acoute-ichi
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

acoute-ichi


 
AccueilRechercherDernières imagesglossaireLa charteConnexionS'enregistrer
Statistiques
Nous avons 403 membres enregistrés
L'utilisateur enregistré le plus récent est Skylinfracmi

Nos membres ont posté un total de 33442 messages dans 2296 sujets
Le livre d’or
in tiot coucou à Babette B97c1158078301a556ed53b41d29228cb3af00f5
N'hésitez pas à signer notre livre d'or
Partenaires
Devenez partenaire de ce forum en nous envoyant votre bannière ou logo.

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

compteur
RADIOS

Fichier hébergé par Archive-Host.com


Partagez | 
 

 in tiot coucou à Babette

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
AuteurMessage
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

in tiot coucou à Babette Empty
MessageSujet: in tiot coucou à Babette in tiot coucou à Babette I_icon_minitimeLun 1 Mar 2010 - 15:59

in espère que l'timpête a pas fait trop d'dégats dins tin coin Babette et que tout va bin pou ti
comme t'es venue faire in tiot tour aujord'hui su l'forum, j'auros tindance à penser que cha va mais in tiot mot de t'part cha nos f'rot plaiji
in tout cas si ch'est pas aujord'hui, in te dis à bintôt...
Revenir en haut Aller en bas
babette

babette

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 01/01/2010
Messages : 56
Localisation vendée

in tiot coucou à Babette Empty
MessageSujet: Re: in tiot coucou à Babette in tiot coucou à Babette I_icon_minitimeLun 1 Mar 2010 - 16:28

merci tiote belotte de tin mot de réconfort! j'apprécie!
merci par l'biais, du blog à roger, du coup de téléphone de nanadette !

Ché vrai, pour nouzautes, ché eune mason secondaire, mais j'ai gramint de peine pour mes voisins, qui ont tout perdu, vous m'direz y sont in VIE, mais perde ses affaires personnelles, ....tous ses souvenirs!! y venottent de rintrer samedi soir de leur sport d'hiver! pis mi, j'ai vu et attindu, toutes ces gins, rescapés, mais commint y z'ont fait pour échapper a la mort.......! comme je dis, in vos cha al'TV, mais quand in y est, là, faut pas dire qu'in a pas eu peur ! pour l'instant, j'intinds core toutes ché sirenes hurler din mes zorelles, les cris des gins, l'bruit des helicos qui arretotent pas de ramener des personnes ages, surtout, des gamins, car chétot core el'periode de vacances!

merci incore de vot'soutien!
Revenir en haut Aller en bas
Invité
Invité



in tiot coucou à Babette Empty
MessageSujet: Re: in tiot coucou à Babette in tiot coucou à Babette I_icon_minitimeLun 1 Mar 2010 - 18:04

bonsoir babette, ej te souhaite bien du courage à ti et tes voisins,,y parait que ch'est pas fini , y à ches grandes marées qui arrivent ,ej sus ed tout coeur avec vous autes !!
Revenir en haut Aller en bas
nanadette



Sexe : Féminin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 93

in tiot coucou à Babette Empty
MessageSujet: Re: in tiot coucou à Babette in tiot coucou à Babette I_icon_minitimeLun 1 Mar 2010 - 18:08

oublie pas que j'sus là pour t'écouter aussi au téléphone et sur msn ,
mets-te in rache sur ceux qui s'plaignent pour à rien , y dot y in avoir à t'portée , y in a partout !
la colère ch'est aussi un bon moteur pour pas s'laisser invahir par l'chagrin !!!

j't'imbrasse et j'pinse à ti ! courache !
Revenir en haut Aller en bas
babette

babette

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 01/01/2010
Messages : 56
Localisation vendée

in tiot coucou à Babette Empty
MessageSujet: Re: in tiot coucou à Babette in tiot coucou à Babette I_icon_minitimeLun 1 Mar 2010 - 19:02

merci ech'duc, nanadette de vot'incouragemint, ainsi que batisse su l'aute page !comme dit batisse, in parler ichi avec vouzautes, ché sur, cha m'soulache, j'arrive pas a comprinte commint in a fait pour etre in vie! etre surpris in pleine nuit, sans électricité, l'montee de l'ieau........!! ché affreux, les heures paraissent interminables, in cogite dinl'tiete ,in pinse a ses gosses, nous, in mettos nos mains in dehors d'ech'lit, pour savoir si l'iau montot incore , y'avot bin 20cm a 30cm, chetot tout juste l'niveau du matelas, sinon, in avot prevu d'avinche de monter sul'tape de l'salle a manger et defoncer l'plafond pour monter din les décombres!
quand ja intindu les pompiers vers 8heures, quel soulagemint! mais l'temps nous a paru interminable !
in etot coupé du monde, pu de reseau su les portables, pas pouvoir dire a ché tiots qu'in etot vivants !
Cette nuit, me sus reveillée plusieurs fos, je pinsos que j'etos core dinch'lit à la FAUTE SUR MER, j'avos les sirenes ...etc din mes zorelles, j'ai du me lever pour me rinte bien conte que j'etos de retour a ST MESMIN!
Revenir en haut Aller en bas
Invité
Invité



in tiot coucou à Babette Empty
MessageSujet: Re: in tiot coucou à Babette in tiot coucou à Babette I_icon_minitimeLun 1 Mar 2010 - 19:48

bonsoir babette, ej sus in train ed raviser les infos al tv,ch'est terrip à vire et à supporter, malheureusemint, is artrouvent core des personnes dcd din lus maisons !!
Revenir en haut Aller en bas
nougatine

nougatine

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 30/12/2009
Messages : 145
Localisation Ardèche

in tiot coucou à Babette Empty
MessageSujet: Re: in tiot coucou à Babette in tiot coucou à Babette I_icon_minitimeLun 1 Mar 2010 - 20:56

Bonsoir a tous, j'viens in courant d'air car in s'momint j'ai mes infants.
Bon courage à Babette avec tout c'qui passe, que de courage
faut-il avoir en c'moment, ché bin vrai in est impuissant devant tout cha.Y va falloir du timps pour effacher s'desastre.
Revenir en haut Aller en bas
Contenu sponsorisé




in tiot coucou à Babette Empty
MessageSujet: Re: in tiot coucou à Babette in tiot coucou à Babette I_icon_minitime

Revenir en haut Aller en bas
 

in tiot coucou à Babette

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 

 Sujets similaires

-
» Un tiot coucou à Annie
» Un tiot jeu!
» Joyeux anniversaire Babette
» Joyeux anniversaire Babette
» un tiot jeu d' mot
Page 1 sur 1

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
acoute-ichi :: Discussions diverses et variées :: Chés inclassapes-