acoute-ichi
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

acoute-ichi


 
AccueilRechercherDernières imagesglossaireLa charteConnexionS'enregistrer
Statistiques
Nous avons 403 membres enregistrés
L'utilisateur enregistré le plus récent est Skylinfracmi

Nos membres ont posté un total de 33442 messages dans 2296 sujets
Le livre d’or
Pour l'faire arvenir not' André ! B97c1158078301a556ed53b41d29228cb3af00f5
N'hésitez pas à signer notre livre d'or
Partenaires
Devenez partenaire de ce forum en nous envoyant votre bannière ou logo.

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

compteur
RADIOS

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Le Deal du moment : -28%
Brandt LVE127J – Lave-vaisselle encastrable 12 ...
Voir le deal
279.99 €

Partagez | 
 

 Pour l'faire arvenir not' André !

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
AuteurMessage
Matante

Matante

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 28/12/2009
Messages : 781
Localisation au Nord

Pour l'faire arvenir not' André ! Empty
MessageSujet: Pour l'faire arvenir not' André ! Pour l'faire arvenir not' André ! I_icon_minitimeSam 3 Avr 2010 - 8:25

flower flower flower Tros fleurs bleues pour t'souhaiter unJOYEUX ANNIVERSAIRE ANDRE

avec plein d'oeufs à cachi' dins les coins et les arcoins !, un rayon d'solèle et pleins d'risettes pour ti qui es un bon vivint et un....rieux d'gins comme d'autes

Un' grosse baisse à ti
Pour l'faire arvenir not' André ! 469169 Pour l'faire arvenir not' André ! 469169 Pour l'faire arvenir not' André ! 469169


J'a dû m'tromper....i'a aucun anniversaire à souhaiter aujord'hu ! Excuses me André, j'ai écris trop vite.....
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

Pour l'faire arvenir not' André ! Empty
MessageSujet: Re: Pour l'faire arvenir not' André ! Pour l'faire arvenir not' André ! I_icon_minitimeSam 3 Avr 2010 - 9:03

non non Matante, té t'es pas trompée, ch'est bin aujord'hui l'anniversaire à André.. Pour l'faire arvenir not' André ! 469169
ANDRE, j'te fais des grosses baisses amiteusses chu tes deux joues..... minge pas trop d'chucates et de tiots oeufs in chocolat mais profite bin de t'jornée
Pour l'faire arvenir not' André ! 148332 Pour l'faire arvenir not' André ! 673604
Revenir en haut Aller en bas
Roger

Roger

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 17/12/2009
Messages : 1281
Localisation Henin Beaumont

Pour l'faire arvenir not' André ! Empty
MessageSujet: Re: Pour l'faire arvenir not' André ! Pour l'faire arvenir not' André ! I_icon_minitimeSam 3 Avr 2010 - 9:09

et Ouais ch'est l'Anniversaire à André.
alors min comarade, j'te souhaite un joyeux Anniversaire
et comme dit tiote bellotte,duch'mint au chucrates.
j'te souhaite de passer eun' bonne journée...
  
Revenir en haut Aller en bas
http://www.videochti.fr
la clo



Sexe : Féminin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 647
Localisation Brive la Gaillarde

Pour l'faire arvenir not' André ! Empty
MessageSujet: Re: Pour l'faire arvenir not' André ! Pour l'faire arvenir not' André ! I_icon_minitimeSam 3 Avr 2010 - 9:41

comme i vient d'dire Roger juste au dessus,

Bon Anniversaire André.
Revenir en haut Aller en bas
Invité
Invité



Pour l'faire arvenir not' André ! Empty
MessageSujet: Re: Pour l'faire arvenir not' André ! Pour l'faire arvenir not' André ! I_icon_minitimeSam 3 Avr 2010 - 10:12

bon anniversaire andré et eunne grosse baisse amiteusse à sainte thérèse,faudros venir nous dire bonjours ed temps en temps aussi, et profiter bien du week end !!
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Pour l'faire arvenir not' André ! Empty
MessageSujet: Re: Pour l'faire arvenir not' André ! Pour l'faire arvenir not' André ! I_icon_minitimeSam 3 Avr 2010 - 11:16

Bon, in espérint qu'i va le lire, je souhaite un bon anniversaire à notre mononque national.

Tel que je le connos, sin gâtieau d'anniversaire i va être du ginre pâté in croûte, ou tartiflette ou assortimint d'indoules et pichons funqués in tous ginres. Avec des cornichons in guisse de candelles (un grind bocal...)

Tcheue veine qu'i a de nin avoir de cholestérol ch'ti-là. Comme elle dijot m'mère: i a que de l'veine pour les crapules!

Bon, allez, in est à ch't'heure au mos d'avril, i va falloir pinser à nin nous laichi toute l'année sins un tiot mot chu sin forum à nous grind chef à pleumes qui fait tint d'efforts pour que cha soche convivial.

In fait comme cha mononque?

Allez, à bétôt et grosse baisse chu t'n'oeul et chu ch'ti à sainte Théresse!
Revenir en haut Aller en bas
nounours-94

nounours-94

Date d'inscription : 27/12/2009
Messages : 1567
Localisation Bolbec (76)

Pour l'faire arvenir not' André ! Empty
MessageSujet: Re: Pour l'faire arvenir not' André ! Pour l'faire arvenir not' André ! I_icon_minitimeSam 3 Avr 2010 - 12:50

joyeux anniv' andré.el mien i approche j''attins les cadeaux que vous allez m'invoyer.
Revenir en haut Aller en bas
nougatine

nougatine

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 30/12/2009
Messages : 145
Localisation Ardèche

Pour l'faire arvenir not' André ! Empty
MessageSujet: Re: Pour l'faire arvenir not' André ! Pour l'faire arvenir not' André ! I_icon_minitimeSam 3 Avr 2010 - 14:17

André j'té souhaite un joyeux Anniversaire. passe inne bonne jornée, in plus de joyeuses pâques avec tous ché bon chocolat Hum! Hum!!
:lapin2: :oeuf2: :oeuf3:
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

Pour l'faire arvenir not' André ! Empty
MessageSujet: Re: Pour l'faire arvenir not' André ! Pour l'faire arvenir not' André ! I_icon_minitimeSam 3 Avr 2010 - 23:04

André i dot ête dins l'gardin d'pis c'matin pou ête l'premi d'main matin à treuver les tiots oeufs
Pour l'faire arvenir not' André ! 249662
allez j'armets ichi l'photo qui étot in pache d'accueil toute l'jornée

Pour l'faire arvenir not' André ! Img-225843egzgv
Revenir en haut Aller en bas
camanette

camanette

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 611
Localisation chef lieu du pas de calais

Pour l'faire arvenir not' André ! Empty
MessageSujet: Re: Pour l'faire arvenir not' André ! Pour l'faire arvenir not' André ! I_icon_minitimeDim 4 Avr 2010 - 10:21

grosses baisses à ti, j'suis un tiot peu in r'tard....mais cha n'est pon graffe
Revenir en haut Aller en bas
therese



Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 81

Pour l'faire arvenir not' André ! Empty
MessageSujet: Re: Pour l'faire arvenir not' André ! Pour l'faire arvenir not' André ! I_icon_minitimeLun 5 Avr 2010 - 17:40

Bin, merci, mes gins d'vous avoir souv'nu de m'n'anniversaire.

Ch'est pon Thérèse qui répond mais bien mi.

Je m'débats comme un diap pour essayer d'faire passer min mot d'passe, mais cha n'fonctionne pu, j'viens cor d'ar'print' 90 minutes d'pénitence pour avoir fait à la file 10 essais sans résultat.

Ch'est normal, y dot y avoir de l'roule dins chés tuyaux.
J'ai vu chi au d'sus que tiote belote m'imaginot dins ch'gardin à ramasser des oeufs, ch'étot presque cha, y'in a qui aurot'tent rigolé à m'vire saquer comme un bon dins ch'gazon... qui n'n'étot pu, in aurot putôt cru que j'faijos d'l'affourée (*) pour chés lapins tel'mint qu'alle est haute.

J'in profite pour dire bienvenue à ches nouviaux et les prév'nir de n'croire ed'mi que cha qu'in peut dire ed' bien, tout l'reste ch'est des mintiries !

Bon, ch'est vrai que j'ai vraimint été fort pris d'pu un certain temps, mais aussi que j'ai jamais été "déconnecté" vu que m'secrétaire alle étot là pour mi.

Cha va d'ailleurs cor pas s'arringer (mes occupations) vu qu'après nou pélérinache dins l' Pas d'Calais in va core avoir un mois de mai querqué, mais je n'sérai pu si long à écrire, surtout que fin mai cha r'sera l'escapate annuelle

Merci Batisse pour toutes chés gourmandises que té cites, ch'est vraimint c'que j'préfère, pi ch'hocolat, ch'est nin telmint bon pour mes analysses, min méd'cin, quand y m'vot, y'arracherot ses caveux si y'in avot !

(*) ch'est comme cha que cha s'écrit ?
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

Pour l'faire arvenir not' André ! Empty
MessageSujet: Re: Pour l'faire arvenir not' André ! Pour l'faire arvenir not' André ! I_icon_minitimeLun 5 Avr 2010 - 21:32

therese a écrit:

Je m'débats comme un diap pour essayer d'faire passer min mot d'passe, mais cha n'fonctionne pu, j'viens cor d'ar'print' 90 minutes d'pénitence pour avoir fait à la file 10 essais sans résultat.


ch'est pour cha que j'intindos eune tiote vox vers 17 h 30 qui disot "ouvrez meeeeeeeeee, ouvrez meeeeeee" mais ch'étot loin, loin............
j'me sus dit cha y est après avoir vu des cloques dins l'ciel, t'indinds des vox m'file.....
ouf me v'la rassurée ch'étot andré !
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Pour l'faire arvenir not' André ! Empty
MessageSujet: Re: Pour l'faire arvenir not' André ! Pour l'faire arvenir not' André ! I_icon_minitimeSam 10 Avr 2010 - 16:14

Euh... ch'est nin l'première fos que t'intinds des vox ti hein... je seros ti, je me déméfieros quind même, jeannette
Revenir en haut Aller en bas
Contenu sponsorisé




Pour l'faire arvenir not' André ! Empty
MessageSujet: Re: Pour l'faire arvenir not' André ! Pour l'faire arvenir not' André ! I_icon_minitime

Revenir en haut Aller en bas
 

Pour l'faire arvenir not' André !

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 

 Sujets similaires

-
» Eun' triste nouvelle (décés d'André PAILLARD) André de Marles
» Ch'est les ans à André
» bonne fete andré
» Bon anniversaire André
» Ch'est l'tour d'André
Page 1 sur 1

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
acoute-ichi :: Discussions diverses et variées :: Chés inclassapes-