acoute-ichi
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

acoute-ichi


 
AccueilRechercherDernières imagesglossaireLa charteConnexionS'enregistrer
Statistiques
Nous avons 403 membres enregistrés
L'utilisateur enregistré le plus récent est Skylinfracmi

Nos membres ont posté un total de 33442 messages dans 2296 sujets
Le livre d’or
ché la fête de la musique B97c1158078301a556ed53b41d29228cb3af00f5
N'hésitez pas à signer notre livre d'or
Partenaires
Devenez partenaire de ce forum en nous envoyant votre bannière ou logo.

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

compteur
RADIOS

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Le Deal du moment : -39%
Pack Home Cinéma Magnat Monitor : Ampli DENON ...
Voir le deal
1190 €

Partagez | 
 

 ché la fête de la musique

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
AuteurMessage
nounours-94

nounours-94

Date d'inscription : 27/12/2009
Messages : 1567
Localisation Bolbec (76)

ché la fête de la musique Empty
MessageSujet: ché la fête de la musique ché la fête de la musique I_icon_minitimeMar 21 Juin 2011 - 11:42

l'emploi ses instruments de musique paraît si naturel aujourd'hui que l'on ne songe point à se demander pour quelle raisons l'homme les a créés..
André Schaeffener.
genèse de la musique ché la fête de la musique 286966
Revenir en haut Aller en bas
nounours-94

nounours-94

Date d'inscription : 27/12/2009
Messages : 1567
Localisation Bolbec (76)

ché la fête de la musique Empty
MessageSujet: Re: ché la fête de la musique ché la fête de la musique I_icon_minitimeMar 21 Juin 2011 - 12:01

tiote belotte ale va astiquer s' clarinette ,mi m' guitare et batisse s'.... cornemuse. rire
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

ché la fête de la musique Empty
MessageSujet: Re: ché la fête de la musique ché la fête de la musique I_icon_minitimeMar 21 Juin 2011 - 12:02

nounours-94 a écrit:
l'emploi ses instruments de musique paraît si naturel aujourd'hui que l'on ne songe point à se demander pour quelle raisons l'homme les a créés..
André Schaeffener.
genèse de la musique ché la fête de la musique 286966

Vinguette t'es à fond dins chés citations in c'momint nounours, t'es inspiré, t'as arçu des lifes pou t'fiête des pères ?

Té jues ti pou l'fiete de la musique, t'as toudis tin groupe ?
Revenir en haut Aller en bas
Loumarcel

Loumarcel

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 26/12/2009
Messages : 1417
Localisation Prés de Montpellier

ché la fête de la musique Empty
MessageSujet: Re: ché la fête de la musique ché la fête de la musique I_icon_minitimeMar 21 Juin 2011 - 12:07

Nous ichi l'fête ch'étot sam'di dernier dins ches arènes.
Revenir en haut Aller en bas
nounours-94

nounours-94

Date d'inscription : 27/12/2009
Messages : 1567
Localisation Bolbec (76)

ché la fête de la musique Empty
MessageSujet: Re: ché la fête de la musique ché la fête de la musique I_icon_minitimeMar 21 Juin 2011 - 12:08

ouais in va va juer s' soir place Monge à Paris in espérant qui n' va pas dracher
si ej cite l' nom du groupe tous les nouviaux i vont f' foute d' ma poire.
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

ché la fête de la musique Empty
MessageSujet: Re: ché la fête de la musique ché la fête de la musique I_icon_minitimeMar 21 Juin 2011 - 12:30

Bin si cha les fait rire té les aras fait passer un bon momint...

Les noms d'groupes des fos faut pas cacher, l'groupe d'min pus jonne, l'bassiste, i s'appelle les "Sterennodrach" et à chaque cop i a quequ'un qui deminde c'que cha veut dire (cha a rapport avec l'fait qu'is habitottent tertous l'même rue quind is étottent tiots et ch'est l'nom de l'rue déformé).... eusses is vont juer à Lyon c'soir
Un des groupes ù jue min aîné, l'saxophoniste, s'appelle les "that's all fonk", là j'sais pas pouquo. Li jue à Grenoble c'soir

Quind à min homme et mi in jue avec l’orchestre dins un tiot villache des alintours... ch'est nou derni concert d'l'année après ceusses qu'in a fait vindredi et samedi soir....
N'impêche cha va faire tout drôle l'semaine prochaine d'pas aller aux répétitions ! vagances d'chorale aussi, bon in f'ra pet ête queques répétitions avec l'quintette d'clarinettes mais in a pas fixé d'calindrier alors ?.....
Revenir en haut Aller en bas
nounours-94

nounours-94

Date d'inscription : 27/12/2009
Messages : 1567
Localisation Bolbec (76)

ché la fête de la musique Empty
MessageSujet: Re: ché la fête de la musique ché la fête de la musique I_icon_minitimeMar 21 Juin 2011 - 12:33

té l'aura voulu.
i s'appelle "de la part des anges"
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

ché la fête de la musique Empty
MessageSujet: Re: ché la fête de la musique ché la fête de la musique I_icon_minitimeMar 21 Juin 2011 - 12:46

Ah ouais ché la fête de la musique 3305382594 !
Vos êtes des anches avec des tiotes cornes su l'tiête Wink

Nousautes nou orchestre i s'appelle EOL(e)
v'la sin logo et min instrumint....
ché la fête de la musique 68eef98b0bb6582bac4cab91f1e51962
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

ché la fête de la musique Empty
MessageSujet: Re: ché la fête de la musique ché la fête de la musique I_icon_minitimeMar 21 Juin 2011 - 22:27

Mi j'ai été à la fiête de la musique de min villache. A Guebwiller i avot plein de choix. Ichi, à 3 km, i n'd'avot nin mais in a eu drot à de l'guggen musik, ou guggamusik comme is distent in alsacien.

Cha, pour mettre de l'imbiince, i n'a rin de tel. T'acoutes cha in mingint tin sandwich aux merguez et in buvint t'bière. Te peux causer à tes voisins, cha ne déringe nin les musiciens. Ch'est super. Nousautes in avot 4 grosses caisses et cha buquot!

Pour les malheureux qui ne connocherottent nin, ch'est cha:

L'plus bielle partie elle est vers les deux tiers...
Revenir en haut Aller en bas
Roger

Roger

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 17/12/2009
Messages : 1281
Localisation Henin Beaumont

ché la fête de la musique Empty
MessageSujet: Re: ché la fête de la musique ché la fête de la musique I_icon_minitimeMar 21 Juin 2011 - 22:43

ch'est vrai que cha met d'l'ambiance eun' fanfare ainsi,et ch'est plaigir à écouter. ché la fête de la musique 106396
Revenir en haut Aller en bas
http://www.videochti.fr
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

ché la fête de la musique Empty
MessageSujet: Re: ché la fête de la musique ché la fête de la musique I_icon_minitimeMer 22 Juin 2011 - 9:00

Ch'est sur qu'i vaut miux que cha jue dehiors eune formation comme cha, pace que comme i a gramint d'cuifes ch'est toudis à fond les ballons, i a pas gramint de nuances, in pus avec les grosses caisses, cha buque ! mais ch'est sur que ch'est festif, in dirot comme les "bandas" du sud ouest...

Nosautes in a eu eune fiête de l'musique bin arrosée, côté pleufe (j'précise !). In avot rindez vous à 20 h 30, depuis 18 h i faisot des oraches, in cop i pleuvot, un cop i drachot, un cop un tiot rayon d'solel ! Evidemment j'vos passe tous les cops d'fil et mails que j'ai eu me demindant c'qu'in faisot, le chef étant pas chez lui.
In s'artroufe à l'indrot d'ù qu'in devot juer, cheule année un avot eune tiote pergola pou nos abriter, sauf que pou tertous tenir dessous in a du s'installer façon sardines dins eune bote ! d'chaque côté d'mes orelles j'avos l'coulisse des deux trombonnes qui venot m'catouiller et comme j'ai l'habitute d'bouger in juant, j'donnos régulièremint des cops d'coudes dins m'vojine clarinettiste...
Alors nosautes in a été relativemint à l'abri mais chés spectateurs courageux nos ont acouté sous chés parapleufes et les pids dins l'berdoule. Is ont eu bin du mérite.
C'qui m'a surprisse ch'est qui avot du monte, malgré l'timps. A min avis aujourd'hui i n'd'a qui sont au grog et qui ont des tire jus à portée d'main.
In a jué aussi pratiquemint sin chef et au jugé, pace que comme in étot installé i avot que ceusses qui étottent bin en face qui l'veyottent, mi j'devos m'pencher d'sus l'côté pou l'vir et comme j'étos coinchée, si j'me penchos fallot que mes vojins in fassent autint, fallot ête synchronisé ! Heureusemint comme ch'étot l'trosième fos qu'in faisot l'programme in queques jours d'intervalle, cha roulot presque tout seu' !

Tout cha cha f'ra des bons souvenirs, in a bin rigolé cor un cop ! pis un musicien (surtout amateur) cha dot s'adapter à tertoutes conditions climatiques et organisatrices !!!!

VIFE L'MUSIQUE !!!!! ché la fête de la musique 743638
Revenir en haut Aller en bas
nounours-94

nounours-94

Date d'inscription : 27/12/2009
Messages : 1567
Localisation Bolbec (76)

ché la fête de la musique Empty
MessageSujet: Re: ché la fête de la musique ché la fête de la musique I_icon_minitimeMer 22 Juin 2011 - 10:01

nous autes in a eu d'la chance,i n'a pas draché.
in a jué jusqu'à 2h du mat' après in a été finir l' nuit et mingé eune moule frite à l'académie d' bière ej sus rintré i éto 6h du mat'.
eune bonne sieste va s'imposer avant d'alller ouvrer. ché la fête de la musique 525822
Revenir en haut Aller en bas
Mérilou

Mérilou

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 12/01/2010
Messages : 737
Localisation Touraine

ché la fête de la musique Empty
MessageSujet: Re: ché la fête de la musique ché la fête de la musique I_icon_minitimeMer 22 Juin 2011 - 13:47

Ch'est nin Philippe Lavil qui jue dins sin album '' la part des anges''... j'ai intindu cha au poste: te sero sin guitariste nounours?
Revenir en haut Aller en bas
min nain

min nain

Date d'inscription : 11/06/2011
Messages : 391
Localisation Hérault

ché la fête de la musique Empty
MessageSujet: Re: ché la fête de la musique ché la fête de la musique I_icon_minitimeMer 22 Juin 2011 - 15:21

Super ette fanfare Batisse. Ché ti qui dirigeot? Ché vraimint festif! Mais i faut pon ête trop prêts.
Dins nous villache à côté, y a tous ans in concours ed fanfares. i's arrifent ed partout, France, Italie, Espagne, .....et y s'font concurrence avec leurs morchiaux, leurs improvisations, leurs différeinds styles et leurs déguisements: in régal Mais y faut s'in aller pas trop tard avint que l'bière, elle coule trop! in vrai charivari!

"De la part des anges", non ,je ne me moque pas, Ché trè biau nounours, mais as-tu réfléchi que les anges sont asexués. Quo qui pinsent ché gins quand y vous vottes jouer. Pour les jones femmes, armarque, ché bien, elles ne risquent pas grand cosse; Les autes non plus d'ailleurs rire rire
Revenir en haut Aller en bas
nounours-94

nounours-94

Date d'inscription : 27/12/2009
Messages : 1567
Localisation Bolbec (76)

ché la fête de la musique Empty
MessageSujet: Re: ché la fête de la musique ché la fête de la musique I_icon_minitimeMer 22 Juin 2011 - 15:28

nan mérilou ej voudro bien mais j'ai pas l' niveau.
Revenir en haut Aller en bas
nounours-94

nounours-94

Date d'inscription : 27/12/2009
Messages : 1567
Localisation Bolbec (76)

ché la fête de la musique Empty
MessageSujet: Re: ché la fête de la musique ché la fête de la musique I_icon_minitimeMer 22 Juin 2011 - 15:30

ej te propose eune rencontre main nain pour d' prouver que j'en su pas un ange. Very Happy
Revenir en haut Aller en bas
min nain

min nain

Date d'inscription : 11/06/2011
Messages : 391
Localisation Hérault

ché la fête de la musique Empty
MessageSujet: Re: ché la fête de la musique ché la fête de la musique I_icon_minitimeMer 22 Juin 2011 - 18:51

Ché pas mis qui l'a dit! Du coup, in peut faire des déductions!
Revenir en haut Aller en bas
Mérilou

Mérilou

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 12/01/2010
Messages : 737
Localisation Touraine

ché la fête de la musique Empty
MessageSujet: Re: ché la fête de la musique ché la fête de la musique I_icon_minitimeMer 22 Juin 2011 - 20:54

Dis me main nain, in ravissint tin lavatar, je m'deminde eune séquo: Est ce que te peux t'ramintuver quo qu'te cantos in jetint tes pétales ed fleurs aveuc tin tiot cabas?
Ch'est Camanette qui cache après une canchon qu'elle a oubliée.
Revenir en haut Aller en bas
min nain

min nain

Date d'inscription : 11/06/2011
Messages : 391
Localisation Hérault

ché la fête de la musique Empty
MessageSujet: Re: ché la fête de la musique ché la fête de la musique I_icon_minitimeMer 22 Juin 2011 - 22:08

Comme, j'ai m'bouque in cul d' poule, m'mère m'avot dû m'apprinte: "Viens poupoule, viens poupoule viens!"
Sinon, i m'faut plus de précision! si t'es veut que j'retrouve et' canchon!
Là, jé n' jettos pon des pétales car in défilot.
Par contre ,quand j'étos déguisée in ange( et là, vous n'avez pas vu l'photo), Là, jé jettios des pétales, cha devait ête in août, mais jé m'rappelle plus pour quo! Y avot l'curé qui bénissiot ches corons, mais c'est tout c'que j'me rappelle!
Revenir en haut Aller en bas
Loumarcel

Loumarcel

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 26/12/2009
Messages : 1417
Localisation Prés de Montpellier

ché la fête de la musique Empty
MessageSujet: Re: ché la fête de la musique ché la fête de la musique I_icon_minitimeJeu 23 Juin 2011 - 7:40

Ch'étot pas putôt in juillet ch'est là qui a gramint d'"pétales" sus la route à causse de ch' Tour de France.
Mais je n'sais pas si y a un curé qui bénit chés corps ronds avant l'départ.
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

ché la fête de la musique Empty
MessageSujet: Re: ché la fête de la musique ché la fête de la musique I_icon_minitimeJeu 23 Juin 2011 - 8:09

min nain a écrit:
Comme j'ai m'bouque in cul d' poule,

T'es nin toudis comme cha alors?

Eh ben je chus contint pour ti.

Sinon t'aros pu être prof d'eune matière sérieuse...

Ne viens nin me dire que ch'est cha que t'étos. Je seros confus. J'insiste chu le fus
Revenir en haut Aller en bas
min nain

min nain

Date d'inscription : 11/06/2011
Messages : 391
Localisation Hérault

ché la fête de la musique Empty
MessageSujet: Re: ché la fête de la musique ché la fête de la musique I_icon_minitimeJeu 23 Juin 2011 - 11:27

Ah, Ah, Ah! Che biau dé s'moquer!
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

ché la fête de la musique Empty
MessageSujet: Re: ché la fête de la musique ché la fête de la musique I_icon_minitimeJeu 23 Juin 2011 - 11:35

Mi? Nin min ginre...ché la fête de la musique Ange10
Revenir en haut Aller en bas
Contenu sponsorisé




ché la fête de la musique Empty
MessageSujet: Re: ché la fête de la musique ché la fête de la musique I_icon_minitime

Revenir en haut Aller en bas
 

ché la fête de la musique

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 

 Sujets similaires

-
» L'fiête de l'musique
» Fête des mères
» Bonne Fête
» Bonne fête Casimir
» Fête des louches
Page 1 sur 1

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
acoute-ichi :: Discussions diverses et variées :: Chés inclassapes-