acoute-ichi
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

acoute-ichi


 
AccueilRechercherDernières imagesglossaireLa charteConnexionS'enregistrer
Statistiques
Nous avons 403 membres enregistrés
L'utilisateur enregistré le plus récent est Skylinfracmi

Nos membres ont posté un total de 33442 messages dans 2296 sujets
Le livre d’or
Arras au siècle dernier - Page 2 B97c1158078301a556ed53b41d29228cb3af00f5
N'hésitez pas à signer notre livre d'or
Partenaires
Devenez partenaire de ce forum en nous envoyant votre bannière ou logo.

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

compteur
RADIOS

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Le Deal du moment :
Cartes Pokémon 151 : où trouver le ...
Voir le deal

Partagez | 
 

 Arras au siècle dernier

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
Aller à la page : Précédent  1, 2, 3  Suivant
AuteurMessage
flersois



Date d'inscription : 27/11/2010
Messages : 1886

Arras au siècle dernier - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Arras au siècle dernier Arras au siècle dernier - Page 2 I_icon_minitimeMer 2 Fév 2011 - 0:07

' t'as l'liste de tous les programmes qui sont dins tin ordi...

S'cuse mi tiote bellote , mais sur XP in n'a pas cette fonction..Y faut appuyer sur l'bouton Impécr ou PrtSc et aller la coller dans Paint...Mi j'emploie le programme PicPick qui est bin plus pratique..Arras au siècle dernier - Page 2 Dot1kh
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

Arras au siècle dernier - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Arras au siècle dernier Arras au siècle dernier - Page 2 I_icon_minitimeMer 2 Fév 2011 - 0:23

Alors là, j'rigole pace que j'sus in train d'pinser à l'tiête qui va faire Batisse in lisant cha que t'as écrit Flersois, i va in attraper des boutons !!!..... l' paufe garchon !
J'cros qu'in a pas b'soin d's'in faire pou qu'i comprenne c'que t'as écrit et qui cache commint i faut faire avec XP, pace que j'sus sure qu'i n'a même pas XP, pet ête qu'i a windows 2000 et incor ch'est pas sur !!!
Pis Batisse i a quer acater des séquos d'occasion (au risque que cha marche pas, comme sin apparel photo Very Happy) alors pet ête que sin ordi i date des années 90 (du timps d'ù qu'Batisse avot pet ête incore des caveux ! au sièque derni quo !)
Arras au siècle dernier - Page 2 993998
Revenir en haut Aller en bas
flersois

flersois

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 27/11/2010
Messages : 1886
Localisation Belgique

Arras au siècle dernier - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Arras au siècle dernier Arras au siècle dernier - Page 2 I_icon_minitimeMer 2 Fév 2011 - 0:32

Ouais mais ch'bouton Impécr y'existe depuis longtimps, y'a cha sur tous les claviers....Du moins j'pinse??
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

Arras au siècle dernier - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Arras au siècle dernier Arras au siècle dernier - Page 2 I_icon_minitimeMer 2 Fév 2011 - 0:41

Ouais j'pinse aussi, bon in va vir si i va l'treuver......... suspence Very Happy

BATISSE, COURACHE, té vas y arriver !!!!!!!
Revenir en haut Aller en bas
flersois

flersois

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 27/11/2010
Messages : 1886
Localisation Belgique

Arras au siècle dernier - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Arras au siècle dernier Arras au siècle dernier - Page 2 I_icon_minitimeMer 2 Fév 2011 - 0:52

Ché tout facile quand in sait l'faire, mais nin toudis facile à expliquer...Transformer un PPS en vidéo, je ne crois pas que je saurais l'faire....Je n'ai pas encore trouvé non plus comment ne citer qu'un extrait d'un messache...
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

Arras au siècle dernier - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Arras au siècle dernier Arras au siècle dernier - Page 2 I_icon_minitimeMer 2 Fév 2011 - 1:01

flersois a écrit:
Je n'ai pas encore trouvé non plus comment ne citer qu'un extrait d'un messache...

quind t'as fait "citer" et que l'texte i s'copie dins tin nouvieau messache, té surlignes c'que té veux effacer et té fais supprimer, mais ifaut bin laisser les "quote" pou que l'nom de la personne qui a fait l'citation i apparaisse
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Arras au siècle dernier - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Arras au siècle dernier Arras au siècle dernier - Page 2 I_icon_minitimeMer 2 Fév 2011 - 7:30

Ouais, parce qu'in cas que l'quote part, i faut payer! Infin, ch'est cha que j'observe depuis des ans et des ans.

Euh... in in est à windows combien à ch't'heure? Et quo qu'ch'est que les nouvielles versions elles apportent, à part d'être bin fliqués par monsi microsophe?

Vous savez quand que cha va s'arrêter cheule course au nouvieau modèle qui ne sert à rin? A ch'momint-là je pinserai peut-être à n'd'acater un récint - d'occasion. Bante de rieux de gins.

In tous les cas, merci flersois. In a intérêt à se serrer les coudes contre eune cheftaine rieusse de gins comme in a.

Déjà, s'n'influinche néfaste elle a déteint chu sin chef. Ch'étot le plus gintil garchon du monte et à ch't'heure i me cache des poux dins m'tiête.

ET LA I PEUT CACHI HEIN PLEUMETTE... VU QU'AVEC M'TIGNASSE I A BELLE LURETTE QUE CHES POUX IS SEROTTENT MORTS INGELES.... et toc!

Bon, allez flersois, in s'allie contre les forches du mal? Allez viens, je te paye un café.
Pleumette, n'oublie nin l'vaisselle de t'machine à bain marie après que t'aras passé l'aspirateur! Allez hop, au boulot, au lieu de rire des ginses... saperlipopette
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Arras au siècle dernier - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Arras au siècle dernier Arras au siècle dernier - Page 2 I_icon_minitimeMer 2 Fév 2011 - 7:41

Vu qu'à cause de l'cheftaine in s'a incore eune fos grammint éloigné du sujet, je continue dins l'hors sujet...

I n'd'a des qui distent que j'acate d'occasion. Pour eune fos ch'est nin complètemint des mintieries chu min dos... Cha m'arrife... Et justemint, j'ai acaté pour 3 euros un dixe CD qui s'appelle "Diana Tribute". In fait, à ch'prix-là ch'est deux dixes. Et je les acoute in boucle tellemint que ch'est bieau. Ch'est tout des canteux célèpes qui ont inregistré eune canchon ou deux in mémoire à l'princesse Diana. Cha date de 1997.

Eh ben i a un des deux CD qui étot sacrémint rayé, même que cha sautot dins le manicraque. Eh ben je l'ai réparé. Au miror! Cha marche vachemint bin. Si jamais que vous avez un CD rayé (fauque le plastique hein, faut nin exagérer non pus) cha se répare au miror, ou au dintifrice.

Cha peut servir énon?

Bon, à ch't'heure, qui qu'ch'est qui se colle à un hors sujet incore pire? J'ai bin eune idée, mais je serre m'guiffe...
Revenir en haut Aller en bas
Loumarcel

Loumarcel

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 26/12/2009
Messages : 1417
Localisation Prés de Montpellier

Arras au siècle dernier - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Arras au siècle dernier Arras au siècle dernier - Page 2 I_icon_minitimeMer 2 Fév 2011 - 7:59

Cache pas Batisse mi non pus j'ai pas ch'l'otiu "capture" sus min ordinateur.
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

Arras au siècle dernier - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Arras au siècle dernier Arras au siècle dernier - Page 2 I_icon_minitimeMer 2 Fév 2011 - 8:22

Roger, l'' diaporama i fonctionne ! ! ! Vous ètes des chefs vous autes ! ! ! Arras au siècle dernier - Page 2 563562
Revenir en haut Aller en bas
Loumarcel

Loumarcel

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 26/12/2009
Messages : 1417
Localisation Prés de Montpellier

Arras au siècle dernier - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Arras au siècle dernier Arras au siècle dernier - Page 2 I_icon_minitimeMer 2 Fév 2011 - 8:42

J'mappelle pas Martinache mais j'ai eun' question, ichi j'arriff' jamais à mette chés vidéos in plein écran alors que sus l'aut' site cha fonctionne impécape.
Cha m'dit "mode plein écran déactivé"
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

Arras au siècle dernier - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Arras au siècle dernier Arras au siècle dernier - Page 2 I_icon_minitimeMer 2 Fév 2011 - 8:47

Very Happy Bin mi j' arrife pas à mète les vidéos du tout...... Faut qu' j' aille juer aveuc les tiots viux de m' n' ache ! ! ! alle belote cha va core ! ! ! !
affraid Arras au siècle dernier - Page 2 880436 Arras au siècle dernier - Page 2 563562
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Arras au siècle dernier - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Arras au siècle dernier Arras au siècle dernier - Page 2 I_icon_minitimeMer 2 Fév 2011 - 9:00

pépéPéBé a écrit:
Very Happy Bin mi j' arrife pas à mète les vidéos du tout...... Faut qu' j' aille juer aveuc les tiots viux de m' n' ache ! ! ! alle belote cha va core ! ! ! !
affraid Arras au siècle dernier - Page 2 880436 Arras au siècle dernier - Page 2 563562

Hein???? Tchand que te cliques chu ch'bazar que le grind chef à pleumes i a finalemint réussi à mettre cha te fait un diaporama?

Rogeeeeeer! I a pépé qui lit in diaporama l'diaporama que t'as trinsformé in vidéo. Et in puq i dit qu'i n'arrive nin à lire eune vidéo. Quo qu'ch'est que ch'dallache incore?

Acoute ichi, le forum aux mille mystères...
Revenir en haut Aller en bas
Roger

Roger

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 17/12/2009
Messages : 1281
Localisation Henin Beaumont

Arras au siècle dernier - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Arras au siècle dernier Arras au siècle dernier - Page 2 I_icon_minitimeMer 2 Fév 2011 - 9:07

Citation :
Et in puq i dit qu'i n'arrive nin à lire eune vidéo.
Eh!! Batisse, té veux mes leunettes in plus de les tiennes!
pépé i dit nin qui lit nin chés vidéos!!
mais qui n'arrive pas à mette des vidéos!!!
Ch'est nin pareil, mais nin pareil du tout, comme dirot Léon...
Revenir en haut Aller en bas
http://www.videochti.fr
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

Arras au siècle dernier - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Arras au siècle dernier Arras au siècle dernier - Page 2 I_icon_minitimeMer 2 Fév 2011 - 9:09

Ouais in dit après certaines, qu'alles parlent trop vite, mais i n'd'a qui lisent trop vite.... ouais ouais ouais..... Wink
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Arras au siècle dernier - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Arras au siècle dernier Arras au siècle dernier - Page 2 I_icon_minitimeMer 2 Fév 2011 - 9:12

Ch'étot pour vir si que vous suivottes...

Te sais pépé, mi non pus je ne sais nin mettre de vidéo. Je dors quind même... De toutes manières, comme j'ai nin de caméra, cha ne me gêne nin des masses!
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

Arras au siècle dernier - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Arras au siècle dernier Arras au siècle dernier - Page 2 I_icon_minitimeMer 2 Fév 2011 - 9:19

batisse a écrit:
Ch'étot pour vir si que vous suivottes...

Tin signe zodigliacal (comme dijot Francis Blanche) ch'est l' Cat ?
Revenir en haut Aller en bas
Roger

Roger

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 17/12/2009
Messages : 1281
Localisation Henin Beaumont

Arras au siècle dernier - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Arras au siècle dernier Arras au siècle dernier - Page 2 I_icon_minitimeMer 2 Fév 2011 - 9:23

Citation :
Tin signe zodigliacal (comme dijot Francis Blanche) ch'est l' Cat ?

Là!!! té l'as treuvé...
J'in brais. Arras au siècle dernier - Page 2 979863
Revenir en haut Aller en bas
http://www.videochti.fr
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Arras au siècle dernier - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Arras au siècle dernier Arras au siècle dernier - Page 2 I_icon_minitimeMer 2 Fév 2011 - 9:33

Ch'est vrai que cha m'irot bin comme signe. Je chus douche, silincieux, discret, j'aime bin min lit... et ch'est chu m'tiête que j'ai le moins de poils Wink
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

Arras au siècle dernier - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Arras au siècle dernier Arras au siècle dernier - Page 2 I_icon_minitimeMer 2 Fév 2011 - 9:38

têtu ?, indépendant ?, té miaules aussi tint qu't'as pa eu tes croquettes ? té passes l'main au d'sus tin orelle quind i va pluvoir ?....
cha ramintuve min prof d'français quind j'étos in 6ème, i passot toudis s'main au d'sus sin orelle, in l'avot surnommé "le chat"
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Arras au siècle dernier - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Arras au siècle dernier Arras au siècle dernier - Page 2 I_icon_minitimeMer 2 Fév 2011 - 9:45

J'ai eune tiête à minger des croquettes? Attintion à ti, ti (rin à vir avec gros minet).
Revenir en haut Aller en bas
flersois

flersois

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 27/11/2010
Messages : 1886
Localisation Belgique

Arras au siècle dernier - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Arras au siècle dernier Arras au siècle dernier - Page 2 I_icon_minitimeMer 2 Fév 2011 - 9:52

batisse a écrit:


Bon, allez flersois, in s'allie contre les forches du mal? Allez viens, je te paye un café.
Pleumette, n'oublie nin l'vaisselle de t'machine à bain marie après que t'aras passé l'aspirateur! Allez hop, au boulot, au lieu de rire des ginses... saperlipopette

Arras au siècle dernier - Page 2 912694

Kok qu'te dit in s'allie ?Mi j's'allie pas d'trop pour pos avir trop d'ménache à faire...
:pc:
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

Arras au siècle dernier - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Arras au siècle dernier Arras au siècle dernier - Page 2 I_icon_minitimeMer 2 Fév 2011 - 9:56

Même si té "s'allie" un tiot peu, j'sus continte pace que t'as compris mes esplications pou "citer"... t'es un bon élèfe qui a bin acouté c'qu'in li a espliqué.... Wink
(i n'd'a qui devrottent prinde de la graine Very Happy)
Revenir en haut Aller en bas
flersois

flersois

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 27/11/2010
Messages : 1886
Localisation Belgique

Arras au siècle dernier - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Arras au siècle dernier Arras au siècle dernier - Page 2 I_icon_minitimeMer 2 Fév 2011 - 10:06

tiote bellotte a écrit:
t'es un bon élèfe qui a bin acouté c'qu'in li a espliqué.... Wink
(i n'd'a qui devrottent prinde de la graine Very Happy)


Arras au siècle dernier - Page 2 688689

Et quo que j'vas avir comme récompinse, ène paire d'coulbaks..

Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

Arras au siècle dernier - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Arras au siècle dernier Arras au siècle dernier - Page 2 I_icon_minitimeMer 2 Fév 2011 - 10:28

comme récompinse ? eune assiette d'ratons, ch'est l'jour...
heu ch'est quo des coulbaks ?

Bon ch'est pas l'tout, mais j'm'in vas faire min ménache, pis m'pâte à crêpes, pace que l'traval i avinche pas bin vite à discuter !
Revenir en haut Aller en bas
flersois

flersois

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 27/11/2010
Messages : 1886
Localisation Belgique

Arras au siècle dernier - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Arras au siècle dernier Arras au siècle dernier - Page 2 I_icon_minitimeMer 2 Fév 2011 - 10:40

[quote="tiote bellotte"]
heu ch'est quo des coulbaks ?

Des coulbaks, ché des crèpes, à Tourcoing....suremint du flamand...

Revenir en haut Aller en bas
Contenu sponsorisé




Arras au siècle dernier - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Arras au siècle dernier Arras au siècle dernier - Page 2 I_icon_minitime

Revenir en haut Aller en bas
 

Arras au siècle dernier

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 

 Sujets similaires

-
» Premire fos ch'siècle ichi
» A l'hôtel de Guînes à Arras
» Quelques photos d'Arras
» Au départ de l'hôtel de Guînes à Arras
» Ech' dernier cop d'ramon!
Page 2 sur 3Aller à la page : Précédent  1, 2, 3  Suivant

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
acoute-ichi :: Notre région, Nos racines :: Nous coins, nous vies-