acoute-ichi
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

acoute-ichi


 
AccueilRechercherDernières imagesglossaireLa charteConnexionS'enregistrer
Statistiques
Nous avons 403 membres enregistrés
L'utilisateur enregistré le plus récent est Skylinfracmi

Nos membres ont posté un total de 33442 messages dans 2296 sujets
Le livre d’or
Champion d'Europe en char a voile à min clup - Page 2 B97c1158078301a556ed53b41d29228cb3af00f5
N'hésitez pas à signer notre livre d'or
Partenaires
Devenez partenaire de ce forum en nous envoyant votre bannière ou logo.

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

compteur
RADIOS

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Le Deal du moment : -40%
-40% sur le Pack Gaming Mario PDP Manette filaire + ...
Voir le deal
29.99 €

Partagez | 
 

 Champion d'Europe en char a voile à min clup

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
Aller à la page : Précédent  1, 2, 3  Suivant
AuteurMessage
Matante



Date d'inscription : 28/12/2009
Messages : 781

Champion d'Europe en char a voile à min clup - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Champion d'Europe en char a voile à min clup Champion d'Europe en char a voile à min clup - Page 2 I_icon_minitimeLun 12 Sep 2011 - 20:20

I est soir à quelle heure pour ti LYLY ? Pour mi, 19h59 ch'est l'soir non ?
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Champion d'Europe en char a voile à min clup - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Champion d'Europe en char a voile à min clup Champion d'Europe en char a voile à min clup - Page 2 I_icon_minitimeLun 12 Sep 2011 - 21:13

Te ne vas quind même nin prétinte comprinte Lili ti?

Laisse la faire à s'mote. A l'occasion elle saura mettre eune photo.

Je m'in fous, j'ai mes chaînes dins le coffre de m'n'auto!
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

Champion d'Europe en char a voile à min clup - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Champion d'Europe en char a voile à min clup Champion d'Europe en char a voile à min clup - Page 2 I_icon_minitimeMar 13 Sep 2011 - 8:33

Champion d'Europe en char a voile à min clup - Page 2 563562
. Min fils i s' intaîne aveuc sin char à voile. Faut ète prudint. Aveuc l' timps qu'i fait in ch'mimint i roule à pus d' 80 Kmh.....In d' a commandé un char tout in inox, i vient ........ d' Chine ! ! !
......
. A WX, un "tout d' bout" qui roulot à toute berzinque, cha fait bin d' traverser les bâches...mais sin météore i s' a bloqué net dins l' ieau,(l'sape i est mou, i peut y avoir un rocher ou un tro).....in pusse i étot attaché aveuc eusse cheinture....j' vous dis pas l' dallache ! ! !
...... Min fils i buzit à tout cha ! ! ! Cha pourrot mal s' terminer.
. Champion d'Europe en char a voile à min clup - Page 2 563562 Champion d'Europe en char a voile à min clup - Page 2 880436 affraid
Revenir en haut Aller en bas
LYLY

LYLY

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 04/01/2010
Messages : 398
Localisation DUNKERQUE

Champion d'Europe en char a voile à min clup - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Champion d'Europe en char a voile à min clup Champion d'Europe en char a voile à min clup - Page 2 I_icon_minitimeMar 13 Sep 2011 - 18:48

Pierre i faut pon rire aveuc l'pratique du char à voile (surtout pon) Cha va à tout berzinque par momint aveuc l'forche du vint. In dot s'initier avant d'commincher sans rien comprinte du vint, du temps, des marées, des baches. Ej rigole toudis in m'appelle ej voudros faire du char à voile samedi matin êtes vous disponipes ! bin nin vu que l'marée basse alle est d'l'après-midi (dès cop ej voudros dire à moins que vous vouliez rouler dins la mer). Parfos, ché gins i sont à côté du système planétaire ! Véridique...
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

Champion d'Europe en char a voile à min clup - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Champion d'Europe en char a voile à min clup Champion d'Europe en char a voile à min clup - Page 2 I_icon_minitimeMar 13 Sep 2011 - 18:57

. J' sus complét'mint de t'n'avis, i faut pas s'imbarquer la d' ins sans réfléchir......Quand qu'i n' da un qu'i ramasse eune bonne pelle sans s' faire trop d' maux, cha fait rigoler. Min fils Bernard i s' imbarque jamais sans réfléchir avant d' partir, comme in kayak d' mer.
. I d' da is n' comprintent rin ! ! !
.
Revenir en haut Aller en bas
LYLY

LYLY

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 04/01/2010
Messages : 398
Localisation DUNKERQUE

Champion d'Europe en char a voile à min clup - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Champion d'Europe en char a voile à min clup Champion d'Europe en char a voile à min clup - Page 2 I_icon_minitimeMar 13 Sep 2011 - 19:43

Donc té vo in s'arjoind ! I faut réchéflir avant d'faire cha !

Mi ej me dis que parfos ché gins i sont vraimint à côté d'la plaque ! Avant ed faire in sport in s'rinseigne !

Parfos ej me dis l'terrien i est pon sur l'terre !

Bon ej dis, cha ej dis rin, ché cho que j'pinsse !

A plus....
Revenir en haut Aller en bas
flersois

flersois

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 27/11/2010
Messages : 1886
Localisation Belgique

Champion d'Europe en char a voile à min clup - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Champion d'Europe en char a voile à min clup Champion d'Europe en char a voile à min clup - Page 2 I_icon_minitimeMar 20 Sep 2011 - 8:30

batisse a écrit:
Cha dot être un rude brun des courses de séquos ainsi. Cha dot faire des méga scoubidous avec les fichelles qui se croistent....

Surtout dins les viraches!

J'imagine :

Champion d'Europe en char a voile à min clup - Page 2 XHwUqT0Fie
Revenir en haut Aller en bas
LYLY

LYLY

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 04/01/2010
Messages : 398
Localisation DUNKERQUE

Champion d'Europe en char a voile à min clup - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Champion d'Europe en char a voile à min clup Champion d'Europe en char a voile à min clup - Page 2 I_icon_minitimeMar 20 Sep 2011 - 16:26

Y a eu in cop un accidint ed char comme cha eune promeusse avec sin quien sur l'plache alle a eu ché fichelle à sin cop et du coup alle a été tranportée par ché pompier.

Faut dire que quand qu'on a eune course ché quiens et ché gins i dotent pon s'proméner. In a toudis un arrêté du Maire pour interdir ché gins et ché quiens (déjà que ché quiens i dotent pon divaguer sur l'plache si sont pas ténus in laiche).
Revenir en haut Aller en bas
Loumarcel

Loumarcel

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 26/12/2009
Messages : 1417
Localisation Prés de Montpellier

Champion d'Europe en char a voile à min clup - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Champion d'Europe en char a voile à min clup Champion d'Europe en char a voile à min clup - Page 2 I_icon_minitimeMar 20 Sep 2011 - 22:47

Bin alle prom'not sin tchien in laisse, i divaguot pon et j'sus sûr qu'alle étot sus ch'passache clouté alors, ch'est ch'char qui aurot dû s'arréter pou el laisser passer.
I faut quand minme respecter chés gins sus la plache.
Ch'maire i est quand minme bien contint quand qui y a des touristes sus la plache et dins l'ville, ou des acteurs qui vien'tent faire des films, mais i s'in fout d'ches touristes qui vien'tent de loin pour aller à la mer et qu'is n'ont pas lu l'journal local, ni el signature du maire in bas d'un papier, is saff'tent minme pas qui ch'est.
In plus si ch'est des étrangers in vacances alors....

I y a un droit d'passach' et long d'la mer, par ichi ch'est tros ou quate mètes passe que la mer alle s'in va pas loin, mais la haut, la mer alle ar'cule ed pus d'chint métes alors i faut laisser un drot passache in conséquence.
I est d'quel bord ch'ti lalle, cor un qui va raler passe qu'i peut pas faire s'qui veut mais qui impèche es zaut' ed faire.
La plache alle est à tout l'monte.

Et ches mouettes alle sont sus un parking? Passe des chiures sus des lunettes ed chés concurrents cha peut faire des dégâts aussi.
Lyly l'prochinne Assemblée Générale faudra parler ed ches mouettes et l'danger qu'alles ar'présintent pendant des championnats.
Revenir en haut Aller en bas
LYLY

LYLY

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 04/01/2010
Messages : 398
Localisation DUNKERQUE

Champion d'Europe en char a voile à min clup - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Champion d'Europe en char a voile à min clup Champion d'Europe en char a voile à min clup - Page 2 I_icon_minitimeMer 21 Sep 2011 - 17:19

Loumarcel ej t'arrête ichi - in a des véhicules ed sécurité aveuc des girophares et l'arrêté du Maire sur ché véhicule et cros me i font leur travail et sécurisation su l'sape (mais sur des grand parcours in ne peut pon ête tout partout, in ne peut pon mette du rubalisse tout autour du parcour -in l'a déjà fait - et in ne peut pon impécher ché gins d'ête biète) Personnellement quand qu'on vo in char qui arrif à toute brindzinc (80 km à l'heure ou plus parfos pendant des courses) in n's'expose pon sur l'sape aveuc sin quien.

Ej respecte tout l'monde mais il faut êtes contient du danger Ché comme ché gins sur l'parcours du Tour de France qui sont inconscients à mes yuix à mi.

Menfin comme qui dirot Gaston Lagaffe !

Ej sus colère.....
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

Champion d'Europe en char a voile à min clup - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Champion d'Europe en char a voile à min clup Champion d'Europe en char a voile à min clup - Page 2 I_icon_minitimeMer 21 Sep 2011 - 18:11

N' té malotes pas Lyly , les gins is sont bin contints d' assister à des spectaques.... gratuits ... d' sur les plaches. Ch' est pas tous les jours ! ! !

.......Bin sur que l' sécurité alle est prévue.

. Quant à ches tchiens, is nont pas l' drot d' divageur ch' est normal, is n'ont pas l' drot d' chier d' sur la plache ch' est normal. Nous, avec note batailleur, si qu'i n' da un qu'i n' a pas sin tchien in laisse et que sin chtien vient arnifler note fox, té verros l' corrida ! ! ! In dirot qu'i va l' bouffer....

..... Very Happy
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

Champion d'Europe en char a voile à min clup - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Champion d'Europe en char a voile à min clup Champion d'Europe en char a voile à min clup - Page 2 I_icon_minitimeMer 21 Sep 2011 - 18:18

Que monte ch' matin sur l' pache

Champion d'Europe en char a voile à min clup - Page 2 400791921Charvoile005

. Smile
Revenir en haut Aller en bas
LYLY

LYLY

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 04/01/2010
Messages : 398
Localisation DUNKERQUE

Champion d'Europe en char a voile à min clup - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Champion d'Europe en char a voile à min clup Champion d'Europe en char a voile à min clup - Page 2 I_icon_minitimeMer 21 Sep 2011 - 18:58

Pierre ej comprinds pu rin. A chaque fos que j'veux ouvrir eune imache "ché l'brun"... Intre guimets parce ché vulgaire ch'mot là.

J'ai un nouviaux micro d'pis fin juillet. Min garchon m'a tout installé et tout allo bien au début et astheur ch'ardevient long comme tout. Min garchon i va pas arvénir ed Paris pour cha. Ej vais devoir faire appel à in intreprise informatique pour déblayer tout cha qui va pon....

Heureussemint que j'me débroulle quand meume in tiot peu ;

Là j'arconnos ej m'arcrinque !
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

Champion d'Europe en char a voile à min clup - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Champion d'Europe en char a voile à min clup Champion d'Europe en char a voile à min clup - Page 2 I_icon_minitimeMer 21 Sep 2011 - 19:08

T' aros d' la chance Lyly si qu' té comperdos tout. Mi j' comprinds vite mais i m' faut l' temps .... J' ai déménagé les rubriques concernan

t moulinache, machine d' estraction, ach't' heure j' ai fait des tros dins les paches.

J' arrivos pus à mète des photos, j' utilisse HostingPrint, cha va tout seu ! ! !
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

Champion d'Europe en char a voile à min clup - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Champion d'Europe en char a voile à min clup Champion d'Europe en char a voile à min clup - Page 2 I_icon_minitimeMer 21 Sep 2011 - 19:16

Champion d'Europe en char a voile à min clup - Page 2 563562

Champion d'Europe en char a voile à min clup - Page 2 279929921Charvoile001

Ichi nan pus in vot pas l' voile, alle est dins l' coffe ! ! !

Champion d'Europe en char a voile à min clup - Page 2 563562 Champion d'Europe en char a voile à min clup - Page 2 880436 Champion d'Europe en char a voile à min clup - Page 2 380246
Revenir en haut Aller en bas
LYLY

LYLY

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 04/01/2010
Messages : 398
Localisation DUNKERQUE

Champion d'Europe en char a voile à min clup - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Champion d'Europe en char a voile à min clup Champion d'Europe en char a voile à min clup - Page 2 I_icon_minitimeMer 21 Sep 2011 - 21:00

Ché quel type ed char à voile ?

Dis me quo !
Revenir en haut Aller en bas
flersois

flersois

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 27/11/2010
Messages : 1886
Localisation Belgique

Champion d'Europe en char a voile à min clup - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Champion d'Europe en char a voile à min clup Champion d'Europe en char a voile à min clup - Page 2 I_icon_minitimeMer 21 Sep 2011 - 21:10

Lyly a écrit :
Citation :
tout allo bien au début et astheur ch'ardevient long comme tout.

T'inquiète nin Lyly, ché ppPB qui nous met des imaches bin trop grandes, sur min péssé, il faut aussi longtemps pour afficher ène page..
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

Champion d'Europe en char a voile à min clup - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Champion d'Europe en char a voile à min clup Champion d'Europe en char a voile à min clup - Page 2 I_icon_minitimeMer 21 Sep 2011 - 21:17

Ch' est pourtant des imaches "allégées" comme l' fromache ! ! !
Revenir en haut Aller en bas
flersois

flersois

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 27/11/2010
Messages : 1886
Localisation Belgique

Champion d'Europe en char a voile à min clup - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Champion d'Europe en char a voile à min clup Champion d'Europe en char a voile à min clup - Page 2 I_icon_minitimeMer 21 Sep 2011 - 21:27

pépéPéBé a écrit:
Ch' est pourtant des imaches "allégées" comme l' fromache ! ! !

Celle de la plage elle fait 102.52 MB ( en mémoire), 5.184x3456 pixels...
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

Champion d'Europe en char a voile à min clup - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Champion d'Europe en char a voile à min clup Champion d'Europe en char a voile à min clup - Page 2 I_icon_minitimeMer 21 Sep 2011 - 21:53

Chelle la j' ai oblié de l' dégraisser. alles zont été prisses aveuc un Lumix Fz 4514 Mégas pixels

pour les photos "in live j'prindrai l'

CANON 550D 18 Mégas Pixels (j' cros)

Cha bourre ....cartes ultra super plus 16 GB

aveuc cha j' crains pas l' pus viux d' l' hôpital ! ! !

Very Happy
Revenir en haut Aller en bas
Loumarcel

Loumarcel

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 26/12/2009
Messages : 1417
Localisation Prés de Montpellier

Champion d'Europe en char a voile à min clup - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Champion d'Europe en char a voile à min clup Champion d'Europe en char a voile à min clup - Page 2 I_icon_minitimeMer 21 Sep 2011 - 21:58

Mi s'que j'disos Lyly ch'étot pou t'faire sortir ed tes gongs, et j'sus contint d'y ête arrivé, surtout qu'té réponds minme pus à mes mèles.

T'as raison quand ch'est organisé comme y faut i faut pas un couillon pou tout foute in l'air, passe quand i y a un mort souvint in arrête l' compétition et cha fout tout l'travale in l'air ed ches bénévoles qui y ont passé du temps.
Mais i y a toudis des branques et faut faire avec, mais faut surtout y pinser pour éviter les problinmes.

Ch'est pas l'tout d'organiser faut vire les conséquences que cha peut avoir avec un accident, et souvint ch'est l'président du clupe qui est responsape, té vos s'que j'veut dire, JP i est alors in line de mire.
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

Champion d'Europe en char a voile à min clup - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Champion d'Europe en char a voile à min clup Champion d'Europe en char a voile à min clup - Page 2 I_icon_minitimeJeu 22 Sep 2011 - 9:49

In n' os'rot pus rin faire Marcel.
Revenir en haut Aller en bas
Loumarcel

Loumarcel

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 26/12/2009
Messages : 1417
Localisation Prés de Montpellier

Champion d'Europe en char a voile à min clup - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Champion d'Europe en char a voile à min clup Champion d'Europe en char a voile à min clup - Page 2 I_icon_minitimeJeu 22 Sep 2011 - 12:32

Bin ouais, avec ches gins qui printent des avocats pou un pet d'travers, les bénévoles ed ches associations is ont intérêt à faire gaffe, j'sais s'que ch'est dins l'animation d'ches randos surtout qu'i y in a qui sav'tent miux qu'l'animateur dû qu'is vont et is indiquent ch'quémint qui n'est pas chti prévu.
Mais avec mi faut filer drot, et tertous derrière mi ch'est mi qui minne el rando (ch'est mi qui l'a tracée) et à l'vitesse que j'veux selon l'forme du jour ed ches gins derrière mi.
In a des règles qu'in a établies et qui sont à respecter par tertous.
Exempe : Au départ chti qui a pas ses godasses d'marche, bin i reste sur plache, j'l'inmène pon, i ar'tourne à s'maison.
Des fos i y in a qui ar'vien'tent pus, mais ch'est pas graffe, in sait qu'in aura pas d'problinmes avec eux.
Revenir en haut Aller en bas
LYLY

LYLY

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 04/01/2010
Messages : 398
Localisation DUNKERQUE

Champion d'Europe en char a voile à min clup - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Champion d'Europe en char a voile à min clup Champion d'Europe en char a voile à min clup - Page 2 I_icon_minitimeJeu 22 Sep 2011 - 13:29

Bonjour mes gins, té vo Loumarcel t'a tout compris ; ché eune rude responsabilité d'organiser des épreufes comme cha.

Si que j'peux in jour j'auro querre venir dins tin coin.

Ej fais que du vélo par momint et pon d'marche donc ej cros que j'pourro pon vous suif tertous. Pour l'instant à min bureau, ej sus assisse tout l'journée d'vant l'ordi donc té vos pour randonnée ché pon l'pied du tout au niveau intrainemint.

Meume que dé fos ej me forche à m'lever pour pon avoir ed crampe assisse ! N'rigole pon ché vrai !

Ché l'crampe des bureaucrates !
Revenir en haut Aller en bas
Loumarcel

Loumarcel

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 26/12/2009
Messages : 1417
Localisation Prés de Montpellier

Champion d'Europe en char a voile à min clup - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Champion d'Europe en char a voile à min clup Champion d'Europe en char a voile à min clup - Page 2 I_icon_minitimeJeu 22 Sep 2011 - 14:18

Et t'as personne pou tirer t'.....
Cha t'arriffe souvint d'avoir eun' crampe?
D'raviser ches mouettes cha t'apaisse pon?
Au fait té viens quand té veux dins l'région.
Revenir en haut Aller en bas
LYLY

LYLY

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 04/01/2010
Messages : 398
Localisation DUNKERQUE

Champion d'Europe en char a voile à min clup - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Champion d'Europe en char a voile à min clup Champion d'Europe en char a voile à min clup - Page 2 I_icon_minitimeJeu 22 Sep 2011 - 17:07

Ej connos pon du tout tin coin mais j'ai été vire et ché biau comme tout.

Pourtant té vo j'ai déjà gramint voyagé in France surtout, j'ai pétète passez à côté sans l'vir l'Pic.

Pourtant ché fort haut i m'sempe. Combien d'hauteur ?

Dis me quo !

Ej vais devoir commincher à m'intraîner à l'rando pour pouvoir invisager l'Pic !
Revenir en haut Aller en bas
Contenu sponsorisé




Champion d'Europe en char a voile à min clup - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Champion d'Europe en char a voile à min clup Champion d'Europe en char a voile à min clup - Page 2 I_icon_minitime

Revenir en haut Aller en bas
 

Champion d'Europe en char a voile à min clup

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 

 Sujets similaires

-
» Champion de France en char à voile du Clup ed DK
» CHAMPIONNAT DE FRANCE EN CHAR A VOILE DUNKERQUE
» Chars à voile
» Chars à voile sur Malo
» Chars à voile à Wimereux
Page 2 sur 3Aller à la page : Précédent  1, 2, 3  Suivant

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
acoute-ichi :: Discussions diverses et variées :: Chés inclassapes-