acoute-ichi
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

acoute-ichi


 
AccueilRechercherDernières imagesglossaireLa charteConnexionS'enregistrer
Statistiques
Nous avons 403 membres enregistrés
L'utilisateur enregistré le plus récent est Skylinfracmi

Nos membres ont posté un total de 33442 messages dans 2296 sujets
Le livre d’or
bonjour !! - Page 2 B97c1158078301a556ed53b41d29228cb3af00f5
N'hésitez pas à signer notre livre d'or
Partenaires
Devenez partenaire de ce forum en nous envoyant votre bannière ou logo.

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

compteur
RADIOS

Fichier hébergé par Archive-Host.com

-21%
Le deal à ne pas rater :
LEGO® Icons 10329 Les Plantes Miniatures, Collection Botanique
39.59 € 49.99 €
Voir le deal

Partagez | 
 

 bonjour !!

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
Aller à la page : Précédent  1, 2, 3  Suivant
AuteurMessage
tiomolet62



Date d'inscription : 22/02/2013
Messages : 489

bonjour !! - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: bonjour !! bonjour !! - Page 2 I_icon_minitimeJeu 28 Fév 2013 - 11:46

pépéPéBé a écrit:
T'as pinsé à qui ? ? ? bonjour !! - Page 2 563562


bonjour !! - Page 2 563562 a parsonne !!Very Happy y'a pon d'sot metier......nan y'a qu'des ...soutanes lol! , ché eun' plache comme eun'aute, bon d'accord si os avez caire chez carette qui vont a toute berzingues, ché pon pou vouzotes !!ahh bin en papamobile té t'fra pon flaché !!bonjour !! - Page 2 993998 bonjour !! - Page 2 993998

bonjour !! - Page 2 286966
Revenir en haut Aller en bas
Mérilou

Mérilou

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 12/01/2010
Messages : 737
Localisation Touraine

bonjour !! - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: bonjour !! bonjour !! - Page 2 I_icon_minitimeJeu 28 Fév 2013 - 18:34

Bienvenue Papam tiomolet62.. . Ch'est vrai qu'les papes y z'ont des chiffres à leur nom, alors papam tiomolet62, cha a d'el classe tut d'même!

j'rinte ed l'ouvrache et j'ravisse chu nou forum d'ù qu'j'étos nin venue depis gramind d'timps.... (que m'guiffe elle est toute rouche ed z'honte! ... si si chef Roger et pis Cheftaine pleumette)

J'vos qui a un tiot nouveau, né natif de l'cote d'Opale et qui a tché dins l'chud ... Y m'a l'air bin actif ( tchin qui est nin occupé aveuc sin tire jus intre 2 mouquilles qui guillent à cause des mimosas)

Cha fait gramind plaiji. Bienvenue Tiomolet62.
Revenir en haut Aller en bas
tiomolet62

tiomolet62

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/02/2013
Messages : 489
Localisation calais

bonjour !! - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: bonjour !! bonjour !! - Page 2 I_icon_minitimeJeu 28 Fév 2013 - 20:01

Mérilou a écrit:
Bienvenue Papam tiomolet62.. . Ch'est vrai qu'les papes y z'ont des chiffres à leur nom, alors papam tiomolet62, cha a d'el classe tut d'même!

j'rinte ed l'ouvrache et j'ravisse chu nou forum d'ù qu'j'étos nin venue depis gramind d'timps.... (que m'guiffe elle est toute rouche ed z'honte! ... si si chef Roger et pis Cheftaine pleumette)

J'vos qui a un tiot nouveau, né natif de l'cote d'Opale et qui a tché dins l'chud ... Y m'a l'air bin actif ( tchin qui est nin occupé aveuc sin tire jus intre 2 mouquilles qui guillent à cause des mimosas)

Cha fait gramind plaiji. Bienvenue Tiomolet62.


merci mérilou pour tin p'tit mot d'billet d'bienvenue, cha fait plaiji étou ! Wink

ahh oui comme té dit cha fait classe d'avoir gramin d'liméros derriere sin nom quan kon'é pape !! mais j'décline l'offre tres peu pour mi ch'tarmerci , pi puk'minquer , mi ej'sus pon a joke, j a un biauw metier, !!plache a z'autes !! lol! bonjour !! - Page 2 541981
Revenir en haut Aller en bas
tiomolet62

tiomolet62

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/02/2013
Messages : 489
Localisation calais

bonjour !! - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: bonjour !! bonjour !! - Page 2 I_icon_minitimeVen 1 Mar 2013 - 10:10

bonjour !! - Page 2 782798 bonjour mes gins !!

vinderdi la s'maine s'enfuit ; bonjour !! - Page 2 106396 habil' el week end qu'un peuch'té s'rapurer un molet avec grand mere; un biauw diminche ed'printemps qui s'annonss'te in verra bin , si chél'cas probabe qu'in iro faire eun'tiote virée ach'carnavale, marche! faut cor que j'ardémuche min déguis'min sinon faut raquer chés doupes affraid ,du brin pour euss' mi j'dit qu'un carnaval cha d'vroé t'éte gratisss , adon, dins 15 jours j'va dins ch'nord pou mes congés ......bin j'iro a st'i dunkerque !! ti pon vrai mes gins bonjour !! - Page 2 743638

bonjour !! - Page 2 286966
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

bonjour !! - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: bonjour !! bonjour !! - Page 2 I_icon_minitimeVen 1 Mar 2013 - 11:41

T'es d'ja lièvé ?
Very Happy
Revenir en haut Aller en bas
tiomolet62

tiomolet62

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/02/2013
Messages : 489
Localisation calais

bonjour !! - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: bonjour !! bonjour !! - Page 2 I_icon_minitimeVen 1 Mar 2013 - 11:53

pépéPéBé a écrit:
T'es d'ja lièvé ?
Very Happy

bonjour !! - Page 2 563562 oué ké vie, ké jus !!

mi j'dis que ch'ti qui ya invintionné el'traval ......bin ..qu'il fasse li même ; non des os bonjour !! - Page 2 525822
Revenir en haut Aller en bas
tiomolet62

tiomolet62

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/02/2013
Messages : 489
Localisation calais

bonjour !! - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: bonjour !! bonjour !! - Page 2 I_icon_minitimeSam 2 Mar 2013 - 11:06

bonjour !! - Page 2 912694 bonjour mes gins; bin vl'a un biau week end qui cominche, enfin... a l'avnant qu'cha auroé pu cominché miux , parch'que hier au vrépe j'ai intindu dins ch'poste ed'téle , que l'diesel y'allo rogminter affraid , bin même si ch'u pour qu'el planete al respire miu, cha va quand même faire du mo a nos porté monaies ,....cause, qu'i a gramin d'gins qui seuchté déjà au gazol ! ké siéque mes gins Neutral

ahh bin a ch'gouvernemint i save'té toute , i save'té surtoute ékmin nous prinde , nos doupes ; nos pécaillons ,

habile chés autos a l'éléstrécité qui nous foute la paix avec leu petrole bonjour !! - Page 2 176586



lol! bonjour !! - Page 2 286966
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

bonjour !! - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: bonjour !! bonjour !! - Page 2 I_icon_minitimeSam 2 Mar 2013 - 11:33

Bonjour Biloute.Té dis:"habile chés autos a l'éléstrécité qui nous foute la paix avec leu petrole
..........
.......Faut pas rêver........les batt'ries ch'est pas éternei, sutout chelles espéciales, qu'is coûtent bonbon.
.......Sans doute des batt'ries LiPo......j'sais pas faut vire.....
Prix des batteries, gogole:
le coût d’une batterie moyenne se situerait autour des 400€/Wh, soit des packs de batteries entre 6000€ et 12 000€ selon le modèle et l’autonomie souhaitée.
........
In va core nous "gonfler" in dijant qu'alles peuftent durer 10 ans, j'y cros pas, si alles durent tros ans t'aras d'la chance....si t'acate eune carrette d'ocase, gare à tes fesses .....In veut core nous l'infuter par l'gros bout (ch'est m'avis bin sur, in in utilise des tiotes batteries comme cha).......
..... A m'mote qu'cha vaut pas un bon diesel comme cheux qu'in fait ach't'heure, qu'in peut pas tuer sans l'faire esprés.
......
L'pétrole i coûte caire, té vos s'qu'is foutent comme taxe la d'sure ! ! ! ! bonjour !! - Page 2 563562bonjour !! - Page 2 880436 affraid
Revenir en haut Aller en bas
tiomolet62

tiomolet62

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/02/2013
Messages : 489
Localisation calais

bonjour !! - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: bonjour !! bonjour !! - Page 2 I_icon_minitimeSam 2 Mar 2013 - 12:43

pépéPéBé a écrit:
Bonjour Biloute.Té dis:"habile chés autos a l'éléstrécité qui nous foute la paix avec leu petrole
..........
.......Faut pas rêver........les batt'ries ch'est pas éternei, sutout chelles espéciales, qu'is coûtent bonbon.
.......Sans doute des batt'ries LiPo......j'sais pas faut vire.....
Prix des batteries, gogole:
le coût d’une batterie moyenne se situerait autour des 400€/Wh, soit des packs de batteries entre 6000€ et 12 000€ selon le modèle et l’autonomie souhaitée.
........
In va core nous "gonfler" in dijant qu'alles peuftent durer 10 ans, j'y cros pas, si alles durent tros ans t'aras d'la chance....si t'acate eune carrette d'ocase, gare à tes fesses .....In veut core nous l'infuter par l'gros bout (ch'est m'avis bin sur, in in utilise des tiotes batteries comme cha).......
..... A m'mote qu'cha vaut pas un bon diesel comme cheux qu'in fait ach't'heure, qu'in peut pas tuer sans l'faire esprés.
......
L'pétrole i coûte caire, té vos s'qu'is foutent comme taxe la d'sure ! ! ! ! bonjour !! - Page 2 563562bonjour !! - Page 2 880436 affraid


asseuré qu'oui min camarate, eun'batt'rie ché pon donné , ej'sus d'avis avec tizote, mais soin !! el petrole cha raporte tel'min qui n'on jamais été al'presse pour s'occuper de l'autonomie d'eun' batt'rie ! bonjour !! - Page 2 563562 adon, y'a un pays ej'cro qu'ché l'australie ; i'zont mis in plache un garache , inn'a eun'coupe dins tous l'pays , ehhh bin ch'garache là; i cange les battries al' chaine , cha prind 10 mn , comme cha t'a même pon a l'arkarger at' masonbonjour !! - Page 2 176586

marche!! pour nouzote os nin sommes pon cor la !! bonjour !! - Page 2 541981
Revenir en haut Aller en bas
Kazimierz

Kazimierz

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 05/04/2011
Messages : 491
Localisation ~~ Boyau Rouche 62430 ~~

bonjour !! - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: bonjour !! bonjour !! - Page 2 I_icon_minitimeSam 2 Mar 2013 - 12:57

Tot façon un est pas près d'in vire des cent & des milles
dins nos rues ,
d'jà au prix qu'cha coûte , pis ch'es batt'ries faut les louer,
pis si té dos aller dins l'chud te vas mette bétot 3 jours .
ou ben té vas d'voir quangé tes batt'ries tot les deux chint km,
pis che sa s'ra pas pour rin tout comm' l'instalation du post'
d'archarge
tot cha ch'est core des cacoulles pou t'faire ouvrir tin
port'monaie plus grind .
is distent qu'in All'magne que l' GO i est au même prix
qu'l'essence , mais is distent pas que l'véhicule diesiel
aveuc ch'ti à l'essence qu'i y pas gramint d'différinch' .
pis chés gins is s'sont rindu compte qu'aveuc l' diésel ,
ch'moteur i est pluq fiape ,qui consomme moinss mais
seul'mint du cop is te l'font payer pluq quèr' .

Pis j'a r'marqué qu'i faijant l'plein in All'mane , j'reule 150
km ed pluq ...et pis plus vite quind ch'est possipe .Very Happy
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

bonjour !! - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: bonjour !! bonjour !! - Page 2 I_icon_minitimeSam 2 Mar 2013 - 13:09

In s'éloigne du sujet de départ mais bon....

Le pays qui s'équipe pour canger les batteries à l'chaine, ch'est nin l'Australie, ch'est Israël. Ch'est un tiot peu plus petit (importint vue l'autonomie des autos) et ch'est là qu'i a quelqu'un qui a convaincu Renault de li construire des autos éleuctriques. Forcémint, i n'a nin de sous in jeu....

Le problème dins tout cha ch'est que ceux qui décidtent ch'est généralemint (toudis?) des qui ont des intérêts plus ou moins directs dins cha qu'is décidtent.

Perso, l'éleuctrique à batteries j'y cros qu'au mitan. Trop de contraintes de poids et de durée de recharche. Et dins eune batterie, in dira cha qu'in veut, i a de l'chimie qu'elle n'est nin si écolo que cha... Et pour chinger de batterie dins eune station prévue pour, comme i mintionne pépé, ch'est d'un copliqué d'infrastructure que cha dot nin être évidint à amortir. Du coup, i va falloir que quelqu'un raque...

Mi, cha à quo je cros ch'est les moteurs à air coprimé. Ch'est in train d'arriver et, apparemmint, in a loupé le train! Ch'est un pays émergint, l'Inde, qui mène l'danse.

Ch'est eune technique qu'elle a tout pour elle: nin polluint, nin dingereux, rindemint au moins double de ch'ti d'un moteur à carburint et, surtout, simple à utiliser. Au lieu d'avoir des pompes à essince, i arot des pompes à air, que tout cha qu''i leur faut ch'est un compresseur et un gros réservoir d'air coprimé.... Pour trinsvaser de l'pression d'un réservoir à un autre, ch'est comme pour gonfler un peuneu. Cha ne prind nin des heures, surtout si qu'in est branché chu un réservoir qui n'd'a dins le vinte! Tout cha qu'i faut ch'est un tuyau.

Simple, nin cher, tout cha qu'i faut pour que cha soche freiné à mort.

Et bon, même si que cha passot, i a bin un balochard qui va nous invinter des normes contre les fuites d'air, rin que pour faire indever le monte! Ou eune taxe chu l'air qu'in respire, allez savoir. L'bêtisse humaine elle m'a l'air sins limite.

Ouais, parce que nousautes, tchand qu'in respire in pollue: in arcrache des séquos qu'i faut artrinsformer après. Merci les arpes et les océans. Par contre un moteur à air, in li intique de l'air et i arsort de l'air tout parel, intact. J'appelle cha zéro pollution. Un moteur éleuctrique cha produit de l'ozone. Au fait, pourquo qu'in n'intind pus causer de l'couche d'ozone? A m'mote qu'i a grammint puq à gagner in causint de gaz à effet de serre, surtout le co2 qui n'd'est nin un....
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

bonjour !! - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: bonjour !! bonjour !! - Page 2 I_icon_minitimeSam 2 Mar 2013 - 14:41

J'arviens à l'question batteries.

. nous autes, les modélisses in utilisse d'pus longtimps des batteries LiPo qui délifent eune puissance incroyape, i n' a pas d'résistance interne.. In gros i faut savoir qu'eune batterie alle fournit un courant à l'estérieur, suivant eune intinsité dépindint de l'résistance estérieure.mais aussi selon s'réristance interne presque nulle aveuc des LiPo.
Vous m'suivez?

L'résistance interne étant presque nulle, t'as pas intéret à faire un court circuit aveuc les fils si té veux pas qu'is pètent dins tes loupes. Té fais un court circuit aveuc t'n'alliance, t'a tin dogt copé ! ! ! ! !
Question: qu'est c'qui va s'passer in cas d'accidint d'automobile ! ! L'carrette alle va printe fu ? ? ? ou alle va esploser.? ? ? ....

http://racingclubprovence.over-blog.com/pages/Les_Dangers_du_Lipo-1573626.html

( nous cha nous est pas core arrivé)
Question d' charche: Sur'mint que l'chargeur i est dins l'auto pasque ch'est pas aveuc un chargeur ordinaire qu'i faut les charger. ........Is vont esploser ! ! ! ! I faut un chargeur espécial LIPO. Nos chargeurs espéciaux, is copent l'charche à 1 centième d'volt prés......par élément ! ! ! ! et sur nos apparels, in l'occurince, nos avions, nos autos, nos batieaux, is s'décharchent aussi à eune tinsion ultra précisse........l'moteur i s'arrête mais l'radio alle marche core heureus'mint......Si ch't'un avion, i arvient in vol plané, ch'est étudié pour......
..........
Si l'tinsion d'un seul élémint alle est dévalée trop bas, pus moyen d'archarger l'batterie......alle est foutue......
.........
I arrife aussi que l'batterie alle gonflée sérieus'mint quand qu'alle devient mauvaise........commint l'inlièver si qu'alle est coinchée dins l'carrette ?....
........
L'moteur à air comprimé des autos j'sais pas commint qu'cha marche. J'in ai réparé quand qu'j'étos aux travaux forchés dins les ateliers des mines, des moteurs à air comprimé pour les têtes motrices du fond. Cheux la étotent ultra simpes. L'air passot inter deux pignons fort larches in les faijant tourner dins un bruit d'sirène.
. Pour gonfler les réservoirs des autos de c'ginre la, i faut bin un compresseur ? ? à moinsse que ? ? ? J'sais pas ! ! ! In peut pas saquer d'l'énergie sans in fournir nan ? ? ? ?
........
In verra bin.......
......
Si qu'un jour i a des voitures électriques in pagale, note cher gouvernemint va bin arriver à invinter eune taxe d'sur les charches pour mète tout l'monte d'accord. I va pas nous louper..........

Neutral bonjour !! - Page 2 880436 bonjour !! - Page 2 563562
Revenir en haut Aller en bas
tiomolet62

tiomolet62

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/02/2013
Messages : 489
Localisation calais

bonjour !! - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: bonjour !! bonjour !! - Page 2 I_icon_minitimeSam 2 Mar 2013 - 16:33

pépéPéBé a écrit:
J'arviens à l'question batteries.

. nous autes, les modélisses in utilisse d'pus longtimps des batteries LiPo qui délifent eune puissance incroyape, i n' a pas d'résistance interne.. In gros i faut savoir qu'eune batterie alle fournit un courant à l'estérieur, suivant eune intinsité dépindint de l'résistance estérieure.mais aussi selon s'réristance interne presque nulle aveuc des LiPo.
Vous m'suivez?

L'résistance interne étant presque nulle, t'as pas intéret à faire un court circuit aveuc les fils si té veux pas qu'is pètent dins tes loupes. Té fais un court circuit aveuc t'n'alliance, t'a tin dogt copé ! ! ! ! !
Question: qu'est c'qui va s'passer in cas d'accidint d'automobile ! ! L'carrette alle va printe fu ? ? ? ou alle va esploser.? ? ? ....

http://racingclubprovence.over-blog.com/pages/Les_Dangers_du_Lipo-1573626.html

( nous cha nous est pas core arrivé)
Question d' charche: Sur'mint que l'chargeur i est dins l'auto pasque ch'est pas aveuc un chargeur ordinaire qu'i faut les charger. ........Is vont esploser ! ! ! ! I faut un chargeur espécial LIPO. Nos chargeurs espéciaux, is copent l'charche à 1 centième d'volt prés......par élément ! ! ! ! et sur nos apparels, in l'occurince, nos avions, nos autos, nos batieaux, is s'décharchent aussi à eune tinsion ultra précisse........l'moteur i s'arrête mais l'radio alle marche core heureus'mint......Si ch't'un avion, i arvient in vol plané, ch'est étudié pour......
..........
Si l'tinsion d'un seul élémint alle est dévalée trop bas, pus moyen d'archarger l'batterie......alle est foutue......
.........
I arrife aussi que l'batterie alle gonflée sérieus'mint quand qu'alle devient mauvaise........commint l'inlièver si qu'alle est coinchée dins l'carrette ?....
........
L'moteur à air comprimé des autos j'sais pas commint qu'cha marche. J'in ai réparé quand qu'j'étos aux travaux forchés dins les ateliers des mines, des moteurs à air comprimé pour les têtes motrices du fond. Cheux la étotent ultra simpes. L'air passot inter deux pignons fort larches in les faijant tourner dins un bruit d'sirène.
. Pour gonfler les réservoirs des autos de c'ginre la, i faut bin un compresseur ? ? à moinsse que ? ? ? J'sais pas ! ! ! In peut pas saquer d'l'énergie sans in fournir nan ? ? ? ?
........
In verra bin.......
......
Si qu'un jour i a des voitures électriques in pagale, note cher gouvernemint va bin arriver à invinter eune taxe d'sur les charches pour mète tout l'monte d'accord. I va pas nous louper..........

Neutral bonjour !! - Page 2 880436 bonjour !! - Page 2 563562


vinguette !! cha chés d'zesplications, michel chevalet, et les freres Bogdanof n'ont qu'a bin s'tenir !!!bonjour !! - Page 2 993998 bonjour !! - Page 2 993998
adon pour nin définir avec chés battries a propo d'leu taille et pi d'l'autonomie , si l'essence n'avoé pon rapporté sitant d'pecaillons a l'etat, y'a belle lurette qui z'auroéte résolu l'probleme: bonjour !! - Page 2 563562 et oui ramintuvez vous mes gins y'a d'cha 10 ou 15 ans d'el taille ed'chés ordinateurs ou bin cor a m'zure es'chés téléphone portape !! comme quoi heinnn !!quand k'on veut ................ Wink bonjour !! - Page 2 541981
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

bonjour !! - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: bonjour !! bonjour !! - Page 2 I_icon_minitimeSam 2 Mar 2013 - 18:41

J'sus pas un Bogdanof, c'que j'dis la tous les modélisses t'in diront autant....is font tertousse gaffe.

......

L'auto électrique alle pollue pas ch'est vrai, l'problème de l'pollution alle est au départ, à l'usine à batt'ries et à l'fin d'vie des batt'ries........Qu'est c'qu'is vont in faire ? T'as déja pas l'drot d'jechter eune pile dins t'poubelle.......

............

J'in ajoute eune louche....pour faire marcher l'moteur......alternatif i faut un variateur espécial qui transforme l'coutant continue in courant alternatif comme à t'maison mais à t'maijon tin courant i est toudis à 50 pèriotes seconte.....Un moteur d'majon, i tourne à 3000, 1500 tours minute suivint l'nompe d'pôles qui a dins l'moteur.......

...........

Dins les moteurs alimintés aveuc des batt'ries lipo, l'fréquince alle est variape, cha permet d'faire tourner les moteurs à plus 20.000 tours minute ! ! ! ! ! incroyape.....

l'bobinache est au chinte, ch'est des aimants qui tournent autour des bobines.....

....i n'a pas d'carbons comme dins les moteurs à courint continu..d'échu glache par eximpe....! ! !

.........

Ch'est l'fameux variateur qui permet cha.L'jour qu'i va claquer, té pas dins l'caca.....cha arrife.....

.......

Shocked A qui qu'cha profite tout cha ? ? ? ? ?
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

bonjour !! - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: bonjour !! bonjour !! - Page 2 I_icon_minitimeSam 2 Mar 2013 - 22:17

Incroyape;
Les deux moteurs électriques dév'loppent 1100 watts chacun....donc 2200 watts.......l'accu délivre 100 Ampères sous 22 volts inviron pintint 20 minutes..

bonjour !! - Page 2 Mini_683636IMG5797rbonjour !! - Page 2 Mini_361847IMG5799e
A tite d'eximpe,
un moteur d'machine à laver dins les 300 watts.

bonjour !! - Page 2 563562 bonjour !! - Page 2 880436 bonjour !! - Page 2 380246
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

bonjour !! - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: bonjour !! bonjour !! - Page 2 I_icon_minitimeDim 3 Mar 2013 - 8:27

J'espère qu'vous avez pris des notes ?

bonjour !! - Page 2 979863 bonjour !! - Page 2 880436 bonjour !! - Page 2 993998
Revenir en haut Aller en bas
tiomolet62

tiomolet62

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/02/2013
Messages : 489
Localisation calais

bonjour !! - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: bonjour !! bonjour !! - Page 2 I_icon_minitimeDim 3 Mar 2013 - 9:40

pépéPéBé a écrit:
Incroyape;
Les deux moteurs électriques dév'loppent 1100 watts chacun....donc 2200 watts.......l'accu délivre 100 Ampères sous 22 volts inviron pintint 20 minutes..

bonjour !! - Page 2 Mini_683636IMG5797rbonjour !! - Page 2 Mini_361847IMG5799e
A tite d'eximpe,
un moteur d'machine à laver dins les 300 watts.

bonjour !! - Page 2 563562 bonjour !! - Page 2 880436 bonjour !! - Page 2 380246

mi am'mote ej pinse que ch'linche y doé quand même ête un molet trop serré la'dins ...énon???? pi y faut in faire gramin d'loupiiiingue pour qui seuch'té bin essorébonjour !! - Page 2 979863 bonjour !! - Page 2 979863

adon ,plus serieus'min bonjour !! - Page 2 563562 bonjour !! - Page 2 880436 ché vraimin eun'tres belle passion qu'té fais la, bonne continuation a tizote !bonjour !! - Page 2 106396 bonjour !! - Page 2 688689
Revenir en haut Aller en bas
tiomolet62

tiomolet62

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/02/2013
Messages : 489
Localisation calais

bonjour !! - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: bonjour !! bonjour !! - Page 2 I_icon_minitimeDim 3 Mar 2013 - 10:00

pépéPéBé a écrit:
J'espère qu'vous avez pris des notes ?

bonjour !! - Page 2 979863 bonjour !! - Page 2 880436 bonjour !! - Page 2 993998


oué ;;edmain y'a interro??lol!
bin sur ....minimum 10 lignes:o

bonjour !! - Page 2 563562 bon mes gins ,pour information lundi o d'viseron , des plaques inductions !! et bin sur minimum 1 page , heinn PPB !!bonjour !! - Page 2 3305382594 bonjour !! - Page 2 3305382594

bonjour !! - Page 2 782798
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

bonjour !! - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: bonjour !! bonjour !! - Page 2 I_icon_minitimeDim 3 Mar 2013 - 10:30

Bonjour Biloute, aveuc l'accu qu'i a dins l'lampe à souder aérienne, in pourrot faire rôtir des saucisses ! ! !
Very Happy bonjour !! - Page 2 880436 bonjour !! - Page 2 563562
(Si ch'est pas vrai, l'minteux i n'est pas loin)
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

bonjour !! - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: bonjour !! bonjour !! - Page 2 I_icon_minitimeMar 5 Mar 2013 - 17:55

Contrôle acu LiPo 3 élémints.
1 élémint 4,14 volts, un à 4,15 et un à 4,13 volts in fin d'charche.r
bonjour !! - Page 2 Mini_172221005

Pour eune auto i faudrot au moinsse 12 élémints(j'cros)

Shocked
Revenir en haut Aller en bas
tiomolet62

tiomolet62

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/02/2013
Messages : 489
Localisation calais

bonjour !! - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: bonjour !! bonjour !! - Page 2 I_icon_minitimeMar 5 Mar 2013 - 19:37

pépéPéBé a écrit:
Contrôle acu LiPo 3 élémints.
1 élémint 4,14 volts, un à 4,15 et un à 4,13 volts in fin d'charche.r
bonjour !! - Page 2 Mini_172221005

Pour eune auto i faudrot au moinsse 12 élémints(j'cros)

Shocked

pour eun'auto ....tamponante comme dins chés ducasses ?? Very Happy

parch'que 12 cha m'paroait pas gramin tout cha !! ??? ou bin alors al'roule a 15 km/h .................. bonjour !! - Page 2 563562 ché estrordinaire , j'appele el minisse ed' chés transports, pou qui fasse t'inlver tous chés radars

bonjour !! - Page 2 525822 bonjour !! - Page 2 782798
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

bonjour !! - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: bonjour !! bonjour !! - Page 2 I_icon_minitimeMar 5 Mar 2013 - 20:41

1 élémint LiPo donne 4:12 volts in moyenne, té multiplies par 12 cha fait dins les 50 volts.....

Ach't'heure faut considérer l'capacité d"l'accu , capacité comparape à l'cont'nince d'un réservoir d'auto..... Plus qu'alle est él'vée, l'capacité pus t'iras loin. i faudra plus longtimps pour l'vider, l'accu.

Quant aux moteurs is zont eune puisance incroyape compte ténu d'leus tiotes tales.......

........

Dins les ducasses, l'auto prind l'courint d'sur un grillache au d'zeur d"la pisse, et d'sur l'sol qu'i est in fier. J'cros pas qu'i aiche tant d'volts que cha......A m'n'idée 24 volts fournites par un groupe ...moteur dynamo......

.......

..... Very Happy bonjour !! - Page 2 880436 bonjour !! - Page 2 563562
Revenir en haut Aller en bas
tiomolet62

tiomolet62

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/02/2013
Messages : 489
Localisation calais

bonjour !! - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: bonjour !! bonjour !! - Page 2 I_icon_minitimeMer 6 Mar 2013 - 10:33

bonjour !! - Page 2 912694 bonjour mes gins !! 2 jours qui drache dins'l midi ichi a nice; j'éne dirai pon qu'cha qué a sciauw , nan cha sroait des mintiries !! (ché l'cote d'uzur ,quind même) lol ; Cool mais forché d'constater mes gins que'l carnaval ed'nice avec cheul'pleuf i r'sanne ed'pus in pus a ch'ti dunkerque !!
a l'avnant ,cha sroait pas mal etou, d'avoir ed'z'hérins d'su l' proumnate des inglés affraid bonjour !! - Page 2 993998 bonjour !! - Page 2 993998 bonjour !! - Page 2 993998
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

bonjour !! - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: bonjour !! bonjour !! - Page 2 I_icon_minitimeMer 6 Mar 2013 - 12:24

Quand qu'i cait du brun partout vénéz dins l' Pas d'Calais. Hier canicule, 9 degrés, du solèle tout l'jornée.......In pusse pas d'mouques, d'moustiques et d'cigales.....

Very Happy bonjour !! - Page 2 880436 bonjour !! - Page 2 563562 i
Revenir en haut Aller en bas
Kazimierz

Kazimierz

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 05/04/2011
Messages : 491
Localisation ~~ Boyau Rouche 62430 ~~

bonjour !! - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: bonjour !! bonjour !! - Page 2 I_icon_minitimeMer 6 Mar 2013 - 15:58

pépéPéBé a écrit:
Quand qu'i cait du brun partout vénéz dins l' Pas d'Calais. Hier canicule, 9 degrés, du solèle tout l'jornée.......In pusse pas d'mouques, d'moustiques et d'cigales.....

Very Happy bonjour !! - Page 2 880436 bonjour !! - Page 2 563562 i

Hier ch'étot hier ach'teur in a 16°
J'vas in profiter pou bronzer mes gambettes ....bonjour !! - Page 2 993998
Revenir en haut Aller en bas
tiomolet62

tiomolet62

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/02/2013
Messages : 489
Localisation calais

bonjour !! - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: bonjour !! bonjour !! - Page 2 I_icon_minitimeMer 6 Mar 2013 - 16:44

Kazimierz a écrit:
pépéPéBé a écrit:
Quand qu'i cait du brun partout vénéz dins l' Pas d'Calais. Hier canicule, 9 degrés, du solèle tout l'jornée.......In pusse pas d'mouques, d'moustiques et d'cigales.....

Very Happy bonjour !! - Page 2 880436 bonjour !! - Page 2 563562 i

Hier ch'étot hier ach'teur in a 16°
J'vas in profiter pou bronzer mes gambettes ....bonjour !! - Page 2 993998

proufitez bin mes gins ,os avez raison et pi dins vos courtis y'a pététe queques rosiers a taillés bonjour !! - Page 2 286966
Revenir en haut Aller en bas
Contenu sponsorisé




bonjour !! - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: bonjour !! bonjour !! - Page 2 I_icon_minitime

Revenir en haut Aller en bas
 

bonjour !!

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 

 Sujets similaires

-
» Bonjour....
» Bonjour
» BONJOUR
» Bonjour
» BONJOUR
Page 2 sur 3Aller à la page : Précédent  1, 2, 3  Suivant

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
acoute-ichi :: Pour bien commencer la journée :: Ch'est histoire d'dire-