acoute-ichi
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

acoute-ichi


 
AccueilRechercherDernières imagesglossaireLa charteConnexionS'enregistrer
Statistiques
Nous avons 403 membres enregistrés
L'utilisateur enregistré le plus récent est Skylinfracmi

Nos membres ont posté un total de 33442 messages dans 2296 sujets
Le livre d’or
Ch’est pas mi qui va courir - Page 2 B97c1158078301a556ed53b41d29228cb3af00f5
N'hésitez pas à signer notre livre d'or
Partenaires
Devenez partenaire de ce forum en nous envoyant votre bannière ou logo.

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

compteur
RADIOS

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Le Deal du moment : -20%
-20% Récupérateur à eau mural 300 ...
Voir le deal
79 €

Partagez | 
 

 Ch’est pas mi qui va courir

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
Aller à la page : Précédent  1, 2
AuteurMessage
Mérilou



Date d'inscription : 12/01/2010
Messages : 737

Ch’est pas mi qui va courir - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Ch’est pas mi qui va courir Ch’est pas mi qui va courir - Page 2 I_icon_minitimeSam 18 Mai 2013 - 18:51

Y'avot pus d'rhum pour mette dins les crepes....mais ch'étot bon tut d'même.

Sinon pour passer du coq au baudet: in a 2 brebis tiot modèle qui tondent l'pature.

Tellmint qui drache qu'in arvient foque d'les avir mis à l'abri dins l'écurie et leur couper un tiot peu les ongles ed dogts d'pis... cha dminde tut d'même des réglaches ces tondeusses écologiques.

Elles veultent nin aller dins leur cahute in bos aveuc de l'paille au fond du verger.

Pour rester dins l'sujet'' ch'est pas mi qui va courir'' après euss.... te vos Marcel qu'in dévie nin de tin sujet hein?
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Ch’est pas mi qui va courir - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Ch’est pas mi qui va courir Ch’est pas mi qui va courir - Page 2 I_icon_minitimeSam 18 Mai 2013 - 19:51

Ch'est nin nou ginre. Te nous connos énon?

Bon, ben pour le souper, ch'est trouvé. Ch'étot opération artichauts. Ch'est avalé.

J'ai nin fini de péter!

Pour faire foncer, j'ai fait eune séquo que j'avos nin fait depuis le siècle derni: un maquache avec mitan roquefort et mitan beurre, étalé chu eune tartine. Ch'est bon.

Tant que j'ai nin la drisse, ch'est nin mi qui va courir non pus.

Vinguette, qu'est-ce qu'in est bons pour rester dins le sujet.
Revenir en haut Aller en bas
Loumarcel

Loumarcel

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 26/12/2009
Messages : 1417
Localisation Prés de Montpellier

Ch’est pas mi qui va courir - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Ch’est pas mi qui va courir Ch’est pas mi qui va courir - Page 2 I_icon_minitimeSam 18 Mai 2013 - 20:23

Bon ch'premier i est arrivé, mais vous n'aurez pas s'photo que j'sus allé printe sus ch'parcours, et à l'arrivée, passe que vous allez dire que ch'est un carnavaleu, vu s'rhabillach' pour courir, i étot in vert et noir et avec des bâtons qui pourrotent ar'sanner à ches manches ed parapluie.
Vous pouvez toudis courir pou l'photo.
(os veyez j'reste aussi dins ch'sujet)
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Ch’est pas mi qui va courir - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Ch’est pas mi qui va courir Ch’est pas mi qui va courir - Page 2 I_icon_minitimeSam 18 Mai 2013 - 20:59

Wette l'autre ichi... i fait des menoules pour nin avouer qu'i a tché in panne de piles!

Te sais marcel, faut nin avoir honte, cha arrife à des gins bins ch't'avinture-là.

Infin, je dis cha, hein, je ne dis rin. In tous les cas, in n'a rin contre les carnavaleux. D'ailleurs si que t'avos suivi cha qui s'a passé dins tin sujet qu'in a fait tout cha qu'in pouvot pour nin l'esquinter, t'aros vu qu'i y étot question de carnaval, justemint.

Bon, alors, à ch't'heure que t'as demindé à t'femme de t'amener des piles, in compte chu ti pour les photos des suivints. J'espère que ch'est des bonnes piles, vu qu'i faudra un flash!

Sacré marcel, t'es bin un boyau rouche!
Revenir en haut Aller en bas
Loumarcel

Loumarcel

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 26/12/2009
Messages : 1417
Localisation Prés de Montpellier

Ch’est pas mi qui va courir - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Ch’est pas mi qui va courir Ch’est pas mi qui va courir - Page 2 I_icon_minitimeSam 18 Mai 2013 - 21:55

i y aura pas d'photo d'ché suivants, is ont trop d'ar'tard, j'va m'coucher d'maine je m'leff' ed bonne heure, passe que j'va aller ête signaleur* à ch'marathon et à ch'tour du pic.
Au fait "merci" j'va ar'charger mes piles pou d'main.

* signaleur : chti qui dit dû qui faut aller quand qu'i y a des difficultés et qu'chés coureurs is peutent es s'tromper d'route.

@+
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Ch’est pas mi qui va courir - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Ch’est pas mi qui va courir Ch’est pas mi qui va courir - Page 2 I_icon_minitimeSam 18 Mai 2013 - 22:50

Ponpon signalez

Ch'est eune canchon cha.

Allez marcel, vlà cha que te dos canter demain tout au long de l'journée.
http://www.videochti.fr/blog/lire-article-91770-283159-l_marotte_a_poires.html
Si qu'i t'immèntent avec eune camisole, dis-le hein. In t'amènera des oranches!
Revenir en haut Aller en bas
Mérilou

Mérilou

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 12/01/2010
Messages : 737
Localisation Touraine

Ch’est pas mi qui va courir - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Ch’est pas mi qui va courir Ch’est pas mi qui va courir - Page 2 I_icon_minitimeDim 19 Mai 2013 - 10:02

Loumarcel a écrit:

* signaleur : chti qui dit dû qui faut aller quand qu'i y a des difficultés
@+

Dis me Loumarcel d'ù ch'est qu'in dot aller quind in a des difficultés pour payer ses factures?
Allez cor un cop de saut du coq au baudet pour respecter not style et vir si y n'd'a qui suiftent:

L' semaine dernire y'a eune visse femme qui s'plaignot ( sérieusmint) d'avir eune hernie fiscale... cha fait du maux cha! cha dot ête cor eune maladie à déclaration obligatoire... Cha mérite un contrôle énon?

Mi j'mords chu m'lingue dins m'bouque pour nin sourire mais j'ai les ys qui brilltent à chaque cop.
In arcopie les perles des gins dins un cahier à l'ouvrache.

Bon, allez un tiot cop d'art d'artcherre chu ses arpions: eune pinsée pour Loumarcel Pompon signalez que ch'est nin li qui va courir, y va foque faire aller ses bras in sémaphore pour mouter l'quemin aux gins qui cachent après perdu... J'ai bon?
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Ch’est pas mi qui va courir - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Ch’est pas mi qui va courir Ch’est pas mi qui va courir - Page 2 I_icon_minitimeDim 19 Mai 2013 - 10:41

Ou alors i va foque faire l'circulation....

In tous les cas, si qu'i fait comme ch'ti du film ichi in-dessous, i va bin dormir ch't'au soir.

Bobonne elle va pouvoir lire à sin lit...
https://www.youtube.com/watch?v=YmqUfFlVWAM
Revenir en haut Aller en bas
Loumarcel

Loumarcel

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 26/12/2009
Messages : 1417
Localisation Prés de Montpellier

Ch’est pas mi qui va courir - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Ch’est pas mi qui va courir Ch’est pas mi qui va courir - Page 2 I_icon_minitimeLun 20 Mai 2013 - 10:27

Citation :
* signaleur : chti qui dit dû qui faut aller quand qu'i y a des difficultés
@+
Citation :
Dis me Loumarcel d'ù ch'est qu'in dot aller quind in a des difficultés pour payer ses factures?
Je n'ai pas dit que quelqu'un avait des difficultés mais :
quand il y avait des difficultés (sous entendu : sur le terrain).
Ouais je sais avec mi ch'est du parlach' ed 62, alors i va falloir que j'traduisse à ch't'heure.
In tous les cas, i a (sans Y) fallu que j'appelle l'PC course pou venir arquerre deux coureurs qui là avottent des difficutés (eine entorse d'un côté et mal aux genoux pou l'deuxiinme), bin ouais sus un marathon, dins nos rochers, cha laisse des séquelles, (attention pas des équelles sus les quelles in montent hein! ouais vous allez m'dire qu' in peut aussi monter sur l' équelle.... , bon j'arrète là, j'veux pas imbrouiller trop les cervelles des 59)

Cha ira?
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Ch’est pas mi qui va courir - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Ch’est pas mi qui va courir Ch’est pas mi qui va courir - Page 2 I_icon_minitimeLun 20 Mai 2013 - 10:47

Loumarcel a écrit:
avec mi ch'est du parlach' ed 62, alors i va falloir que j'traduisse.

Ben ouais, même pour des 62, t'as qu'à vir!

T'as bin dormi? Bobonne aussi?
Quo que te fais comme activité aujord'hu?
Revenir en haut Aller en bas
Loumarcel

Loumarcel

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 26/12/2009
Messages : 1417
Localisation Prés de Montpellier

Ch’est pas mi qui va courir - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Ch’est pas mi qui va courir Ch’est pas mi qui va courir - Page 2 I_icon_minitimeLun 20 Mai 2013 - 10:48

J'm'ar'posse, p'tit lundi grande seminne.
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Ch’est pas mi qui va courir - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Ch’est pas mi qui va courir Ch’est pas mi qui va courir - Page 2 I_icon_minitimeLun 20 Mai 2013 - 10:59

In même timps, eune intorse de chaque côté cha s'appelle deux intorses. Infin, je dis cha...

Tchand que j'ai vu écrit PC dins tin texte je m'ai dit que t'avos incore eune fos bidouillé et que t'étos in rade.

Et tchand que te t'es linchi dins t'n'histoire d'équelles, je m'ai dit que te t'avos dévoué pour réparer les dégâts d'eune guernoule qu'elle avot fait des équelles à ses bas.

Sacré marcel... Par hasard, elle n'a nin venue t'armettre ses miches sous le nez t'n'incienne boulingère? A l'époque t'allos à l'boulingerie chinq fos par jour. Te devos être plus svelte... Même que lili elle avot tchée in pamoison à l'vue de tes mollets.

Toute eune époque.

In le connot le don juan boyau rouche nousautes.
Revenir en haut Aller en bas
Loumarcel

Loumarcel

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 26/12/2009
Messages : 1417
Localisation Prés de Montpellier

Ch’est pas mi qui va courir - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Ch’est pas mi qui va courir Ch’est pas mi qui va courir - Page 2 I_icon_minitimeMar 21 Mai 2013 - 10:05

Nan l'anciinne boulingère alle est partie, bon i y in a eine nouvelle bin sûr mais pas si bellotte.
S'n'homme qui s'préparot pou faire l'course du tour du pic, i est queu in s'intrainant et i s'a cassé sin nez qu'i y a fallu armète in plache, deux dints du haut et s'machoire alle étot ed travers i y a fallu l'armète in plache aussi.

Au fait ch'ti qui a gagné l'Ultra Draille (les 120km) ch'est PEREZ LOPEZ Oscar, si vous voulez vire s'tiète vous tapez sin nom sus Goo.
Vous verrez si ch'est un carnavaleu.
Revenir en haut Aller en bas
Contenu sponsorisé




Ch’est pas mi qui va courir - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Ch’est pas mi qui va courir Ch’est pas mi qui va courir - Page 2 I_icon_minitime

Revenir en haut Aller en bas
 

Ch’est pas mi qui va courir

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 

 Sujets similaires

-
» a ch'prix la; i peut toudis courir !
Page 2 sur 2Aller à la page : Précédent  1, 2

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
acoute-ichi :: Histoire de rire un peu :: Des garlousettes-