acoute-ichi
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

acoute-ichi


 
AccueilRechercherDernières imagesglossaireLa charteConnexionS'enregistrer
Statistiques
Nous avons 403 membres enregistrés
L'utilisateur enregistré le plus récent est Skylinfracmi

Nos membres ont posté un total de 33442 messages dans 2296 sujets
Le livre d’or
Va t'in vire, i in a tout partout B97c1158078301a556ed53b41d29228cb3af00f5
N'hésitez pas à signer notre livre d'or
Partenaires
Devenez partenaire de ce forum en nous envoyant votre bannière ou logo.

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

compteur
RADIOS

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Le Deal du moment : -21%
LEGO® Icons 10329 Les Plantes Miniatures, ...
Voir le deal
39.59 €

Partagez | 
 

 Va t'in vire, i in a tout partout

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
AuteurMessage
Loumarcel

Loumarcel

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 26/12/2009
Messages : 1417
Localisation Prés de Montpellier

Va t'in vire, i in a tout partout Empty
MessageSujet: Va t'in vire, i in a tout partout Va t'in vire, i in a tout partout I_icon_minitimeJeu 29 Avr 2010 - 10:01

Bon comme j'in avos parlé hier j'sus allé ar'connaît eun' rando in Ardèche avec bien du mau passe que mes mollets is m'font des misères. Bref in est rintrés i étot presque 21h.
J'ai eu un problinme avec l'pétite rando, ch'bus i peut pas allé jusqu'au point ed départ (route avec virach' trop étroite pou tourner par indrot) i a donc fallu cugir un aut' rando sur plache.
Bon cha até fait et in a ar'connu.
In ar'vénant après avoir ar'pris chés voitures, in s'arrête à l'sortie de l'vallée, là dû qui avot un bar-restaurant pou boire un cop, in avot vraimint soif.
Quand ch'patron i est v'nu printe l'commante j'ai tout d'suite ar'connu qui étot pas d'par ichi passe qu'i avot eun' pointe d'accent ch'ti, alors j'y ai posé l'question pou savoir ed dû qu'i étot bin j'vous l'donne un mille....
i étot ed mes gins Tourcoing hé ouais
Ses parints is ont tenu in débit ed tabac in face du cimetière (pont de Neuville) et après l'restaurant "Le Sancerre" à Tourcoing et li à eun' certinne époque i ténot "Le Vendôme" à Wattrelos et à ch't'heure i tient un restau et bar bien situé à l'sortie ed trois vallées in Ardèche.
Peut ête que t'a connu chés restaus là Batisse ?
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

Va t'in vire, i in a tout partout Empty
MessageSujet: Re: Va t'in vire, i in a tout partout Va t'in vire, i in a tout partout I_icon_minitimeJeu 29 Avr 2010 - 11:51

Les Ch'ti, ch'est eune race ! ! ! I n'da partout ! ! !
. Dins m'famile de ch'ti, j'ai:
Eune cousine in Amérique.... Chicago.
Sin frère,.... in Espane
Un cousin d'sur la côte d'azur...Les Adrets de l'Esterel
Un cousin dins les Pyrénées...Tarbes.
Eune cousine dins l'région parisiènne près de Mantes.
Sin père dins l'même coin
Sin frère même région.
M'soeur ...Narbonne.
Min frère, Toulon
Eune cousine ...Paris.
. Mi côte d'opale....
. J'cros qu'ch'est un tiot peu partout parèle, les familes alles zont du "esploser"....
..... In arot jamais pu imaginer cha quand qu'in étot tiot ! ! ! ....Que ju ! ! ! !
.
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

Va t'in vire, i in a tout partout Empty
MessageSujet: Re: Va t'in vire, i in a tout partout Va t'in vire, i in a tout partout I_icon_minitimeJeu 29 Avr 2010 - 12:57

ouais chez nousautes aussi in est au quate coins de l'France...

nos pindant chés vagances in a rincontré du gins du 62, qui habitottent intre Boulogne et Calais (j'me rappelle pus l'nom du villache !) et qui étottent venus rinde visite à d'la famile installée vers Royan....
j'in ai profité pou faire de l'pub pou acoute-ichi Va t'in vire, i in a tout partout Icon_wink Va t'in vire, i in a tout partout Icon_wink
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Va t'in vire, i in a tout partout Empty
MessageSujet: Re: Va t'in vire, i in a tout partout Va t'in vire, i in a tout partout I_icon_minitimeVen 30 Avr 2010 - 8:31

Si que par hasard is s'appelottent Martinache, is peuttent venir de grammint de villaches... T'as qu'à deminder à Léon et Gérard!

In tous les cas Marcel, je chus contint de lire qu'après eune journée de brun, te t'as réconcilié avec l'vie in rincontrint un tourquenniot. J'espère que cha confirme cha que te savos déjà: ch'est les meilleux!

Je ne chus nin expert in restos et les noms que te dis, je ne les connochos nin. Incore que le Vendôme à Wattrelos, si que ch'est net in face de l'église st Maclou, je connos.

Allez va, va-t-in soigner tes guimpes, pauf garchon. A m'mote que ch'est comme avec les guernoules: si qu'is sont trop bieaux, un jour ou l'autre is te juttent des tours.

Ch'est pour de rire hein...
Revenir en haut Aller en bas
Loumarcel

Loumarcel

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 26/12/2009
Messages : 1417
Localisation Prés de Montpellier

Va t'in vire, i in a tout partout Empty
MessageSujet: Re: Va t'in vire, i in a tout partout Va t'in vire, i in a tout partout I_icon_minitimeVen 30 Avr 2010 - 8:54

Nan l'douleur à mes mollets cha dot v'nir d'un médicament (crestor), ch'docteur i a dit d'l'arrêter et d'faire eun' prisse ed sang.
J'avos jamais pris ed médicament et à ch't'heure que j'in print deux me v'là tout défoutu, que b...
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Va t'in vire, i in a tout partout Empty
MessageSujet: Re: Va t'in vire, i in a tout partout Va t'in vire, i in a tout partout I_icon_minitimeVen 30 Avr 2010 - 9:27

Si que cha t'intéresse, je connos eune magnétiseusse qu'elle habite quelque part intre Perpignan et Carcassonne. D'après cha qu'elle dit, elle guérit tout. In puq ch'est eune productrice de pinard!

Je l'ai vue à l'oeuvre chu le dogt - qu'in croyot cassé - d'un copain... résultat époustoufflant!
Revenir en haut Aller en bas
Roger

Roger

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 17/12/2009
Messages : 1281
Localisation Henin Beaumont

Va t'in vire, i in a tout partout Empty
MessageSujet: Re: Va t'in vire, i in a tout partout Va t'in vire, i in a tout partout I_icon_minitimeVen 30 Avr 2010 - 12:41

Citation :
Nan l'douleur à mes mollets cha dot v'nir d'un médicament (crestor),
ch'docteur i a dit d'l'arrêter et d'faire eun' prisse ed sang.


t'as l'même tour  que Jacqueline,
elle fait in tiot peu d'cholestérol,ch'docteur i avot donné "crestor" comme médicamint,malheureuse,elle qui prind nin d'cachets,elle passot des sacrés nuits avec des douleurs din ses gambes,chétot ch'cachet qui li faisot souffrir ainsi.
j'pinse que ch'toubib aura du mau à li fair arprinte un aute médicamint...
Revenir en haut Aller en bas
http://www.videochti.fr
Loumarcel

Loumarcel

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 26/12/2009
Messages : 1417
Localisation Prés de Montpellier

Va t'in vire, i in a tout partout Empty
MessageSujet: Re: Va t'in vire, i in a tout partout Va t'in vire, i in a tout partout I_icon_minitimeVen 30 Avr 2010 - 15:01

Ouais bin vaut miux minger des gauff' et avoir un tiot peu
" d'colle elle s' tait rôle ".
"elle s'tait" ch'est possipe cha?
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

Va t'in vire, i in a tout partout Empty
MessageSujet: Re: Va t'in vire, i in a tout partout Va t'in vire, i in a tout partout I_icon_minitimeVen 30 Avr 2010 - 15:28

affraid A partir d'un certain ache et même d'un ache certain, in fait partie du clup des "Tamalou" , et , l'jour dù qu'in a d'maux nulle pert, in crot qu'in a eune nouvièle maladie ! ! !
Va t'in vire, i in a tout partout 563562 Va t'in vire, i in a tout partout 880436 affraid
Revenir en haut Aller en bas
Invité
Invité



Va t'in vire, i in a tout partout Empty
MessageSujet: Re: Va t'in vire, i in a tout partout Va t'in vire, i in a tout partout I_icon_minitimeVen 30 Avr 2010 - 16:07

pour el colle est tait role faut printe tahor y fait pas maux elle colle est tait role y fait du dégat à ches artéres et ch'est là que cha devient dangereux, ...
Revenir en haut Aller en bas
Loumarcel

Loumarcel

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 26/12/2009
Messages : 1417
Localisation Prés de Montpellier

Va t'in vire, i in a tout partout Empty
MessageSujet: Re: Va t'in vire, i in a tout partout Va t'in vire, i in a tout partout I_icon_minitimeVen 30 Avr 2010 - 16:58

L'Tahor je l'prénos avant cha m'a fait parèle, pus moyen d'monter in rando, pus d'gampes, mais pas d'douleur à mes mollets.
Revenir en haut Aller en bas
Contenu sponsorisé




Va t'in vire, i in a tout partout Empty
MessageSujet: Re: Va t'in vire, i in a tout partout Va t'in vire, i in a tout partout I_icon_minitime

Revenir en haut Aller en bas
 

Va t'in vire, i in a tout partout

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 

 Sujets similaires

-
» j'viens de vire un revenant
» Tiote vas vire après tin père
» esse zef' bègue (rien à vire avec l'ancienne miss France)
» Prénoms autremint qu'ainsi
» Tout y est ringé...
Page 1 sur 1

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
acoute-ichi :: Pour bien commencer la journée :: Ch'est histoire d'dire-