acoute-ichi
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

acoute-ichi


 
AccueilRechercherDernières imagesglossaireLa charteConnexionS'enregistrer
Statistiques
Nous avons 403 membres enregistrés
L'utilisateur enregistré le plus récent est Skylinfracmi

Nos membres ont posté un total de 33442 messages dans 2296 sujets
Le livre d’or
A l'indrot du bonheur, Brigitte Bardot B97c1158078301a556ed53b41d29228cb3af00f5
N'hésitez pas à signer notre livre d'or
Partenaires
Devenez partenaire de ce forum en nous envoyant votre bannière ou logo.

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

compteur
RADIOS

Fichier hébergé par Archive-Host.com


Partagez | 
 

 A l'indrot du bonheur, Brigitte Bardot

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
AuteurMessage
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

A l'indrot du bonheur, Brigitte Bardot Empty
MessageSujet: A l'indrot du bonheur, Brigitte Bardot A l'indrot du bonheur, Brigitte Bardot I_icon_minitimeDim 14 Fév 2010 - 10:08

. A l'indrot du bonheur, Brigitte Bardot Icon_biggrin . Dins l’tiot bistrot du tiot villache, l’partie d’manille alle dallot bon train

. « Jé m’demante si qu’Batisse i cope à coeur ? ?

. - Ch’guss jues, tém’finds l’cœur ! ! !

. - Mi j’ connos fort bin l’ju d’el manille et j’hésitros pas eune seconte si qu’ej savos si qu’Batisse i cope à cœur

. - Ch’Guss …Té m’ finds l’cœur., J’ai l’cœur findu par ti, ! ! ! »

…..Ch’est alorsse, qu’el partie d’manile al est interrompue par l’intrée dins l’bistrot ed deux tiots curés, deux biaux tiots curés tout bellots . Deux jan.. nes d’aloutes...

. Silence chez le jueux d’cartes qui s’ravisotent par in d’sous in aveu des airs ed conspirateurs et in tiot sourire ed d’viux vicieux d’sus leus loupes.

. . « Que puis-vous servir messieurs les curés, ? Demande l’bistrotier …

.. -Veuillez nous servir une légère collation, s’il vous plait tavernier, ce que vous avez nous conviendra ! ! ! n’est ce pas mon frère ? ? ? !

.. - Bien, et avec ça qué s’ que j’vous sers comme boisson ?»

. (L’patron i avot mis l’anque du diminche)

- Deux eaux minérales Saint Machin

- -Et comme dessert ?

- - Vous nous apporterez deux nonnettes »

- Bon. L’’patron les sert. Les tiots curés comminchent par faire leu prière « Mon Dieu, bénissez ce repas, cette table accueillante et patati et patata « et s'mètent à tape..

- Au bout d’un momint, l’un d’eux s’ liève , demande à ch’patron du qualles sont les toilettes…

- « Au fond de la voïette, suivez les mouques vou treuvrez bin…»

- . Dins les vécés , i avot inne planque pour s'assire avec un tro rond freumé par un couvlèche ed marmite…., in pouvot s’assire ….chatot prope…

- . . Su l’mur, in face dech’ trone, i avot inne magnifique photo grandeur nature ed Brigitte Bardot toute nue. Pudiquement, al avot ses mains sur ses roploplos, (deux ballons d’fotbale) , et in bas, l’ indrot du bonheur étot camuché par inne grande feule ed vigne in papier, ténue in plache par eune punaisse….L’ honneur i étot sauf ! ! In n’avot rien à ardire…L’feule ed vigne al avot été faite pa l’ fiu d’ech patron, et pinte al gouache, ch atot un artisse…

- - L’ tiot curé arvient….I avot des sourires aux commissures des loupes des viux vicieux qui s’ravisotent par in d’zous d’ in air inochint

- L’ deuxième tiot curé s’lièfe à sin tour pour d’aller aux vécés …I arvient un tiot momint après, .La, les jueux d’carte is étotent ployés in quate. is riotent comme des bochus. .

- . Nos tiots curès, finissent ed’ minger, i paitent, et is s’in vont….Fou rire général dins l’bistrot.

- … I avot un « étringer » qui buvot inne gueusse dins in coin, un client d’passache. Ch’ti lale, i riot pas, i n’avot rin compris d'es s' qui s'passot , un Bèche sans doute….Intrigué, i s’adrèche à ch’patron

- . « Comment qu’ ça s’fait , eune fois, qu’ tout l’monte i rigole comme cha ? ? ?

- . - V’la, qui li répond l’patron, ch’est qu’ dins les cabinets , quand i n’da un qui soulèfe l’feule ed vine in papier, i a inne tiote lampe rouche qui s’alleume dins l’coin du bistrot, derrière ti »

A l'indrot du bonheur, Brigitte Bardot 979863 A l'indrot du bonheur, Brigitte Bardot Icon_pale
Revenir en haut Aller en bas
am'mote

am'mote

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 07/02/2010
Messages : 143
Localisation P D C

A l'indrot du bonheur, Brigitte Bardot Empty
MessageSujet: Re: A l'indrot du bonheur, Brigitte Bardot A l'indrot du bonheur, Brigitte Bardot I_icon_minitimeDim 14 Fév 2010 - 11:18

A l'indrot du bonheur, Brigitte Bardot Lol commint qu'ché l'adresse ed' tin bistrot pépéPéBé , j'espere , qu'el photo , ché pas in d ' ach'teur , sinan cha vaut pas l'coup ,
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

A l'indrot du bonheur, Brigitte Bardot Empty
MessageSujet: Re: A l'indrot du bonheur, Brigitte Bardot A l'indrot du bonheur, Brigitte Bardot I_icon_minitimeDim 14 Fév 2010 - 11:26

Bah! alle est core bin conservée note Brigitte ! ! ! Pour un viux, alle férot core pétète l'affaire in cas ed disette ! ! !
....
. L'nom du bistrot ? ? ? L'bistrot chez "Aux deux folles"
. Note camarate Beche i étot intrigué par ech' nom la. I démante au patron;
. " Dites patron, pourquoi qu'cha s'appelle "Aux deux folles" vote bistrot ?
. - Bin cha, jé l' sais pas, j'vas démander à finme ! !
. DIS JOSEPH ! ! ! POURQUOI QU'CHA S' APPELLE AUX DEUX FOLLES NOUS BISTROT ? ? ? A l'indrot du bonheur, Brigitte Bardot Icon_biggrin
Revenir en haut Aller en bas
am'mote

am'mote

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 07/02/2010
Messages : 143
Localisation P D C

A l'indrot du bonheur, Brigitte Bardot Empty
MessageSujet: Re: A l'indrot du bonheur, Brigitte Bardot A l'indrot du bonheur, Brigitte Bardot I_icon_minitimeDim 14 Fév 2010 - 16:31

A l'indrot du bonheur, Brigitte Bardot Lol A l'indrot du bonheur, Brigitte Bardot 993998 bin té sais j'lé vue , ya in semaine ou deux , in photo , quand al a eu sin problême avec balkany , ché vrai qu'avec es peinture al présente cor bin , HUM ! j'dos connaîte ech' bistrot qu'té parles , mais té sur qu'ché cor les mêmes qui l'tientent ?
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

A l'indrot du bonheur, Brigitte Bardot Empty
MessageSujet: Re: A l'indrot du bonheur, Brigitte Bardot A l'indrot du bonheur, Brigitte Bardot I_icon_minitimeDim 14 Fév 2010 - 17:54

Pourquoi? i existe ech bistrot la ? ? ?
Revenir en haut Aller en bas
am'mote

am'mote

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 07/02/2010
Messages : 143
Localisation P D C

A l'indrot du bonheur, Brigitte Bardot Empty
MessageSujet: Re: A l'indrot du bonheur, Brigitte Bardot A l'indrot du bonheur, Brigitte Bardot I_icon_minitimeLun 15 Fév 2010 - 17:02

A l'indrot du bonheur, Brigitte Bardot 979863 bin j'in sais rin , mais ya grante chance que ouais , avec tout s'qu'in vot ach'teur yarot rin d'étonnant
Revenir en haut Aller en bas
Contenu sponsorisé




A l'indrot du bonheur, Brigitte Bardot Empty
MessageSujet: Re: A l'indrot du bonheur, Brigitte Bardot A l'indrot du bonheur, Brigitte Bardot I_icon_minitime

Revenir en haut Aller en bas
 

A l'indrot du bonheur, Brigitte Bardot

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 

 Sujets similaires

-
» A l'indrot du bonheur.
Page 1 sur 1

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
acoute-ichi :: Histoire de rire un peu :: Des garlousettes-