acoute-ichi
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

acoute-ichi


 
AccueilRechercherDernières imagesglossaireLa charteConnexionS'enregistrer
Statistiques
Nous avons 403 membres enregistrés
L'utilisateur enregistré le plus récent est Skylinfracmi

Nos membres ont posté un total de 33442 messages dans 2296 sujets
Le livre d’or
Ch'cache à loques B97c1158078301a556ed53b41d29228cb3af00f5
N'hésitez pas à signer notre livre d'or
Partenaires
Devenez partenaire de ce forum en nous envoyant votre bannière ou logo.

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

compteur
RADIOS

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Le Deal du moment : -23%
EVGA SuperNOVA 650 G6 – Alimentation PC 100% ...
Voir le deal
77.91 €

Partagez | 
 

 Ch'cache à loques

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
AuteurMessage
Loumarcel

Loumarcel

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 26/12/2009
Messages : 1417
Localisation Prés de Montpellier

Ch'cache à loques Empty
MessageSujet: Ch'cache à loques Ch'cache à loques I_icon_minitimeSam 26 Déc 2009 - 22:55

Bon je n'sais pas si ch'est un métier typique ed nous région mais ch' "cache à loques" i passot dins min coron avec sin bidet gris tirant s'carette.
I avot des piaux d'lapins tindues et accrochées à s'carette, i les raccatot pou quique centimes, i ramassot l'férale aussi. In l'intindot de loin passe qu'i criot "Peau d'lapin peau! Peau d'lapin peau!" tout in sonnant eun' cloche. In ramassot ch'crotin de ch'bidet qui restot sus l'route de ch'coron.
I vénot toudis du minme côté et i déchindot l'rue.
I avot ed tout dins s'carette.
Cha cha m'est resté gravé dins em mémoire.
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

Ch'cache à loques Empty
MessageSujet: Re: Ch'cache à loques Ch'cache à loques I_icon_minitimeLun 28 Déc 2009 - 10:37

Very Happy Bonjour tertousse, , chez nous, in l'app'lot, l'"marcand d'pieaux d'lapins".. Un jour i passe dins l'coron , aveu sin vélo qui poussot al main, i n'avot pas d'baudet ch'ti la, ch'étot un marcand d'pieaux lapins d'el France dins bas.
. Min père étot in train d'travaller d'sur es grosse mobylette. I vient li parler (vire les vièles mobylettes)
. " Qu'est c'que ch'est comme moto qu'arrinche la ?
. - Une Terrot, une 350 Terrot .
. - Aveu soupapes latérales ? ?
. - Oui, elle est de 1930.
. - Ecoute, j'ai un moteur tout parèle à m'maijon, si té veux, té viens l'quère, j'té l'donne."
. Min père i est dallé quere ech' moteur, l'marcand d'pieaux d'lapins li a donné...pour rin ! ! ! alorse qu'min père i n'el connaichot pas pus equ'cha ! !
. V'la incore un bonhomme heureux d'ète au monte, ch'marcand d'pieaux d,lapins ! ! ! Un brafe type ! ! ! Heureux ! ! !
. :cheers:
Revenir en haut Aller en bas
LeMosellan

LeMosellan

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 08/09/2012
Messages : 15
Localisation 57 Thionville

Ch'cache à loques Empty
MessageSujet: Re: Ch'cache à loques Ch'cache à loques I_icon_minitimeDim 9 Sep 2012 - 14:18

Loumarcel a écrit:
Bon je n'sais pas si ch'est un métier typique ed nous région mais ch' "cache à loques"



pépéPéBé a écrit:
chez nous, in l'app'lot, l'"marcand d'pieaux d'lapins"..

Je ne pense pas que ce soit un métier spécifique du Nord, je l'ai rencontré dans différentes régions ...
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

Ch'cache à loques Empty
MessageSujet: Re: Ch'cache à loques Ch'cache à loques I_icon_minitimeLun 10 Sep 2012 - 8:51

I passot dins les corons aveuc un vélo à s'main in criant : "Peaux d' lapins peaux!"

Tout eune époque.
Revenir en haut Aller en bas
Matante

Matante

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 28/12/2009
Messages : 781
Localisation au Nord

Ch'cache à loques Empty
MessageSujet: Re: Ch'cache à loques Ch'cache à loques I_icon_minitimeLun 10 Sep 2012 - 9:11

LeMosellan a écrit:
l'"marcand d'pieaux d'lapins"
Je ne pense pas que ce soit un métier spécifique du Nord, je l'ai rencontré dans différentes régions ...

Dis-me et l'marcant d'soupes ch'est spécifique de ch'nord non ?

Quind j'étos tiote dins l'59 i avot l'marcant d'soupes qui passot....l'ancêtre des soupes fraiques vindues dins les magasins d'astheure.
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

Ch'cache à loques Empty
MessageSujet: Re: Ch'cache à loques Ch'cache à loques I_icon_minitimeLun 10 Sep 2012 - 9:36

Marcand d'soupe j'ai pas connu, par contre, pindint la guerre i avot eune ditribution d'soupe l"après midi à l'école.
Revenir en haut Aller en bas
LeMosellan

LeMosellan

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 08/09/2012
Messages : 15
Localisation 57 Thionville

Ch'cache à loques Empty
MessageSujet: Re: Ch'cache à loques Ch'cache à loques I_icon_minitimeMar 11 Sep 2012 - 10:27

Matante a écrit:
Dis-me et l'marcant d'soupes ch'est spécifique de ch'nord non ?
Quind j'étos tiote dins l'59 i avot l'marcant d'soupes qui passot....l'ancêtre des soupes fraiques vindues dins les magasins d'astheure.

Je ne sais pas, je ne savais même pas que ça ait pu exister...



pépéPéBé a écrit:
Marcand d'soupe j'ai pas connu, par contre, pindint la guerre i avot eune ditribution d'soupe l"après midi à l'école.

Je n'ai pas connu mais il est vrai que je suis né après la guerre ... Par contre j'ai connu la distribution de lait.
Revenir en haut Aller en bas
jnef

jnef

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 03/09/2014
Messages : 5
Localisation Tergnier 02700

Ch'cache à loques Empty
MessageSujet: Re: Ch'cache à loques Ch'cache à loques I_icon_minitimeMer 3 Sep 2014 - 16:16

LeMosellan a écrit:
Matante a écrit:
Dis-me et l'marcant d'soupes ch'est spécifique de ch'nord non ?
Quind j'étos tiote dins l'59 i avot l'marcant d'soupes qui passot....l'ancêtre des soupes fraiques vindues dins les magasins d'astheure.

Je ne sais pas, je ne savais même pas que ça ait pu exister...



pépéPéBé a écrit:
Marcand d'soupe j'ai pas connu, par contre, pindint la guerre i avot eune ditribution d'soupe l"après midi à l'école.

Je n'ai pas connu mais il est vrai que je suis né après la guerre ... Par contre j'ai connu la distribution de lait.

Mi auchi  mêm queq fois in avot du chocolat en boutel in ver!
Revenir en haut Aller en bas
jnef

jnef

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 03/09/2014
Messages : 5
Localisation Tergnier 02700

Ch'cache à loques Empty
MessageSujet: Re: Ch'cache à loques Ch'cache à loques I_icon_minitimeMer 3 Sep 2014 - 16:29

Min grand per yétot marchand ed journo avec sin tchien. et sin tchien y tirro eun tiot carette.
SI tyé veut echpeu  mett el foto .
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

Ch'cache à loques Empty
MessageSujet: Re: Ch'cache à loques Ch'cache à loques I_icon_minitimeMer 3 Sep 2014 - 19:08

............Bin sur mets eune photo cha nous faira plaiji.
.       Dins les corons in l'applot l'marcand d'pieaux d'lapins. i passot in criant "Peaux d'lapins peaux!". I n'avot pas d'carrette mais un vélo. I acatot les pieaux pour eune paire d'sous, i étot fort populaire.
.  In jour, i passe, min père i bricolot d"sur s'moto, eune 4 cv Terrot d'1929,  i li dit :"Des moteurs comme cha j'in ai deux à m'majon, té peux venir les caire". Min père est dallé les caire, i les a donnés pour rin.
Ch'cache à loques 563562 Ch'cache à loques 880436 Ch'cache à loques 286966
Revenir en haut Aller en bas
jnef

jnef

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 03/09/2014
Messages : 5
Localisation Tergnier 02700

Ch'cache à loques Empty
MessageSujet: Re: Ch'cache à loques Ch'cache à loques I_icon_minitimeMer 3 Sep 2014 - 19:52

Eqmin qu in fait  pour mett eun photo. J ai assaye mais im dit que ch' trop gros. echva rasssayé .

ben vla el photo al fait 640 ko et im répon :
Impossible d'envoyer le fichier : dépassement de la taille de votre espace de stockage. (Espace restant : 0 Ko)
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

Ch'cache à loques Empty
MessageSujet: Re: Ch'cache à loques Ch'cache à loques I_icon_minitimeJeu 4 Sep 2014 - 9:22

Bonjour camarate.
Pour invoyer des photos i faut utiliser un programme " hébergement d'images " j'utilise Hostingpics.....
.          Clique sur eue d'mes photos té devros t'artreuver d'dins
.         Ch'programme la ou un aute dot ète querqué d'sur tin PC Insuite si té i arrife, in verra ch'est pas compliqué........mi l'ancètre, j'sus pas futfut aveuc tout cha, quand qu' j'ai comprind eune séquo, j'canche pus d'crémrie....
J'espère qu'in t'arverra sous peu. Bienv'nue parmi nous.
Ch'cache à loques 563562 Ch'cache à loques 880436 Ch'cache à loques 993998 Faut wigoler comme dijot Henri......
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

Ch'cache à loques Empty
MessageSujet: Re: Ch'cache à loques Ch'cache à loques I_icon_minitimeVen 5 Sep 2014 - 9:13

bonjour jnef
je vous ai répondu par message privé et il faut utiliser les fonctions indiquées dans le bandeau du message de réponse, c'est tout simple... selon le cas, la fonction se trouve au début de la deuxième ligne, ou au début du 4ème rectangle grisatre (les deux icone "héberger une image" et "insérer une image"
au plaisir
Revenir en haut Aller en bas
tiomolet62

tiomolet62

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/02/2013
Messages : 489
Localisation calais

Ch'cache à loques Empty
MessageSujet: Re: Ch'cache à loques Ch'cache à loques I_icon_minitimeSam 6 Sep 2014 - 9:26

mi j'connoé eune éspréssion qu' a dit comme cha : ...i tran-ne comme un tchien carette !
ch'est rapport 'vec ech' tien qui saque d'su choc carette pour distribuer chés jornal comme vous dite déns chés commentaires un molé plus hieu !?

a moinss qu'a vu pététe dire , que déns l'temps i passoait'té déns chés rues pou ramasser chés tchiens malates , pi i z'intassoait'te déns eune carette !!??

i gn'éroait ti quéqu'un qui connoait ch'bout qui va d'vant de ch't affoaire lo ??? 

merci adé mes geins !!

Ch'cache à loques 286966
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

Ch'cache à loques Empty
MessageSujet: Re: Ch'cache à loques Ch'cache à loques I_icon_minitimeSam 6 Sep 2014 - 10:00

Dins l'temps comme distent les viux, I avot des tiotes personnes qui passotent dins les corons, comme l'arpasseux d'coutieaux, eune gonzesse aveux un tiot manéche, enfin aveux des tiotes carrettes saquèes par un gros quien pas malheureux du tout qui donnot "un cop d'pattes à sin père" pour saquer l'cariole..
........
Pour in arvenir à t'question "...i tran-ne comme un tchien carette ......nous dins min coin in dijot :" I tran-ne comme un tchien qui tchie des clos !".
.....Ch'est fou comme in s'cultife ichi Hein ?
Ch'cache à loques 563562 Ch'cache à loques 880436 Ch'cache à loques 176586
Revenir en haut Aller en bas
tiomolet62

tiomolet62

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/02/2013
Messages : 489
Localisation calais

Ch'cache à loques Empty
MessageSujet: Re: Ch'cache à loques Ch'cache à loques I_icon_minitimeSam 6 Sep 2014 - 10:36

lol!   comme j'a quére chés éspressions , j'el connaissoé chélale ; mais pont 'vec des clos ;..mais 'vec ed 'z aiguiles !   merci PPB  ..adé
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

Ch'cache à loques Empty
MessageSujet: Re: Ch'cache à loques Ch'cache à loques I_icon_minitimeSam 6 Sep 2014 - 18:31

Le v'là l'cachaloque de note camarate jnef.
Ch'cache à loques Mini_703704Marcanddloques
Ch'cache à loques 563562 Ch'cache à loques 880436 Ch'cache à loques 286966
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

Ch'cache à loques Empty
MessageSujet: Re: Ch'cache à loques Ch'cache à loques I_icon_minitimeLun 8 Sep 2014 - 14:31

pépéPéBé a écrit:
Le v'là l'cachaloque de note camarate jnef.
Ch'cache à loques Mini_703704Marcanddloques

J'cros que j'me sus trompé ch'est pas l'cachaloque mais l'grand père d'note camarate qui vindot des jornaux.
.       Escusse me fiu.
Ch'cache à loques 563562 Ch'cache à loques 880436 Ch'cache à loques 286966
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

Ch'cache à loques Empty
MessageSujet: Re: Ch'cache à loques Ch'cache à loques I_icon_minitimeLun 8 Sep 2014 - 19:56

Pépère
Ch'cache à loques Mini_456010anciennephoto11221ppre
é à m'mote qu'ch'est li pépère qui vindot des jornaux ? ?
Lé m'trompe ?
Ch'cache à loques 563562 Ch'cache à loques 880436 Ch'cache à loques 286966
Revenir en haut Aller en bas
jnef

jnef

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 03/09/2014
Messages : 5
Localisation Tergnier 02700

Ch'cache à loques Empty
MessageSujet: Re: Ch'cache à loques Ch'cache à loques I_icon_minitimeMar 9 Sep 2014 - 7:32

oauais chez li et su l aut foto un vos es chtien et un tio peu s carette
Revenir en haut Aller en bas
tiomolet62

tiomolet62

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/02/2013
Messages : 489
Localisation calais

Ch'cache à loques Empty
MessageSujet: Re: Ch'cache à loques Ch'cache à loques I_icon_minitimeMar 9 Sep 2014 - 12:05

A t'n idée Jnef ....té pinses equ'tén taïon i s'faisoait souvént voler chés jornal ????
coeuse que j'voé qu'sén tchien l'o eune museliere , pi m'a l air d'éte mawoé (mauvais , mécant)

merci , Ch'cache à loques 286966
Revenir en haut Aller en bas
jnef

jnef

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 03/09/2014
Messages : 5
Localisation Tergnier 02700

Ch'cache à loques Empty
MessageSujet: Re: Ch'cache à loques Ch'cache à loques I_icon_minitimeMer 10 Sep 2014 - 8:32

tiomolet62 a écrit:
A t'n idée Jnef ....té pinses equ'tén taïon i s'faisoait souvént voler chés jornal ????
coeuse que j'voé qu'sén tchien l'o eune museliere , pi m'a l air d'éte mawoé (mauvais , mécant)

merci , Ch'cache à loques 286966
J in sait rin mais tas ptet raison y l'air mawoé. n inpech y tirot s carett 30 km tous les jours
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

Ch'cache à loques Empty
MessageSujet: Re: Ch'cache à loques Ch'cache à loques I_icon_minitimeMer 10 Sep 2014 - 8:49

Les gros quiens is dotent avoir obligatir'mint eune muzière, in sait jamais is pourrotent donner un cop d'dints aux éfants qu'is les taquin'rotent.
......
Min camarate, un ancien mineur a un grosse picbull dins s'maison. J'rinte, j'm'assis, l'quien i étot dins l'cuisine. Min camarate avot oblié f'freumer l'barrière qui bloquot l'passache pour que mémère alle peuche pas sortir de l'cuisine........V'la ti pas qu'mémère qu'alle s'élance sur mi, qu'alle saute sur mes génouilles......j'ai cru m'dernière heure arrivée ...et qu'alle me lèche furieus'mint m'figure......j'avos vu briller ses canines au ras d'min nez........alle devot ète privée d'affection.
.   J'avos pus bésoin dé m' laver pas qu'alle avot eune rute lavette.
affraid Ch'cache à loques 880436 Ch'cache à loques 563562
Revenir en haut Aller en bas
Loumarcel

Loumarcel

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 26/12/2009
Messages : 1417
Localisation Prés de Montpellier

Ch'cache à loques Empty
MessageSujet: Re: Ch'cache à loques Ch'cache à loques I_icon_minitimeMer 10 Sep 2014 - 14:29

Ouais mi aussi j'ai connu des tchiens qui tirotent des carettes et j'in ai connu un qui tirot l'voiture à bras d'sin maîte qui avot pus d'campes suite à 14-18.
Ch'étot des grands tchiens balaises pas des yorkshires ni des chiwawas.
Revenir en haut Aller en bas
tiomolet62

tiomolet62

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/02/2013
Messages : 489
Localisation calais

Ch'cache à loques Empty
MessageSujet: Re: Ch'cache à loques Ch'cache à loques I_icon_minitimeMer 10 Sep 2014 - 20:36

jnef a écrit:
tiomolet62 a écrit:
A t'n idée Jnef ....té pinses equ'tén taïon i s'faisoait souvént voler chés jornal ????
coeuse que j'voé qu'sén tchien l'o eune museliere , pi m'a l air d'éte mawoé (mauvais , mécant)

merci , Ch'cache à loques 286966
J in sait rin mais tas ptet raison y l'air mawoé. n inpech y tirot s carett 30 km tous les jours


vindiousse !! 30 km par jour falloait saquer d'déns  !!  racomparé a chés années lo ; chés facteurs i l'ont belle aujord'hui  'vec leu mobylettes pi leu titiote carettes alectrique  !!  Very Happy

a betôt et merci pou t'réponse !   Ch'cache à loques 286966
Revenir en haut Aller en bas
Contenu sponsorisé




Ch'cache à loques Empty
MessageSujet: Re: Ch'cache à loques Ch'cache à loques I_icon_minitime

Revenir en haut Aller en bas
 

Ch'cache à loques

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 
Page 1 sur 1

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
acoute-ichi :: De la Mine aux filatures et autres... :: Les anciens métiers du Nord-