acoute-ichi
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

acoute-ichi


 
AccueilRechercherDernières imagesglossaireLa charteConnexionS'enregistrer
Statistiques
Nous avons 403 membres enregistrés
L'utilisateur enregistré le plus récent est Skylinfracmi

Nos membres ont posté un total de 33442 messages dans 2296 sujets
Le livre d’or
Qui qu'ch'est qui arconnot - Page 2 B97c1158078301a556ed53b41d29228cb3af00f5
N'hésitez pas à signer notre livre d'or
Partenaires
Devenez partenaire de ce forum en nous envoyant votre bannière ou logo.

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

compteur
RADIOS

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Le Deal du moment :
Cartes Pokémon EV6.5 : où trouver le ...
Voir le deal

Partagez | 
 

 Qui qu'ch'est qui arconnot

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
Aller à la page : Précédent  1, 2
AuteurMessage
pépéPéBé



Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646

Qui qu'ch'est qui arconnot - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Qui qu'ch'est qui arconnot Qui qu'ch'est qui arconnot - Page 2 I_icon_minitimeDim 30 Mai 2010 - 21:56

Ch'est vrai, i a tell'mint d'vint par chi qu'in pale d' arcloer les routes pour pas qu' alles s'involtent ! ! ! ! Qui qu'ch'est qui arconnot - Page 2 993998
Revenir en haut Aller en bas
nounours-94

nounours-94

Date d'inscription : 27/12/2009
Messages : 1567
Localisation Bolbec (76)

Qui qu'ch'est qui arconnot - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Qui qu'ch'est qui arconnot Qui qu'ch'est qui arconnot - Page 2 I_icon_minitimeDim 30 Mai 2010 - 22:07

j'ai fait min service militaire sur un batiau expérimental ed' détection anti sous marin. un cop in est parti faire un voyache diplomatique in Italie cha a tourné au cauchemard in s'a payé mer force 6 ej te prie ed croire que cha déménache.ech' jour la , j'ai dégueulé mes frites et mes boillots quand on m'a proposé de m' réingager j'em' sus sauvé in courant.asteur rien qu'à vire un navire j'ai l' mal de mer
Revenir en haut Aller en bas
Loumarcel

Loumarcel

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 26/12/2009
Messages : 1417
Localisation Prés de Montpellier

Qui qu'ch'est qui arconnot - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Qui qu'ch'est qui arconnot Qui qu'ch'est qui arconnot - Page 2 I_icon_minitimeMer 2 Juin 2010 - 8:19

Alors Batisse t'avos pas annonché t'n'arrivée, t'auros pus vire not' fleur de province et sin élevach' d'mouettes.
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Qui qu'ch'est qui arconnot - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Qui qu'ch'est qui arconnot Qui qu'ch'est qui arconnot - Page 2 I_icon_minitimeMer 2 Juin 2010 - 21:49

D'ailleurs, je me deminte d'ùche qu'elles vont à marée haute ches mouettes... i n'd'avot nin eune. Elles ont foque comminchi à arriver eune fos que l'mer elle s'in allot.
Revenir en haut Aller en bas
Matante

Matante

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 28/12/2009
Messages : 781
Localisation au Nord

Qui qu'ch'est qui arconnot - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Qui qu'ch'est qui arconnot Qui qu'ch'est qui arconnot - Page 2 I_icon_minitimeDim 6 Juin 2010 - 17:40

Et si que je mets l'sujet su' côté, te vas buquer d'sur dis nous Lyly ?
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Qui qu'ch'est qui arconnot - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Qui qu'ch'est qui arconnot Qui qu'ch'est qui arconnot - Page 2 I_icon_minitimeDim 6 Juin 2010 - 21:09

Rogeeeeeeeeeeeeeeeeer, nous grind chef à pleumes qui a accès à des moyens techniques insouçonnapes, te voudros bin espliquer à Lili, l'fleur de Malo, commint qu'in fait pour aller chu ch'sujet-ichi?

Pasque i a l'air qu'elle s'a incore perdue. Tcheu ju qu'elle va dire...

Je l'imagine avec s'tiote limpe de poque dins les allées du chimetière de Denain in train de juer les allowines alors qu'elle arot des photos de sin villache à comminter pour l'communauté des vivints...
Revenir en haut Aller en bas
Roger

Roger

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 17/12/2009
Messages : 1281
Localisation Henin Beaumont

Qui qu'ch'est qui arconnot - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Qui qu'ch'est qui arconnot Qui qu'ch'est qui arconnot - Page 2 I_icon_minitimeDim 6 Juin 2010 - 23:38

j'vas li invoyé un mail avec un lien directemint sur l'sujet.
In cliquant d'ssus,elle devrot arriver sur chés photos, mais conaîchant Lyly, j'promets rin...
Revenir en haut Aller en bas
http://www.videochti.fr
LYLY

LYLY

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 04/01/2010
Messages : 398
Localisation DUNKERQUE

Qui qu'ch'est qui arconnot - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Qui qu'ch'est qui arconnot Qui qu'ch'est qui arconnot - Page 2 I_icon_minitimeLun 7 Juin 2010 - 6:18

Batisse t'étos juste devant l'champe ed commerce ed DUNKERQUE du qu'eule batiau y étot amaré. Min bureau yé juste à ch'coin du rond point au 3ème étache (un immeupe avec des vitres tout partout) d'min bureau ej véyos l'batiau. J'ai une magnifique vue.
Ej té pas vu.
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Qui qu'ch'est qui arconnot - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Qui qu'ch'est qui arconnot Qui qu'ch'est qui arconnot - Page 2 I_icon_minitimeLun 7 Juin 2010 - 7:14

Ah bon? T'oeufes à l'champe de commerce de Dunkerque? Oh ben cha ch'est un hasard énon?

Cha dit, i a eune séquo que je ne comprinds nin... te dis que te ne m'as nin vu. Mi non pus j'ai vu personne dins ch'secteur-là. Te sais, ch'étot un samedi, et à m'mote que même à l'chimpe de commerce, is prentent un tiot peu de ouaiquenne.

Ou alors, pour arrondir tes fins de mos te t'as faite aginte de sécurité pindint les heures de fermeture et, du coup t'étos effectivemint là que t'aros pu nous vir...

Je voudros bin te vir dins tin uniforme noir, avec écrit "sécurité" in grind dins le dos, avec t'casquette chu t'tiête et des rangers à tes pids. Et l'tiote étiquette in vectro chu tin poitral gauche, avec écrit "Lili".

Cha dot exciter tin jj de te vir ainsi arnéquée énon?


Dernière édition par batisse le Lun 7 Juin 2010 - 8:09, édité 1 fois
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Qui qu'ch'est qui arconnot - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Qui qu'ch'est qui arconnot Qui qu'ch'est qui arconnot - Page 2 I_icon_minitimeLun 7 Juin 2010 - 7:16

LYLY a écrit:
Min bureau yé juste à ch'coin du rond point

Euh... te peux me faire un dessin?
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

Qui qu'ch'est qui arconnot - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Qui qu'ch'est qui arconnot Qui qu'ch'est qui arconnot - Page 2 I_icon_minitimeLun 7 Juin 2010 - 8:09

cha m'fait pinser à un d'mes grinds mononques qui tintot d'nos espliquer d'ù qu'habitot un ami : "té sais bin, i habite juste dins l'coin qui tourne"... ch'est resté eune phrase célèpe dins l'famile
Revenir en haut Aller en bas
Invité
Invité



Qui qu'ch'est qui arconnot - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Qui qu'ch'est qui arconnot Qui qu'ch'est qui arconnot - Page 2 I_icon_minitimeLun 7 Juin 2010 - 9:08

ch'est el première à gauche ,ach' coin troiziemme étache, café assuré Qui qu'ch'est qui arconnot - Page 2 Icon_cool ...
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

Qui qu'ch'est qui arconnot - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Qui qu'ch'est qui arconnot Qui qu'ch'est qui arconnot - Page 2 I_icon_minitimeLun 7 Juin 2010 - 9:15

I a pétète des ronds points carré à DK ? ? ?
Revenir en haut Aller en bas
LYLY

LYLY

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 04/01/2010
Messages : 398
Localisation DUNKERQUE

Qui qu'ch'est qui arconnot - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Qui qu'ch'est qui arconnot Qui qu'ch'est qui arconnot - Page 2 I_icon_minitimeLun 7 Juin 2010 - 12:33

Sacrés farceurs, Batisse t'as du vir aussi l'batiau de la SEELEAK. C-ti là ya longtemps qui est garé dins l'port pour mi i l'artape. Mi j'eufe pon l'champ ed commerce mais à la DDTM..Caches quo que cha veut bin dire; à tin tour ed cacher. Ej vous f'rai armaquée que reste dins l'contexte du sujet....A c'soir......
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Qui qu'ch'est qui arconnot - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Qui qu'ch'est qui arconnot Qui qu'ch'est qui arconnot - Page 2 I_icon_minitimeLun 7 Juin 2010 - 12:54

Délégation Dunkerquoisse des Titilleux de Mouettes
Revenir en haut Aller en bas
LYLY

LYLY

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 04/01/2010
Messages : 398
Localisation DUNKERQUE

Qui qu'ch'est qui arconnot - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Qui qu'ch'est qui arconnot Qui qu'ch'est qui arconnot - Page 2 I_icon_minitimeLun 7 Juin 2010 - 16:31

Et ti Batisse, l'rois de titilleuX d'eune bielle toite jone fille comme Lyly par eximpe (ed 56 ans).
Tiens en arvénant d'min boulot j'ai rincontré un pêcheur ed crevettes (aveuc un ciré jaune et eune épuisette); j'avos invie di demander si m'in vindros pon (elles devotent être bien fraîche); j'ai pon osé....
Revenir en haut Aller en bas
Contenu sponsorisé




Qui qu'ch'est qui arconnot - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Qui qu'ch'est qui arconnot Qui qu'ch'est qui arconnot - Page 2 I_icon_minitime

Revenir en haut Aller en bas
 

Qui qu'ch'est qui arconnot

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 
Page 2 sur 2Aller à la page : Précédent  1, 2

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
acoute-ichi :: Pour bien commencer la journée :: Ch'est histoire d'dire-