acoute-ichi
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

acoute-ichi


 
AccueilRechercherDernières imagesglossaireLa charteConnexionS'enregistrer
Statistiques
Nous avons 403 membres enregistrés
L'utilisateur enregistré le plus récent est Skylinfracmi

Nos membres ont posté un total de 33442 messages dans 2296 sujets
Le livre d’or
l'Soupe à l'oselle B97c1158078301a556ed53b41d29228cb3af00f5
N'hésitez pas à signer notre livre d'or
Partenaires
Devenez partenaire de ce forum en nous envoyant votre bannière ou logo.

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

compteur
RADIOS

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Le deal à ne pas rater :
Cartes Pokémon 151 : où trouver le coffret Collection Alakazam-ex ?
Voir le deal

Partagez | 
 

 l'Soupe à l'oselle

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
AuteurMessage
Roger

Roger

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 17/12/2009
Messages : 1281
Localisation Henin Beaumont

l'Soupe à l'oselle Empty
MessageSujet: l'Soupe à l'oselle l'Soupe à l'oselle I_icon_minitimeSam 27 Nov 2010 - 15:28



Vous vous régalez pus comme avant.
Vous pluquez dins vou assiette?
Alors...mettez vous à tape avec Léon et Gérard...et vous allez vous pourléquer sec!

Revenir en haut Aller en bas
http://www.videochti.fr
Invité
Invité



l'Soupe à l'oselle Empty
MessageSujet: Re: l'Soupe à l'oselle l'Soupe à l'oselle I_icon_minitimeDim 28 Nov 2010 - 8:24

in peut faire aussi einne omelette avec des lardons et l'oseille pis des oeufs, vous m'direz in à jamais vu einne omelette sans oeufs......
Revenir en haut Aller en bas
Invité
Invité



l'Soupe à l'oselle Empty
MessageSujet: Re: l'Soupe à l'oselle l'Soupe à l'oselle I_icon_minitimeDim 28 Nov 2010 - 8:26

dins mes oeufs ej rajoute in peut ed muscade del creme fraiche , edtemps en temps ej met in peut ed biere....
Revenir en haut Aller en bas
Invité
Invité



l'Soupe à l'oselle Empty
MessageSujet: Re: l'Soupe à l'oselle l'Soupe à l'oselle I_icon_minitimeDim 28 Nov 2010 - 10:12

avant ed faire es soupe ,gérard ,y dot apasser ses feulles ed surelles !! cha s'arpasse pas gérard!!!
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

l'Soupe à l'oselle Empty
MessageSujet: Re: l'Soupe à l'oselle l'Soupe à l'oselle I_icon_minitimeDim 28 Nov 2010 - 10:14

T' as raison ch' duc, "in fait pas d' om'lette sans casser des zoeufs" ch' est bin connu....
.... l'Soupe à l'oselle 525822
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

l'Soupe à l'oselle Empty
MessageSujet: Re: l'Soupe à l'oselle l'Soupe à l'oselle I_icon_minitimeDim 28 Nov 2010 - 10:18

Mi je n'd'ai plein d'l'oseille........ dins min gardin
J'm'in sert pratiquemint jamais, j'ai pas trop quer l'tiot goût surret, mais cha fait eune tiote touche d'vert, ch'est bieau, pis si té l'inlièfe cha arvient toudis, comme l'cruaud !!!
J'ai jamais essayé in soupe, j'vas tester l'arcette d'Léon et Gérard, l'crème cha dot adouchir...

Heu ! à quo i sert l'fer à arpasser ??? pou inlever l'plis des feules d'oseille ?
Revenir en haut Aller en bas
nounours-94

nounours-94

Date d'inscription : 27/12/2009
Messages : 1567
Localisation Bolbec (76)

l'Soupe à l'oselle Empty
MessageSujet: Re: l'Soupe à l'oselle l'Soupe à l'oselle I_icon_minitimeDim 28 Nov 2010 - 10:20

j'em pose aussi la question tiote belotte.
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

l'Soupe à l'oselle Empty
MessageSujet: Re: l'Soupe à l'oselle l'Soupe à l'oselle I_icon_minitimeMar 30 Nov 2010 - 10:21

..... Surprised
Ch' est étidiè pour.....ch' est pour faire accroire qu' ch' est li qui fait tout à s' majon. S'finme alle l' appelle el Couet ! ! ! ! "
l'Soupe à l'oselle 979863
Revenir en haut Aller en bas
Invité
Invité



l'Soupe à l'oselle Empty
MessageSujet: Re: l'Soupe à l'oselle l'Soupe à l'oselle I_icon_minitimeMar 30 Nov 2010 - 12:51

si cha continue, léon et gérard vont nous parler ed saurets, là cha va promette !!!
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

l'Soupe à l'oselle Empty
MessageSujet: Re: l'Soupe à l'oselle l'Soupe à l'oselle I_icon_minitimeMar 30 Nov 2010 - 13:09

. T' es bin rinseigné ch' duc ! ! ! Les vrais saurets, ch' est comme eule resse, i n' da pus grandmint "des vrais" comme dins l' temps......
J' vas pas té l' apprinte, plongés dins l' ieau bouillante ! ! ! Hum ! ! ! ! l'Soupe à l'oselle 563562
Revenir en haut Aller en bas
Invité
Invité



l'Soupe à l'oselle Empty
MessageSujet: Re: l'Soupe à l'oselle l'Soupe à l'oselle I_icon_minitimeMar 30 Nov 2010 - 15:45

avec einne grosse pétote au four,pis des cornichons, in vrai diner ed roi,je n' sait pas si ch'est du vin rouche ou du blanc sec qu'in bos avec ,comme ej bos pas ed vin ej rind einne pitite biere
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

l'Soupe à l'oselle Empty
MessageSujet: Re: l'Soupe à l'oselle l'Soupe à l'oselle I_icon_minitimeMar 30 Nov 2010 - 19:43

Té sais ch' duc un tiot verre d' vin rouche cha devtrot pas t' faire grandmint d' maux ! ! !
. Pour les cornichons ch' est parèle. Du qu'is sont les bons cornichons ou les tiots ognons d' dins l' temps ... Impossipe d' artreuver l' "vrai vinaique" ..... in nous vind d' l' acite ! ! ! !Quand qu' té vas picher, té risques d' faire des tros dins tes godasses ! ! !
Shocked l'Soupe à l'oselle 880436 l'Soupe à l'oselle 563562
Revenir en haut Aller en bas
Invité
Invité



l'Soupe à l'oselle Empty
MessageSujet: Re: l'Soupe à l'oselle l'Soupe à l'oselle I_icon_minitimeMer 1 Déc 2010 - 9:30

comme j'avos fait einne assez belle récolte,d'échalottes ,j'in ai fait au vinaiq,, cha va ete el momint ,d'arminger du paté ed foie ou autre, cha va bon,samedi j'ai été à mon henry boucher pour commander einne tripaille ed pourchaux, , y n'in font pus, quand j'ai dit cha ach boucher ,ya des gins y m'ont ravisé, et un homme ed trente ans , im dit ch'est quoi monsieur einne tripée quand j'y ai espliqué quoi que chétot,,i m'a dit j'in donnerot pas à min quien,j'ai pas répondu
Revenir en haut Aller en bas
Contenu sponsorisé




l'Soupe à l'oselle Empty
MessageSujet: Re: l'Soupe à l'oselle l'Soupe à l'oselle I_icon_minitime

Revenir en haut Aller en bas
 

l'Soupe à l'oselle

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 
Page 1 sur 1

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
acoute-ichi :: çi dessous vous pouvez voir les vidéos de Léon et Gérard :: ...LES VIDEOS De Léon et Gérard... 1) Si ch'est patois...ch'est nous ! :: 2) In va s'pourléquer sec !!! -