acoute-ichi
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

acoute-ichi


 
AccueilRechercherDernières imagesglossaireLa charteConnexionS'enregistrer
Statistiques
Nous avons 403 membres enregistrés
L'utilisateur enregistré le plus récent est Skylinfracmi

Nos membres ont posté un total de 33442 messages dans 2296 sujets
Le livre d’or
El Vélosilex. B97c1158078301a556ed53b41d29228cb3af00f5
N'hésitez pas à signer notre livre d'or
Partenaires
Devenez partenaire de ce forum en nous envoyant votre bannière ou logo.

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

compteur
RADIOS

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Le deal à ne pas rater :
Display Star Wars Unlimited Ombres de la Galaxie : où l’acheter ?
Voir le deal

Partagez | 
 

 El Vélosilex.

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
AuteurMessage
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

El Vélosilex. Empty
MessageSujet: El Vélosilex. El Vélosilex. I_icon_minitimeSam 30 Jan 2010 - 15:51

Shocked
.……………, El Vélosolix ch’a devot avoir ete inventé pou ches curés….
Al pompe à essence, i n’avot un qui faijot l’plein d’es DS 21…. L’Zeph i arrife aveu sin vélosilex pour el faire à sin tour , aveu del Solexine….(pour ches connaisseux…).
……Les pleins faits, l’DS alle démarre, Zeph i l’suit……20…30…km à l’heure, l’zeph i étot toudis derrière el DS……..40….50…..l’Zeph, toudis derrière….
. « Vingt Diousses , j’arros jamais cru ch’a pouvot rouler aussi vite un Vélosilex » qui s’dit l’chauffeur d’el DS…. » I accelère, 80…90…l’Zephh toudis derrière……100…110…120… l’Zeph toudis derrière …..Final’mint, l’auto, alle ralentit…et alle s’arrête :
. « Alors grand’père t’as mis in tigue dins tin moteur ? ? Té devros pas rouler si vite, i va t’arriver des bricoles ! ! !
. -Chest pas d’em faute,ch’est vous,, in arfreumant vous portière, vous m’avez péqué par mes bertelles "
. rire Sad
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

El Vélosilex. Empty
MessageSujet: Re: El Vélosilex. El Vélosilex. I_icon_minitimeDim 31 Jan 2010 - 12:02

in parisien s'promène dins l'campane dins s'décapotape toute neuve et i vot in cinsier avec eune vaque au bord de l'route qui li fait des grinds gestes..
i s'arrête et deminde quoque l'cinsier i veut : "bin j'me sus fait d'maux à min pid, faut que j'rinte pou traire Marguerite et j'peux quind même pas monter su sin dos, alors si vos pouviez nos ramener à l'cinse cha s'rot bin aimape...
"je veux bien vous ramener vous, répond le parisien, mais Marguerite ne peux pas monter dans la voiture"
"faut pas t'faire d'bile pou Marguerite répond Anatole l'cinsier, elle va nos suife, ch'est eune sacrée biête"
l'parisien in ricannant dins chés moustaches et prenant l'cinsier pou l'idiot du villache, l'invite à monter dins s'carette, i démarre et comminche à rouler à 30 à l'heure
Anatole avec in tiot air moqueur li fait armarquer que cha roule pas bin vite chés carette décapotapes, l'parisien répond qui voudrot pas perde l'vaque d'vue
"oh té peux y aller min gars, répond l'cincier, in va vir si t'carette elle est pus indurante que Marguerite"
l'parisien est piqué au vif et accélère, 50 70, 90.... l'vaque elle galope toudis derrière l'carette, l'parisien i est in tiot peu vexé et s'dit qui va donner eune leçon au cinsier, i appuie in bon cop su l'pédale et monte à 150 km/h, Anatole in perd s'casquette !!!!
d'in cop l'parisien vot l'vaque qui tire s'lanque, tout content i dit au cinsier "ah je crois que votre vache commence à donner des signes de fatigue, elle tire la langue"
"bin, cha cha m'étonnerot répond Anatole, d'quel côté elle tire s'lanque ?"
"heu du côté gauche répond l'autre"
"bin serre te in tiot peu su la droite répond Anatole, elle veut simplemint t'doubler".........
Revenir en haut Aller en bas
nounours-94

nounours-94

Date d'inscription : 27/12/2009
Messages : 1567
Localisation Bolbec (76)

El Vélosilex. Empty
MessageSujet: Re: El Vélosilex. El Vélosilex. I_icon_minitimeDim 31 Jan 2010 - 12:10

j'm' sint pas visé tiote belotte
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

El Vélosilex. Empty
MessageSujet: Re: El Vélosilex. El Vélosilex. I_icon_minitimeDim 31 Jan 2010 - 20:38

pouquo té dis cha ? ah ouais pou l'parisien.... mais t'es pas parisien t'es chti, car chti in jour, chti toudis El Vélosilex. Icon_biggrin
Revenir en haut Aller en bas
Contenu sponsorisé




El Vélosilex. Empty
MessageSujet: Re: El Vélosilex. El Vélosilex. I_icon_minitime

Revenir en haut Aller en bas
 

El Vélosilex.

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 

 Sujets similaires

-
» Le vélosilex
» Zeph et sin vélosilex
Page 1 sur 1

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
acoute-ichi :: Histoire de rire un peu :: Des garlousettes-