acoute-ichi
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

acoute-ichi


 
AccueilRechercherDernières imagesglossaireLa charteConnexionS'enregistrer
Statistiques
Nous avons 403 membres enregistrés
L'utilisateur enregistré le plus récent est Skylinfracmi

Nos membres ont posté un total de 33442 messages dans 2296 sujets
Le livre d’or
Je chus puni B97c1158078301a556ed53b41d29228cb3af00f5
N'hésitez pas à signer notre livre d'or
Partenaires
Devenez partenaire de ce forum en nous envoyant votre bannière ou logo.

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

compteur
RADIOS

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Le Deal du moment :
Jeux, jouets et Lego : le deuxième à ...
Voir le deal

Partagez | 
 

 Je chus puni

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
Aller à la page : 1, 2  Suivant
AuteurMessage
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Je chus puni Empty
MessageSujet: Je chus puni Je chus puni I_icon_minitimeVen 15 Fév 2013 - 13:52

J'aime bin l'neige à part in mobylette.

Et là, je chus coinchi à m'majon à cause d'elle. I a 50 mètres intre min garache et l'route dégagée qui me font comme qui dirot un barrache in forme de patinoire! Tcheu brun.

D'autint que je voudros bin me chinger les idées. J'ai eu m'file ichi pour mi tout seu pindint 4 jours et elle est arpartie in Bourgogne ch't'au matin. je ne sais nin vousautes, mais mi les débuts du vide j'aime nin....

In puq je viens d'apprinte que min patron i n'a nin de boulot pour mi l'semaine prochaine. J'aros bin été continuer à arfaire un caméon neuf avec un viux mais min collègue i n'a nin trouvé le timps de comminder eune pompe in bon état pour arlever l'cabine. I a des fos in se deminde quo qu'in a fait pour mériter tout cha!

Je feros bin un tiot meuble avec des chutes de bos, pour m'occuper, mais m'scie à onglet elle est chez min garchon à Toulon. Bon, je sais que je vas la récupérer dins 3 semaines. L'chince elle tourne!!!!

Je chus puni Dscf1910
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

Je chus puni Empty
MessageSujet: Re: Je chus puni Je chus puni I_icon_minitimeVen 15 Fév 2013 - 15:20

Merte ! j'venos d'faire un long texte ! j'me sus emmêlée les pinceaux et tout y a parti dins les obliettes d'internénette !
Bref, j'disos qui fallot treuver eune occupation à Batisse pace que ch'étot important pou s'santé mintale !
Alors j'vas essayer d'arcommincher m'pache d'écriture !

Té pourros faire de l'cujine, mais après l'passage de t'file t'as peut ête pus rin dins les placards et l'frigo..
Té pourros pet ête lire, mais t'as peut ête déjà tout lu c'qui a à t'majon et té peux nin aller à l'bibliothèque...
Té peux peut ête t'mette au tricot, mais té dos nin avoir d'laine chez ti !...
Té peux pet ête faire du ménage, mais cha ch'est nin bon pou l'moral !...

CHA Y EST ! j'ai treuvé, té peux peut ête nou faire un tiot poème su les frimas de l'hiver ou bin su les prémices du printemps qui tardent à arriver...
J't'invoe un bieau rayon d'solel pou faire fondre l'neiche !
E-Loader.net
Revenir en haut Aller en bas
Matante

Matante

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 28/12/2009
Messages : 781
Localisation au Nord

Je chus puni Empty
MessageSujet: Re: Je chus puni Je chus puni I_icon_minitimeVen 15 Fév 2013 - 16:58

Pauf tiot quinquin ! I peut nin jouer avec ses joujoux....
Revenir en haut Aller en bas
Kazimierz

Kazimierz

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 05/04/2011
Messages : 491
Localisation ~~ Boyau Rouche 62430 ~~

Je chus puni Empty
MessageSujet: Re: Je chus puni Je chus puni I_icon_minitimeVen 15 Fév 2013 - 19:01

tiote bellotte a écrit:

Bref, j'disos qui fallot treuver eune occupation à Batisse pace que ch'étot important pou s'santé mintale !
mais cha ch'est nin bon pou l'moral

Quind i fait frod comm'cha i faut pas trop l'bousculer l'Batisse affraid
ch'est grammint plus fragile ....lol!
Ch'est pas comme nos autes du 62 ....Je chus puni 993998
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Je chus puni Empty
MessageSujet: Re: Je chus puni Je chus puni I_icon_minitimeSam 16 Fév 2013 - 7:57

Hé, Casimir, pouet pouet pépère hein... duchemint les basses... in ne buque nin impunémint chu un 59. D'ailleurs, prinds modèle, un 59 i ne buque jamais chu un boyau rouche.

Ou alors à peine, juste pour le réveiller....

Cheftaine, tout d'abord binvenue au clup des constateux de disparition de longs messaches at vitam eternam. A mi cha m'arrife toudis tchand que quelqu'un d'autre i poste in même timps que mi. A m'mote que l'poste d'aiguillache des messaches pour sin forum au chef i est tenu par un boyau rouche.

D'ailleurs, quo qu'ch'est qu'i fait de ses loisirs Casimir?

Cheftaine, j'arviens à ti, eune brave 59. Eune brave 59 qu'elle a quind même des idées bizarres. T'es mate ou quo?

Faire de l'cuisine.... te cros que je n'ai nin assez de restes????? Te vides tous les plats du premi cop tchand que t'as du monte à t'majon ti? Je ne te savos nin si goulaffe.

Lire... ch'est finalemint cha que j'ai fait le puq. Mais nin un life, des forums et des séquos instructifs qui s'affichotent chu l'écran de min lordi.

Le tricot, non merci. Je ne troufe pus mes aidjules! Rieuse de gins.

Faire du ménache. In verra à l'occasion. Pour l'instint j'ai fait l'lessife et i faudrot que je pinse à mettre le lave vaisselle in route (je ne m'in sers jamais in timps normal). Hier i a fini par avoir du solel. Cha devrot être bon pour le moral, à part qu'à cause de cha mi j'ai vu que mes carreaux is étotent incore eune fos crades. J'ai décidé que pour cha j'allos attinte incore un tiot peu. In verra vers Pâques. Tiens, le lundi de Pâques cha quet le 1er avril. Impec. Je ferai mes vitres ch'jour-là!. Les carreaux ch'est terripe: t'es fier comme eune crotte jusqu'à c'que l'solel i buque dins tin traval d'artisse. Saleté de brun. Dins 100% des cas t'es défoutu.

Faire un poème... ch'est nin souvint que cha me prind. I faut que je soche inspiré. Et les saisons, je m'excusse, cha ne m'inspire nin puq que cha.

In tous les cas, si que cha t'intéresse de savoir, j'ai trouvé à m'occuper. Incore avec des séquos qui m'ont mis de bonne humeur...
J'ai payé min tiers provisionnel
J'ai acaté eune séquo qui ne va nin comme je pinsos. J'espère qu'i a nin qu'à mi que cha arrife des séquos ainsi:

Tchand qu'elle étot ichi, m'file elle a pratiquemint jamais restée avec mi pour arwetchi l'télé, vu qu'elle étot mate et vu qu'elle trouve que m'télé elle est trop tiote. M'télé cha n'd'est eune de 125kg avec un tupe catholique. Eune télé in couleurs, ouais ouais, je chus moderne. M'file elle a eune télé incore plus moderne, qu'elle occupe le mitan d'un mur.

Bon, ch'est nin pour li donner raison mais ch'est vrai que des fos, tchand qu'i a un flim d'ùche qu'i faut lire eune séquo écrite chu un papi je dos m'approcher un rute coup pour lire. Et in général, le timps d'arriver, le papi i n'est pus là. I a qu'à mi que cha arrife? Honnêtemint...

Du coup, hier, vexé qu'in me prinse pour un viux avec du matériel de viux, j'ai décidé d'investir dins eune télé adaptée aux ys des djones, et aux miens à l'occasion. J'ai passé un rute momint à lire tout cha qu'i fallot savoir chu le sujet et, vu qu'i a des promos tout partout, je chus parti à l'chasse au bon prix pour un bon produit. Ch'est comme cha que j'ai trouvé pour nin trop cher eune télé "HD" qui rintre pile poil dins min meuble à télé.

J'ai installé cha (ch'est loin d'être aussi lourd que l'bazar à tupe) et cha s'est mis in route du premi cop! Après cha j'ai cachi des chaînes in HD et ch'est là que cha s'a corsé.... j'ai nin trouvé.
Vu que mes programmes télé is pastent par eune box internénette, je m'ai dit qu'i fallot chinger eune séquo à l'box in question. Ouais, i faut... mais d'abord i faut vir si que l'ligne téléphonique elle est compatipe HD. Pour cha i a un test de ligne et... et.... et.... et m'ligne elle n'est nin compatipe!

Donc j'ai eune télé HD pour arwetchi des programmes in définition normale.

Bon, ch'est plus grind, ch'est net, cha me va bin quind même. Et pis cha fera un sujet de conversation avec les fouteux de gins...

Allez, j'espère qu'i a nin un boyau rouche qui va m'imbêter in inveyint un messache in même timps que mi, vu que j'ai nin écrit un poème mais un roman....
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Je chus puni Empty
MessageSujet: Re: Je chus puni Je chus puni I_icon_minitimeSam 16 Fév 2013 - 7:58

Eh cheftaine, le mien i a passé, nananananèèèèèère!
Revenir en haut Aller en bas
Matante

Matante

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 28/12/2009
Messages : 781
Localisation au Nord

Je chus puni Empty
MessageSujet: Re: Je chus puni Je chus puni I_icon_minitimeSam 16 Fév 2013 - 11:29

batisse a écrit:
Pour cha i a un test de ligne et... et.... et.... et m'ligne elle n'est nin compatipe!
Bien venue au club ! In déménageant j'ai rindu m'décodeur TV pac'que m'ligne elle est nin compatibe aussi !
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Je chus puni Empty
MessageSujet: Re: Je chus puni Je chus puni I_icon_minitimeSam 16 Fév 2013 - 12:29

Ouais, bon, j'ai puq de chince que ti vu que m'ligne elle est bonne pour l'adsl mais juste nin pour la hd.

Te me diras... mes dvd is ne sont nin in hd non pus!

Parel pour mes souvenirs vidéo familiaux.

Et ti, par intenne ou satellite, t'y a drot à l'hd?
Revenir en haut Aller en bas
flersois

flersois

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 27/11/2010
Messages : 1886
Localisation Belgique

Je chus puni Empty
MessageSujet: Re: Je chus puni Je chus puni I_icon_minitimeSam 16 Fév 2013 - 17:21

Te vas d'minder aux vigins si ils ont l'TNT par antenne, si ouais, t'armets un rateau su t'toture....
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

Je chus puni Empty
MessageSujet: Re: Je chus puni Je chus puni I_icon_minitimeSam 16 Fév 2013 - 17:49

flersois a écrit:
Te vas d'minder aux vigins si ils ont l'TNT par antenne, si ouais, t'armets un rateau su t'toture....

....

d'mander si tin coin i est dégroupé......si l'émetteur i n'est pas loin pas besoin d'mète eune antenne d'diape. aveuc eune neu télé cha dévrot marcher....Té devros archevoir toutes les chaînes terresses...........

..ichi j'ai toutes les chaînes terresses aveuc eune antenne d'caravane dins l'guernier.

....

Aveuc l'déconneur neuf.....j'arços eune kirielle d'chaînes, j'ai ajouté un dixe dur et j'inregisse c'qu'i m'interresse.Que ju ! ! !

affraid Je chus puni 880436 Je chus puni 563562
Revenir en haut Aller en bas
flersois

flersois

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 27/11/2010
Messages : 1886
Localisation Belgique

Je chus puni Empty
MessageSujet: Re: Je chus puni Je chus puni I_icon_minitimeSam 16 Fév 2013 - 17:57

Bin ouais pépé, pou nous'autes ché tout simpe, mais pour li à's n'ache ché plus difficile à comprinte que des hyérogliffes....
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Je chus puni Empty
MessageSujet: Re: Je chus puni Je chus puni I_icon_minitimeSam 16 Fév 2013 - 18:39

Commint que te sais cha ti?
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

Je chus puni Empty
MessageSujet: Re: Je chus puni Je chus puni I_icon_minitimeSam 16 Fév 2013 - 19:02

Faut s'rinseigner,savoir si ti secteur i est dégroupé

si non que dalle

Je chus puni Mini_711340IMG6070

In a tous ches chaînes la, sauf ceusses qu'alles sont payantes.

......I a chinq paches comme cha.

......J' ai bin merdé pour avoir tout cha. J'avos même installé eune antenne ultra super plus, alle y est core dins l'guernier mais alle set pus.

Je chus puni 563562 Je chus puni 880436 Je chus puni 176586 Ch'est les nerfs qui nous tientent.
Revenir en haut Aller en bas
flersois

flersois

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 27/11/2010
Messages : 1886
Localisation Belgique

Je chus puni Empty
MessageSujet: Re: Je chus puni Je chus puni I_icon_minitimeSam 16 Fév 2013 - 19:06

pépéPéBé a écrit:
Faut s'rinseigner,savoir si ti secteur i est dégroupé

si non que dalle

Je chus puni Mini_711340IMG6070

In a tous ches chaînes la, sauf ceusses qu'alles sont payantes.


Pourquo qui dot ète dégroupé ? Te cros qu'Batisse il a des groupies ?
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

Je chus puni Empty
MessageSujet: Re: Je chus puni Je chus puni I_icon_minitimeSam 16 Fév 2013 - 19:08

Rigole pas comme cha de s'pauf viux, ch'est pétète eune question d' neurones.
Revenir en haut Aller en bas
flersois

flersois

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 27/11/2010
Messages : 1886
Localisation Belgique

Je chus puni Empty
MessageSujet: Re: Je chus puni Je chus puni I_icon_minitimeSam 16 Fév 2013 - 19:15

Bin ouais, mais nous'autes in sarot nin faire ène mobylette avec ène viélle machine à coute !
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

Je chus puni Empty
MessageSujet: Re: Je chus puni Je chus puni I_icon_minitimeSam 16 Fév 2013 - 19:19

flersois a écrit:
Bin ouais, mais nous'autes in sarot nin faire ène mobylette avec ène viélle machine à coute !







même juer de l'clarinette aveuc un chausse pied.

Je chus puni 563562 Je chus puni 880436 Je chus puni 176586
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

Je chus puni Empty
MessageSujet: atiss Je chus puni I_icon_minitimeSam 16 Fév 2013 - 19:20

flersois a écrit:

Te cros qu'Batisse il a des groupies ?

J'pinse nin, sinon i n'd'arot déjà treuvé eune qui vienne li nettier chés carreaux !

In parlant d'carreaux, j'ai acaté à min homme un apparel eleuctrique qui apparemment est formidape pou nettier chés vitres... ch'est pas mi qui l'dit, ch'est min homme mais j'peux nin confirmer j'm'in sus jamais servi, j'voudros pas priver min chéri d'sin joujou !...
I pourrot donner un cours à Batisse, mi j'f'ros un arportache vidéo qu'in pourrot passer d'sus toutes chés télés neufes !
j'ai d'jà busié au titre : "Commint s'distraire in s'rindant utile"
Je chus puni 3305382594
I a quind même un défaut à cheul apparel, infin, cha pourrot ête un défaut pou Batisse, ouais i faut pinser à arcarger l'batterie d'l'apparel.
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Je chus puni Empty
MessageSujet: Re: Je chus puni Je chus puni I_icon_minitimeSam 16 Fév 2013 - 19:27

Mi aussi j'ai tout plein de chaînes pépé. I faut nin croire. In a le courint éleuctrique par ichi. Je n'd'ai dins toutes les lingues que te veux. I dot n'd'avoir 500.

Min problème ch'est qu'i n'd'a nin eune in haute définition.

Bon, cha dit, j'ai fait un tiot bricolache avec eune intenne intérieure que je me deminte commint que cha se fait qu'elle n'est nin au bac à l'ordure tellemint qu'elle m'a déjà rindu maboule avec m'visse télé.

Eh ben avec cheule-là j'ai eune pognie de chaînes (TNT) dont 3 in haute définition. I a TF1, A2 et M6. J'ai tout cha qui existe ou i m'in minque? Lesquelles?
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Je chus puni Empty
MessageSujet: Re: Je chus puni Je chus puni I_icon_minitimeSam 16 Fév 2013 - 19:31

Euh... cheftaine in dirot que te caches après des misères.

Quo qu'ch'est que t'as comme homme ti? Ch'est sin plaiji de faire les carreaux?

Et ch'est vraimint un bazar à piles que te li as acaté????

Parce que un machin à carreaux eleuctrique qui fait de l'vapeur et qu'à l'foire commerciale ch'est magique, je n'd'ai un. J'ai même jué avec. Eh ben i ne marche qu'à l'foire commerciale... A m'mote que ch'est avec cha que j'ai eu les pires résultats. Un rute brun ou un cop que j'ai nin réussi à attraper!
Revenir en haut Aller en bas
flersois

flersois

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 27/11/2010
Messages : 1886
Localisation Belgique

Je chus puni Empty
MessageSujet: Re: Je chus puni Je chus puni I_icon_minitimeSam 16 Fév 2013 - 19:45

te d'vros aussi avir ARTE, et depuis déchimpe in a 6 nouvelles avec l'satellite, avec antenne j'ais nin !!!!Mi j'les ai avec les numéros de 20 à 25.
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Je chus puni Empty
MessageSujet: Re: Je chus puni Je chus puni I_icon_minitimeSam 16 Fév 2013 - 19:55

Ouais, bon, ben m'n'intenne intérieure de brun elle a arpris ses bêtisses.... Du coup je m'ai armis in version box internénette et cha ira comme cha. Je trouve que l'qualité elle est nin mal du tout.

Bon, d'accord, la HD ch'est incore plus fin mais in verra plus tard si qu'elle me minque vraimint! Eune séquo à l'fos.

Pour l'instint je me deminte commint que je dos faire pour que s'n'homme à l'cheftaine i viense faire mes carreaux....

Et elle eune séquo au bain marie? In peut rêver énon?
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

Je chus puni Empty
MessageSujet: Re: Je chus puni Je chus puni I_icon_minitimeSam 16 Fév 2013 - 20:00

l'bain marie cha fait de l'buée sus les carreaux...
cha n'a nin été acaté à eune foire, ch'est "white et d'angle" qui fait cha....
Revenir en haut Aller en bas
flersois

flersois

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 27/11/2010
Messages : 1886
Localisation Belgique

Je chus puni Empty
MessageSujet: Re: Je chus puni Je chus puni I_icon_minitimeSam 16 Fév 2013 - 20:09

de l'vapeur déshydratée, cha fait nin d'buée surmint !
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

Je chus puni Empty
MessageSujet: Re: Je chus puni Je chus puni I_icon_minitimeDim 17 Fév 2013 - 9:01

Bon, j"arviens à note problème d'antenne.
Si t'archos par l'antenne t" nd'os archevoir qu'eune trintaine d'émetteurs. Si t'as des chaînes pixellisées, ch'est que t'n' antenne alle est mal plachée. Théoriqu'mint l'antenne alle dot "vire" l'émetteur. T'vièle antenne alle devrot core marcher sauf in cas d'pixellisation partielle....
..........
Si t'archos par l'déconneur tin télé i n'est pas branché d'sur t' antenne mais d'sur l'put... d' déconneur aveuc cha t'archos pus 500 chaînes........
...........

Je chus puni Mini_907401Antenne009

..........
Dins l'programme du télé, ichi un Philips, té fais rintrer les émissions par l'antenne ou par "récepteur numérique" ......ch' par récepteur numérique qu'achos chpus d' chinq chints canaux....attribués un par un aux chaîne d'télé

Je chus puni 563562 Je chus puni 880436 Je chus puni 176586

Je chus puni Mini_384383001

J'ai arfait eune photo, sur l-aute in vot pas bin.

Faut bin arguetter l'mote d'imploi du télé aussi ch'est pas toudis du burre à léquer surtout si qu't'é la in Japonais.'
Revenir en haut Aller en bas
Contenu sponsorisé




Je chus puni Empty
MessageSujet: Re: Je chus puni Je chus puni I_icon_minitime

Revenir en haut Aller en bas
 

Je chus puni

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 

 Sujets similaires

-
» Je chus silicosé!
» J'chus dégoutée
» Eune horrible, je chus bon pour cha....
» Je chus fâché ou contrarié, au choix
» Pour eune fos je chus d'accord avec Minloute: in est espionnés
Page 1 sur 2Aller à la page : 1, 2  Suivant

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
acoute-ichi :: Pour bien commencer la journée :: Ch'est histoire d'dire-