acoute-ichi
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

acoute-ichi


 
AccueilRechercherDernières imagesglossaireLa charteConnexionS'enregistrer
Statistiques
Nous avons 403 membres enregistrés
L'utilisateur enregistré le plus récent est Skylinfracmi

Nos membres ont posté un total de 33442 messages dans 2296 sujets
Le livre d’or
Ch’est pas mi qui va courir B97c1158078301a556ed53b41d29228cb3af00f5
N'hésitez pas à signer notre livre d'or
Partenaires
Devenez partenaire de ce forum en nous envoyant votre bannière ou logo.

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

compteur
RADIOS

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Le Deal du moment :
Coffret dresseur d’élite ETB ...
Voir le deal
56.90 €

Partagez | 
 

 Ch’est pas mi qui va courir

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
Aller à la page : 1, 2  Suivant
AuteurMessage
Loumarcel

Loumarcel

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 26/12/2009
Messages : 1417
Localisation Prés de Montpellier

Ch’est pas mi qui va courir Empty
MessageSujet: Ch’est pas mi qui va courir Ch’est pas mi qui va courir I_icon_minitimeVen 17 Mai 2013 - 16:21

Bonjour tertous,
Cha y est in est rintré ed not' péripe dins l'Pays Basque avec not' file ed St Barth, pou i faire découvrir el région; j'ai ar'connu nos randos vers Albi, pou l'prochinne sortie d'not' clupe et v'là l'week end à St Mathieu qui arriff'.
Bon, tapez : festa trail pic saint loup , sus Goo..., et vous allez vire s'qu'i va s'passer ch’week-end à St Mathieu.

Cha fait l’trosïinme année qu’cha s’fait et cha
fait tros ans que j’sus n’dins, soit comme baliseur, signaleur, ch’t’année j’va
cor ête signaleur au pied du Pic St Loup, tout seu (in s’rimplache, mais j’va y
ête d’8h à 15h diminche), dins in coin qu’personne i va sauf chés randonneurs, mais
d'main sam’di j’s'rai aussi à l’buvette, pou l’repas du midi et pou l’arrivée d’chés pétites
courses.
Bref cha va qu'mincher s'soir avec l'pasta partie pou cheusses qui vont courir chés 120 bornes.
L'pire ch'est qu'i y a d'la flotte d'annonchée pou ch'week end, in va vire qui va in ête.
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

Ch’est pas mi qui va courir Empty
MessageSujet: Re: Ch’est pas mi qui va courir Ch’est pas mi qui va courir I_icon_minitimeSam 18 Mai 2013 - 11:28

Surtout met bin t'tiote laine ! va pas nos attraper l'catar ! Infin chés coureurs n'aront nin très caud pour courrir, is risquent nin d'avoir eune insolation !

Nousautes in est d'mariache aujourd'hui.... actuellemint i fait pas plus de 11°, avec eune tiote bise frode et cha arcomminche à pleuvoir (i pleut d'pis mercredi, avec foque eune tiote interruption cheule nuit)... ch'est l'bouquet (d'la mariée bin sur Very Happy)
Heu, bin sur in a tertous des rhabillures légères avec les pids à l'air dins les cauchures nosautes chés femmes.... des fos, j'auros querre ête un homme, eusses is ont des costumes avec veste et des cauchettes, ouais aujourd'hui j'auros querre ête un homme...
Pis j'pense à m'copine (mère de l'mariée), l'vin d'honneur étot prévu dehiors et tous chés parints doivent ête à l'ouvrache d'pis deux jours pou prévoir d'faire cha à l'intérieur et d'minder à c'qui aiche du cauffache dins l'salle.... min diu, seigneur, marie, joseph, pourvu qu'i aiche du cauffache !!!!!!!!!
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

Ch’est pas mi qui va courir Empty
MessageSujet: Re: Ch’est pas mi qui va courir Ch’est pas mi qui va courir I_icon_minitimeSam 18 Mai 2013 - 12:49

"min diu, seigneur, marie, joseph, pourvu qu'i aiche du cauffache !!!!!!!!!"

Cha proufe qui a pas d'bon diu ! ! !

Poil au ....

affraid
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

Ch’est pas mi qui va courir Empty
MessageSujet: Re: Ch’est pas mi qui va courir Ch’est pas mi qui va courir I_icon_minitimeSam 18 Mai 2013 - 12:54

J'ai jamais pus courir, j'ai tot d'suite m'n'hliein à l'tro d'min.....

.......et pourtant j'ai été l'campion aux 1500 m à l'armée.......

. Comme j'atos à la traine, j'ai été rattrappé par l'ploton au bout d'eune paire d'tours, et comme j'atos d'vant eusses à l'arrivée, is z'ont cru qu'jétos arrivé l'premier.......

.....vrai.....

Ch’est pas mi qui va courir 563562 Ch’est pas mi qui va courir 880436 Surprised
Revenir en haut Aller en bas
Matante

Matante

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 28/12/2009
Messages : 781
Localisation au Nord

Ch’est pas mi qui va courir Empty
MessageSujet: Re: Ch’est pas mi qui va courir Ch’est pas mi qui va courir I_icon_minitimeSam 18 Mai 2013 - 13:41

Si j'comprinds bin Marcel, t'n'histoire de festa trail....ch'est des garlousettes !!!! rire
Revenir en haut Aller en bas
Loumarcel

Loumarcel

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 26/12/2009
Messages : 1417
Localisation Prés de Montpellier

Ch’est pas mi qui va courir Empty
MessageSujet: Re: Ch’est pas mi qui va courir Ch’est pas mi qui va courir I_icon_minitimeSam 18 Mai 2013 - 14:47

Nan, ch'est pas des garlousettes mais j'me sus trompé j'ai pas mis ch'sujet au bon étach' j'me sus trompé d'indrot.

J'viens d'rintrer d'min premier poste, à l'buvette qu'in a rintrée à l'intérieur à causse del pluie, in n'servot que du café et des boissons non alcoolisées.
L'premier i va mète un peu plus ed 13h pour faire 120km avec 6000m ed déniv'lé positif et autant in négatif.
Is sont partis à 5h ch'matin, li i est pas cor arrivé mais i a d'jà fait les tros quarts du parcours.
J'va y r'tourner d'in eine heure pou printe des photos.
Revenir en haut Aller en bas
Mérilou

Mérilou

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 12/01/2010
Messages : 737
Localisation Touraine

Ch’est pas mi qui va courir Empty
MessageSujet: Re: Ch’est pas mi qui va courir Ch’est pas mi qui va courir I_icon_minitimeSam 18 Mai 2013 - 15:47

Loumarcel a écrit:
6000m ed déniv'lé positif et autant in négatif.

A quo qu'cha sert ed monter tout cha si ch'est foque pour ardescinte après?

Y plinte eune berlouffe au sommet tut d'même?
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Ch’est pas mi qui va courir Empty
MessageSujet: Re: Ch’est pas mi qui va courir Ch’est pas mi qui va courir I_icon_minitimeSam 18 Mai 2013 - 16:22

Je vas dire comme Léon: tais te Mérilou, tais te....

Si que l'pic saint loup à sin marcel i ferot plus de 6000 mètres de haut, histoire d'aller planter un fanion in haut avint d'ardeschinte jusqu'à l'buvette, in l'arot appris à l'école énon? Te dos avoir trop ouvré à t'fabrique et t'es mate mérilou. Je te pardonne de bon tchoeur.

In fait, pour monter 6000 mètres et les ardeschinte, i suffit de monter et deschinte eune vingtaine de fos l'tour à Eifel.

In 13 heures qu'i dit l'useux de montagnes. Cha dot être possipe. Surtout avec l'ascinseur....
Revenir en haut Aller en bas
Loumarcel

Loumarcel

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 26/12/2009
Messages : 1417
Localisation Prés de Montpellier

Ch’est pas mi qui va courir Empty
MessageSujet: Re: Ch’est pas mi qui va courir Ch’est pas mi qui va courir I_icon_minitimeSam 18 Mai 2013 - 16:29

Avez vous ravisez ches vidéos à l'adresse que j'vous a indiquée :
"festa trail Pic saint Loup" là vous allez vire les paysach' dû que j'randonne régulièremint, vous allez vire qu'i y a que d'el caillasse.
Vous pourrez aussi vire l'course in direct avec chés temps et l'heure prévue d'arrivée.
Revenir en haut Aller en bas
Mérilou

Mérilou

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 12/01/2010
Messages : 737
Localisation Touraine

Ch’est pas mi qui va courir Empty
MessageSujet: Re: Ch’est pas mi qui va courir Ch’est pas mi qui va courir I_icon_minitimeSam 18 Mai 2013 - 16:31

Ouais t'a vu juste j'ai oeuvré à m'fabrique et j'sus mate.
Cha qu'in a appris à l'école chu l'altitute du Pic St Loup ch'est pus valape dins les liffs ed géographie.. pacque ch'étot du timps d'avint que Marcel y usot l'montagne aveuc ses botines à crampons.. Ch'est t'un érodeux c'Marcel.
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Ch’est pas mi qui va courir Empty
MessageSujet: Re: Ch’est pas mi qui va courir Ch’est pas mi qui va courir I_icon_minitimeSam 18 Mai 2013 - 16:41

Allez, tous insonne, eune tiote canchon pour marcel:

1 kilomètre à pids, cha use, cha use,
1 kilomètre à pids, cha use le pic st loup

2 kilomètres à pids, cha use, cha use,
2 kilomètres à pids, cha use le pic st loup

.../...

120 kilomètres à pids, cha use, cha use
120 kilomètres à pids, cha use le pic st loup.

Arrivé au 120ème couplet, in a le drot de s'arrêter et d'aller deminder un cop à boire à marcel à l'buvette.

A l'buvette, forchémint, marcel i est à l'pompe....

Cha me rappelle l'canchon du curé de st louis: "va laver tes guimpes et n'oublie pas tin cul à l'pompe, curé de st louis, curé de st louis...."
Revenir en haut Aller en bas
Mérilou

Mérilou

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 12/01/2010
Messages : 737
Localisation Touraine

Ch’est pas mi qui va courir Empty
MessageSujet: Re: Ch’est pas mi qui va courir Ch’est pas mi qui va courir I_icon_minitimeSam 18 Mai 2013 - 16:45

Ch'étot nin: '' y'a laichi sin capiau su l'lit.. l'curé d'St louis , l'curé d'St Louis

Ch'est pt'ête nin l'même canchon, ch'étot pos dins min répertoire.
Revenir en haut Aller en bas
Mérilou

Mérilou

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 12/01/2010
Messages : 737
Localisation Touraine

Ch’est pas mi qui va courir Empty
MessageSujet: Re: Ch’est pas mi qui va courir Ch’est pas mi qui va courir I_icon_minitimeSam 18 Mai 2013 - 16:46

Va t'in laver tes gam ampes.. aveuc du savon noir te saura les ravoir, cha j'connos un tiot peu
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Ch’est pas mi qui va courir Empty
MessageSujet: Re: Ch’est pas mi qui va courir Ch’est pas mi qui va courir I_icon_minitimeSam 18 Mai 2013 - 16:48

Buque curé de saint louis chu gougoule et t'aras toute l'histoire (à l'troisième proposition). Ch'est eune loooooongue canchon qu'elle peut tenir eune bonne partie d'eune soirée bin arrosée....
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Ch’est pas mi qui va courir Empty
MessageSujet: Re: Ch’est pas mi qui va courir Ch’est pas mi qui va courir I_icon_minitimeSam 18 Mai 2013 - 16:50

J'adore l'accompagnemint.... https://www.youtube.com/watch?v=06f4tb6p19Y
Revenir en haut Aller en bas
Mérilou

Mérilou

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 12/01/2010
Messages : 737
Localisation Touraine

Ch’est pas mi qui va courir Empty
MessageSujet: Re: Ch’est pas mi qui va courir Ch’est pas mi qui va courir I_icon_minitimeSam 18 Mai 2013 - 16:58

j'va passer cor pour eune babache, ou eune oie blanque mais je n'comprind pos grind cosse à les paroles: quo qu'ch'est qu'ches histoires ed mouquille, qui dot mouquer sin nez, que l'quien y tronne et qui a du brun à s'botinne... va t'in comprinte cha aveuc un esprit aussi clair que l'mien !
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Ch’est pas mi qui va courir Empty
MessageSujet: Re: Ch’est pas mi qui va courir Ch’est pas mi qui va courir I_icon_minitimeSam 18 Mai 2013 - 17:01

Va-t-in laver tes gampes ch'est eune autre séquo.

Je ne voudros nin esquinter sin sujet à marcel de l'buvette, mais si que te veux l'intinte, ch'est à 1 minute 01 chu ch'joyau de l'poésie frinçaisse, que tertous et sin quien is nous invittent:

https://www.dailymotion.com/video/x7k59n_pot-pourri-carnaval-dunkerque_music#.UZeWxco4dw0
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Ch’est pas mi qui va courir Empty
MessageSujet: Re: Ch’est pas mi qui va courir Ch’est pas mi qui va courir I_icon_minitimeSam 18 Mai 2013 - 17:06

Un esprit clair? Cha existe?

Mi je connos le saint, le mauvais, mais le clair.... t'es surte?

Incore eune fos, i ne faudrot nin esquinter sin sujet à l'ujeux de montanes hein. Cha ne se fait nin.

Je compte sur ti hein!

Julien clerc, ouais, mais esprit clair?

Anne saint clair ouais, mais esprit clair?

L'orache et les éclairs, cha, cha n'a rin à vir. Sur et certain.
Revenir en haut Aller en bas
Mérilou

Mérilou

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 12/01/2010
Messages : 737
Localisation Touraine

Ch’est pas mi qui va courir Empty
MessageSujet: Re: Ch’est pas mi qui va courir Ch’est pas mi qui va courir I_icon_minitimeSam 18 Mai 2013 - 17:07

je m'dijos aussi qu'in intind jomais ca chu France Culture...
Revenir en haut Aller en bas
Mérilou

Mérilou

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 12/01/2010
Messages : 737
Localisation Touraine

Ch’est pas mi qui va courir Empty
MessageSujet: Re: Ch’est pas mi qui va courir Ch’est pas mi qui va courir I_icon_minitimeSam 18 Mai 2013 - 17:08

J'parlos du carnaval .. pour que cha soche clair
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Ch’est pas mi qui va courir Empty
MessageSujet: Re: Ch’est pas mi qui va courir Ch’est pas mi qui va courir I_icon_minitimeSam 18 Mai 2013 - 17:21

T'acoutes france culture ti?

Je suppose que ch'est foque tchand que t'es au mitan de nulle part et qu'i n'a nin d'autre poste à capter.

In se deminte d'ailleurs pourquo qu'i a que france culture qui émet pour les sinciers de l'france très profonte.

I faut déjà in trouver qu'is ont un poste chu lu tracteur.

Pinse à marcel qui est à s'buvette.
Revenir en haut Aller en bas
Mérilou

Mérilou

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 12/01/2010
Messages : 737
Localisation Touraine

Ch’est pas mi qui va courir Empty
MessageSujet: Re: Ch’est pas mi qui va courir Ch’est pas mi qui va courir I_icon_minitimeSam 18 Mai 2013 - 17:33

J'y pinse j'y pinse...

'' La musique est un bruit qui pense'' vla eune séquo qu'in arot pu intinte chu France Culture alors que les garlousettes ed Dunkerque, j'sus nin surte.

M'file elle a fait des couque baques ( ratons) pour oublier qui pleut, cha sint bon, j'cros que j'va aller gouter.. pour savoir si qui a assez d'rhum ed dins.
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Ch’est pas mi qui va courir Empty
MessageSujet: Re: Ch’est pas mi qui va courir Ch’est pas mi qui va courir I_icon_minitimeSam 18 Mai 2013 - 17:49

I pleut dins tin coin?

Ici i a fait bieau. Foque aujord'hu, que ch'est un jour qu'in a le drot de faire du bruit in tondint le gazon.

Parce que le gazon, vinguette, arrosé comme i est, i pousse!

Je dis gazon, mais in fait ch'est de l'herpe ginre chiendint. Du cruaud vivace quo!

Chez marcel i pleut aussi qu'i a dit. I s'in fout, i a s'buvette au sec.

Te cros qu'i fait aussi monsi pipi? Cha dot rapporter cha... surtout à côté d'eune pompe à bière....

Pour le peu qu'i donne l'air d'arien des tiotes séquos d'accompagnemint qui foutent la drisse. Ch'est un malin le marcel.

Je me deminde si s'n'incienne boulingère elle sera venue.

Cha fait un momint qu'in n'd'a nin intindu causer de cheule-là.

Infin, bon, le titre du sujet ch'est "ch'est nin mi qui va courir", alors in va causer d'eune autre séquo hein.

De quo qu'in pourrot causer, à ch't'heure qu'in a causé du timps?
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Ch’est pas mi qui va courir Empty
MessageSujet: Re: Ch’est pas mi qui va courir Ch’est pas mi qui va courir I_icon_minitimeSam 18 Mai 2013 - 17:49

Quo qu'in soupe?
Revenir en haut Aller en bas
Mérilou

Mérilou

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 12/01/2010
Messages : 737
Localisation Touraine

Ch’est pas mi qui va courir Empty
MessageSujet: Re: Ch’est pas mi qui va courir Ch’est pas mi qui va courir I_icon_minitimeSam 18 Mai 2013 - 18:51

Y'avot pus d'rhum pour mette dins les crepes....mais ch'étot bon tut d'même.

Sinon pour passer du coq au baudet: in a 2 brebis tiot modèle qui tondent l'pature.

Tellmint qui drache qu'in arvient foque d'les avir mis à l'abri dins l'écurie et leur couper un tiot peu les ongles ed dogts d'pis... cha dminde tut d'même des réglaches ces tondeusses écologiques.

Elles veultent nin aller dins leur cahute in bos aveuc de l'paille au fond du verger.

Pour rester dins l'sujet'' ch'est pas mi qui va courir'' après euss.... te vos Marcel qu'in dévie nin de tin sujet hein?
Revenir en haut Aller en bas
Contenu sponsorisé




Ch’est pas mi qui va courir Empty
MessageSujet: Re: Ch’est pas mi qui va courir Ch’est pas mi qui va courir I_icon_minitime

Revenir en haut Aller en bas
 

Ch’est pas mi qui va courir

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 

 Sujets similaires

-
» a ch'prix la; i peut toudis courir !
Page 1 sur 2Aller à la page : 1, 2  Suivant

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
acoute-ichi :: Histoire de rire un peu :: Des garlousettes-