acoute-ichi
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

acoute-ichi


 
AccueilRechercherDernières imagesglossaireLa charteConnexionS'enregistrer
Statistiques
Nous avons 403 membres enregistrés
L'utilisateur enregistré le plus récent est Skylinfracmi

Nos membres ont posté un total de 33442 messages dans 2296 sujets
Le livre d’or
Ches trucs ed grand'mère B97c1158078301a556ed53b41d29228cb3af00f5
N'hésitez pas à signer notre livre d'or
Partenaires
Devenez partenaire de ce forum en nous envoyant votre bannière ou logo.

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

compteur
RADIOS

Fichier hébergé par Archive-Host.com

-45%
Le deal à ne pas rater :
WHIRLPOOL OWFC3C26X – Lave-vaisselle pose libre 14 couverts – ...
339 € 622 €
Voir le deal

Partagez | 
 

 Ches trucs ed grand'mère

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
AuteurMessage
la clo



Sexe : Féminin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 647
Localisation Brive la Gaillarde

Ches trucs ed grand'mère Empty
MessageSujet: Ches trucs ed grand'mère Ches trucs ed grand'mère I_icon_minitimeJeu 2 Fév 2012 - 16:35

In ch'momint in parle du frod.

Quanque j'étos toute tiote in a eu des hivers vraimint frods et j'avos attrapé des ingelures aux mains et à ches talons.

M'mère ale préparot eune tiote boutèle rimplie d'un mélanche ed glycérine, d'alcool et de citron. Ale nous massot avec cha nos pieds et nos mains, cha piquot rudemint cha faisot mal mais après in allot mieux.
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Ches trucs ed grand'mère Empty
MessageSujet: Re: Ches trucs ed grand'mère Ches trucs ed grand'mère I_icon_minitimeJeu 2 Fév 2012 - 18:50

Pauvre tiote!

Nousautes in avot des cauchettes et des moufles tricotées par les grinds mères, les visses matantes ou des séquos ainsi. Ch'étot du raide, à gros points bin épais. Ch'étot souvint in couleurs "comme cha venot" mais ch'étot caud.

Et pis cha grattot tellemint que ch'étot comme si que te passos tes pids ou tes mains au papi de vierre. Cha récauffe!


Dernière édition par batisse le Jeu 2 Fév 2012 - 18:59, édité 1 fois
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Ches trucs ed grand'mère Empty
MessageSujet: Re: Ches trucs ed grand'mère Ches trucs ed grand'mère I_icon_minitimeJeu 2 Fév 2012 - 18:58

M'grind mère paternelle, que j'ai nin connue, elle étot rusée.

Tchand que sin garchon - min père - i allot vers elle in brayint parce qu'i s'avot fait du mau quelque part, elle allot cachi un chuc et elle le posot là d'ùche qu'i avot du mau.

Et elle li dijot "tchand que t'aras pus de mau, te pourras le minger!".

Sinon, l'visse matante à min père, qu'elle est morte i a nin longtimps à 101 ou 102 ins, elle n'étot jamais malate. Sin truc ch'est qu'elle mingeot de l'al comme ch'est nin permis et, surtout, qu'elle mettot des oignons à germer in dessous de sin lit. Elle avot honte de le dire, mais i parait que cha attire les mauvais micropes.

Armarquez, in dit cha, ch'étot des générations durtes... M'mère elle est morte à 85 ins et elle n'a jamais mis d'oignons in dessous de sin lit. Pourtint elle ne savot nin cha que ch'étot qu'un rhume. Elle étot immunisée contre cha.
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

Ches trucs ed grand'mère Empty
MessageSujet: Re: Ches trucs ed grand'mère Ches trucs ed grand'mère I_icon_minitimeJeu 2 Fév 2012 - 21:30

.... Very Happy Minger d' l' ale et d' z'ognons ch' est radical pour éloigner les mouques qui ramèntent des micropes.

Sans rigoler, ch' est vrai qu' ch' est bon pour eul' santé.

........Un gros ognon cuits dins l' four du feu à caebon... super ! ! !

........Et l' soupe à l' ale ! ! ! !

Very Happy
Revenir en haut Aller en bas
Roger

Roger

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 17/12/2009
Messages : 1281
Localisation Henin Beaumont

Ches trucs ed grand'mère Empty
MessageSujet: Re: Ches trucs ed grand'mère Ches trucs ed grand'mère I_icon_minitimeVen 3 Fév 2012 - 5:20

Citation :
Un gros ognon cuits dins l' four du feu à caebon... super ! ! !
Et qu'cha sint bon!!!
avec eun' pétote au four et un rolmops!
j'guile à chinq heures du matin...
Revenir en haut Aller en bas
http://www.videochti.fr
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Ches trucs ed grand'mère Empty
MessageSujet: Re: Ches trucs ed grand'mère Ches trucs ed grand'mère I_icon_minitimeVen 3 Fév 2012 - 8:44

Mi à ch't'heure-là j'ai ouvert un oeul... et je l'ai arserré bin vite!
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Ches trucs ed grand'mère Empty
MessageSujet: Re: Ches trucs ed grand'mère Ches trucs ed grand'mère I_icon_minitimeVen 3 Fév 2012 - 8:54

Parmi les "trucs de grinds mères", je me souviens de deux qui étottent utilisés dins l'famile:
- tchand qu'in attrapot un bouton autour de sin oeul (je me deminte si que cha existe incore. A m'mote que mes afants is n'ont jamais eu cha), l'père ou l'mère i inlevot s'n'alliince et i la frottot chu le bouton. Cha passot.
- contre les furoncles min père i avot toudis eune noix de muscade dins s'poche. I n'avot nin de furoncles... et nousautes non pus, ou presque!

A part cha, pour inlever les maches odeurs dins l'majon, in faijot griller des épleuchures d'oranches dins eune payelle.
Revenir en haut Aller en bas
annesophie

annesophie

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 11/02/2010
Messages : 251
Localisation Nimes

Ches trucs ed grand'mère Empty
MessageSujet: Re: Ches trucs ed grand'mère Ches trucs ed grand'mère I_icon_minitimeMar 7 Fév 2012 - 15:12

Batisse bin sur qu'cha existe incor un bouton autour d' sin oeul Shocked m'tiote i dot avoir quate mos d'cha qu'alle in a eu un ;m'voisine d' quate vingt tros ans (83 ans ) alle li a fait passer l'queue d'sin cat su sin oeul pis alle a pris sin alliance (l'alliance de m'voisine pas de m'tiote alle a foque onze ans )pour li mette su s'paupière .Bon in tout cas, je n'sais pas si ch'est cha obin l'pommade du méd'cin mais, in tout cas m'tiote alle est guerrie Very Happy
Revenir en haut Aller en bas
Invité
Invité



Ches trucs ed grand'mère Empty
MessageSujet: Re: Ches trucs ed grand'mère Ches trucs ed grand'mère I_icon_minitimeMar 7 Fév 2012 - 16:41

cha marche aussi pour des boutons ed fièvre, j'avos deux boutons ed fièvre à mes loupes,et em voisine al les à guerris in faisnt eine croix avec es alliance,y à pas si longtemps ed cha
Revenir en haut Aller en bas
Kazimierz

Kazimierz

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 05/04/2011
Messages : 491
Localisation ~~ Boyau Rouche 62430 ~~

Ches trucs ed grand'mère Empty
MessageSujet: Re: Ches trucs ed grand'mère Ches trucs ed grand'mère I_icon_minitimeMer 8 Fév 2012 - 19:02

Ch'est comme in prenot l'alliance d'eune femme inchinte qu'in suspindot à un d'ses cavieux pard'seur sin vinte ou dès cop aud'sus du poignet gauche (chétot avint l'écographie )
si
cha balançot ch'étot un tiot biloute
& si
cha tournot ch'étot eun tiote pisseuse Crying or Very sad
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

Ches trucs ed grand'mère Empty
MessageSujet: Re: Ches trucs ed grand'mère Ches trucs ed grand'mère I_icon_minitimeJeu 9 Fév 2012 - 9:02

Mi quind j'étos enceinte d'mi premi garchon, mes deux grinds mères m'ont installé un torchon par tierre et m'ont demindé de l'ramasser, paraitrot que si in l'ramasse par un coin in a un garchon et si in l'ramasse par l'mitan in a eune file (ou bin l'contraire ????). J'pourros pas vos dire si que ch'est vrai pace que j'me rappelle pus commint j'l'ai ramassé c'torchon....
Revenir en haut Aller en bas
Invité
Invité



Ches trucs ed grand'mère Empty
MessageSujet: Re: Ches trucs ed grand'mère Ches trucs ed grand'mère I_icon_minitimeJeu 9 Fév 2012 - 10:03

les trucs ed grands mère,chétot deja ed l'économie et cha marchos bien pour tout
Revenir en haut Aller en bas
Contenu sponsorisé




Ches trucs ed grand'mère Empty
MessageSujet: Re: Ches trucs ed grand'mère Ches trucs ed grand'mère I_icon_minitime

Revenir en haut Aller en bas
 

Ches trucs ed grand'mère

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 

 Sujets similaires

-
» Chés noms j'tés
» chés fraisses
» Chés critiqueux
» chés brasseries
» 1er Mai Chés pou Ti z'Autes
Page 1 sur 1

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
acoute-ichi :: Notre région, Nos racines :: Nous coins, nous vies-