acoute-ichi
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

acoute-ichi


 
AccueilRechercherDernières imagesglossaireLa charteConnexionS'enregistrer
Statistiques
Nous avons 403 membres enregistrés
L'utilisateur enregistré le plus récent est Skylinfracmi

Nos membres ont posté un total de 33442 messages dans 2296 sujets
Le livre d’or
l'TNT ale arrife!!! B97c1158078301a556ed53b41d29228cb3af00f5
N'hésitez pas à signer notre livre d'or
Partenaires
Devenez partenaire de ce forum en nous envoyant votre bannière ou logo.

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

compteur
RADIOS

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Le Deal du moment :
Pokémon EV06 : où acheter le Bundle Lot ...
Voir le deal

Partagez | 
 

 l'TNT ale arrife!!!

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
Aller à la page : 1, 2  Suivant
AuteurMessage
Roger

Roger

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 17/12/2009
Messages : 1281
Localisation Henin Beaumont

l'TNT ale arrife!!! Empty
MessageSujet: l'TNT ale arrife!!! l'TNT ale arrife!!! I_icon_minitimeLun 14 Juin 2010 - 8:18



Gérard télé hygiènique...Cha fallot oser!
Revenir en haut Aller en bas
http://www.videochti.fr
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

l'TNT ale arrife!!! Empty
MessageSujet: Re: l'TNT ale arrife!!! l'TNT ale arrife!!! I_icon_minitimeLun 14 Juin 2010 - 10:58

ouais l'passache à l'TNT ch'est explosif !!!

cor bravo Léon et Gérard... l'TNT ale arrife!!! 106396
Revenir en haut Aller en bas
Loumarcel

Loumarcel

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 26/12/2009
Messages : 1417
Localisation Prés de Montpellier

l'TNT ale arrife!!! Empty
MessageSujet: Re: l'TNT ale arrife!!! l'TNT ale arrife!!! I_icon_minitimeLun 14 Juin 2010 - 15:34

Mi j'ai l'cabe et cha fait quique temps que l'imach' alle est pas belle, i a de l'neich' sus chés imach' ch'est p'tète à causse ed Léon mais j'ai pas d'soufflète sus ch'cabe, j'ai vérifié.
Mais j'ai l'intention ed canger pou l'TNT, soit parabole soit ratiau,.
Question : ch'est quoi l'miux, Gérard ti qui a l'air ed connaît' tout cha té pourros m'dire ch'qui va l'miux, t'as l'timps. nous l'TNT ch'est pou l'année prochinne, mais fait vite quand minme passe j'ai arrêté min contrat avec ch'cabe, cha s'ra fin juin.
Merci d'avinche
Revenir en haut Aller en bas
LYLY

LYLY

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 04/01/2010
Messages : 398
Localisation DUNKERQUE

l'TNT ale arrife!!! Empty
MessageSujet: Re: l'TNT ale arrife!!! l'TNT ale arrife!!! I_icon_minitimeLun 14 Juin 2010 - 19:40

Bin ichi si l'TNT alle arrife; mi ej sus perdude rin qu'ichi ; ej voulos souhaite un bon anniversaire à min "lou" du "pic" ej j'artreuf pon l'bonne rubrique ! du cop ej buque ichi ; Bin ej te souhaite un bon anniversaire min "Lou" aux gros mollets...
de la part de Lyly "la fleur ed Malo"....
I faut faire attintion aveuc l'TNT (ché d'eule poute pon bonne - ché pon du talc non plus)....
A plus mes gins
La fleur....
Revenir en haut Aller en bas
LYLY

LYLY

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 04/01/2010
Messages : 398
Localisation DUNKERQUE

l'TNT ale arrife!!! Empty
MessageSujet: Re: l'TNT ale arrife!!! l'TNT ale arrife!!! I_icon_minitimeLun 14 Juin 2010 - 19:42

Du que j'peux vir Léon et Gérard ?
Ej sus dins in labyrinthe...
Merci !
La fleur....
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

l'TNT ale arrife!!! Empty
MessageSujet: Re: l'TNT ale arrife!!! l'TNT ale arrife!!! I_icon_minitimeLun 14 Juin 2010 - 20:32

commint cha Lyly l'TNT ale arrife!!! Icon_flower d'ù qu'té peux vir Léon et Gérard ?? quoque té dis ?? té les vos nin ???
quind t'as mis cheule réponse au d'sus t'as bin l'vidéo in début d'tous chés messaches ? non ?????
si t'question alle concerne les inciennes vidéos i suffit d'cliquer su "Mettez y vos commentaires....." écrit in jaune et t'auras l'liste d'toutes les vidéos, i nd'a pus d'30....
l'aute jour té demindos des nouvielles d'camanette, bin pou n'd'avoir té cliques su "spectaques patoisans" dins l'liste des forums......
un aute tiot conseil, quind t'arrifes su l'forum, t'as su l'droite eune liste "derniers sujets", bin si té cliques su chés sujets té s'ras au courant d'tout c'qui s'est dit l'jour même... cha évite d'buquer su toutes les rubriques du forum
pou les ins à Marcel ch'est "pour nou rindonneur" pourtint j'croyos qu'ch'étot assez facile à deviner.....
Revenir en haut Aller en bas
Loumarcel

Loumarcel

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 26/12/2009
Messages : 1417
Localisation Prés de Montpellier

l'TNT ale arrife!!! Empty
MessageSujet: Re: l'TNT ale arrife!!! l'TNT ale arrife!!! I_icon_minitimeLun 14 Juin 2010 - 21:55

Merci LYLY pou mes ans,
j'va faire comme Tiote j'va essayer de t'sortir du labyrinthe, mais té sais i faut suiff' quand minme hein! passe qu'ichi ch'est pas un labyrinte ch'est eun' armoire avec ses tiroirs, et toutes chés affaires y sont bien ringés, faut pas dessaquer tout n'importe quemint, faut raviser avant d'y mète ses mains, ch'est parèle pou ringer.
T'as p'tète pas l'habitute ed ringer comme i faut Lyly, mais in va t'apprinte.
1- bien lire ch'sujet, et si t'es dins l'bon sujet réponte.
Ch'est simpe nan.
Aller qu'minche comme cha et in va y arriver, té vas vire
l'TNT ale arrife!!! 286966 LouMarcel
Revenir en haut Aller en bas
LYLY

LYLY

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 04/01/2010
Messages : 398
Localisation DUNKERQUE

l'TNT ale arrife!!! Empty
MessageSujet: Re: l'TNT ale arrife!!! l'TNT ale arrife!!! I_icon_minitimeMar 15 Juin 2010 - 17:45

Sacrés souafs vous autes ! mi ej fais que cha ed buquer sur m'nordi tout l'journée à min traval ; du cop quand que j'rinte ej vous pu rin du tout !
Croyez-me mes yux i suif'tent pu du tout ; ché pourcha que souvint ej vous deminte "au secours" vous êtes comme qui dirot "m'bouée ed sauvetache"....
Bon ej vais vir si ej peux vir du que cha s'treuf....
aveuc mes yux....
Bin sur aveuc mes yux !
Revenir en haut Aller en bas
LYLY

LYLY

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 04/01/2010
Messages : 398
Localisation DUNKERQUE

l'TNT ale arrife!!! Empty
MessageSujet: Re: l'TNT ale arrife!!! l'TNT ale arrife!!! I_icon_minitimeMar 15 Juin 2010 - 17:54

Nan l'vidéo au d'seur alle est pon visipe pour mi ché devenue inne tiotte icone un haut aveuc un grand carré bleu et j'ai rin du tout.
In fait alle est pon ouverte ! vous comprenez !
du cop, ej vos assure ej vos rin.
Quo que j'peux faire ?
Au secours Lyly alle va s'noyer à Malo....
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

l'TNT ale arrife!!! Empty
MessageSujet: Re: l'TNT ale arrife!!! l'TNT ale arrife!!! I_icon_minitimeMer 16 Juin 2010 - 16:19

lyly, j'copie tin messache ci d'sus dins "bureau du chef".....
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

l'TNT ale arrife!!! Empty
MessageSujet: Re: l'TNT ale arrife!!! l'TNT ale arrife!!! I_icon_minitimeJeu 17 Juin 2010 - 22:42

l'TNT ale arrife!!! Icon_biggrin Consèles gratuits d'un viux monteux d' intennes (au moyen ache).
TNT, . j' acate un décodeur aveuc deux tunners et disque dur:...200 euros....et un ampli in plusse.....
. Bilan des courses, impossipe d' avoir les 18 chaînes....antenne eud caravane dins l' guernier.
. J' me sus dit, "Ch' est l' antenne"..j' acate un ratieau ultra super plus, jé l' promène dins l' guernier, même topo..merte...
. J' casse eum' tirelire, j' acate un big téléviseur SONY écran plat TNT intégrée........
. Bilan des courses: J' ai toutes les chaînes, à la perfection aveuc l' antenne caravane dins l' guernier.
. Au diape l' avarice, j' acate un big inregistreur SONY aveuc disque dur tunner et inregistreur DVD, l' grand ju...
. Bilan des courses: j' ai toutes les chaînes à la perfection;
. Conclusion: avant d' canger vous antennes essayez aveuc eul vièle. Quant aux Tunner estérieurs, is sont pas assez sensipes in général....ch' est du vécu.....j' ai été chez min camarate fermier qui a acaté un décodeur estérieur, même topo, pas toutes les chaînes ! ! !
. J'in ai deux eud décodeurs, que dalle aveuc les deux !
. J' précisse qu'in ravisant par eule vasistas du guernier j' vos l' émetteur du mont Lambert! .........................
. J' espère avoir décodé sec pour vous espliquer le dallache ! !
l'TNT ale arrife!!! 563562 l'TNT ale arrife!!! 880436 l'TNT ale arrife!!! 688689 l'TNT ale arrife!!! 880436 l'TNT ale arrife!!! 380246 l'TNT ale arrife!!! 880436 l'TNT ale arrife!!! 286966
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

l'TNT ale arrife!!! Empty
MessageSujet: Re: l'TNT ale arrife!!! l'TNT ale arrife!!! I_icon_minitimeVen 18 Juin 2010 - 8:18

l'TNT ale arrife!!! Icon_biggrin Au diape l' avarice.
. J' ai acaté un deuxième télé chez Ardi (?)....aveuc ch'ti la j'ai aussi les 19 chaînes d' eule TNT.......sans problème .....
. pour info ! ! ! à@+
l'TNT ale arrife!!! 563562 l'TNT ale arrife!!! 880436 l'TNT ale arrife!!! 286966
Revenir en haut Aller en bas
LYLY

LYLY

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 04/01/2010
Messages : 398
Localisation DUNKERQUE

l'TNT ale arrife!!! Empty
MessageSujet: Re: l'TNT ale arrife!!! l'TNT ale arrife!!! I_icon_minitimeVen 18 Juin 2010 - 10:51

Bonjour mes gins ; ej vos que PPPB i fait des affaires inch'momint et que sin compte bancaire i flampe. In dirot que j'eule vos bougonner devant tout cha....
Courache Courache Pierre.....
Té pourra acouter bétôt l'appel du 18 juin quand que t'auras fini ed tout brancher....
Revenir en haut Aller en bas
LYLY

LYLY

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 04/01/2010
Messages : 398
Localisation DUNKERQUE

l'TNT ale arrife!!! Empty
MessageSujet: Re: l'TNT ale arrife!!! l'TNT ale arrife!!! I_icon_minitimeVen 18 Juin 2010 - 10:53

In tout mi ej n'arrif toudis pon à vir Bertrand et Gérard aveuc lu sketche sur l'TNT.....
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

l'TNT ale arrife!!! Empty
MessageSujet: Re: l'TNT ale arrife!!! l'TNT ale arrife!!! I_icon_minitimeVen 18 Juin 2010 - 11:07

LYLY pou qu'in puisse t'aider i faut réponde aux questions qu'in t'a demindées (et comme j't'ai dit par émile privé) dins l'rubrique "bureau du chef" sinon in va toudis teurner in rond !!!
l'TNT ale arrife!!! Icon_flower


Dernière édition par tiote bellotte le Ven 18 Juin 2010 - 13:48, édité 1 fois
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

l'TNT ale arrife!!! Empty
MessageSujet: Re: l'TNT ale arrife!!! l'TNT ale arrife!!! I_icon_minitimeVen 18 Juin 2010 - 13:45

Tite bellotte, faudros savoir si:
lyly n' treuve pas les vidéos
..... ou si,
alle les treuve mais qu' alle peut pas les lire ! ! ! ch' qui sérot étonnant N?
. l'TNT ale arrife!!! 286966
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

l'TNT ale arrife!!! Empty
MessageSujet: Re: l'TNT ale arrife!!! l'TNT ale arrife!!! I_icon_minitimeVen 18 Juin 2010 - 13:50

c'est pour cha que j'y demande de me répondre et faudrot pet ête attinde s'réponse avint d'y donner toute sortes d'consels dins "bureau du chef" sinon alle va pus s'y artreuver la paufe !
Revenir en haut Aller en bas
LYLY

LYLY

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 04/01/2010
Messages : 398
Localisation DUNKERQUE

l'TNT ale arrife!!! Empty
MessageSujet: Re: l'TNT ale arrife!!! l'TNT ale arrife!!! I_icon_minitimeVen 18 Juin 2010 - 13:59

Ej me fais toute pitite "du que j'dos buquer pour arriver à Géronimo". Ej sus tellemint pitite qu'ej cros qu'un diros eune puche.....

Mi ej viens pon trop souvint donc ej deviens bébette; aveuc tout vous canjemint, ej suis fort perdute....
Revenir en haut Aller en bas
LYLY

LYLY

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 04/01/2010
Messages : 398
Localisation DUNKERQUE

l'TNT ale arrife!!! Empty
MessageSujet: Re: l'TNT ale arrife!!! l'TNT ale arrife!!! I_icon_minitimeVen 18 Juin 2010 - 14:01

J'ai peur vu que TIOTE alle buque in rouche pour m'arprinte....
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

l'TNT ale arrife!!! Empty
MessageSujet: Re: l'TNT ale arrife!!! l'TNT ale arrife!!! I_icon_minitimeVen 18 Juin 2010 - 14:03

bon lyly qu'in t'arrife su l'forum t'as l'liste de toute les rubriques qui sont inscrites in JAUNE, té cliques su "bureau du chef"
sinon t'as sur la droite eune ferniête d'ù qui sont écrits les dernis sujets, i suffit juste d'cliquer su "lyly peut pas vir les vidéos"

mais in a rin cangé d'pis qu'in a fait l'forum cha a toudis été l'même présintation (avec moin d'rubriques mais cha marchot parel)....
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

l'TNT ale arrife!!! Empty
MessageSujet: Re: l'TNT ale arrife!!! l'TNT ale arrife!!! I_icon_minitimeVen 18 Juin 2010 - 14:03

j'ai écrit in rouge lyly pour que cha attire tin oel....
Revenir en haut Aller en bas
LYLY

LYLY

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 04/01/2010
Messages : 398
Localisation DUNKERQUE

l'TNT ale arrife!!! Empty
MessageSujet: Re: l'TNT ale arrife!!! l'TNT ale arrife!!! I_icon_minitimeVen 18 Juin 2010 - 14:15

Ej viens d'cliquer sur l'touche FORUM j'ai pon vu l'bureau du chef ; EJ VOUS PREVIENS J'AI MES LUNETTES; ej treuf pon sin bureau ?
Mi ej vos à gauche :
Statistiques
Partenaires
Livre d'or
Ej vos que cha ????
Revenir en haut Aller en bas
LYLY

LYLY

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 04/01/2010
Messages : 398
Localisation DUNKERQUE

l'TNT ale arrife!!! Empty
MessageSujet: Re: l'TNT ale arrife!!! l'TNT ale arrife!!! I_icon_minitimeVen 18 Juin 2010 - 14:16

Tcheu brin !!
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

l'TNT ale arrife!!! Empty
MessageSujet: Re: l'TNT ale arrife!!! l'TNT ale arrife!!! I_icon_minitimeVen 18 Juin 2010 - 14:18

attind lyly j'fais eune capture d'écran j'vas l'mette in photo, bouche pas,......
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

l'TNT ale arrife!!! Empty
MessageSujet: Re: l'TNT ale arrife!!! l'TNT ale arrife!!! I_icon_minitimeVen 18 Juin 2010 - 14:36

est ce que té vos cha qu'in t'arrife su l'forum (avec effectivemint su l'gauche partenaires, statistiques etc....)
l'TNT ale arrife!!! 1276912182
Revenir en haut Aller en bas
Contenu sponsorisé




l'TNT ale arrife!!! Empty
MessageSujet: Re: l'TNT ale arrife!!! l'TNT ale arrife!!! I_icon_minitime

Revenir en haut Aller en bas
 

l'TNT ale arrife!!!

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 

 Sujets similaires

-
» El printimps arrife.
» Noêl arrife!!!
» Lili elle arrife...
» L'période des repas d'fin d'année arrife
Page 1 sur 2Aller à la page : 1, 2  Suivant

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
acoute-ichi :: çi dessous vous pouvez voir les vidéos de Léon et Gérard :: ...LES VIDEOS De Léon et Gérard... 1) Si ch'est patois...ch'est nous ! ::  3) In va décoder sec !!!-