acoute-ichi
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

acoute-ichi


 
AccueilRechercherDernières imagesglossaireLa charteConnexionS'enregistrer
Statistiques
Nous avons 403 membres enregistrés
L'utilisateur enregistré le plus récent est Skylinfracmi

Nos membres ont posté un total de 33442 messages dans 2296 sujets
Le livre d’or
ch'est arparti pou un tour... - Page 2 B97c1158078301a556ed53b41d29228cb3af00f5
N'hésitez pas à signer notre livre d'or
Partenaires
Devenez partenaire de ce forum en nous envoyant votre bannière ou logo.

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

compteur
RADIOS

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Le deal à ne pas rater :
Sortie PlayStation 5 Pro : où précommander la console PS5 Pro ?
Voir le deal

Partagez | 
 

 ch'est arparti pou un tour...

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
Aller à la page : Précédent  1, 2
AuteurMessage
tiote bellotte



Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111

ch'est arparti pou un tour... - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: ch'est arparti pou un tour... ch'est arparti pou un tour... - Page 2 I_icon_minitimeMer 18 Sep 2013 - 15:31

Cheule année j'sus pleine d'bonnes réolutions et j'ai décidé d'arprinde l'gymnastique... Seulement cha fait pus d'20 ans que j'in ai nin fait et j'vos avouerai que j'sus vraimoint rouillée !!! j'sus soupe comme eune branque d'arpe, si in m'plie trop fort j'cros que j'vas casser...
Mes copines m'ont dit : viens l'mardi soir, c'est du rinforcement musculaire, in douceur, pou eune arprise c'est l'cours qu'i t'faut !
Bin ouais mais l'prof a décidé c't'année d'démarrer fort, d'après les anciennes.... c'est bin ma veine, même mes copines in bavent... si après tout chés efforts j'artroufe pas m'souplesse j'minge l'tapis d'sol !
Par conte, min homme i est contint, j'sus tellemint mate in rintrant que j'parle presque nin (t'as vu Batisse j'l'ai dit avint ti, nananèèère)... hier au soir j'me sus indormie pindant min feuilleton que j'ai fort querre (paraitrot même que j'ai ronflé, mais cha, cha m'étonnerot gramint !)
Revenir en haut Aller en bas
Mérilou

Mérilou

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 12/01/2010
Messages : 737
Localisation Touraine

ch'est arparti pou un tour... - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: ch'est arparti pou un tour... ch'est arparti pou un tour... - Page 2 I_icon_minitimeMer 18 Sep 2013 - 16:16

Hé bin vlà miux ichi ! Not Tiote Bellotte nationale qui n'trouffe pus l'énergie ed babeller? hé bé , à m'mote que l'rinforcemint muxculaire , ch'étot nin in douceur.

Té dira à t'n'homme qui s'déméfie, qu'y ara aussi un cours ed rinforcemint muxculaire des zygomatiques , pour rigoler et babeller sins s'fatiguer.

Te fais gramin d'cosses, intre l'ouvrache, l'orchestre, l'chorale, le scrach poutine, l'forum , les rindonnées, l'cujine au bain marie, y minquot pus que l'gymnastique.
Bon courache à tertous.
Dins 3 mos, les jours y rallonchtent, ch'est cha que j'dis aux gins qui ravisstent tout in noir à l'ouvrache.
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

ch'est arparti pou un tour... - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: ch'est arparti pou un tour... ch'est arparti pou un tour... - Page 2 I_icon_minitimeMer 18 Sep 2013 - 18:19

Mamère, l'cheftaine qui serre s'guiffe... saint Toni i a du mettre eune candelle à l'sainte vierche de Lourdes. Quo que je dis eune candelle, tout un fagot. Même le cat i a du être surpris.

In puq d'cha elle a ronflé pindint Derick. Armarque, cha je comprinds miux...

A tout hasard, ch'est quo l'arcette du moniteur de gunastique pour arriver à un tel résultat inimaginape???? I n'a que ti qui a tin biec serré ou ch'est parel pour toutes tes copines de souffrances?

Mamère....
Revenir en haut Aller en bas
Loumarcel

Loumarcel

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 26/12/2009
Messages : 1417
Localisation Prés de Montpellier

ch'est arparti pou un tour... - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: ch'est arparti pou un tour... ch'est arparti pou un tour... - Page 2 I_icon_minitimeMer 18 Sep 2013 - 18:49

J'pinse que Toni i va pouvoir s'arposer avec tout cha.
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

ch'est arparti pou un tour... - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: ch'est arparti pou un tour... ch'est arparti pou un tour... - Page 2 I_icon_minitimeMer 18 Sep 2013 - 19:36

Mi j'ai arfait du sport aujordh'ui, j'ai fait voler min navion électrique (voir violons dingues) In a les pouches bien musculés in pratiquant un sport comme cha.ch'est arparti pou un tour... - Page 2 993998  Bin cha a core été j'l'ai pas core foutu par tierre.ch'est arparti pou un tour... - Page 2 831364 
.  D"main j'mettrai eune paire d'photos.
ch'est arparti pou un tour... - Page 2 563562 ch'est arparti pou un tour... - Page 2 880436 ch'est arparti pou un tour... - Page 2 176586
Revenir en haut Aller en bas
Contenu sponsorisé




ch'est arparti pou un tour... - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: ch'est arparti pou un tour... ch'est arparti pou un tour... - Page 2 I_icon_minitime

Revenir en haut Aller en bas
 

ch'est arparti pou un tour...

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 

 Sujets similaires

-
» A min tour
» 25 fos le tour du monte
» Ch'est à min tour !
» un dernier tour
» Tour de France
Page 2 sur 2Aller à la page : Précédent  1, 2

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
acoute-ichi :: Pour bien commencer la journée :: Ch'est histoire d'dire-