acoute-ichi
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

acoute-ichi


 
AccueilRechercherDernières imagesglossaireLa charteConnexionS'enregistrer
Statistiques
Nous avons 403 membres enregistrés
L'utilisateur enregistré le plus récent est Skylinfracmi

Nos membres ont posté un total de 33442 messages dans 2296 sujets
Le livre d’or
pommes de terre farcies B97c1158078301a556ed53b41d29228cb3af00f5
N'hésitez pas à signer notre livre d'or
Partenaires
Devenez partenaire de ce forum en nous envoyant votre bannière ou logo.

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

compteur
RADIOS

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Le Deal du moment : -20%
-20% Récupérateur à eau mural 300 ...
Voir le deal
79 €

Partagez | 
 

 pommes de terre farcies

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
Aller à la page : 1, 2  Suivant
AuteurMessage
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

pommes de terre farcies Empty
MessageSujet: pommes de terre farcies pommes de terre farcies I_icon_minitimeVen 12 Mar 2010 - 10:02

comme i à l'air que les pemmes tierres au four euchent des adeptes, vl'a chi eune arcette que j'ai fait à la Noël avec in rôti d'Autruche (que je n'd'avos jamais goûté et que ch'est bon...)
alors pour faire cheule arcette i faut :
pommes de terre farcies 1268431957

(photo prise avint l'cuisson)

Ingrédients (pour 6 personnes) :
- 12 pommes de terre
- + ou - deux pots de crème fraîche de 50 cl
- 100 g de gruyère râpé
- 300 à 400 g de lardons fumés
- 300 g de champignons
- du gros sel
- 2 bottes de ciboulette (ou persil si on a pas de ciboulette)

Préparation :
Faire cuire les pommes de terre entières au four (thermostat 7/8 ) disposées dans un plat, sur un lit de gros sel, pendant environ 40 à 50 mn.

Dans une poêle, faire revenir les lardons et les champignons

Une fois cuites, couper les pommes de terre en deux, et les évider pour enlever la chair.

Dans un récipient, écraser la chair avec une fourchette, puis amalgamer la crème fraîche, les lardons et la ciboulette, de façon à obtenir une pâte molle.

Garnir les pommes de terre avec cette pâte, ajouter le gruyère râpé

Remettre au four pendant environ 15 mn.

Servir chaud.


Dernière édition par tiote bellotte le Ven 12 Mar 2010 - 13:45, édité 2 fois
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

pommes de terre farcies Empty
MessageSujet: Re: pommes de terre farcies pommes de terre farcies I_icon_minitimeVen 12 Mar 2010 - 12:29

j'ai oblié pommes de terre farcies 621230 !!!!!!!!! bin sur in tiot peu d'poiffe, d'sé et surtout eune tiote pointe de muscade râpée quind in mélange les pemmes tierre avec l'crème, les lardons etc........
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

pommes de terre farcies Empty
MessageSujet: Re: pommes de terre farcies pommes de terre farcies I_icon_minitimeVen 12 Mar 2010 - 13:49

décidemment j'ai pas les yux in face des tros, ch'est pas 600 à 800 g de lardons mais bin 300 à 400 g comme j'ai corrigé !!! ch'est d'jà pas mal...
pis j'ai aussi corrigé l'grosse faute de conjugaison !!!!


Dernière édition par tiote bellotte le Ven 12 Mar 2010 - 15:26, édité 1 fois
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

pommes de terre farcies Empty
MessageSujet: Re: pommes de terre farcies pommes de terre farcies I_icon_minitimeVen 12 Mar 2010 - 13:52

T'as les yux qui s'croistent les bras ? ? ?
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

pommes de terre farcies Empty
MessageSujet: Re: pommes de terre farcies pommes de terre farcies I_icon_minitimeVen 12 Mar 2010 - 14:02

ouais j'ai la berlue pommes de terre farcies Icon_biggrin
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

pommes de terre farcies Empty
MessageSujet: Re: pommes de terre farcies pommes de terre farcies I_icon_minitimeVen 12 Mar 2010 - 15:17

...Pourtant té pas eune berlousse ! ! !
. Ch'est fou s'que j'éproufe ed difficultés à écrire in chti ! ! ! " té pas " ? ? nan ch'est :"t'es pas ! ! ! " Va falloir ouvrir eune pache pour donner des cours (gratuits... quoi que..) à les nuls comme mi ! ! !
Revenir en haut Aller en bas
am'mote

am'mote

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 07/02/2010
Messages : 143
Localisation P D C

pommes de terre farcies Empty
MessageSujet: Re: pommes de terre farcies pommes de terre farcies I_icon_minitimeVen 12 Mar 2010 - 15:22

et in al drot a combien, ed' tartineS ed' burre avec ?
Revenir en haut Aller en bas
am'mote

am'mote

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 07/02/2010
Messages : 143
Localisation P D C

pommes de terre farcies Empty
MessageSujet: Re: pommes de terre farcies pommes de terre farcies I_icon_minitimeVen 12 Mar 2010 - 15:23

intre nul pépéPéBé in arrif toudis as 'comprinte , pas vrai , ?
Revenir en haut Aller en bas
Invité
Invité



pommes de terre farcies Empty
MessageSujet: Re: pommes de terre farcies pommes de terre farcies I_icon_minitimeVen 12 Mar 2010 - 17:22

ha cha ch'est sur !
Revenir en haut Aller en bas
Invité
Invité



pommes de terre farcies Empty
MessageSujet: Re: pommes de terre farcies pommes de terre farcies I_icon_minitimeVen 12 Mar 2010 - 17:27

et avec ha el cholestérol y va arvenir , je l' dirais pon à min medecin ,et avec cha faut boire quoi !ch'est bieau ed minger , mais faut boire in coup in mingeant !!
Revenir en haut Aller en bas
Invité
Invité



pommes de terre farcies Empty
MessageSujet: Re: pommes de terre farcies pommes de terre farcies I_icon_minitimeVen 12 Mar 2010 - 17:29

al plache ed cangourou, du sanglier in peut l' faire parel ??
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

pommes de terre farcies Empty
MessageSujet: Re: pommes de terre farcies pommes de terre farcies I_icon_minitimeVen 12 Mar 2010 - 18:39

Mi tchand que je vos eune arcette comme cha, je me dis que pour trouver les ingrédiints i n'a qu'à trouver l'liste des séquos que le docteur i dit qu'i ne faut nin minger...

Parce que à part l'persil et les chimpignons, hein... ch'est tout du qui tient au corps. Vinguette!

Te me diras, dins l'autruche i parait qu'i n'a nin de cholestérol, mais te compinses largemint là.

Je seros ti, j'aromatiseros directemint au fernet branca!

Sacrée Tiote Bellotte, pour eune fos qu'elle ne fait nin eune arcette au bain marie, in troufe quind même à ardire. Terripe!
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

pommes de terre farcies Empty
MessageSujet: Re: pommes de terre farcies pommes de terre farcies I_icon_minitimeVen 12 Mar 2010 - 18:44

Ah ouais, j'ai oblié... à quo que cha sert de mettre du gros sé in-dessous des pennes tierre tchand que te les cuis au four sins vapeur?

Pasque après te vudes les pennes tierre et te fais tout tin maquache cholestérique dins lequel te rajoutes du sé (du fin j'espère...) avint de l'rincriquer dins ses pelures.

Euh... les gins is les ont mingées les pelures à tin repas de la Noël?
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

pommes de terre farcies Empty
MessageSujet: Re: pommes de terre farcies pommes de terre farcies I_icon_minitimeVen 12 Mar 2010 - 18:50

Incore mi... j'ai bin ravisé t'photo (incroyape cha, de printe in photo tout cha que te fais... j'espère que te ne fais nin parel dins toutes les pièces d'ùche que te passes....) et je me dis que dins tin pays i a des légumes espéciaux.

Parce que si dins les deux pennes tierre que te montres i a un tiot peu moins de 10% de 2 bottes de persil ou de ciboulette, cha dot être des races nin grammint vertes. T'es surte que ch'est nin des chicons?

Ou alors tin marchind de légumes i fait des mini mini bottes.

Infin, je dis cha, hein, ch'est foque pour dire... Sacrée modérateusse.
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

pommes de terre farcies Empty
MessageSujet: Re: pommes de terre farcies pommes de terre farcies I_icon_minitimeVen 12 Mar 2010 - 22:33

batisse pisque que té veux tout savoir :
1) j'avos fait l'photo pou mette l'arcette dins l'life d'arcettes que j'faisos pou min pus jone (qui vient d's'installer avec s'copine et que ch'est pou cha que j'y ai fait in life pace qu'i a quer faire l'cujine pou sa chérie)

2) j'avos pas mis toute l'ciboulette qu'in dit dins l'arcette pace que je n'd'avos pas assez et que j'avos pas l'courache d'aller in racater..... et pis que même que si in in met d'moinse ch'est bon quind même NA!

3) si té veux vir eune photo d'ù que j'passe l'aspirateur ? ou bin que j'fais l'lessive ou la vaisselle ? ou miux que j'cange les couches des tiots.......... bin je n'd'ai pas, mais j'vas y pinser....... rin que pou ti pommes de terre farcies Icon_biggrin
Revenir en haut Aller en bas
Invité
Invité



pommes de terre farcies Empty
MessageSujet: Re: pommes de terre farcies pommes de terre farcies I_icon_minitimeSam 13 Mar 2010 - 1:49

cha promet, en met pas tes photos à l'heure du diner quand meme !!
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

pommes de terre farcies Empty
MessageSujet: Re: pommes de terre farcies pommes de terre farcies I_icon_minitimeSam 13 Mar 2010 - 7:20

Pourquo que te dis cha ch'duc? Te cros qu'à midi elle n'a nin incore détouillé ses cavux?
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

pommes de terre farcies Empty
MessageSujet: Re: pommes de terre farcies pommes de terre farcies I_icon_minitimeSam 13 Mar 2010 - 7:32

tiote bellotte a écrit:
j'avos fait l'photo pou mette l'arcette dins l'life d'arcettes que j'faisos pou min pus jone (qui vient d's'installer avec s'copine et que ch'est pou cha que j'y ai fait in life pace qu'i a quer faire l'cujine pou sa chérie)

I a un pinchint pour les rondes? Armarque, ch'est souvint des bonnes vivintes...

2) j'avos pas mis toute l'ciboulette qu'in dit dins l'arcette pace que je n'd'avos pas assez et que j'avos pas l'courache d'aller in racater..... et pis que même que si in in met d'moinse ch'est bon quind même NA!

Là je préfère serrer m'guiffe sinon in va dire que j'in ai après les guernoules...

3) si té veux vir eune photo d'ù que j'passe l'aspirateur ? ou bin que j'fais l'lessive ou la vaisselle ? ou miux que j'cange les couches des tiots.......... bin je n'd'ai pas, mais j'vas y pinser....... rin que pou ti pommes de terre farcies Icon_biggrin

Chiche!

A part cha, je t'avos demindé à quo que cha sert de mettre du gros sé in-dessous des pennes tierre pindint qu'in les cuit au four.
Et in bonne guernoule, t'as oblié que je t'avos demindé eune séquo...
Je suppose que l'réponse elle est du même tuyau que celle pour l'ciboulette: ch'est parce que ch'est écrit comme cha dins l'arcette mais que si qu'in le fait nin ch'est au moins aussi bin.
J'ai bon?


Saint Toni...
Revenir en haut Aller en bas
Invité
Invité



pommes de terre farcies Empty
MessageSujet: Re: pommes de terre farcies pommes de terre farcies I_icon_minitimeSam 13 Mar 2010 - 8:03

tiote belotte al veut mette des couches ed ches tiots in photos !
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

pommes de terre farcies Empty
MessageSujet: Re: pommes de terre farcies pommes de terre farcies I_icon_minitimeSam 13 Mar 2010 - 8:09

Oups! Pardon, je n'avos nin fait le rapprochemint.

Te superposses eune dizaine de feules de sopalin. Dessur te poses eune barre de chocolat. Te mets au bain marie - très importint cha le bain marie - pindint eune demi heure tros quarts d'heure, pis cha y est! T'es eune fausse drisse.

Bon appêtit garchon.
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

pommes de terre farcies Empty
MessageSujet: Re: pommes de terre farcies pommes de terre farcies I_icon_minitimeSam 13 Mar 2010 - 14:01

batisse a écrit:
Ah ouais, j'ai oblié... à quo que cha sert de mettre du gros sé in-dessous des pennes tierre tchand que te les cuis au four sins vapeur?

comme j'sus eune guernoule intelliginte (si, si !!! qui qu'ch'est qui a dit non ? j'l'ai intindu d'ichi.....) bref comme j'sus maligne j'me sus aussi posée l'question et j'ai essayé avec et sins gros sé dins l'plat........ conclusion l'gros sé cha évite que les pieaux des pemmes tierre elles seuch'tent durtes et pis asteur chacun i fait comme i veut..... (comme dirot ppPB, in fait c'qu'in pneu in est pas des chambres à air - j'ai querre cheule espression pommes de terre farcies Icon_biggrin )

et pis quind t'aras essayé Batisse, té viendras nos dire quo
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

pommes de terre farcies Empty
MessageSujet: Re: pommes de terre farcies pommes de terre farcies I_icon_minitimeSam 13 Mar 2010 - 15:19

Cha se corse tin bazar... tous les mingeux de pelures is distent que dins le monde tout inti i a rin de miux à minger que de l'pelure de pennes tierre qu'elle croustile, et ti te mets du sé pour qu'elles sochtent moins durtes.

Ti t'aimes bin tchand que cha croustile mou quo... comme des tchips trimpés dins l'ieau.

T'es surte que t'es du 59?
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

pommes de terre farcies Empty
MessageSujet: Re: pommes de terre farcies pommes de terre farcies I_icon_minitimeSam 13 Mar 2010 - 15:22

pommes de terre farcies 176586 Mi, j'pinse tout bêt'mint qué l'gros sel ch'est tout simplemeint pour qu'les pétotes alles......coltent pas dins l'four ! ! ! après bonjour pour el nettoyache ! ! !
. Et les bett'rafes rouches cuites au four si ch'est bon ! ! !
. L'homme creuse sa tombe avec sa fourchette ! ! !
pommes de terre farcies 880436 pommes de terre farcies 563562
Revenir en haut Aller en bas
Invité
Invité



pommes de terre farcies Empty
MessageSujet: Re: pommes de terre farcies pommes de terre farcies I_icon_minitimeSam 13 Mar 2010 - 19:54

in gros oignon aussi c'est bon cuit au four avec einne pétote, pour faire cuire au four ches pétotes, oignons, ej met in papier alu, et je passe soit à l'huile ed noix ou à l'huile d'olive et cha donne du gout !
Revenir en haut Aller en bas
Invité
Invité



pommes de terre farcies Empty
MessageSujet: Re: pommes de terre farcies pommes de terre farcies I_icon_minitimeSam 13 Mar 2010 - 19:55

ha! et cha salit pas ech four
Revenir en haut Aller en bas
Contenu sponsorisé




pommes de terre farcies Empty
MessageSujet: Re: pommes de terre farcies pommes de terre farcies I_icon_minitime

Revenir en haut Aller en bas
 

pommes de terre farcies

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 

 Sujets similaires

-
» Galettes ed pommes de terre
» Pommes de terre à la lyonnaise
» Gâteau de pommes de terre au coeur d'Arras
» Terre des hommes
» Ene tarte au pommes
Page 1 sur 2Aller à la page : 1, 2  Suivant

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
acoute-ichi :: Mettez ici vos recettes :: V'là chi d'quo s'pourléquer ::  2) Plats -