acoute-ichi
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

acoute-ichi


 
AccueilRechercherDernières imagesglossaireLa charteConnexionS'enregistrer
Statistiques
Nous avons 403 membres enregistrés
L'utilisateur enregistré le plus récent est Skylinfracmi

Nos membres ont posté un total de 33442 messages dans 2296 sujets
Le livre d’or
Des cops faut s'motiver ! B97c1158078301a556ed53b41d29228cb3af00f5
N'hésitez pas à signer notre livre d'or
Partenaires
Devenez partenaire de ce forum en nous envoyant votre bannière ou logo.

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

compteur
RADIOS

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Le Deal du moment : -20%
-20% Récupérateur à eau mural 300 ...
Voir le deal
79 €

Partagez | 
 

 Des cops faut s'motiver !

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
AuteurMessage
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

Des cops faut s'motiver ! Empty
MessageSujet: Des cops faut s'motiver ! Des cops faut s'motiver ! I_icon_minitimeMer 10 Nov 2010 - 9:07

C'matin j'étos bin au caud dins min lit, à busier à c'que j'allos pouvoir faire aujourd'hui que j'travalle pas... j'avos pas trop d'allant !
L'habitute l'mercredi après midi in va marcher avec eune copine, mais rin qu'à intinde l'pleuf qui buquot su l'véranda, j'ai vite compris que l'promenate étot à l'ieau (si j'ose dire !).... vos allez m'dire qu'in peut toudis mette un wayka mais bon, aujourd'hui j'sus pas assez motivée.
Alors bin sur j'ai pinsé à faire chés courses et s'ménache, mais cha, cha n'a rin d'réjouissant et pis ch'est les occupations habituelles.
Pis j'ai arpinsé que ch'étot bintôt l'Téléthon qui arrivot et le Relais des Assistantes Maternelles tient un stand tous les ins, in fait des objets décorés, in tricote des cache-nez, in vind des gâtieaux, in a toudis gramint d'succès... seulemint c't'année j'peux pas aller su l'stand pace qu'in est pas là de tout l'ouiquende alors j'ai caché quo que j'pourros bin préparer à l'avinche qui pourrot s'vinde c'jour là... et j'ai treuvé !
L'in passé j'avos fait queques cartes d'Noë, de voeux, etc... avec l'matériel treuvé au Relais, j'étos limitée dins l'création, alors cheule année j'vas faire des cartes avec tout l'matériel de scrapbooking que j'ai à l'majon (et croyez me, j'ai d'quo faire) ! Du cop j'me sus l'vée d'un bond, j'ai vite ringé l'majon, j'irais faire chés courses intre les midi, i a moins d'monte, cha ira pus vite et l'reste du timps j'vas m'plonger dins chés cartes...
Bon, pindint les divers sécaches, j'viendrai vos lire Very Happy
si vos êtes saches, j'prindrai queques photos et j'vos f'rai vir l'résultat
Revenir en haut Aller en bas
nounours-94

nounours-94

Date d'inscription : 27/12/2009
Messages : 1567
Localisation Bolbec (76)

Des cops faut s'motiver ! Empty
MessageSujet: Re: Des cops faut s'motiver ! Des cops faut s'motiver ! I_icon_minitimeMer 10 Nov 2010 - 11:19

in est tous saches lol!
Revenir en haut Aller en bas
Matante

Matante

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 28/12/2009
Messages : 781
Localisation au Nord

Des cops faut s'motiver ! Empty
MessageSujet: Re: Des cops faut s'motiver ! Des cops faut s'motiver ! I_icon_minitimeMer 10 Nov 2010 - 13:11

Dis plutôt qu'in est toudis sache !
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

Des cops faut s'motiver ! Empty
MessageSujet: Re: Des cops faut s'motiver ! Des cops faut s'motiver ! I_icon_minitimeMer 10 Nov 2010 - 15:33

vos avez pas vous nez qui s'allonchent ? Very Happy

cha avinche chés cartes... cha avinche !... qu'in est bin au caud !
Revenir en haut Aller en bas
Matante

Matante

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 28/12/2009
Messages : 781
Localisation au Nord

Des cops faut s'motiver ! Empty
MessageSujet: Re: Des cops faut s'motiver ! Des cops faut s'motiver ! I_icon_minitimeMer 10 Nov 2010 - 16:36

Bin mi j'arviens d'faire des courses, j'ai les pids tout fraîque ! c'étot un' vinte sous chapiteau et bin l'iau elle courrot su l'macadam et avec les palettes et les cartons cha faisot des grosses flaques qu'in étot obligi d'marcher d'dins et d'rester d'dins car in faisot l'queue pour paiis. :vil-orage:
Revenir en haut Aller en bas
babette

babette

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 01/01/2010
Messages : 56
Localisation vendée

Des cops faut s'motiver ! Empty
MessageSujet: Re: Des cops faut s'motiver ! Des cops faut s'motiver ! I_icon_minitimeMer 10 Nov 2010 - 19:26

bin mi, j'attinds d'vire toudis l'oeuvre de tiote belotte !ché pas core fini tes scrapbookings?Mi aussi, j'ai din un carton tout l'matériel là, que j'avos akaté a m'fille, et qu'achteur, cha dort dinl'boite, alors si tiote belotte pouvot nous mettre des photos,cha m'donnera des idees, un week end ou je saurai pas quoi faire, car l'hiver, ché long.... pis l'ménage, cuisine, etc....cha va un momint hein!Des cops faut s'motiver ! 286966
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Des cops faut s'motiver ! Empty
MessageSujet: Re: Des cops faut s'motiver ! Des cops faut s'motiver ! I_icon_minitimeMer 10 Nov 2010 - 22:25

Vinguette, je l'ai écappée bielle... mi que les collaches et tout cha, cha arot plutôt tindince à m'énerver.

Figure-te tiote qu'hier au soir je chus passé à ras de t'majon (au rond point d'ùche qu'i a l'seule rue autorisée au caméons pour arriver jusqu'à chez ti...). Je n'd'étos surpris mi-même! Alors vite fait j'ai pinsé que cha ne serot nin bin de vous déringer comme cha à l'improvisse et à l'heure des nouilles, alors que cha devot être répétition de musique ou eune séquo ainsi. In puq ch'est un quartier d'ùche qu'i faut ruser pour faire demi tour... surtout qu'avec les travaux, ch'est incore puq l'brun.
Du coup j'ai été dormir chu l'autoroute, à l'aire de Satonas, que ch'étot l'plus proche du dépôt de beaujolais nouveau d'ùche que je devos carger ch't'au matin.

Et j'ai nin mingé de nouilles. Tint pisse. Mais j'ai bin pinsé à ti.

I a nin pleu eune goutte de toute l'nuit. Pourtint, d'après l'météo, j'espéros. Du chuc! Par contre au matin, pour débâcher et tout cha, ouais, i a pleu!

J'aros passé, j'aros tché dins eune séince de collache! Saint Toni i s'y colle, si j'ose dire? I a du mérite ch'garchon...

Allez, bon courache pour tes collaches et attintion à nin trop morte chu t'lingue in t'appliquint.
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

Des cops faut s'motiver ! Empty
MessageSujet: Re: Des cops faut s'motiver ! Des cops faut s'motiver ! I_icon_minitimeJeu 11 Nov 2010 - 9:56

batisse :
Figure-te tiote qu'hier au soir je chus passé à ras de t'majon
J'aros passé, j'aros tché dins eune séince de collache! Saint Toni i s'y colle, si j'ose dire? I a du mérite ch'garchon...


Ah bin ti, alors ! té m'la copiera !!!!
Passer à 100 m de l'majon et pas t'arrêter... in pus t'auros eu de l'pizza toute fraique, qu'in in avot d'trop pou nos deusses...
Alors sache que l'mercredi soir ch'est l'jour d'ù qu'in a rin, ni musique, ni chorale.... t'auros même pas eu d'séince d'collache pace qu'i faut de l'lumière naturelle pou faire cha et miux voir quo qu'in colle... et que Toni i arot pris t'définse pace que li aussi cha arot tindince à l'énerver...

J'vos mettrai les photos ch't'après midi, pace que là in s'in va juer aux monumints aux morts pou l'commémoration du 11 novimpe
Revenir en haut Aller en bas
Invité
Invité



Des cops faut s'motiver ! Empty
MessageSujet: Re: Des cops faut s'motiver ! Des cops faut s'motiver ! I_icon_minitimeJeu 11 Nov 2010 - 11:38

tiote belotte, batisse y à peut etre pas vu si y avot del lumière at maison
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

Des cops faut s'motiver ! Empty
MessageSujet: Re: Des cops faut s'motiver ! Des cops faut s'motiver ! I_icon_minitimeJeu 11 Nov 2010 - 16:49

alors valà...
ch'est des cartes qui font 14,5 x 14,5 (ch'est pour aller dins chés inveloppes 15x15)....
papi de scrapbooking, ou à dessin, ou bin carton divers...
Des cops faut s'motiver ! 1289489773_IMG_2537
avec des serviettes in papi, su toute l'suface ou eune partie du carton et des tiotes décorations...
Des cops faut s'motiver ! 1289489857_IMG_2544
avec fleurs in papi, bouton cousu pou faire l'coeur...
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

Des cops faut s'motiver ! Empty
MessageSujet: Re: Des cops faut s'motiver ! Des cops faut s'motiver ! I_icon_minitimeJeu 11 Nov 2010 - 16:55

cor avec des serviettes, mais les motifs de l'serviettes is sont découpés et collés su l'carton.... cha ch'est pou miux faire arsortir c'qui a cuji...
Des cops faut s'motiver ! 1289489814_IMG_2538Des cops faut s'motiver ! 1289490081_IMG_2545
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

Des cops faut s'motiver ! Empty
MessageSujet: Re: Des cops faut s'motiver ! Des cops faut s'motiver ! I_icon_minitimeJeu 11 Nov 2010 - 17:02

Modèles avec des photos
Des cops faut s'motiver ! 1289489902_IMG_2542

ch'est des photos de m'décoration d'Noë d'l'in passé que j'ai fait développer et j'les utilisse après pou chés cartes
Des cops faut s'motiver ! 1289489941_IMG_2543
avec des photos d'fleurs et décoration avec des rubans

Des cops faut s'motiver ! 1289490003_IMG_2546
toudis avec une fleur (d'min gardin) et décoration avec des fleurs in tissu et attache parisienne pour faire l'coeur


Dernière édition par tiote bellotte le Jeu 11 Nov 2010 - 23:10, édité 2 fois
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

Des cops faut s'motiver ! Empty
MessageSujet: Re: Des cops faut s'motiver ! Des cops faut s'motiver ! I_icon_minitimeJeu 11 Nov 2010 - 17:07

eune tiote dernière
Des cops faut s'motiver ! 1289493902_IMG_2540


pis cheule lal ch'est eune carte spéciale Roger (nou grind chef à pleumes)
Des cops faut s'motiver ! 1289489726_carte%20pour%20roger%20%282%29
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

Des cops faut s'motiver ! Empty
MessageSujet: Re: Des cops faut s'motiver ! Des cops faut s'motiver ! I_icon_minitimeJeu 11 Nov 2010 - 18:57

Zavez vu cha vous autes ! ! nous tiote Bellotte ch' est un artisse ! ! ! Faut n' avoir d' l'imagination ! ! !
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

Des cops faut s'motiver ! Empty
MessageSujet: Re: Des cops faut s'motiver ! Des cops faut s'motiver ! I_icon_minitimeJeu 11 Nov 2010 - 19:39

té sais les femmes ont toudis d'l'imagination Very Happy
Revenir en haut Aller en bas
Loumarcel

Loumarcel

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 26/12/2009
Messages : 1417
Localisation Prés de Montpellier

Des cops faut s'motiver ! Empty
MessageSujet: Re: Des cops faut s'motiver ! Des cops faut s'motiver ! I_icon_minitimeJeu 11 Nov 2010 - 19:59

T'as fait tout cha in si peu ed temps?
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

Des cops faut s'motiver ! Empty
MessageSujet: Re: Des cops faut s'motiver ! Des cops faut s'motiver ! I_icon_minitimeJeu 11 Nov 2010 - 20:12

selon l'carte i m'faut intre 10 mn et 20 mn.... des fos l'pus long ch'est l'inspiration... i a que cheule de roger que j'avos d'inregistrée pace que j'l'ai fait l'in passé au début du forum....
mais quind j'ai comminché à faire chés cartes j'mettos facilemeint 1/2 h-3/4 d'h
Revenir en haut Aller en bas
Roger

Roger

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 17/12/2009
Messages : 1281
Localisation Henin Beaumont

Des cops faut s'motiver ! Empty
MessageSujet: Re: Des cops faut s'motiver ! Des cops faut s'motiver ! I_icon_minitimeVen 12 Nov 2010 - 15:38

Citation :
pis cheule lal ch'est eune carte spéciale Roger (nou grind chef à pleumes)

Agrandir cette imageRéduire cette image Cliquez ici pour la voir à sa taille originale.
Des cops faut s'motiver ! 1289489726_carte%20pour%20roger%20%282%29
Oh ouais que ch'est eun' bielle carte!
avec des biaux textes à l'intérieur, et elle est bien ringée dins s'n'inv'loppe,dins un meuble.
Revenir en haut Aller en bas
http://www.videochti.fr
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

Des cops faut s'motiver ! Empty
MessageSujet: Re: Des cops faut s'motiver ! Des cops faut s'motiver ! I_icon_minitimeVen 12 Nov 2010 - 17:28

Very Happy ...Cha armarche ! ! ! Des cops faut s'motiver ! 380246 Des cops faut s'motiver ! 563562 Des cops faut s'motiver ! 688689 Des cops faut s'motiver ! 880436 Des cops faut s'motiver ! 11273
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

Des cops faut s'motiver ! Empty
MessageSujet: Re: Des cops faut s'motiver ! Des cops faut s'motiver ! I_icon_minitimeVen 12 Nov 2010 - 17:32

.Cha ch' est bin vrai, faut pas s' laicher abatte ! ! !
Quand qu'in est pus motivé ch' est qu' cha va mal ! ! !
..... Very Happy
Revenir en haut Aller en bas
Contenu sponsorisé




Des cops faut s'motiver ! Empty
MessageSujet: Re: Des cops faut s'motiver ! Des cops faut s'motiver ! I_icon_minitime

Revenir en haut Aller en bas
 

Des cops faut s'motiver !

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 

 Sujets similaires

-
» Faut s'déméfier des brouches à cabinet !
» faut pon s'berlurer !
» Nos amies les biètes
» I ne faut nin me présinter eune omelette ch't'au soir
» Bentôt les Fêtes , faut pas les oblier
Page 1 sur 1

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
acoute-ichi :: Pour bien commencer la journée :: Ch'est histoire d'dire-