acoute-ichi
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

acoute-ichi


 
AccueilRechercherDernières imagesglossaireLa charteConnexionS'enregistrer
Statistiques
Nous avons 403 membres enregistrés
L'utilisateur enregistré le plus récent est Skylinfracmi

Nos membres ont posté un total de 33442 messages dans 2296 sujets
Le livre d’or
Preum's B97c1158078301a556ed53b41d29228cb3af00f5
N'hésitez pas à signer notre livre d'or
Partenaires
Devenez partenaire de ce forum en nous envoyant votre bannière ou logo.

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

compteur
RADIOS

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Le deal à ne pas rater :
Bon plan achat en duo : 2ème robot cuiseur Moulinex Companion ...
600 €
Voir le deal

Partagez | 
 

 Preum's

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
AuteurMessage
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Preum's Empty
MessageSujet: Preum's Preum's I_icon_minitimeMar 22 Déc 2009 - 7:14

Salut tertous et sin quien,

Eh ben i a l'air que Roger i nous a fait un rute de bieau cadeau de Noël! Un grind merci garchon.

Je chus un tiot peu désolé de t'in avoir fait baver à cause que j'ai dit tout haut cha que des autres is pinsottent tout bas, mais à m'mote qu'in ne va nin l'argretter.

Bon, je continue m'n'exploration de tin nouvieau bazar. Cha sint le plâtre neu. Ch'est rigolo, in dirot qu'in visite eune nouvielle baraque d'ùche qu'in sait qu'in va passer grammint de timps et qu'i faut donc qu'in connoche tous ses racoins.

Incore un grind merci et bravo Roger, et si que t'es fâché après mi à cause de ce que j'avos dit chu les imperfections de tin premi site, je te présinte mes plus plates excusses.

A ch't'heure je vas in laichi des autres in premire ligne aussi. Ch'est comme dins Pagnol, tchand que César i écrit à sin fils Marius qui est impoyé à printe des mesures chu un navire océanographique et qui li dit de laichi un tiot peu mesurer les autres, souligné bien gras les autres...

Je vos qu'ichi in peut souligner, barrer, chinger l'talle du texte, prévisualiser avint d'invoyer et qu'in peut même "spoiler". J'espère bin qu'in va rigoli ichi autint qu'in a déjà rigolé avint 👅

Bravo, cha me plait déjà fin bin tin bazar...
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Preum's Empty
MessageSujet: Re: Preum's Preum's I_icon_minitimeMar 22 Déc 2009 - 7:35

Oups, avec tout cha j'ai oblié de me présinter...

Mi ch'est batisse, né natif de Tourcoing - in fait je chus né à Roubaix mais ch'est parce que l'maternité elle étot dins ch'villache-là - et fier de l'être. Tourcoing ch'est dins le 59 et le 59 ch'est eune séquo à part.

A ch't'heure j'habite in Alsace. Je chus pinsionné mais in va dire que j'ai eune artraite active.

Mes hobbies - attintion.... - ch'est la moto, le bricolache (mécanique et traval du bos), acouter de l'musique chu du matos qui va bin et des tiots plaijis simples comme cha. J'aime bin les cats.

Si qu'i n'd'a qui distent que je chus un rieux de gins, i ne faut nin les croire. Bon... peut-être un tiot peu quind même. D'habitute je le fais vis à vis de gins que j'ai testés avint. Des fos je me trompe et cha me désole vu que je chus un garchon sinsipe.

Valà, vous savez tout cha qu'i a à savoir. Ah, j'oublios un détal: je chus un rute soyeux et je chus amoureux... de l'lingue frinçaisse et du patos. Comme je chus un tiot peu perfectionniste je mets un point d'honneur à les écrire bin comme i faut et j'armercie d'avinche tertous qui font le même effort, même si que des fos in dérape.
Revenir en haut Aller en bas
 

Preum's

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 
Page 1 sur 1

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
acoute-ichi :: Présentation :: N'hésitez pas à vous présenter ici...-