acoute-ichi
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

acoute-ichi


 
AccueilRechercherDernières imagesglossaireLa charteConnexionS'enregistrer
Statistiques
Nous avons 403 membres enregistrés
L'utilisateur enregistré le plus récent est Skylinfracmi

Nos membres ont posté un total de 33442 messages dans 2296 sujets
Le livre d’or
Dù qu' té resses Biloute ? ? ? B97c1158078301a556ed53b41d29228cb3af00f5
N'hésitez pas à signer notre livre d'or
Partenaires
Devenez partenaire de ce forum en nous envoyant votre bannière ou logo.

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

compteur
RADIOS

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Le Deal du moment :
Pokémon EV06 : où acheter le Bundle Lot ...
Voir le deal

Partagez | 
 

 Dù qu' té resses Biloute ? ? ?

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
AuteurMessage
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

Dù qu' té resses Biloute ? ? ? Empty
MessageSujet: Dù qu' té resses Biloute ? ? ? Dù qu' té resses Biloute ? ? ? I_icon_minitimeJeu 17 Juin 2010 - 9:02

Dù qu' té resses Biloute ? ? ? 52629
A La Napoule..au moyen ache,les mineurs pouvotent partir en
vagances à La Napoule
. Dins un tiot pat’lin, un tout tiot bistrot étot tenu par un ancien ch’timi, arcyclé « dins l’ limonate » ….
. Appuyé au comptoir, un guss qui « avait bien vécu » chirotot
inne énième gueusse. I fait caud à La Napoule ! ! ! !
. Rintre un autre Guss, in s’ camponnant à ches murs..…
. « Gaarr…garchon…ver..ver..verchez me….verchez me inne banne, inne banne gueusse bèche…et d’el’ banne ! ! !…
. - Ti, té es… Té es..es…. d’min...in . d’min ..in coin.! ! ! T’es du ..u ,du u nord ti !! ! ! ! qui l’i dit ech’ pilier d’bistrot
. - A quoi qu’té..é , a quoi qu’té..é… qu’té vos cha ? J’sus… j’sus pas du nord..mi, j’sus..us , j’sus..us du Pas du Paas Calais , meu..meussieur…faut pas…faut pas …concon.. con ..fonte ! ! ! ! meu..meussieur . . . j’sus t’un boyau rouche ! ! ! Mi…. un vrai!!!
. - Mi, mi auau..mi auaussi i,gar..gar..garchon, ech’.j’sus..us, ech’ j’sus..us .. du du Pas d’Caca du Pas d’calais. Garchon… garchon.. in vaa in vaa arrosser cha, …allez biloute, a.. aa..armets nous…a..armets nous eune gueusse.. !!!
. - Alorsse comme ch’, comme cha , téé.. té.é.. té.é.. du Pas… du Pas d’Calais , duu..duu qu’ té qu’té resses ? ? ?
. - Mi, mi, mi, ej’sus …ej’ sus sus …ech resse àà… Bibi, ..àà Bibi ...àà
Billy ? ? ? et ti ? ? té é…té.é .rèsses dù , biloute , ? ? ?
. - Mi au.au , mi aussi ej’ress….ej ‘ resse ej’ rese àà…Billy, cha alors ! ! Allez ! Hop ! Garchon, ar, ar, armetts nous- cha, ii faut.. ii faut qu’’cha a… qu’cha s’arrosse ! ! !
. - Té dis ,… té ..dis.. qu’té éresses à Bibi…à Billy, du, qu’té é…qu’té é resses.. té resses à Bibi à.à..Billy ? ? ?
. - Mi, mi i..j’resse dins ins.. dins ins l’rue…, dins l’rue… d’ Angou…d’An gougou, d’ Angoulème ! ! !
. - Ben merte alorse. quelle coco quelle coco ïncidinche... .mi au..au , mi aussi , ech… ech reste dins. ins .dins l’rue d’Angougou…..d’Angoulème ? ? .... Ga.a...ga.a.rrchon arverse nous eu.eune. gueusse ! ! ! Té resses à.à. quel ….à que nini.. à que …nini…, nimémé…niméro ? ? ? ? ? ? ?
. - Au.. au.. au, au niméro, …au au au niméro caca..ca..quarante.. ! ! . - Ben cha,… ben cha… merte …alors…, que co.., coco , coïn ......chidince…mi auau aussi ..ej’..ej’..j’resse.. au.. au ..au..au..niméro… au niméro …caca quarante !!!! Bii Biloute, ..é nous , té nousnous té nous a rverses eune gueusse ! ! ! Et Hop ! ! Faut..faut.. faut.. arrosser cha ! ! ! »
. Et les vla arpartis in s’appuyant l’un conte l’aute in cantant : « In séra jamais dégotter les gars du Nord et du Pas de Calais ! ! ! . !!!!!
. Après leur départ, un client , qui avot assisté à ch’carpin in rigolant .s’adresse ach’ patron ? ? ?
. « Dites moi Patron, qui sont ces deux zigotos qui viennent de sortir vous les connaissez ? ? ?
. - Ouais, fais pas attintion biloute , j’ les connos ches deux la, ch’est
l’père et l’fils, quand qui z’ont bu un cop, i s’arconnotent te pus ! ! ! ! !
(\__/) Dù qu' té resses Biloute ? ? ? 563562 Dù qu' té resses Biloute ? ? ? 880436 Dù qu' té resses Biloute ? ? ? 52629
(='.'=)
(")_(")


Dernière édition par pépéPéBé le Jeu 17 Juin 2010 - 9:20, édité 1 fois
Revenir en haut Aller en bas
Roger

Roger

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 17/12/2009
Messages : 1281
Localisation Henin Beaumont

Dù qu' té resses Biloute ? ? ? Empty
MessageSujet: Re: Dù qu' té resses Biloute ? ? ? Dù qu' té resses Biloute ? ? ? I_icon_minitimeJeu 17 Juin 2010 - 9:07

elle est bonne chelle lal!
j'ai bin rigolé. Dù qu' té resses Biloute ? ? ? 993998
Revenir en haut Aller en bas
http://www.videochti.fr
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

Dù qu' té resses Biloute ? ? ? Empty
MessageSujet: Re: Dù qu' té resses Biloute ? ? ? Dù qu' té resses Biloute ? ? ? I_icon_minitimeJeu 17 Juin 2010 - 9:21

Vingt diousses Roger, té lis l' "messache" avant qu' ej' l'invoe ! ! ! té un rapite ! ! ! '
Revenir en haut Aller en bas
Contenu sponsorisé




Dù qu' té resses Biloute ? ? ? Empty
MessageSujet: Re: Dù qu' té resses Biloute ? ? ? Dù qu' té resses Biloute ? ? ? I_icon_minitime

Revenir en haut Aller en bas
 

Dù qu' té resses Biloute ? ? ?

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 

 Sujets similaires

-
» Pourquoi qu' té brais biloute ?
» Pourquoi qu'té brais biloute?.
Page 1 sur 1

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
acoute-ichi :: Histoire de rire un peu :: Des garlousettes-