acoute-ichi
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

acoute-ichi


 
AccueilRechercherDernières imagesglossaireLa charteConnexionS'enregistrer
Statistiques
Nous avons 403 membres enregistrés
L'utilisateur enregistré le plus récent est Skylinfracmi

Nos membres ont posté un total de 33442 messages dans 2296 sujets
Le livre d’or
Finalemint in s'in est bin tiré ! B97c1158078301a556ed53b41d29228cb3af00f5
N'hésitez pas à signer notre livre d'or
Partenaires
Devenez partenaire de ce forum en nous envoyant votre bannière ou logo.

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

compteur
RADIOS

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Le Deal du moment :
Apple MacBook Air (2020) 13,3″ Puce Apple M1 ...
Voir le deal
799 €

Partagez | 
 

 Finalemint in s'in est bin tiré !

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
AuteurMessage
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

Finalemint in s'in est bin tiré ! Empty
MessageSujet: Finalemint in s'in est bin tiré ! Finalemint in s'in est bin tiré ! I_icon_minitimeDim 20 Juin 2010 - 21:52

Presque toute l'famile étot prise c'ouiquende par l'musique et vu l'timps magnifique qu'in a, in peu dire qu'in s'in est bin sorti, infin presque tous... Finalemint in s'in est bin tiré ! Icon_smile
Min aîné devot juer in plein air hier au soir avec l'big band d'jazz, comme i a plu à yux d'vaque jusqu'in fin d'après midi, tout l'matériel a été installé dins un gymnase, pas terripe pou l'son mais ch'est toudis miux que d'annuler comme cha leu est arrivé i a tros semaines à 1/2 h d'monter su scène car là i avot pas d'solution d'repli...
Min pus jonne i devot, avec sin groupe participer à un tremplin (important pou eusses car i a des jornées d'inregistremint in studio à gagner), i avot aussi 8 autes groupes et des tas d'animations, bin tout a été annulé et ch'est arporté à jeudi, c'qui pose quind même des problèmes pou ceusses qui traval'tent car ch'est à 40 kms d'ichi...
infin, min homme et mi avommes nou derni concert d'l'année (in fonctionne in année scolaire), in plein air, in ouverture de l'kermesse des écoles, tertous étottent à l'heure à 9 h 30 avec parka, grosses cauchettes et pull par d'sus l'quemiche d'l'orchestre au cas d'ù que l'solel i voudrot bin s'décider à moutrer l'bout d'sin nez et qu'in pourrot juer in quemiche... ch'étot utopique d'pinser cha ! Finalemint in s'in est bin tiré ! Icon_cry
In s'est vite rindu à l'évidence, in frod d'leu' (9°) un vint à décorner chés vaques, alors in s'est installé à l'salle des fiête (merci Mr le Maire), dins l'urgence car i a fallu tout installer... du cop in avot trop caud avec nou grosses cauchettes..
Infin l'concert s'est bin passé (in étot presque à l'heure) un programme d'musique américaine avec intre autres l'participation du clup d'country de l'commune qui a dinsé su tros morcieaux (jvos dis pas l'traval de coordination que cha a demindé !!!)...
Après, les parents d'élèves d'l'école avottent préparé un repas, eune bonne partie d'l'orchestre a acaté des parts et in a tertous mingé insonne dins l'préau d'lécole primaire pace que bin sur i a quéu des gouttes
Bin sur, avint d'minger, i a fallu tout ardémonter c'qu'in avot installé, mais tout cha dins eune bonne ambianche... comme j'm'occupe de l'gestion des quemiches d'l'orchestre j'ai du aussi cueurrir après les jonnes n'arvenant pas à l'orchestre l'année prochaine pou récupérer l'vêtemint
In est rintré à 16 h 30 bin mates, mais ch'est de l'bonne fatigue
Asteur i a pu qu'à attinde l'mos d'septimpe pou artreuver l'orchestre, mais avint réunion bilan d'l'année et pot l'semaine prochaine Finalemint in s'in est bin tiré ! Lol

pou mi j'in ai par cor terminé avec l'musique car j'ai cor l'concert de l'chorale samedi prochain avec deux repétitions cheule semaine, pis des repet eune partie d'lété avec l'quintette d'clarinettes.... mais quind in a quer in compte pas !! Finalemint in s'in est bin tiré ! Icon_wink
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

Finalemint in s'in est bin tiré ! Empty
MessageSujet: Re: Finalemint in s'in est bin tiré ! Finalemint in s'in est bin tiré ! I_icon_minitimeVen 25 Juin 2010 - 14:05

j'vos dijos au d'sus qu'min pus jonne i participot à un tremplin d'musique hier au soir, bin ch'est eusses qui ont gagné, alors avec chés jornées de studio qu'is ont gagné is vont pouvoir inregistrer leu deuxième album
l'maman que j'sus alle est continte pou sin pouchin d'23 ins, même si cha m'inquiète un tiot peu car j'espère qu'is vont garder les pids su tierre et l'tiête frode.... (mais comptez su mi et min homme pou veiller à tout cha !)
in attindant is arjuent c'soir, comme in a pas pu y aller hier car j'avos répet in va aller les vir c'soir
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Finalemint in s'in est bin tiré ! Empty
MessageSujet: Re: Finalemint in s'in est bin tiré ! Finalemint in s'in est bin tiré ! I_icon_minitimeVen 25 Juin 2010 - 16:11

J'imagine cha d'ichi... dins un concert de hard rock d'ùche qu'i faut aller avec des boules quiès, i a eune tiote madone avec ses mains jointes chu sin tchoeur, et ses ys dins le vague in train de se dire que ch'est elle qui a fait cha, et qu'i a nin si longtimps elle li lavot incore sin derrière.

Des mères i n'd'a nin grammint de sortes...
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

Finalemint in s'in est bin tiré ! Empty
MessageSujet: Re: Finalemint in s'in est bin tiré ! Finalemint in s'in est bin tiré ! I_icon_minitimeDim 27 Juin 2010 - 21:51

comme ch'étot in plein air, au niveau des orelles cha a été
bonne ambianche, tous leu' copains et parints pou les soutenir, de bonnes cosses aussi dins les autes groupes même chi asteur in acouterot pus cha du matin au soir, mais in a pris un bain d'jonnesse et cha m'a rappelé quind j'acoutos Alice Cooper à fond et que m'maman dijot "arrête t'musique d'sauvache !"
à un momint i avot tros tiotes minettes d'inviron 15 ins d'vint nousautes qui dijottent "ah ils sont trop beaux, surtout l'bassiste !", l'maman que j'sus ch'est artenue d'leu dire que l'bassiste ch'étot min garchon !!!(mais ch'est vrai qu'i est bieau min garchon !) in s'est ravisé avec les autes parints et in a souri - ch'est bieau d'ête jonne !
bref avec tout cha in s'a couqué à deux heures du matin et cha a été dur de s'lever à 7 h hier, un copain venot aider min homme à faire des travaux dins l'majon...
pis pou mi incore eune longue soirée avec l'concert de l'chorale, ambianche nettemint pus calme avec des canchons des Frères Jacques, Brassens ou Bobbie Lapointe... mais incor couquée à 1 h du matin après avoir tout ringé
aussi inutile d'vos dire qu'aujord'hui ch'étot dogts d'pid in évintal... infin après les deux heures d'nettoyache des travaux d'hier
j'cros que c'soir j'vas pas faire d'viux oches !!! Finalemint in s'in est bin tiré ! Sleep

mais j'ai vraimint passé un bon ouiquende, in pus sous l'solel
Finalemint in s'in est bin tiré ! 7151
Revenir en haut Aller en bas
Contenu sponsorisé




Finalemint in s'in est bin tiré ! Empty
MessageSujet: Re: Finalemint in s'in est bin tiré ! Finalemint in s'in est bin tiré ! I_icon_minitime

Revenir en haut Aller en bas
 

Finalemint in s'in est bin tiré !

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 

 Sujets similaires

-
» Les tire jus blancs
Page 1 sur 1

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
acoute-ichi :: Pour bien commencer la journée :: Ch'est histoire d'dire-