acoute-ichi
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

acoute-ichi


 
AccueilRechercherDernières imagesglossaireLa charteConnexionS'enregistrer
Statistiques
Nous avons 403 membres enregistrés
L'utilisateur enregistré le plus récent est Skylinfracmi

Nos membres ont posté un total de 33442 messages dans 2296 sujets
Le livre d’or
Note compagnon à quate pattes B97c1158078301a556ed53b41d29228cb3af00f5
N'hésitez pas à signer notre livre d'or
Partenaires
Devenez partenaire de ce forum en nous envoyant votre bannière ou logo.

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

compteur
RADIOS

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Le deal à ne pas rater :
Cdiscount : -30€ dès 300€ d’achat sur une sélection Apple
Voir le deal

Partagez | 
 

 Note compagnon à quate pattes

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
AuteurMessage
la clo



Sexe : Féminin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 647
Localisation Brive la Gaillarde

Note compagnon à quate pattes Empty
MessageSujet: Note compagnon à quate pattes Note compagnon à quate pattes I_icon_minitimeSam 2 Oct 2010 - 8:35

Hier j'étos là sul forum, pour faire passer l'chagrin qui a invahi l'mason.
In a fait "piquer" note quien, note fidèle compagnon d'pis 14 ans.
I souffrot ed trop i s'paralysot.
In a toudis eu des quiens à l'mason mais comme chti chi jamais !
i étot l'troisième gosse del mason. I comprenot tout, obéissant, bon chien à l'chasse. M'n'homme i racontot toudis qu'ch'étot l'seul quien qui appelot sin maite.
Bien souvint à l'chasse ch'est les maîtes qui cachent et sifflent après leurs quiens, ben l'nôte i lançot un "ouaf" et ch'étot m'n'homme qui disot "j'sus là" et l'quien i arrivot.
Certains diront "cha n'est qu'un quien"
D'accord ; mais ch'étot l'nôte in l'aimot et in a tertous versé des larmes j'ai pas honte à l'dire.
Revenir en haut Aller en bas
Invité
Invité



Note compagnon à quate pattes Empty
MessageSujet: Re: Note compagnon à quate pattes Note compagnon à quate pattes I_icon_minitimeSam 2 Oct 2010 - 8:49

la clo ,ej compatis at peine,mi ch'est parel quand j'ai perdu min voyou, grace à vous j'ai artrouvé min bonheur avec tania et liona, in plus liona al m' fait six bieau chiots ,is ont in mois ,j'in ai deux edretenu , et j'ai du mal à pinser qui vont partir,mais ej peut tout garder !
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Note compagnon à quate pattes Empty
MessageSujet: Re: Note compagnon à quate pattes Note compagnon à quate pattes I_icon_minitimeSam 2 Oct 2010 - 9:15

Te sais la clo, pour compatir, je compatis. Comme te dis, cha n'est qu'un animal, mais un animal de compagnie, et tcheue compagnie!

A m'mote que j'ai toudis brais tchand que je n'd'ai perdus. Is avottent tertous eune séquo de spécial qui faijot qu'in les veyot comme des êtres exceptionnels.

In fait is sont là et, d'eune manière ou d'eune autre is te font comprinte qu'i a comme eune histoire d'amour intre eux et nousautes.

Je vous souhaite bon courache à tous les deux pindint l'cicatrisation.
Revenir en haut Aller en bas
Loumarcel

Loumarcel

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 26/12/2009
Messages : 1417
Localisation Prés de Montpellier

Note compagnon à quate pattes Empty
MessageSujet: Re: Note compagnon à quate pattes Note compagnon à quate pattes I_icon_minitimeSam 2 Oct 2010 - 12:47

Ouais, bon courach' à vous deux, André i y est déjà passé i a quique temps, Batisse aussi et j'pinse qu'in n'va pas tarder à y passé aussi.
Shirley alle a 15ans et d'mi, alle vieillit tout duchemint, alle balle ed temps en temps ou alle va d'sinque mais alle va, jusque quand? alors là....?
Ch'est vrai Laclo qu'cha fout toudis un sacré cop passe qu'in in a déjà fait piquer et à chaque fos in n'a pas pu arténir nos larmes et in y pinse cor.
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

Note compagnon à quate pattes Empty
MessageSujet: Re: Note compagnon à quate pattes Note compagnon à quate pattes I_icon_minitimeSam 2 Oct 2010 - 20:46

mi j'sus comme vosautes, quind j'ai perdu min quien j'ai brais, j'étos inconsolape .... j'avos 15 ins et j'rintros d'vagances quind mes parints m'ont dit qu'is avottent du l'faire piquer...
i s'appelot Sirette et mes parints l'avottent eu alors que j'étos bébé, in a grindit insanne... plein d'souv'nirs !!!
in peut dire que s'mort alle m'a marqué pace que pindint min voyache d'noces j'ai passé toute eune nuit à parler d'min quien à min homme ! véridique....
asteur j'ai un cat (ch'est l'deuxième) , pace que avec les tiots que j'garde cha pose moins d'problèmes, mais les quiens cha reste c'que j'préfère, mais comme j'préfère les gros quiens, j'attindrai d'ête à l'artraite pou n'd'avoir un....
Note compagnon à quate pattes 11273
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Note compagnon à quate pattes Empty
MessageSujet: Re: Note compagnon à quate pattes Note compagnon à quate pattes I_icon_minitimeSam 2 Oct 2010 - 21:29

Saint Toni... eune nuit à intinte causer d'un quien pindint sin voyache de noces (nin l'nuit de noces j'espère...).

T'as tchée chu un bon. Commint qu'i a fait pour nin s'indormir?
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

Note compagnon à quate pattes Empty
MessageSujet: Re: Note compagnon à quate pattes Note compagnon à quate pattes I_icon_minitimeSam 2 Oct 2010 - 22:08

batisse a écrit:
Commint qu'i a fait pour nin s'indormir?

tout simplemint pace que je sais ête captivante quind j'raconte ! Very Happy
Revenir en haut Aller en bas
camanette

camanette

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 611
Localisation chef lieu du pas de calais

Note compagnon à quate pattes Empty
MessageSujet: Re: Note compagnon à quate pattes Note compagnon à quate pattes I_icon_minitimeLun 4 Oct 2010 - 7:41

in a tous passé par là....l'pire à consoler, ché m'n'homme
alors faut que j'soche forte pou deux des fos.
je n'pinse meume pon au jour dù qu'Raoul y va s'in aller, pourtant in l'sait d'avinche qu'il est malade et qu'il a eune espérance d'vie pus courte qu'ché autes cats....
Revenir en haut Aller en bas
nounours-94

nounours-94

Date d'inscription : 27/12/2009
Messages : 1567
Localisation Bolbec (76)

Note compagnon à quate pattes Empty
MessageSujet: Re: Note compagnon à quate pattes Note compagnon à quate pattes I_icon_minitimeLun 4 Oct 2010 - 10:19

j'ai eu eune chienne pendant 17 t'ans qu'on avo acaté à la SPA.quand in i est allé bobone ale ma dit si té passe devant un quien qui brait ché pour nous j'em dit in mi meme ché cha ej va t' croire ché pas la peine qu'ej vous raconte la suite.parel quand j'ai été obligé d'el faire piquer j'ai brait j'ai tenu qu'ale meurt dins mes bras.j'in voulo pu mais comme j'en' su pas maite a m' mason j'ai du céder on a arpri un jack russel el propb' ché qui a eune plume a s' tete.
Revenir en haut Aller en bas
Invité
Invité



Note compagnon à quate pattes Empty
MessageSujet: Re: Note compagnon à quate pattes Note compagnon à quate pattes I_icon_minitimeLun 4 Oct 2010 - 11:13

t'est t' rind compte si il l'auros eu aut part!!!
Revenir en haut Aller en bas
Invité
Invité



Note compagnon à quate pattes Empty
MessageSujet: Re: Note compagnon à quate pattes Note compagnon à quate pattes I_icon_minitimeMer 6 Oct 2010 - 13:22

j'attind einne personne qui vient d'arras, pour querre in chiot,
ch'est pas camanette ?
Revenir en haut Aller en bas
Invité
Invité



Note compagnon à quate pattes Empty
MessageSujet: Re: Note compagnon à quate pattes Note compagnon à quate pattes I_icon_minitimeMer 6 Oct 2010 - 14:05

el personne al vient ed venir,et ch'est pas camanette,el à pris intiot male !
Revenir en haut Aller en bas
mady

mady

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 29/12/2009
Messages : 27
Localisation mouscron(belgique)

Note compagnon à quate pattes Empty
MessageSujet: bonsoir a tertous Note compagnon à quate pattes I_icon_minitimeDim 10 Oct 2010 - 22:18

[quote="tiote bellotte"]
batisse a écrit:
Commint qu'i a fait pour nin s'indormir?
tout simplemint pace que je sais ête captivante quind j'raconte ! Very Happy[/quote


bin ouais c'est bin vrai ,nos amis a quatre pattes ont les adorent ;y leur manquent la parole ,en principe ils comprennent 100 mots ;et ils comprennent tout ce que l'on leur dis ,et ils savent quand c'est leur derniere heure ,je l'ai vu l'année passée j'ai perdu mon york cher ,il est mort dans mes bras il a du etre piqué car c'etait la fin ,bin j'vous dis pas l'chagrin que j'ai eu j'in ai perdu 7 klg et j'in ais fais un'e dépression ,j'pinse a li tous les jours , on l'ai bin mais on a gramin d'hagrin quand on les perd
amitiés a tous mady Note compagnon à quate pattes 286966 Note compagnon à quate pattes 782798 Note compagnon à quate pattes 541981 Note compagnon à quate pattes 541981
Revenir en haut Aller en bas
camanette

camanette

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 611
Localisation chef lieu du pas de calais

Note compagnon à quate pattes Empty
MessageSujet: Re: Note compagnon à quate pattes Note compagnon à quate pattes I_icon_minitimeLun 11 Oct 2010 - 8:27

bin non ch'duc, chéto pon mi.....
mais si j'avos su qu'tavos fait de l'soupe au lard, j'y aros été quind meume.....
Revenir en haut Aller en bas
Contenu sponsorisé




Note compagnon à quate pattes Empty
MessageSujet: Re: Note compagnon à quate pattes Note compagnon à quate pattes I_icon_minitime

Revenir en haut Aller en bas
 

Note compagnon à quate pattes

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 

 Sujets similaires

-
» ch' mille pattes
» Tout l'monde in parle dins note campane
Page 1 sur 1

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
acoute-ichi :: Pour bien commencer la journée :: Ch'est histoire d'dire-