acoute-ichi
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

acoute-ichi


 
AccueilRechercherDernières imagesglossaireLa charteConnexionS'enregistrer
Statistiques
Nous avons 403 membres enregistrés
L'utilisateur enregistré le plus récent est Skylinfracmi

Nos membres ont posté un total de 33442 messages dans 2296 sujets
Le livre d’or
Eune grande première ! B97c1158078301a556ed53b41d29228cb3af00f5
N'hésitez pas à signer notre livre d'or
Partenaires
Devenez partenaire de ce forum en nous envoyant votre bannière ou logo.

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

compteur
RADIOS

Fichier hébergé par Archive-Host.com

-28%
Le deal à ne pas rater :
Précommande : Smartphone Google Pixel 8a 5G Double Sim 128Go ...
389 € 539 €
Voir le deal

Partagez | 
 

 Eune grande première !

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
AuteurMessage
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

Eune grande première ! Empty
MessageSujet: Eune grande première ! Eune grande première ! I_icon_minitimeVen 1 Avr 2011 - 10:21

Mes gins, c'soir in a concert avec l'orchestre et cha va ête eune grinde première pour mi, in effet, j'vas diriger un morcieau, cha fait pusieurs mos que j'répète, ch'est qui faut s'y artreuver dins toutes chés portées des différints instrumints, j'vos dit pas l'dallache que ch'est pou suife su un conducteur (nin ch'est pas un chauffeur d'bus, ch'est comme cha qu'un appelle l'super partition du chef d'orchestre)...
J'peux vos dire qu'j'ai d'jà les gampes qui trannent !
Revenir en haut Aller en bas
camanette

camanette

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 611
Localisation chef lieu du pas de calais

Eune grande première ! Empty
MessageSujet: Re: Eune grande première ! Eune grande première ! I_icon_minitimeVen 1 Avr 2011 - 10:53

ahh bon....mi j'coyos qu'y fallot seul'mint alloter s'baguette!!
Revenir en haut Aller en bas
Invité
Invité



Eune grande première ! Empty
MessageSujet: Re: Eune grande première ! Eune grande première ! I_icon_minitimeVen 1 Avr 2011 - 10:59

cha, cha dépind dins quel sens !!
Revenir en haut Aller en bas
nounours-94

nounours-94

Date d'inscription : 27/12/2009
Messages : 1567
Localisation Bolbec (76)

Eune grande première ! Empty
MessageSujet: Re: Eune grande première ! Eune grande première ! I_icon_minitimeVen 1 Avr 2011 - 12:21

comme tout musicien qui s' respecte tiote belotte ej te dit m....
Revenir en haut Aller en bas
nenesse62

nenesse62

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/03/2011
Messages : 63
Localisation nice

Eune grande première ! Empty
MessageSujet: Re: Eune grande première ! Eune grande première ! I_icon_minitimeVen 1 Avr 2011 - 18:52

frotte et'beudéne contre el mienne philomene!!! lol!


al'a pas l air mais al'a la musik

m.... pour euss'war!!!! Eune grande première ! 286966
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

Eune grande première ! Empty
MessageSujet: Re: Eune grande première ! Eune grande première ! I_icon_minitimeSam 2 Avr 2011 - 10:35

POISSON D'AVRIL.........


Mais l'concert ch'étot vrai ! tout s'est bien passé, in avot invité un aute orchestre, in a fait chacun nou programme et à l'fin de l'soirée in a réuni les deux orchestres, soit 80 musiciens, j'avos les trompette juste derrière mi et j'ai failli finir l'soirée complètement sourde !!!! in avot un morciau qui "pétot" in dernier et chés trompettes n'sav'tent pas juer piano (vos allez m'dire ch'est normal ch'est pas des pianos...), z-avez qu'à vir, des cops j'm'intindos même pas juer !
Comme ch'étot l'premi avril in a fait des blagues, pou nou orchestre, nou chef a présinté l'aute formation in disant qu'is avottent eune spécialité qui étot de juer in 3D et HD et qu'à l'intracte in allot distribuer des leunettes espéciales au public. Ben croyez me i a quequ'un du public qui a dit à la fin qu'in avot oblier de donner les leunettes et j'sus pas sure qui blaguot !
Pou l'aute orchestre, au deuxième morcieau quind l'chef à levé les bras pou donner l'départ tous les musiciens ont jué n'importe quelle note et crié "poisson d'avril"...
Bref l'soirée s'est terminée par un pot de l'amitié, in a ringé l'matériel, in a mingé, in a bu (avec modération), in a ri et in s'a couqué à 1 h du matin.... asteur i faut faire l'ménache à l'majon, pis chés courses pace qu'in a du monte au soir (un copain saxophoniste que j'essaie d'faire venir dins nou orchestre d'pis pusieurs années... vais-je réussir à le convaincre ce soir ?.... suspence !)....
Revenir en haut Aller en bas
nounours-94

nounours-94

Date d'inscription : 27/12/2009
Messages : 1567
Localisation Bolbec (76)

Eune grande première ! Empty
MessageSujet: Re: Eune grande première ! Eune grande première ! I_icon_minitimeSam 2 Avr 2011 - 10:56

merte jai quéyu dins l' panneau lol!
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

Eune grande première ! Empty
MessageSujet: Re: Eune grande première ! Eune grande première ! I_icon_minitimeSam 2 Avr 2011 - 15:04

Nounours j'cros que té le seu à ête quéhu dins l'panneau.... Ravisse i a pas grind monte qui a réagi à c'que j'avos mis.
In tout cas j't'armercie d'avoir cru in mes possibilités et d'pinser que j'étos capape de l'faire Very Happy pace que in vérité, cha s'apprind l'direction d'orchestre, pis faut savoir lire in clé d'fa, d'ut et de sol (bon cha ch'est m'clé alors cha va), si l'clé d'fa j'arrife à lire, pou l'clé d'ut, l'timps que j'trouffe que note ch'est, chés musiciens is serottent déjà à l'fin du morcieau !! pis faut apprinde à bin alloter s'baguette (comme dirot Camanette) et pas s'gourer dins l'rythme et l'tempo....
Ch'est comme si té voulos m'faire juer de t'guitare, j'sais pas lire eune tablature.. in aurot l'air fin tous les deux su scène, ti avec m'clarinette basse et mi avec t'guitare... cha s'rot un bieau pichon d'avril Very Happy Very Happy Very Happy
Revenir en haut Aller en bas
nounours-94

nounours-94

Date d'inscription : 27/12/2009
Messages : 1567
Localisation Bolbec (76)

Eune grande première ! Empty
MessageSujet: Re: Eune grande première ! Eune grande première ! I_icon_minitimeSam 2 Avr 2011 - 20:18

cha m' a bien fait rire d'em faire avoir tiote belotte. cha m' rappelle l'année passée quand j'avo fait à croire que j'avo créé min prope site .in pluse chétot bourré d'erreurs n'imphêche qui in a qui l'ont cru est qui ont essayé d'aller vire.j'ai rit pendant 2 jours rire
Revenir en haut Aller en bas
nounours-94

nounours-94

Date d'inscription : 27/12/2009
Messages : 1567
Localisation Bolbec (76)

Eune grande première ! Empty
MessageSujet: Re: Eune grande première ! Eune grande première ! I_icon_minitimeSam 2 Avr 2011 - 20:30

domache que t'habite aussi loin in auro pu faire un "boeuf'" in mettant un casque pour pas archuvoir des pichons ou des sardines in pleine tête.ti ale guitare ,mi ele clarinette in se s'rot fait démonter l' portrait. Eune grande première ! 993998
Revenir en haut Aller en bas
Loumarcel

Loumarcel

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 26/12/2009
Messages : 1417
Localisation Prés de Montpellier

Eune grande première ! Empty
MessageSujet: Re: Eune grande première ! Eune grande première ! I_icon_minitimeDim 3 Avr 2011 - 7:51

Comme t'avos pas parlé d'arcoute tes boutons ou d'accater un nouviau corsach' j'ai tout d'suite pinsé à un pichon d'avril.
In allotant t'baguette t'auros arrosé d'boutons chés premiers rangs, t'auros minme pu éborgner quelqu'un.
Eune grande première ! 979863 j'rigole hein!
Eune grande première ! 286966
Revenir en haut Aller en bas
André

André

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 23/12/2009
Messages : 71
Localisation à 2 incâblures de ch'Mont St Michel

Eune grande première ! Empty
MessageSujet: Re: Eune grande première ! Eune grande première ! I_icon_minitimeDim 3 Avr 2011 - 14:46

Mi, je l'ai cru....

Tout simplemint pasque j'sus un grand amateur ed'pichon, au court bouillon ou dins l'dos !
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

Eune grande première ! Empty
MessageSujet: Re: Eune grande première ! Eune grande première ! I_icon_minitimeVen 8 Avr 2011 - 13:00

Pou c'concert du 1er avril, l'conservatoire devot faire eune affiche pou l'publicité, seulement i a eu un oche dins l'potache et l'affiche a foque été prête l'31 mars, alors cha valot pus l'cop d'aller l'placarder ou d'l'invoyer par courriel..
L'secrétariat l'a quind même trinsmise à nou chef d'orchestre qui s'est empressé de m'la faire passer pace qu'heureusement qu'in a pas placardé cha ! cha arot pus ête mal interprêté, ravisez putôt :
Eune grande première ! 624ec356b1b94a7ba1e510b0ecf9376a

L'vrai titre ch'est "le dernier des mohicans"... vos croyez que l'secrétariat du conservatoire a voulu faire un pichon d'avril ou bin i n's'in est pas rindu compte ?
In tous les cas cha va devenir un collector dins nous archifes de l'orchestre..... et devinez qui ch'est qui s'occupe de l'mémoire de l'orchestre et d'tout collecter ?
Revenir en haut Aller en bas
Contenu sponsorisé




Eune grande première ! Empty
MessageSujet: Re: Eune grande première ! Eune grande première ! I_icon_minitime

Revenir en haut Aller en bas
 

Eune grande première !

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 

 Sujets similaires

-
» Eune première pour mi
» Eune maille à l'indrot, eune maille à l'invers...
» L'Grande Brad'rie de Lille..
» M'première expérience...
» Première nuit d'noche
Page 1 sur 1

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
acoute-ichi :: Discussions diverses et variées :: Chés inclassapes-