acoute-ichi
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

acoute-ichi


 
AccueilRechercherDernières imagesglossaireLa charteConnexionS'enregistrer
Statistiques
Nous avons 403 membres enregistrés
L'utilisateur enregistré le plus récent est Skylinfracmi

Nos membres ont posté un total de 33442 messages dans 2296 sujets
Le livre d’or
l" femme idéale  su ch ' site B97c1158078301a556ed53b41d29228cb3af00f5
N'hésitez pas à signer notre livre d'or
Partenaires
Devenez partenaire de ce forum en nous envoyant votre bannière ou logo.

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

compteur
RADIOS

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Le Deal du moment :
Cdiscount : -30€ dès 300€ ...
Voir le deal

Partagez | 
 

 l" femme idéale su ch ' site

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
Aller à la page : 1, 2, 3, 4  Suivant
AuteurMessage
Minloute

Minloute

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 178

l" femme idéale  su ch ' site Empty
MessageSujet: l" femme idéale su ch ' site l" femme idéale  su ch ' site I_icon_minitimeLun 4 Jan 2010 - 16:44

nan , comminchez pas à croire que j' parle ed vous ché garnoules qui v'notent sul' site, nan nan nan
mi j 'prinds min role au sérieux, j a vu eune rubrique su l' droite quand que té sur t in profil
te vo eune jeune file comme in des seins animés in maillot d' bain et ché écrit "buquez duq' vous voulez et zallez vire la femme idéale" , mi j a buqué bin te peux gonfler ché ploplos ou arrondir l' derriere del file
AH COMMINCHEZ PAS A DIRE QUE J DIS DES CACOULES ALLEZ RAVISER,
pi au bout d' tro coups que té buques cha t amene à eune publicité du que té peux avoir un scanner déshabillant sur tin portappe .............
alors mi bébétte comme j' suis j' pinso que chéto un truc offert par l ' site alors j a acaté et j' invo comme prévu l' facture à min Roger
Revenir en haut Aller en bas
Minloute

Minloute

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 178

l" femme idéale  su ch ' site Empty
MessageSujet: Re: l" femme idéale su ch ' site l" femme idéale  su ch ' site I_icon_minitimeLun 4 Jan 2010 - 16:45

z avez vu asteure ..... j a 13 ans
Revenir en haut Aller en bas
Invité
Invité



l" femme idéale  su ch ' site Empty
MessageSujet: Re: l" femme idéale su ch ' site l" femme idéale  su ch ' site I_icon_minitimeLun 4 Jan 2010 - 16:48

Et t'momère elle te laisse aller buquer su des sites nin comme y faut?
T'as nin honte garchonal!
Revenir en haut Aller en bas
Minloute

Minloute

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 178

l" femme idéale  su ch ' site Empty
MessageSujet: Re: l" femme idéale su ch ' site l" femme idéale  su ch ' site I_icon_minitimeLun 4 Jan 2010 - 16:51

manman al' ravisse des chifédélettes, j' sais pas si té conno ché eune émission qui est remboursée par l' sécurité sociale françaisse pour tous ceux qui font du surmenache

in france ch' médicamint i s appelle "chifédeletes" et in almane i zappelent te cha " derrick" , in angleterre ché "barnaby" (mi rin qu à intinte l' générique avec l' scie musicale j' m indors"

te sais min prénom ché Minloute et min nom ché Causette
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

l" femme idéale  su ch ' site Empty
MessageSujet: Re: l" femme idéale su ch ' site l" femme idéale  su ch ' site I_icon_minitimeLun 4 Jan 2010 - 16:55

Causette et babelle, ch'est de l'même famile énon?
Revenir en haut Aller en bas
Invité
Invité



l" femme idéale  su ch ' site Empty
MessageSujet: Re: l" femme idéale su ch ' site l" femme idéale  su ch ' site I_icon_minitimeLun 4 Jan 2010 - 17:01

Cosette, ch'est cte pauff guernoule ed 13 ins aveuc des courtes maronnes trop grindes qui dot faire el ménache, passer l'wouassinque et laver l'pavé tchin qu'les aut y s'amussent.
A ch t'heure in va laichi Cosette oeuvrer trintchill pindint que s'momère elle minge ches chifrédélettes.
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

l" femme idéale  su ch ' site Empty
MessageSujet: Re: l" femme idéale su ch ' site l" femme idéale  su ch ' site I_icon_minitimeLun 4 Jan 2010 - 17:03

in m'appelle ??????
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

l" femme idéale  su ch ' site Empty
MessageSujet: Re: l" femme idéale su ch ' site l" femme idéale  su ch ' site I_icon_minitimeLun 4 Jan 2010 - 17:12

Nan nan, te peux artourner à tes chifédélettes l" femme idéale  su ch ' site Icon_biggrin
Revenir en haut Aller en bas
Invité
Invité



l" femme idéale  su ch ' site Empty
MessageSujet: Re: l" femme idéale su ch ' site l" femme idéale  su ch ' site I_icon_minitimeLun 4 Jan 2010 - 17:31

L'femme idéale ch'est Cosette, ch'est minloute qui l'a dit!
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

l" femme idéale  su ch ' site Empty
MessageSujet: Re: l" femme idéale su ch ' site l" femme idéale  su ch ' site I_icon_minitimeLun 4 Jan 2010 - 17:48

Te sais Mérilou, i faut se déméfier de cha que Minloute i dit.

Déjà les boyaux rouches is ne caustent nin comme nousautes, mais li, in puq, i ne pinse comme personne d'autre.

Ch'est un brafe garchon. In n'd'a un dins sin ginre ichi au villache. Bon, ch'ti d'ichi i est plus jone, alors les ginses is crottent qu'i est comme cha pasqu'i n'est nin fini.

Tout l'villache i est gintil avec li. I parle vite et in ne comprinds rin à cha qu'i dit mais i est au courint de tout. In ne sait nin commint qu'i fait. L'sirène des pompis elle sonne, in li deminte pourquo et i explique quo qu'i s'a passé, d'ù et tout cha. Du coup ch'est intéressint pour les journalisses alors I n'd'a des qui ont fait des étutes espéciales pour le comprinte. Mais is distent que cha sert à rin d'essayer de comprinte et qu'i vaut miux acater le journal si qu'in veut les détals.

Ben nousautes, avec Minloute in fait parel. In est tertous gintils avec. Tchand qu'i dit eune séquo qu'in comprind, in a intérêt à dire ouais amen. Mais si t'essayes de discuter avec li, comme ichi avec t'n'interprétation de l'femme idéale selon li... te vas être surprite. Te vas intinte causer de Pamela Anderson, que ch'est étonnint qu'i n'd'a nin incore causé d'ailleurs...

Alors, vu que je te connos, arrête! Te peux li donner des tiotes tapes chu s'tiête - fais attintion, i met du raquion dins ses cheveux gris pour faire sin cran - et te te contintes de li faire un bieau sourire comme te sais si bin faire.

D'ac? In fait comme cha? Ch'étot foque intre nousautes deux hein? Cha n'argarte nin les autres.
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

l" femme idéale  su ch ' site Empty
MessageSujet: Re: l" femme idéale su ch ' site l" femme idéale  su ch ' site I_icon_minitimeLun 4 Jan 2010 - 17:59

OUPS ! trop tard j'ai lu.........
d'tout manière i discute dins l'vide Minloute, i m'connot pas alors i n'a aucune idée de ce que à quo peut bin arsonner l'femme idéale...
bon je sais pas la peine de l'dire j'artoune à m'n'ouvrache d'guernoule l" femme idéale  su ch ' site 415542
Revenir en haut Aller en bas
Loumarcel

Loumarcel

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 26/12/2009
Messages : 1417
Localisation Prés de Montpellier

l" femme idéale  su ch ' site Empty
MessageSujet: Re: l" femme idéale su ch ' site l" femme idéale  su ch ' site I_icon_minitimeLun 4 Jan 2010 - 18:20

Nan nan Batisse, li i est vraimint fini, si i est comme cha ch'est passe qu'i a eu in accidint d'poussette dins l'côte des Grands Bureaux à Bruay in allant à l' "goutte de lait" pou ête pesé ou pou ch'concours du plus biau bébé, je n'sais pus trop.
Ach't'eure i pourrot pus monter sus l'minme balance, quant à ch'concours cha ch'est fini aussi passe qu'à 13 ins in est pus in bébé.
l" femme idéale  su ch ' site Lol
Revenir en haut Aller en bas
Marie-Claire

Marie-Claire

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 160

l" femme idéale  su ch ' site Empty
MessageSujet: Re: l" femme idéale su ch ' site l" femme idéale  su ch ' site I_icon_minitimeLun 4 Jan 2010 - 18:57

tiote bellotte a écrit:
in m'appelle ??????
Mi aussi Tiote bellotte in veyant el tite , j'm'a précipitée sur el sujet et ch'est cha que j'voulos dire aussi :cheers:
Revenir en haut Aller en bas
http://www.histoires-de-chtis.com
Invité
Invité



l" femme idéale  su ch ' site Empty
MessageSujet: Re: l" femme idéale su ch ' site l" femme idéale  su ch ' site I_icon_minitimeLun 4 Jan 2010 - 20:31

Ben ouais les guernoules, in ravissint l'titre, in arot pu acroire que ch'étot foque pour nous z'aut... hé ben non! l'femme idéale, ch'est un jeune garchonal ed 13 ins qui s'appelle Cosette et qui buque n'importe d'ù su l'ordi pindint que s'momère elle ravisse ses médicamint qu'in appelle des chifrédélettes... Voilà l'résumé de l'guernoule idéale.
Revenir en haut Aller en bas
Minloute

Minloute

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 178

l" femme idéale  su ch ' site Empty
MessageSujet: Re: l" femme idéale su ch ' site l" femme idéale  su ch ' site I_icon_minitimeLun 4 Jan 2010 - 21:59

Marie Claire te sait que t as passé juste à coté de ch'titre là d' femme idéale , cha s est jué à causse du dessert que t as pas voulu m' servir , alors que mi j adore les ropfitéroles
Revenir en haut Aller en bas
Marie-Claire

Marie-Claire

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 160

l" femme idéale  su ch ' site Empty
MessageSujet: Re: l" femme idéale su ch ' site l" femme idéale  su ch ' site I_icon_minitimeMar 5 Jan 2010 - 6:58

Ah ben Minloute si ch'est qu'eune histoire ed ches profiterolles , j'sus pleinemint rassurée alors ... Very Happy
Revenir en haut Aller en bas
http://www.histoires-de-chtis.com
Invité
Invité



l" femme idéale  su ch ' site Empty
MessageSujet: Re: l" femme idéale su ch ' site l" femme idéale  su ch ' site I_icon_minitimeMar 5 Jan 2010 - 7:21

si minloute ,asteur y s'appelle cosette,sin nom va canger,y va s'appeller pipelette, pour ches profitéroles ches glaines vont es cotiser, pis invoyer cha à cosette escusez me à minloute !
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

l" femme idéale  su ch ' site Empty
MessageSujet: Re: l" femme idéale su ch ' site l" femme idéale  su ch ' site I_icon_minitimeMar 5 Jan 2010 - 8:28

Minloute ch'est un goulafe et pis ch'est tout.

Bon, je voudros qu'in arvienche au sujet du sujet (ben ouais, je sais, cha fait drôle mais le sujet i s'appelle "l'femme idéale chu le site" et ch'est au sujet d'eune réclame que Minloute i jue avec. Armarquez, à 14 ins ch'est de s'n'âche...) parce que là in s'a éloigné, cha qui est interdit par le réglemint et qui n'arrife d'ailleurs jamais.

Bref, je voudros faire un sondache:
- qui qu'ch'est qui a de l'pub à côté des fernietes du site et qui qu'ch'est qui n'd'a nin?

Mi je n'd'ai nin. Rin de rin. Pour mi l'femme idéale à Minloute ch'est un bandeau gris bleu avec rin dedins... Alors je voudros savoir si que ch'est parce que j'ai buqué chu eune séquo et que je chus dispinsé ou si que ch'est pasque Roger i a foutu tout cha à luche parce que cha déringe s'n'esprit à Minloute.
Revenir en haut Aller en bas
la clo



Sexe : Féminin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 647
Localisation Brive la Gaillarde

l" femme idéale  su ch ' site Empty
MessageSujet: Re: l" femme idéale su ch ' site l" femme idéale  su ch ' site I_icon_minitimeMar 5 Jan 2010 - 8:43

mi j'ai rin non pus ou bien j'sus pas core réveillée
Revenir en haut Aller en bas
Marie-Claire

Marie-Claire

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 160

l" femme idéale  su ch ' site Empty
MessageSujet: Re: l" femme idéale su ch ' site l" femme idéale  su ch ' site I_icon_minitimeMar 5 Jan 2010 - 8:49

Si si y a des pub, in l'vot quand in va sur el liste des mempes et qu'in clique sur el nom d'un mempe et là à droite y a un case ed pub
Revenir en haut Aller en bas
http://www.histoires-de-chtis.com
Marie-Claire

Marie-Claire

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 160

l" femme idéale  su ch ' site Empty
MessageSujet: Re: l" femme idéale su ch ' site l" femme idéale  su ch ' site I_icon_minitimeMar 5 Jan 2010 - 8:54

batisse a écrit:
Bon, je voudros qu'in arvienche au sujet .......... parce que là in s'a éloigné,

Batisse té dis qu'in s'a éloigné du sujet au momint dù que Minloute i dit que j'sus presque el femme idéale ... Smile non in s'a pas éloigné du sujet mi j'treufe :queen:
Revenir en haut Aller en bas
http://www.histoires-de-chtis.com
Minloute

Minloute

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 178

l" femme idéale  su ch ' site Empty
MessageSujet: Re: l" femme idéale su ch ' site l" femme idéale  su ch ' site I_icon_minitimeMar 5 Jan 2010 - 8:54

aprés , i vont dire que j' raconte des cacoules, nan nan nan, mais aprés j' te dis Batisse , si tin moteur d' recherche ché Mozarella , ptete que t as pas les memes pubs qu' nous ......
Revenir en haut Aller en bas
Minloute

Minloute

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 178

l" femme idéale  su ch ' site Empty
MessageSujet: Re: l" femme idéale su ch ' site l" femme idéale  su ch ' site I_icon_minitimeMar 5 Jan 2010 - 8:57

in a inventé eune nouvel' tactique avec Marie Claire , in avinche à deux à découvert achteure, et là te va pas et' al' fiete min garchon , pasque té conno ché garnoules ....... ravise tchiote bellote in l' vo jamais sul' site et pourtant sin tableau d' points ché pire que l' nompe d avions qui avo l' baron rouche su s' n avion ....
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

l" femme idéale  su ch ' site Empty
MessageSujet: Re: l" femme idéale su ch ' site l" femme idéale  su ch ' site I_icon_minitimeMar 5 Jan 2010 - 9:01

Et Minloute i a fait cha?

Te m'étonneras toudis!
Revenir en haut Aller en bas
Marie-Claire

Marie-Claire

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 160

l" femme idéale  su ch ' site Empty
MessageSujet: Re: l" femme idéale su ch ' site l" femme idéale  su ch ' site I_icon_minitimeMar 5 Jan 2010 - 9:29

batisse a écrit:
Et Minloute i a fait cha?

Te m'étonneras toudis!

i a fait quoi ?
Revenir en haut Aller en bas
http://www.histoires-de-chtis.com
Contenu sponsorisé




l" femme idéale  su ch ' site Empty
MessageSujet: Re: l" femme idéale su ch ' site l" femme idéale  su ch ' site I_icon_minitime

Revenir en haut Aller en bas
 

l" femme idéale su ch ' site

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 

 Sujets similaires

-
» j'ai treuvé un site
» Ches vièles "mobylettes"
» LYLY "La Fleur ed Malo"
» chés photos "gag"...
» Roger ché biau tin site...
Page 1 sur 4Aller à la page : 1, 2, 3, 4  Suivant

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
acoute-ichi :: Discussions diverses et variées :: Chés inclassapes-