acoute-ichi
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

acoute-ichi


 
AccueilRechercherDernières imagesglossaireLa charteConnexionS'enregistrer
Statistiques
Nous avons 403 membres enregistrés
L'utilisateur enregistré le plus récent est Skylinfracmi

Nos membres ont posté un total de 33442 messages dans 2296 sujets
Le livre d’or
8 novimpe: ch'est sin lanniversaire à Matante B97c1158078301a556ed53b41d29228cb3af00f5
N'hésitez pas à signer notre livre d'or
Partenaires
Devenez partenaire de ce forum en nous envoyant votre bannière ou logo.

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

compteur
RADIOS

Fichier hébergé par Archive-Host.com

-21%
Le deal à ne pas rater :
LEGO® Icons 10329 Les Plantes Miniatures, Collection Botanique
39.59 € 49.99 €
Voir le deal

Partagez | 
 

 8 novimpe: ch'est sin lanniversaire à Matante

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
AuteurMessage
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

8 novimpe: ch'est sin lanniversaire à Matante Empty
MessageSujet: 8 novimpe: ch'est sin lanniversaire à Matante 8 novimpe: ch'est sin lanniversaire à Matante I_icon_minitimeLun 8 Nov 2010 - 6:36

Du coup je te souhaite un bon lanniversaire.

D'autint que t'as atteint le plus bieau chiffre du monte: 59 alors que mi je vais tout drot chu 62 et que j'in attrape des boutons...Ch'est pour de rire hein les boyaux rouches.

Comme je n'ai nin de bielle carte comme les autres is savtent mettre, je t'invos foque eune part de min gâtieau qu'in a eu à l'cantine: 8 novimpe: ch'est sin lanniversaire à Matante 469169

Allez, eune bonne journée, et pinse qu'à forche t'approches de t'pinsion qu'elle est si tant désirée!

Eune grosse baisse et à plus
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

8 novimpe: ch'est sin lanniversaire à Matante Empty
MessageSujet: Re: 8 novimpe: ch'est sin lanniversaire à Matante 8 novimpe: ch'est sin lanniversaire à Matante I_icon_minitimeLun 8 Nov 2010 - 7:40

8 novimpe: ch'est sin lanniversaire à Matante 1289198324_matante%202010

J'te souhaite in joyeux anniversaire Matante, j'pinse que t'as du fêter cha c'ouiquende avec tin frère et tes copains.. alors est c'que Batisse avot de l'plache dins les sacoches de s'mob pou un tiot paquet surprisse ? 8 novimpe: ch'est sin lanniversaire à Matante 1289198245_j0409847
Profite bin de t'journée, vas y douchemint su les gâtieaux, oblie pas que Noë avec sin fos gras et s'dinde i n'est pas loin....
Revenir en haut Aller en bas
Mérilou

Mérilou

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 12/01/2010
Messages : 737
Localisation Touraine

8 novimpe: ch'est sin lanniversaire à Matante Empty
MessageSujet: Re: 8 novimpe: ch'est sin lanniversaire à Matante 8 novimpe: ch'est sin lanniversaire à Matante I_icon_minitimeLun 8 Nov 2010 - 8:05

Bon anniversaire mamatante, j'te souhaite tout cha d'bon qui va avec.
Eune grosse baisse et te viens tchin qu'te veux à m'majon pour fêter cha in vrai aveuc eune couque et des candelles.
Revenir en haut Aller en bas
Loumarcel

Loumarcel

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 26/12/2009
Messages : 1417
Localisation Prés de Montpellier

8 novimpe: ch'est sin lanniversaire à Matante Empty
MessageSujet: Re: 8 novimpe: ch'est sin lanniversaire à Matante 8 novimpe: ch'est sin lanniversaire à Matante I_icon_minitimeLun 8 Nov 2010 - 8:45

Matante :

8 novimpe: ch'est sin lanniversaire à Matante 1289202316
Revenir en haut Aller en bas
camanette

camanette

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 611
Localisation chef lieu du pas de calais

8 novimpe: ch'est sin lanniversaire à Matante Empty
MessageSujet: Re: 8 novimpe: ch'est sin lanniversaire à Matante 8 novimpe: ch'est sin lanniversaire à Matante I_icon_minitimeLun 8 Nov 2010 - 8:48

allez, eune bonne portion d'frites aveuc des candelles d'zeur ché bon aussi hein ouais?
grosses baisses especiales anniversaire
Revenir en haut Aller en bas
Roger

Roger

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 17/12/2009
Messages : 1281
Localisation Henin Beaumont

8 novimpe: ch'est sin lanniversaire à Matante Empty
MessageSujet: Re: 8 novimpe: ch'est sin lanniversaire à Matante 8 novimpe: ch'est sin lanniversaire à Matante I_icon_minitimeLun 8 Nov 2010 - 8:51

Bonjour tertous
Jacqueline se joint à mi pour t'invoyer ch'bouquet d'fleurs virtuel in t'souhaitant un joyeux Anniversaire, et d'passer eun' superbe journée.
8 novimpe: ch'est sin lanniversaire à Matante 10249310
Revenir en haut Aller en bas
http://www.videochti.fr
annesophie

annesophie

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 11/02/2010
Messages : 251
Localisation Nimes

8 novimpe: ch'est sin lanniversaire à Matante Empty
MessageSujet: Re: 8 novimpe: ch'est sin lanniversaire à Matante 8 novimpe: ch'est sin lanniversaire à Matante I_icon_minitimeLun 8 Nov 2010 - 9:25

Bon an Matante tous mes voeux avec eune grosse baisse
Revenir en haut Aller en bas
Invité
Invité



8 novimpe: ch'est sin lanniversaire à Matante Empty
MessageSujet: Re: 8 novimpe: ch'est sin lanniversaire à Matante 8 novimpe: ch'est sin lanniversaire à Matante I_icon_minitimeLun 8 Nov 2010 - 9:32

à min tour de t'souhaiter in joyeux anniversaire,et pleins ed bonnes choses,ej t'imbrasse bien fort amiteusemint
Revenir en haut Aller en bas
nounours-94

nounours-94

Date d'inscription : 27/12/2009
Messages : 1567
Localisation Bolbec (76)

8 novimpe: ch'est sin lanniversaire à Matante Empty
MessageSujet: Re: 8 novimpe: ch'est sin lanniversaire à Matante 8 novimpe: ch'est sin lanniversaire à Matante I_icon_minitimeLun 8 Nov 2010 - 11:16

joyeux anniversaire matante,passe une bonne journée mais attention si i fait l' meme temps dins tin villache qu'ichi té risque de t'involer. que vint d' sot.
Revenir en haut Aller en bas
babette

babette

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 01/01/2010
Messages : 56
Localisation vendée

8 novimpe: ch'est sin lanniversaire à Matante Empty
MessageSujet: Re: 8 novimpe: ch'est sin lanniversaire à Matante 8 novimpe: ch'est sin lanniversaire à Matante I_icon_minitimeLun 8 Nov 2010 - 14:06

CHU PAS EUNE PRO, pour t'invoyer eune carte ou des fleurs, mais j't invos des grosses besses pour te souhaiter un bon anniversaire !! au cas ou t'auros pas gramint d'souffe pour tes bougies su tin gatiau, mets le dehors....avec el'tempete qu'in a par ichi, y'a pas b'soin de souffe!8 novimpe: ch'est sin lanniversaire à Matante 361244 Passe eune bonne journée, profite bien avec moderation ! !8 novimpe: ch'est sin lanniversaire à Matante 52629 8 novimpe: ch'est sin lanniversaire à Matante 541981 8 novimpe: ch'est sin lanniversaire à Matante 469169 8 novimpe: ch'est sin lanniversaire à Matante 469169
Revenir en haut Aller en bas
Matante

Matante

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 28/12/2009
Messages : 781
Localisation au Nord

8 novimpe: ch'est sin lanniversaire à Matante Empty
MessageSujet: Re: 8 novimpe: ch'est sin lanniversaire à Matante 8 novimpe: ch'est sin lanniversaire à Matante I_icon_minitimeLun 8 Nov 2010 - 19:10

J'viens d'cacher après un smilley (j'chus aussi forte in inglais qu'in patos pour l'ortografe) qui disot "merci" mais i n'da pas dins l'liste ! Alors

MERCI]color=black]à tertous pour leu souhaits. J'va faire comme camanette elle dit, j'va mette des frites in guise ed bougies su' min bifstèque. J'me sus pas involer avec e's'vint d'sot et l'jornée ch'est relativemint bin passée à l'usine. [/color]
Revenir en haut Aller en bas
Mérilou

Mérilou

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 12/01/2010
Messages : 737
Localisation Touraine

8 novimpe: ch'est sin lanniversaire à Matante Empty
MessageSujet: Re: 8 novimpe: ch'est sin lanniversaire à Matante 8 novimpe: ch'est sin lanniversaire à Matante I_icon_minitimeLun 8 Nov 2010 - 19:18

J'sais nin si qu'aveuc foque 1 cornet t'ara assez d'frites pour faite toutes tes candelles, in tous les cas aveuc t'n'âche te fais honneur à nou départemint ed naichince.

Faudra mette de l'mayonnaisse pour faire des candelles qui guiltent...
Revenir en haut Aller en bas
Matante

Matante

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 28/12/2009
Messages : 781
Localisation au Nord

8 novimpe: ch'est sin lanniversaire à Matante Empty
MessageSujet: Re: 8 novimpe: ch'est sin lanniversaire à Matante 8 novimpe: ch'est sin lanniversaire à Matante I_icon_minitimeLun 8 Nov 2010 - 19:44

Mérilou a écrit:
J'sais nin si qu'aveuc foque 1 cornet t'ara assez d'frites pour faite toutes tes candelles,


In vot qu'i a lomint qu't'as pas accater des frites al baraque à frites dins nous département ti ! I n'da plus que n'âche te peux m'croire. 8 novimpe: ch'est sin lanniversaire à Matante 517394
Revenir en haut Aller en bas
Mérilou

Mérilou

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 12/01/2010
Messages : 737
Localisation Touraine

8 novimpe: ch'est sin lanniversaire à Matante Empty
MessageSujet: Re: 8 novimpe: ch'est sin lanniversaire à Matante 8 novimpe: ch'est sin lanniversaire à Matante I_icon_minitimeLun 8 Nov 2010 - 19:46

Te prind un super cornet familial alors?
Revenir en haut Aller en bas
Contenu sponsorisé




8 novimpe: ch'est sin lanniversaire à Matante Empty
MessageSujet: Re: 8 novimpe: ch'est sin lanniversaire à Matante 8 novimpe: ch'est sin lanniversaire à Matante I_icon_minitime

Revenir en haut Aller en bas
 

8 novimpe: ch'est sin lanniversaire à Matante

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 

 Sujets similaires

-
» Ch'est sin lanniversaire à Marcel
» Un bon lanniversaire à nou cheftaine!
» Un bon lanniversaire au grind chef à pleumes
» les ans à Matante
» Les ans à Matante
Page 1 sur 1

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
acoute-ichi :: Pour bien commencer la journée :: Ch'est histoire d'dire-