acoute-ichi
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

acoute-ichi


 
AccueilRechercherDernières imagesglossaireLa charteConnexionS'enregistrer
Statistiques
Nous avons 403 membres enregistrés
L'utilisateur enregistré le plus récent est Skylinfracmi

Nos membres ont posté un total de 33442 messages dans 2296 sujets
Le livre d’or
Au secours le chat ! B97c1158078301a556ed53b41d29228cb3af00f5
N'hésitez pas à signer notre livre d'or
Partenaires
Devenez partenaire de ce forum en nous envoyant votre bannière ou logo.

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

compteur
RADIOS

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Le deal à ne pas rater :
Funko POP! Jumbo One Piece Kaido Dragon Form : où l’acheter ?
Voir le deal

Partagez | 
 

 Au secours le chat !

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
AuteurMessage
Matante

Matante

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 28/12/2009
Messages : 781
Localisation au Nord

Au secours le chat ! Empty
MessageSujet: Au secours le chat ! Au secours le chat ! I_icon_minitimeDim 25 Avr 2010 - 7:53

Bonjour tertous !
j'ai b'soin de vos consèles : min garchon i a eu (et i a incore un tiot peu...) d'problèmes ed sinté donc i est arvenu al majon depus 2 mos mais i n'est nin arvenu tout seu', dins ses bagages i a "Cannelle" une belle catte à poils longs. Ches poils i m'inquiquinent mais ch'est nin pour cha qu'j'ai b'soin vos lumires.
I a 2 ins, j'ai eu l'cat d'ma soeur qui faisot ches griffes su' papi' peint ! L'problème ch'est qu'Cannelle elle fait l'même cosse :elle gratte el mur elle aussi. Près d'el porte d'intrée (ou d'sortie suivint l'indrot d'où qu'in est) j'ai mis du papi' collant trinsparent mais....rin à faire elle continue su' tous les bas d'mur !
Dites, vous auriez un' solution à min problème : avoir un' majon présintable sins avoir à tapisser toutes les s'maines (ce que je ne fais nin, j'ai pon l'timps) D'avance merci pour vos Au secours le chat ! 176586 Au secours le chat ! 176586 Au secours le chat ! 176586 Au secours le chat ! 176586 Au secours le chat ! 176586
Revenir en haut Aller en bas
Invité
Invité



Au secours le chat ! Empty
MessageSujet: Re: Au secours le chat ! Au secours le chat ! I_icon_minitimeDim 25 Avr 2010 - 9:52

matante faut fayencer tes murs sur cinquante centmetes de haut, comme cha t'est n'aura pus ed problemes, sit'est veut j'ai incore des fayences, et ej te les pause ....
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Au secours le chat ! Empty
MessageSujet: Re: Au secours le chat ! Au secours le chat ! I_icon_minitimeDim 25 Avr 2010 - 11:43

Ah ben te vlà incore arringie tisaute!

J'ai été vir quo qui se dit chu les répulsifs à cats et i simblerot qu'un mélinche de moutarte, de vinaique, de poiffe et d'ieau caute - elle dot finir par arfrodir... - cha donne des bons résultats.

Et si que te mettros de cette préparation chu eune berlouffe ou un filet ou eune corte à l'indrot que le cat i fait ses griffes?

Sinon, te li tricotes des gants de boxe.

Et t'invos les photos hein?
Revenir en haut Aller en bas
Matante

Matante

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 28/12/2009
Messages : 781
Localisation au Nord

Au secours le chat ! Empty
MessageSujet: Re: Au secours le chat ! Au secours le chat ! I_icon_minitimeDim 25 Avr 2010 - 11:54

J'savos que l'poiffe i faisot arculer les cats (dis André, t'aime les cats ti dis me ) mais j'ai peur que Cannelle elle seuche pu d'où aller qu'in j'arros mi l'mélinche sur les murs, car ch'est sur tous les murs qui faudrot que j'in mette ! Quint au consèle à Ch'duc, j'chu in location et l'faïence ch'est frod non ? Merci quind même.
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Au secours le chat ! Empty
MessageSujet: Re: Au secours le chat ! Au secours le chat ! I_icon_minitimeDim 25 Avr 2010 - 13:07

Sinon te vas chez monsi leroy merlin ou un de ses potes et t'acates des bantes de plexiglas de 75 cm de larche pour faire tout le tour de t'majon. Te les accroches comme te peux - te verras cha va donner un charme indéfinissape à t'majon - et le problème i sera résolu.

Comme cha te pourras garter tin poiffe pour faire du pâté de lapin à l'mote boyau rouche.

Te nous diras quo?
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

Au secours le chat ! Empty
MessageSujet: Re: Au secours le chat ! Au secours le chat ! I_icon_minitimeDim 25 Avr 2010 - 18:52

bin binvenue au clup Matante
min cat qui a bintôt 10 ins a pris l'mauvaisse lubie i a 15 jours d'gratter l'tapisserie dins l'intrée alors qu'i l'avot jamais fait jusqu'asteur.... faut dire qu 'i a in tas d'bos à s'disposition si l'invie li prind d'faire chés griffes !!
bref, malheureusemint pou li j'étos dins l'pièche à côté quind j'l'ai intindu faire, su l'momint j'me demindos quoque ch'est qu'j'intindos !!! j'y ai pas laissé l'timps d'réagir, j'l'ai attrapé par pieau du cou, j'y mis eune margnouffe in y montrant l'mur et in li disant que j'voulos pus qui fasse cha (ouais i est malin min cat i comprind tout Au secours le chat ! Icon_smile) après j'l'ai mis à l'cour et j'l'ai impêché d'rintrer pindant l'reste de l'jornée.........
bin cha a fait sin effet, jusqu'à présint i a pu arcomminché
bin su pou ti in appartemint ch'est moins évident, mais j'cros qui existe des ginres d'tiots arpes spéciaux pou qu'les cats is fassent leu griffes...
j'ai aussi arcollé les morcieaux déchirés avec de l'colle, alors pet ête que l'odeur de l'colle cha l'a aussi dissuadé ??...
Revenir en haut Aller en bas
Matante

Matante

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 28/12/2009
Messages : 781
Localisation au Nord

Au secours le chat ! Empty
MessageSujet: Re: Au secours le chat ! Au secours le chat ! I_icon_minitimeDim 25 Avr 2010 - 19:09

L'problème ch'est qui fait cha quind j'y suis pas......i est tout seu l'jornée, j'chuis nin pinsionnée mi et j'travalle pas à l'majon. J'va essayer "l'confiture" d'Batisse que sur un mur et j'vous dirai quo d'accord ?
Revenir en haut Aller en bas
Matante

Matante

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 28/12/2009
Messages : 781
Localisation au Nord

Au secours le chat ! Empty
MessageSujet: Re: Au secours le chat ! Au secours le chat ! I_icon_minitimeLun 25 Oct 2010 - 17:39

Matante a écrit:
J'savos que l'poiffe i faisot arculer les cats .


Et bin Cannelle (l'cat d'min garchon qui est à l'majon).....elle minge el'poiffe !!!! J'ai investi dins du film trinsparant....elle le gratte (cha fait pire que mieux un' fos qu'elle l'a gratté) J'cros que j'va laisser les murs in l'état l'timps que l'garchon i artrouve un' stabilité professionnelle et donc un logemint ! (i ara du boulot à artapisser !!! nin l'cat mais l'garchon bin sure..... ) Wink
Revenir en haut Aller en bas
Contenu sponsorisé




Au secours le chat ! Empty
MessageSujet: Re: Au secours le chat ! Au secours le chat ! I_icon_minitime

Revenir en haut Aller en bas
 

Au secours le chat !

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 

 Sujets similaires

-
» au secours les machos sont de retour
» Poème du chat
» bin chat alors !
Page 1 sur 1

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
acoute-ichi :: Pour bien commencer la journée :: Ch'est histoire d'dire-