acoute-ichi
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

acoute-ichi


 
AccueilRechercherDernières imagesglossaireLa charteConnexionS'enregistrer
Statistiques
Nous avons 403 membres enregistrés
L'utilisateur enregistré le plus récent est Skylinfracmi

Nos membres ont posté un total de 33442 messages dans 2296 sujets
Le livre d’or
Les photos de ch'duc B97c1158078301a556ed53b41d29228cb3af00f5
N'hésitez pas à signer notre livre d'or
Partenaires
Devenez partenaire de ce forum en nous envoyant votre bannière ou logo.

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

compteur
RADIOS

Fichier hébergé par Archive-Host.com

-28%
Le deal à ne pas rater :
Précommande : Smartphone Google Pixel 8a 5G Double Sim 128Go ...
389 € 539 €
Voir le deal

Partagez | 
 

 Les photos de ch'duc

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
Aller à la page : 1, 2  Suivant
AuteurMessage
Invité
Invité



Les photos de ch'duc Empty
MessageSujet: Les photos de ch'duc Les photos de ch'duc I_icon_minitimeMar 14 Déc 2010 - 13:00

mi ach momint,ej travalle grammint,surtout min jone quien et mes gampes, au soir ej vais faire des photos ed maisons décorées avec ches loupiotes ed noel, ch'est plus in plus triste , parce que yin à pus grammint, cha nous fait marcher des km et km , mais in est bin contints in s'a promenés., ch'est cha em vie ed pinsionné....
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Les photos de ch'duc Empty
MessageSujet: Les photos à ch'duc Les photos de ch'duc I_icon_minitimeMar 14 Déc 2010 - 13:21

Bon, ch'duc, à ch't'heure in a assez ri! In veut les vir tes photos. Des restes de corons décorés pour la noël, cha devient eune rareté. Faut nin laichi dépérir tout cha.

Si te tires tes photos avec un apparel numérique, i n'a nin de raison que te soches le seul - avec lili épithète eune autre guernoule - à nin mettre tes chefs d'oeuvre chu l'plache publique.

D'ùche que cha coinche tchand que te veux in mettre?

Acoute, pour nin polluer sin départ in artraite de min bieau frère avec eune séquo qui n'a rin à vir avec, in va ouvrir un sujet exprès pour cha.

Et crés vains diousses te vas réussir sinon avec m'copine la clo in vient te tirer tes arpions pindint l'nuit. Ch'est nous espécialité à ch't'heure.
Là in ne met nin de photo parce qu'i a des pyjamas qui ne sont nin trop présintapes....
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Les photos de ch'duc Empty
MessageSujet: Les photos à ch'duc Les photos de ch'duc I_icon_minitimeMar 14 Déc 2010 - 13:25

Ch'duc i nous apprind chu un autre sujet, qu'i prind des photos de corons décorés pour la noël, que pour cha i parcourt des dizaines de kilomètres à pids, et i ne nous met nin de photo.

Donc, je propose qu'in s'y mette à autint qu'i faut pour être bin clairs et pour printe ch'duc par s'tiote main pour qu'i arrife à cliquer là d'ùche qu'i faut pour que ses photos elles profitent au monte tout inti, et même à nousautes.

Alors ch'duc, commint que t'as fais jusqu'à ch't'heure pour essayer de mettre eune photo et d'ùche que cha coince? Raconte garchon...
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

Les photos de ch'duc Empty
MessageSujet: Re: Les photos de ch'duc Les photos de ch'duc I_icon_minitimeMar 14 Déc 2010 - 14:55

Batisse, heureusemeint que ch'est pas des consels pou li prinde des photos que té voudros donner à ch'duc... pace que ch'duc, li, y pinse bin à canger les piles, à arcarger chés batteries avint de s'servir d'sin apparel.... Very Happy Very Happy
armarque vos pourriez former un bieau duo d'photographes, bin sur, sous intindu que ch'duc i prind les photos et que ti té les mets su ch'forum pace que chi ch'est l'inverse in est pas prêt d'raviser des photos !!!...
Les photos de ch'duc 993998
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Les photos de ch'duc Empty
MessageSujet: Re: Les photos de ch'duc Les photos de ch'duc I_icon_minitimeMar 14 Déc 2010 - 15:07

Cha comminche! In linche un sujet sérieux pour vénir in aide à un paufe garchon in détresse et i a la sous cheftaine qu'elle vint foutre sin souk in causint de séquos que cha vaut même nin la peine d'in causer.

Pffffffttttt!

De toutes manières, j'ai trouvé l'origine du problème:le chargeur de piles i étot défectueux. Je m'in suis rindu compte après que j'aiche acaté un autre apparel à photo (d'occase heureusemint...).
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Les photos de ch'duc Empty
MessageSujet: Re: Les photos de ch'duc Les photos de ch'duc I_icon_minitimeMar 14 Déc 2010 - 15:17

Bon, ch'duc, laisse là déblatérer chu min dos à s'n'aise sins t'in occuper, elle va s'arrêter toute seule. Elle n'est nin montée chu duracell.

Etape 1: est-ce que t'as un compte chez serving (in haut à droite tchand que t'es in position d'écrire eune séquo)?
J'espère que te vos l'même séquo que mi in haut de l'ferniête d'ùche qu'in écrit: deux lignes d'icônes, qu'in haut cha comminche à gauche par deux A majuscules bleus barrés in rouche et l'ligne d'in-dessous i a un B majuscule, un I pinché etc.
Si jamais te ne vos nin cha, va buquer chu le A qu'in vot assez mal net au-dessus de l'ferniête, à droite, loin devint "réponse rapide:"

Ne cache nin, i a nin réponse linte...
Revenir en haut Aller en bas
André

André

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 23/12/2009
Messages : 71
Localisation à 2 incâblures de ch'Mont St Michel

Les photos de ch'duc Empty
MessageSujet: Re: Les photos de ch'duc Les photos de ch'duc I_icon_minitimeMar 14 Déc 2010 - 16:03

batisse a écrit:
De toutes manières, j'ai trouvé l'origine du problème:le chargeur de piles i étot défectueux. (d'occase heureusemint...).

Mi j'appelle cha l'art ed'mett' su l'dos de z'autes ses lacunes...
Que dis-je ine lagune... un lagon... que dis-je un lagoon... un océan...

Les photos de ch'duc 11273 Bon, je m'sauve... Les photos de ch'duc 993998
Revenir en haut Aller en bas
André

André

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 23/12/2009
Messages : 71
Localisation à 2 incâblures de ch'Mont St Michel

Les photos de ch'duc Empty
MessageSujet: Re: Les photos de ch'duc Les photos de ch'duc I_icon_minitimeMar 14 Déc 2010 - 16:08

batisse a écrit:
elle va s'arrêter toute seule. Elle n'est nin montée chu duracell.

...

Nan, mais sin chargeur à elle y'est nin in panne
Les photos de ch'duc 993998
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Les photos de ch'duc Empty
MessageSujet: Re: Les photos de ch'duc Les photos de ch'duc I_icon_minitimeMar 14 Déc 2010 - 16:42

T'archarges des piles duracell tisaute? Attintion que cha ne te pète nin à t'guiffe!

Te ne seros nin un tiot peu metteux de fu ti des fos?

Te sais ch'duc, à m'mote qu'in va souffrir pindint tin écolache. Si tertous i vient perturber le cours, comme is ont déjà fait ches deux-là, in va devoir lutter.

Ou lu claquer lu caquet. Quo que t'in pinses?
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Les photos de ch'duc Empty
MessageSujet: Re: Les photos de ch'duc Les photos de ch'duc I_icon_minitimeMar 14 Déc 2010 - 16:45

André a écrit:
Bon, je m'sauve... Les photos de ch'duc 993998

Et t'as intérêt à courir longtimps sins t'artourner.

Voyou.

In puq d'cha i fait des montaches avec les citations, pour me faire dire des séquos qui l'arringtent.

Re voyou!

Dis donc, t'es déjà levé?
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

Les photos de ch'duc Empty
MessageSujet: Re: Les photos de ch'duc Les photos de ch'duc I_icon_minitimeMer 15 Déc 2010 - 19:19

Les photos de ch'duc 563562 Mi j' dos ète comme ch' duc, quand qu' i a un gourou qui m' esplique eune sait quoi, i n' a pas core tourner l' coin de l' rue qu ej sais pus chou qu' i m' a dit ! ! !
affraid Les photos de ch'duc 880436 Les photos de ch'duc 563562
.
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Les photos de ch'duc Empty
MessageSujet: Re: Les photos de ch'duc Les photos de ch'duc I_icon_minitimeMer 15 Déc 2010 - 19:30

Peut-être mais i a eune séquo qui te différincie de li pour l'instint: ti t'es là et li in ne le vot pus...

Quo qu'ch'est qu'i li a incore arrivé?

Bon, ch'est vrai que si i dot faire 25 km à pids pour trouver un coron décoré, cha li occupe eune bonne partie de s'journée. Ses quiens is dottent être aussi mats que li!

Ou alors i n'ose nin dire qu'i n'a pus de piles dins sin lapparel à photos....
Revenir en haut Aller en bas
Invité
Invité



Les photos de ch'duc Empty
MessageSujet: Re: Les photos de ch'duc Les photos de ch'duc I_icon_minitimeJeu 16 Déc 2010 - 7:49

Les photos de ch'duc 912694 premièremint, ej fait au maximum tois km,et pour ches maisons décorées , , j'ai fait que cinq maisons,pour invoyer des photos , ej sais pas l' faire ,ej comprind rien, in m' toudis ,ej vais venir pour et faire vire commint cha marche,là y à pus personne, et pourtant,ches des personnes à qui j'ai rindu service, mais je l' regrette pas ,cha qui à été fait ch'est du passé, !!
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

Les photos de ch'duc Empty
MessageSujet: Re: Les photos de ch'duc Les photos de ch'duc I_icon_minitimeJeu 16 Déc 2010 - 8:22

Bonjour ch' duc, déja liévé ? ?
Revenir en haut Aller en bas
Invité
Invité



Les photos de ch'duc Empty
MessageSujet: Re: Les photos de ch'duc Les photos de ch'duc I_icon_minitimeJeu 16 Déc 2010 - 8:29

pépé ed pis , tois heures ed mi , ej bat el codin,j'ai rattrapé des douleurs din mes vertebres, ej cros que mes staphilocoques dorés sobnt réveillés
Revenir en haut Aller en bas
André

André

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 23/12/2009
Messages : 71
Localisation à 2 incâblures de ch'Mont St Michel

Les photos de ch'duc Empty
MessageSujet: Re: Les photos de ch'duc Les photos de ch'duc I_icon_minitimeSam 18 Déc 2010 - 22:59

Bon, j'vos que Batisse y'ar'est bloqué dins chés neiches, s'parabole... vu que l'téléphone y'est nin cor installé dis sin pays... s'parabole donc alle dot avoir de l'neiche jusqu'à ch'couplet.

Dis me, ch'duc, as-tu déjà mis tes photos dins un dossier su t'n'ordi ?

Chest l'première étape, mais faut savoir si ch'est fait.
Revenir en haut Aller en bas
Invité
Invité



Les photos de ch'duc Empty
MessageSujet: Re: Les photos de ch'duc Les photos de ch'duc I_icon_minitimeDim 19 Déc 2010 - 10:59

andré ,j'ai mes photos din galleries de photos windows
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

Les photos de ch'duc Empty
MessageSujet: Re: Les photos de ch'duc Les photos de ch'duc I_icon_minitimeMer 22 Déc 2010 - 9:03

......... N' les acoute pas ch' duc, archarger des piles, ch' est pour t' introduire in erreur.......ch' est comme acater du............. bifteck d' bidet ! ! ! ! !
........ Les photos de ch'duc 563562 Les photos de ch'duc 880436 rire
Revenir en haut Aller en bas
Loumarcel

Loumarcel

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 26/12/2009
Messages : 1417
Localisation Prés de Montpellier

Les photos de ch'duc Empty
MessageSujet: Re: Les photos de ch'duc Les photos de ch'duc I_icon_minitimeMer 22 Déc 2010 - 9:21

Bin mi j'allos acater du bifteck de lard amon d'min boucher quand j'étos tiot, ch'est comme cha qu'em mère ale disot et min boucher i m'a toudis donné s'qu'i fallot.
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

Les photos de ch'duc Empty
MessageSujet: Re: Les photos de ch'duc Les photos de ch'duc I_icon_minitimeMer 22 Déc 2010 - 9:27

. Nous ch' est parèle, in n' a jamais eu à l' idée qu' un bifteck, ch' étot uniqu' mint du boeuf...
.....
Revenir en haut Aller en bas
LYLY

LYLY

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 04/01/2010
Messages : 398
Localisation DUNKERQUE

Les photos de ch'duc Empty
MessageSujet: Re: Les photos de ch'duc Les photos de ch'duc I_icon_minitimeMer 22 Déc 2010 - 18:21

Bonsoir mes gins, j'arviens in tiot peu su l'site surtout aveuc l'tite "photos de ch'duc"
du qu'alle sont ???
Baisses à tertous
Lyly et Jeanjean
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Les photos de ch'duc Empty
MessageSujet: Re: Les photos de ch'duc Les photos de ch'duc I_icon_minitimeJeu 23 Déc 2010 - 8:00

LYLY a écrit:
du qu'alle sont ???

Eh ben lili, i l'a dit: dins galerie photos de windows!

Et les tiennes? Quand qu'ch'est qu'in les vot hein? Qu'in voche un tiot peu à quo que t'arsonnes....
Revenir en haut Aller en bas
alexia



Sexe : Féminin
Date d'inscription : 20/12/2010
Messages : 21
Localisation bruaysis

Les photos de ch'duc Empty
MessageSujet: Re: Les photos de ch'duc Les photos de ch'duc I_icon_minitimeJeu 23 Déc 2010 - 12:07

ch'est d'ù dins l'galerie photos d'windows ?

ch'est pas sympa pour chti qui maitrise pas bien l'informatique !

y aurot pas un lien sur l'quel cliquer ? je sais , j' sus eune emm........deusse !!!
Revenir en haut Aller en bas
Loumarcel

Loumarcel

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 26/12/2009
Messages : 1417
Localisation Prés de Montpellier

Les photos de ch'duc Empty
MessageSujet: Re: Les photos de ch'duc Les photos de ch'duc I_icon_minitimeJeu 23 Déc 2010 - 12:33

Mi non pus je n'sais pas dû qu'cha s'trouff', in principe in met chés photos dins un fichier après li avoir donné un nom comme "mes photos" par exempe.
Cha s'rot pas s'que té veux dire Ch'duc?
Passe que "galerie photos d'windows" je n'connos pon.
Té va vire té vas arriver à les mète tes photos
Revenir en haut Aller en bas
alexia



Sexe : Féminin
Date d'inscription : 20/12/2010
Messages : 21
Localisation bruaysis

Les photos de ch'duc Empty
MessageSujet: Re: Les photos de ch'duc Les photos de ch'duc I_icon_minitimeJeu 23 Déc 2010 - 12:43

si cha continue j'vas devoir printe m'carette pour zyeuter dins l'coin de ch'duc d'ù qu'y a des maisons inluminées !!
Revenir en haut Aller en bas
Contenu sponsorisé




Les photos de ch'duc Empty
MessageSujet: Re: Les photos de ch'duc Les photos de ch'duc I_icon_minitime

Revenir en haut Aller en bas
 

Les photos de ch'duc

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 

 Sujets similaires

-
» le choc de photos
» Les violons dingues
» Help! ! ! photos involées ! !
» Quelques photos d'Arras
» Quelques photos d'min gardin
Page 1 sur 2Aller à la page : 1, 2  Suivant

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
acoute-ichi :: Pour bien commencer la journée :: Ch'est histoire d'dire-