21:13

Bonjour et Bienv'nu lillolillo

Ché un Boyau rouche qui t'accueille aussi les bras grands ouverts, pas d'faute si té né pas du bon côté deul frontière lol!

Ché vrai à part 2/3 ronchons, y a pas grand mont' in ch'moment, ché des périodes comm' cha, mais ché nin graffe y vont ar'venir

Et comm' y dit Batisse : que du sang neu, ch'est hyper super binvenu!

Dis nous s'in in peu pluch' que su fiche t'es où maintenint, si j'suis point curieux

@D Bonjour mes gints !  11273 
Cauchette
Revenir en haut Aller en bas
Loumarcel

Loumarcel

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 26/12/2009
Messages : 1417
Localisation Prés de Montpellier

Bonjour mes gints !  Empty
MessageSujet: Re: Bonjour mes gints ! Bonjour mes gints !  I_icon_minitimeJeu 24 Mar 2016 - 8:10

Bienvenue à ti lilolillo, mi aussi j' sus un "Boyau Rouch" du 62, un gosse des corons dû qu'j'ai grandi et fier de l'ête. J'sus parti d'pis longtimps mais je pale cor le chti avec m'femme qui est aussi d'la haut, des "Haut de France" comme in dot dire à ch't'heure, passe mi j'sus dins sute d'pis eun' vingtaine d'années, j'récauffe mes vieux oches. Bon té viens quand té veux ichi té s'sras toudis bien r'chue.
Revenir en haut Aller en bas
lillolillo

lillolillo

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 23/03/2016
Messages : 7
Localisation un petit coin de France

Bonjour mes gints !  Empty
MessageSujet: Re: Bonjour mes gints ! Bonjour mes gints !  I_icon_minitimeJeu 24 Mar 2016 - 10:08

Bonjour batisse, Piegean, et Loumarcel, et merci pour vos messages de bienvenue.

"Je ne sais nin", a écrit batisse, m'a fait bien rire car ma mère employait très souvent cette phrase, donc c'est un bon souvenir, et pour répondre à ta question "ouais, j'suis eune 48"

Comment faites vous pour vous pour traduire toutes vos phrases en ch'ti ? On trouve bien des traductions sur internet mais pas de texte en entier, en tout cas je n'ai pas trouvé...

"Les Hauts de France", quel nom ridicule selon moi, et vous qu'en pensez vous ?

Piegan, pour répondre à ta question, je suis en Normandie à présent, mais pas normande pour un sou côté coeur tu peux me croire, et puis côté sympathie, ces gens là n'ont rien à voir avec nous les chtis !

Bon allez, bonne journée à vous tous.  A l'arvoïure !

Bonjour mes gints !  541981
Revenir en haut Aller en bas
http://lespacesolitude.forumactif.org/
Cauchette

Cauchette

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 02/01/2011
Messages : 6419
Localisation Cry sur Armançon

Bonjour mes gints !  Empty
MessageSujet: Re: Bonjour mes gints ! Bonjour mes gints !  I_icon_minitimeJeu 24 Mar 2016 - 10:16

Cha fait plaisir de t'lire

Y a pas de "Traducteur" ch'ti, in s'arringe de faire au mieux et pit y a le lexique in sait jamais cha peut aidé

Et personne ne s'foutra ed' ti chascun y a sin ch'ti d'sin coron, de s'ville ou d'sin villache, y suffit qu'in comprint, intre nous ché pas compliqué et in rigole bin, ché cha qui compte

Té passe quand té veux l'café y es toudis such' fu

Allé @D Bonjour mes gints !  11273 
Cauchette
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

Bonjour mes gints !  Empty
MessageSujet: Re: Bonjour mes gints ! Bonjour mes gints !  I_icon_minitimeJeu 31 Mar 2016 - 18:20

Bienvenue à tisaute lillolillo
Eune guernoulle du 59, comme mi, mais mi j'sus du bassin minier, un tiot villache à côté d'Denain.
Mi aussi, comme gramint, j'ai quitté min coin y a eune coupe d'années !!
Heu té m'donneras l'adresse d'tin coiffeur, pace que eune coupe d'caveux à la fifi brin d'acier, j'ai fort querre Very Happy Very Happy Very Happy 
A l'arvoyure

flower flower flower
Revenir en haut Aller en bas
Contenu sponsorisé




Bonjour mes gints !  Empty
MessageSujet: Re: Bonjour mes gints ! Bonjour mes gints !  I_icon_minitime

Revenir en haut Aller en bas
 

Bonjour mes gints !

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 

 Sujets similaires

-
» Bonjour
» BONJOUR
» Bonjour rwyckaert
» Bienv'nue à Charline du Pas de Calais
» Bonjour
Page 1 sur 1

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
acoute-ichi :: Présentation :: N'hésitez pas à vous présenter ici...-