acoute-ichi
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

acoute-ichi


 
AccueilRechercherDernières imagesglossaireLa charteConnexionS'enregistrer
Statistiques
Nous avons 403 membres enregistrés
L'utilisateur enregistré le plus récent est Skylinfracmi

Nos membres ont posté un total de 33442 messages dans 2296 sujets
Le livre d’or
lampe d' poque B97c1158078301a556ed53b41d29228cb3af00f5
N'hésitez pas à signer notre livre d'or
Partenaires
Devenez partenaire de ce forum en nous envoyant votre bannière ou logo.

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

compteur
RADIOS

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Le Deal du moment : -39%
Ordinateur portable ASUS Chromebook Vibe CX34 Flip
Voir le deal
399 €

Partagez | 
 

 lampe d' poque

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
AuteurMessage
nounours-94

nounours-94

Date d'inscription : 27/12/2009
Messages : 1567
Localisation Bolbec (76)

lampe d' poque Empty
MessageSujet: lampe d' poque lampe d' poque I_icon_minitimeLun 16 Mai 2011 - 11:15

lampe d' poque Dscn0512
Revenir en haut Aller en bas
nounours-94

nounours-94

Date d'inscription : 27/12/2009
Messages : 1567
Localisation Bolbec (76)

lampe d' poque Empty
MessageSujet: Re: lampe d' poque lampe d' poque I_icon_minitimeLun 16 Mai 2011 - 11:16

chelle la in n' risque pus d'el truver dinsl' commerce
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

lampe d' poque Empty
MessageSujet: Re: lampe d' poque lampe d' poque I_icon_minitimeLun 16 Mai 2011 - 11:51

Et alle fonctionne cor ?
Revenir en haut Aller en bas
Invité
Invité



lampe d' poque Empty
MessageSujet: Re: lampe d' poque lampe d' poque I_icon_minitimeLun 16 Mai 2011 - 12:05

si si in in trouve core , à primolo
Revenir en haut Aller en bas
nounours-94

nounours-94

Date d'inscription : 27/12/2009
Messages : 1567
Localisation Bolbec (76)

lampe d' poque Empty
MessageSujet: Re: lampe d' poque lampe d' poque I_icon_minitimeLun 16 Mai 2011 - 12:43

ale ne fonctionne pus parce que j'ai oublié d'préciser que ché t'eune min lampe d' poque et que des piles comme cha,cha n'existe pus dins l' commerce.
mais quand ej l'ai prise in photo avant d'el jéter in auro dit qu'ale me suppliot d'el garder alors ej l'ai ringée dins l' tirroir d'el tape d' nuit
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

lampe d' poque Empty
MessageSujet: Re: lampe d' poque lampe d' poque I_icon_minitimeLun 16 Mai 2011 - 18:26

Nounours va vir dins le "livre d'or" i a quequ'un qui t'as répondu...
Revenir en haut Aller en bas
Kazimierz

Kazimierz

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 05/04/2011
Messages : 491
Localisation ~~ Boyau Rouche 62430 ~~

lampe d' poque Empty
MessageSujet: Re: lampe d' poque lampe d' poque I_icon_minitimeLun 16 Mai 2011 - 20:18

nounours-94 a écrit:
ale ne fonctionne pus parce que j'ai oublié d'préciser que ché t'eune min lampe d' poque et que des piles comme cha,cha n'existe pus dins l' commerce.
mais quand ej l'ai prise in photo avant d'el jéter in auro dit qu'ale me suppliot d'el garder alors ej l'ai ringée dins l' tirroir d'el tape d' nuit


Mi j' avos des " JOLODA " in s'in servot cor dins les années 70 dins l' transport
plutôt que d'les bazarder j'les ai ram'né ach' villach' St JOSEPH . lampe d' poque 176586
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

lampe d' poque Empty
MessageSujet: Re: lampe d' poque lampe d' poque I_icon_minitimeLun 16 Mai 2011 - 22:18

j'connos pas c'que cha veut dire "ramené au villache st joseph ?" i a un ju d'mots à comprinde ?
Revenir en haut Aller en bas
flersois

flersois

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 27/11/2010
Messages : 1886
Localisation Belgique

lampe d' poque Empty
MessageSujet: Re: lampe d' poque lampe d' poque I_icon_minitimeLun 16 Mai 2011 - 22:46

J'ai aussi gardé l'mienne :lampe d' poque 33o6vdj
Revenir en haut Aller en bas
Kazimierz

Kazimierz

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 05/04/2011
Messages : 491
Localisation ~~ Boyau Rouche 62430 ~~

lampe d' poque Empty
MessageSujet: Re: lampe d' poque lampe d' poque I_icon_minitimeLun 16 Mai 2011 - 23:35

tiote bellotte a écrit:
j'connos pas c'que cha veut dire "ramené au villache st joseph ?" i a un ju d'mots à comprinde ?

Nan i a pas ed ju d'mots :
j'ai donné cha labo car i monte dins ch'te villache tout chés
viux outils & machines du siécl' dernier
car ché un peu ch'l'ancêtre ed chés transpalettes ,
Et in €u in l'utilise guère pluc ..

Saint JOSEPH > ichi <

JOLODA > ichi <
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

lampe d' poque Empty
MessageSujet: Re: lampe d' poque lampe d' poque I_icon_minitimeMar 17 Mai 2011 - 7:45

Merci Casimir, j'avos jamais intindu parler de c'villache, ch'est bin c'qu'is ont fait là, j'ai vu les photos, et treuvé d'autes renseignemints su gougoule, quind in est allé à Calais in aurot pu s'y arrêter, ch'est vraimint pas loin... cor eune idée de visite pou l'prochain cop qu'in "armonte" 
Revenir en haut Aller en bas
camanette

camanette

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 611
Localisation chef lieu du pas de calais

lampe d' poque Empty
MessageSujet: Re: lampe d' poque lampe d' poque I_icon_minitimeMar 17 Mai 2011 - 8:10

mi je n'avos intindu parler, y a eu un article dins la voix du nord y'a d'cha quéques temps. mais j'n'y sus jamais allée non pus.
Revenir en haut Aller en bas
Roger

Roger

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 17/12/2009
Messages : 1281
Localisation Henin Beaumont

lampe d' poque Empty
MessageSujet: Re: lampe d' poque lampe d' poque I_icon_minitimeMar 17 Mai 2011 - 22:07

J'vous l'recomminde d'aller l'visiter ch'village St Joseph,ch'est magnifique,j'y ai été tros cops,vous faîtes un bond de 70 ans en arrière du temps, vous êtes dins les années 1930 ..1940...
épicerie,coiffeur,boulanger,garage,café,etc...tout est reconstitué in l'identique,même l'école avec chés wc à l'cour,l'église, ch'moulin,tout cha fait par eun' famille de charpentiers.
J'y mettrai des photos.
Revenir en haut Aller en bas
http://www.videochti.fr
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

lampe d' poque Empty
MessageSujet: Re: lampe d' poque lampe d' poque I_icon_minitimeJeu 19 Mai 2011 - 9:16

Vous m' étonnez vous autes in dijant qu' in treufe pus d' lampe d' poque comme chelle de l' photo. J' in ai core eun' j' savos pas qu' ch' étos eun' antiquité ? ? ? j' savos pas qu'in treuvot pus ches piles et qu'in treuvot pus d' piles plates d' 4,5 volts ?.
............
Pindint la guerre, comme in treuvot absolumint pas d' piles et bin, min père qui n' étot imbarassé aveuc rin, i arfaisot les piles.
I récupérot les carbons qui eusses n' s'ustent pas , i arfaijot les tupes in zinc (i avot un laminoir dù qu'i travaillot) ......insuite i a fait des lampes aveuc des accus décopés dins des accus d' tracteurs électriques du fond. I faijot eune ôîte espéciale d sur elquelle i soudot un réflecteur récupéré d' sur les fameusses lampes d' poque ... L' électrolyte bvioxyde de manganèze si mes souv'nirs sont exacts étot géléifié aveuc d' l' agaragar j' allos acater chez l' erborisse.
.........Mi, 11 ans in 1840, j' in perdos pas eune goutte......
........ 25 ans après, ch' est mi qu'i bricolot des piles dins l' classe, avec du vinaique ..
........Pour épater la galerie, j' faijos 6 éléments ..aveuc six .tiots pots in verre, carbons récupérés, vinaique, du buvard pour isoler carbons et zinc....j' métos tout cha in série, j' branchos l' bricolo d'sur poss à transistors après avoir eu soin d' mète l' son à fond..et miracolo....in intindot l'musique à fond les gamelles ....les gosses is faijotent des yux comme des soucoupes ! ! ! ! !
........Du qu'i est ch' temps la ! ! ! ! ! ! lampe d' poque 176586
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

lampe d' poque Empty
MessageSujet: Re: lampe d' poque lampe d' poque I_icon_minitimeJeu 19 Mai 2011 - 9:24

Agar-agar - Wikipédia L'agar-agar (mot d'origine indonésienne-malaise, appelé E406 dans la liste des additifs alimentaires) est un produit gélifiant obtenu à partir d'algues ... lampe d' poque 176586
. Vous vous rindez compte, mi père i savot cha ! ! ! ! ! In in treuvot core chez l' herborisse ! ! ! ! Fallot pas qu' les piles ou qu' les accus coulent dins nos poques ! ! !
................Ravisez d' sur certaines étiquettes des produits vindus dins l' commerce vous treuvrez E 406 lampe d' poque 563562 lampe d' poque 176586
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

lampe d' poque Empty
MessageSujet: Re: lampe d' poque lampe d' poque I_icon_minitimeVen 20 Mai 2011 - 8:21

lampe d' poque 563562 In in vind core des lampes d' poque mais l' boîtier i est in plastique.
.................Prix 5.19 € pile plate de 4.5 volts 4.81€ à Auchan ......
.....................
J' ai oublié d' préciser qu' les lampes portapes faites par min père avec un accu n' avotent qu' un seul élément, donc 2 volts. I faijot un boîtier spécial car i n' arot pas pus intrer l' accu dins les boîtier des lampes d' poque à pile 4.5 volts.
. Les piles d' 4 volts 5 qui arfaijot rintrotent dins les boîtiers du commerce.
. "Ah, la querre grosse malheur ! ! !"
lampe d' poque 563562 lampe d' poque 880436 lampe d' poque 176586
Revenir en haut Aller en bas
Contenu sponsorisé




lampe d' poque Empty
MessageSujet: Re: lampe d' poque lampe d' poque I_icon_minitime

Revenir en haut Aller en bas
 

lampe d' poque

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 

 Sujets similaires

-
» Lampe de mineur
Page 1 sur 1

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
acoute-ichi :: Discussions diverses et variées :: Chés inclassapes-