acoute-ichi
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

acoute-ichi


 
AccueilRechercherDernières imagesglossaireLa charteConnexionS'enregistrer
Statistiques
Nous avons 403 membres enregistrés
L'utilisateur enregistré le plus récent est Skylinfracmi

Nos membres ont posté un total de 33442 messages dans 2296 sujets
Le livre d’or
Bon Anniversaire Cheftaine ! B97c1158078301a556ed53b41d29228cb3af00f5
N'hésitez pas à signer notre livre d'or
Partenaires
Devenez partenaire de ce forum en nous envoyant votre bannière ou logo.

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

compteur
RADIOS

Fichier hébergé par Archive-Host.com

-40%
Le deal à ne pas rater :
-40% sur le Pack Gaming Mario PDP Manette filaire + Casque filaire ...
29.99 € 49.99 €
Voir le deal

Partagez | 
 

 Bon Anniversaire Cheftaine !

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
AuteurMessage
flersois

flersois

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 27/11/2010
Messages : 1886
Localisation Belgique

Bon Anniversaire Cheftaine ! Empty
MessageSujet: Bon Anniversaire Cheftaine ! Bon Anniversaire Cheftaine ! I_icon_minitimeMar 29 Juil 2014 - 22:50

Bon Anniversaire Cheftaine ! Spwvtj

 Bon Anniversaire Cheftaine ! 469169 

 Bon Anniversaire Cheftaine ! 4199044986 
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Bon Anniversaire Cheftaine ! Empty
MessageSujet: Re: Bon Anniversaire Cheftaine ! Bon Anniversaire Cheftaine ! I_icon_minitimeMer 30 Juil 2014 - 9:14

Vinguette, i est rapite Flersois! I s'y a pris l'velle au soir....

D'habitute ch'est l'cheftaine qui met un bandieau in haut du cassis tchand que quelqu'un i a sin lanniversaire, mais ch'coup-ichi, vu que ch'est l'sien, i est fauque écrit qu'elle a ses pids aussi frods qu'eune trogne d'quien.

Armarquez, ch'est peut-être vrai. Ch'est eune guernoule. I faudrot deminder à sin saint homme.

In tous les cas, Un très bon lanniversaire cheftaine. In t'aime bin. Si qu'i a un boyau rouche qui te dit qu'i t'a querre, cha veut dire parel....

Je te souhaite eune aussi bonne journée que possipe, in congés actifs, vu que te ne sais nin rester à rin faire!!!! Je te fais aussi eune grosse baisse amiteusse.
Revenir en haut Aller en bas
Kazimierz

Kazimierz

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 05/04/2011
Messages : 491
Localisation ~~ Boyau Rouche 62430 ~~

Bon Anniversaire Cheftaine ! Empty
MessageSujet: Re: Bon Anniversaire Cheftaine ! Bon Anniversaire Cheftaine ! I_icon_minitimeMer 30 Juil 2014 - 11:19

Martine


Bon Anniversaire Cheftaine ! Annive12
Bon Anniversaire Cheftaine ! Annive11
Revenir en haut Aller en bas
Loumarcel

Loumarcel

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 26/12/2009
Messages : 1417
Localisation Prés de Montpellier

Bon Anniversaire Cheftaine ! Empty
MessageSujet: Re: Bon Anniversaire Cheftaine ! Bon Anniversaire Cheftaine ! I_icon_minitimeMer 30 Juil 2014 - 15:41

Tiote j'viens chi t'souhaiter un

"Bon et Joyeux Anniversaire"

Bon Anniversaire Cheftaine ! 113476imagik
Revenir en haut Aller en bas
la clo



Sexe : Féminin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 647
Localisation Brive la Gaillarde

Bon Anniversaire Cheftaine ! Empty
MessageSujet: Re: Bon Anniversaire Cheftaine ! Bon Anniversaire Cheftaine ! I_icon_minitimeMer 30 Juil 2014 - 18:49

Bon anniversaire tiote Belotte,  bonne soirée  .

grosse bise
Revenir en haut Aller en bas
nounours-94

nounours-94

Date d'inscription : 27/12/2009
Messages : 1567
Localisation Bolbec (76)

Bon Anniversaire Cheftaine ! Empty
MessageSujet: Re: Bon Anniversaire Cheftaine ! Bon Anniversaire Cheftaine ! I_icon_minitimeMer 30 Juil 2014 - 20:36

joyeux anniversaire tiote belotte n' fait pas trop de folie d'  tin corps té pus toute jone lol
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

Bon Anniversaire Cheftaine ! Empty
MessageSujet: Re: Bon Anniversaire Cheftaine ! Bon Anniversaire Cheftaine ! I_icon_minitimeJeu 31 Juil 2014 - 4:34

Excellint anniversaire tiote Belotte. L'pire ch'est q'cha nous rajeunit pas tout cha : : :
 Bon Anniversaire Cheftaine ! 563562  Bon Anniversaire Cheftaine ! 880436  Bon Anniversaire Cheftaine ! 773507985
Revenir en haut Aller en bas
tiomolet62

tiomolet62

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/02/2013
Messages : 489
Localisation calais

Bon Anniversaire Cheftaine ! Empty
MessageSujet: Re: Bon Anniversaire Cheftaine ! Bon Anniversaire Cheftaine ! I_icon_minitimeJeu 31 Juil 2014 - 9:57

affraid  un molé  a l'targe , mais  j'te souhaite un joyeux anniversaire tiot bellotte !   Very Happy



 Bon Anniversaire Cheftaine ! 469169  Bon Anniversaire Cheftaine ! 3808814102  Bon Anniversaire Cheftaine ! 3808814102 
 Bon Anniversaire Cheftaine ! 743638
Revenir en haut Aller en bas
nougatine

nougatine

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 30/12/2009
Messages : 145
Localisation Ardèche

Bon Anniversaire Cheftaine ! Empty
MessageSujet: Re: Bon Anniversaire Cheftaine ! Bon Anniversaire Cheftaine ! I_icon_minitimeJeu 31 Juil 2014 - 14:41

Bonne Anniversaire tiote et eune bonne jornée  j’espère insoleillée d'in l'région d't' vacances.
 Bon Anniversaire Cheftaine ! 469169  Bon Anniversaire Cheftaine ! 289134941  Bon Anniversaire Cheftaine ! 3808814102 grosses baisses
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

Bon Anniversaire Cheftaine ! Empty
MessageSujet: Re: Bon Anniversaire Cheftaine ! Bon Anniversaire Cheftaine ! I_icon_minitimeJeu 31 Juil 2014 - 23:12

Bonsoir mes gins
un grind merci à tertous pou vos souhaits d'bon ans...
j'sus in vagances vers Albi in c'momint et j'profite d'eune à peu près bonne connexion pou vos répondre pace qu'ichi ch'est un tiot peu l'brin pou arriver à s'connecter, avec l'téléphone cha va tout seu mais avec l'ordi, j'frise l'crise de nerf pou arriver dsus un site, i faut inviron 15 mn pou qu'eune pache s'oufe !!! alors j'auros bin répondu avec min ayephone mais vos imaginez pas l'brind qu'cha fait quind in écrit un mot in chti !! faut avoir l'moral ! j'comrpind nin pourquo i n'arconnot nin tous nos mots, faudrot treuver un système pou inclure note glossaire !!! bon là j'voulos mette un smiley mais j'arnonce pace que j'sins que tout y va s'involer, j'ai nin invie d'tout arcommincher !
alors j'fais une grosse baisse su tout vous fronts dégarnis ou non pou chés hommes et des baisses sus les joues de m'tiote bielle soeur nougatine que cha ara été l'seule guernoule à pinser à mi, sniff (bon là veyez l'smiley qui brait)
à l'arvoyure mes gins de min pays d'ù quind s'rind compte qu'in a gramint d'chance d'pouvoir s'connecter in un clin d'oel !!! (bon là veyez le smiley qui fait un clin d'oel)
Min diu, pouvu que tout cha parte sins problème..... roulemint d'tambour !!!!
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Bon Anniversaire Cheftaine ! Empty
MessageSujet: Re: Bon Anniversaire Cheftaine ! Bon Anniversaire Cheftaine ! I_icon_minitimeVen 1 Aoû 2014 - 8:43

Cheftaine, te vas vexer la Clo, qu'à m'mote que ch'est eune guernoule vraie de vraie  Wink 

A part cha, je vos que te bertonnes, donc tout i va bin.Te m'in vos ravi. Et ch't'au soir je serai ravi au lit.

In ce qui concerne tes ennuis de réseau, et bin que je ne soche nin un expert de l'infeurmatique, comme Marcel, qu'in puq ch'est un fabriquint de machine à coute à partir d'eune bétonnière, j'ai eune suggestion à te faire, avec min crâne dégarni. Voyousse.

Vu que t'as l'air de nin avoir de problème de force de réseau avec tin téléphone, pourquo que te n'utilises nin tin téléphone comme modem pour tin lordi? Mi je le fais assez souvint au cours de mes déplacemints parce que, ch'est vrai, surfer chu internénette ou buquer un messache chu un tiot écran de téléphone.... tcheu brun! 

Je sais commint qu'i faut faire avec min téléphone, que ch'est nin un ayepate de cheftaine comme ti t'as. Mais peut-être que tin saint homme i pourra t'arringi cha.

Ou alors te demintes à Marcel, mais ch'est nin sur que t'as beso d'eune machine à tricoter pindint tes congés.....

Allez, eune grosse baisse et bonnes vacinces. J'espère que te t'as déjà armisse de tin gâtieau et de tous les séquos d'anniversaire....
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

Bon Anniversaire Cheftaine ! Empty
MessageSujet: Re: Bon Anniversaire Cheftaine ! Bon Anniversaire Cheftaine ! I_icon_minitimeVen 1 Aoû 2014 - 9:45

Min diu j'ai oblié la clo !!!!! Pardon Claudette !!! Vraimint j'avos nin les yux in face  des tros    J'reponds d'pis min téléphone et j'vas pas faire trop long pace que ch´est penipe d'écrire ainsi.    
J'vos arfait une baisse à tertous
Revenir en haut Aller en bas
la clo



Sexe : Féminin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 647
Localisation Brive la Gaillarde

Bon Anniversaire Cheftaine ! Empty
MessageSujet: Re: Bon Anniversaire Cheftaine ! Bon Anniversaire Cheftaine ! I_icon_minitimeSam 2 Aoû 2014 - 11:28

Cha fait mi rien tiote ! pour ête franc heureusemint qu'Flersois a pinsé à ti, pace que là j't'aros oubliée pour de vrai !
J'espère que t'as bien arrosé des z'ans.
T'es in rache après l'ordi et s'lenteur , mi j'sus toudis intre j'ai eune connexion à internet, j'ai pas d'connexion .... et in arqueminche, un cop ouais un cop non.
Tout l'monte l'sait qui y a des problèmes dins note campane, core un cop lundi ches techniciens vont arvenir pour "des problèmes sur le réseau". Ah ch'est bieau d'ête à l'campane, mais in a aussi des inconvénients.
Bon week en à tertous pendant qu'j'peux ête là sur l'site, a bientôt
Revenir en haut Aller en bas
Loumarcel

Loumarcel

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 26/12/2009
Messages : 1417
Localisation Prés de Montpellier

Bon Anniversaire Cheftaine ! Empty
MessageSujet: Re: Bon Anniversaire Cheftaine ! Bon Anniversaire Cheftaine ! I_icon_minitimeSam 2 Aoû 2014 - 17:05

Faire un modem avec un téléphone j'sais nin faire cha mi et j'fais pas et j'fais pas non pus eun' machine à coute avec em bétonnière, alles est toudis intière et alle fonctionne toudis, Batisse t'es eun' mauvaisse lanque ch'est toute.
In s'qui concerne l'modem avec téléphone faudra m'essspliquer.
Ichi not' St Barthélésienne alle est d'jà ar'partie et alle a d'jà ar'pris sin boulot.
In a pus qu'ché berlinois.
@+ mes gins
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

Bon Anniversaire Cheftaine ! Empty
MessageSujet: Re: Bon Anniversaire Cheftaine ! Bon Anniversaire Cheftaine ! I_icon_minitimeSam 2 Aoû 2014 - 17:37

Coucou Marcel. Alors faire un modem avec un téléphone paraîtrot qu'chest facile d'apres min homme qui, paraîtrot - il m'l'avot proposé à m'premiere connexion ???? Cha m'étonne que j'ai nin intindu cha.... Alors sitôt que j'l'a fait un cop, j't'´esplique commint que j'ai fait.                                                         Là j'sus toudis avec min téléphone allongée dins un transat, ch´est nou après-midi arpos et doigts d'pids in evental... J'viens d'finir min Life policier qui etot passionnant et j'm'armets d'mes émotions. J'argrette de nin avoir pris un tiot peu d'materiel de scrap car j'ai acaté un magazine avec des sequos qui m'ont donné plein d'idées... Bon faut que j'me dise que j'sus in congés !!! Mais heureusement qu'in est perdu in pleine campanne, à 20 kms d'un magasin qui arsonne à aute  cosse qu'un dépôt d'pain sinon j'auros cor depinsé des doupes dins du matos ! Bonne soirée à tertous
Revenir en haut Aller en bas
Loumarcel

Loumarcel

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 26/12/2009
Messages : 1417
Localisation Prés de Montpellier

Bon Anniversaire Cheftaine ! Empty
MessageSujet: Re: Bon Anniversaire Cheftaine ! Bon Anniversaire Cheftaine ! I_icon_minitimeSam 2 Aoû 2014 - 17:43

Dû qu'is sont tes esssplications sus ch'modem?
Alors t'es in vacances dins un tro cha r'pose hein!
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Bon Anniversaire Cheftaine ! Empty
MessageSujet: Re: Bon Anniversaire Cheftaine ! Bon Anniversaire Cheftaine ! I_icon_minitimeLun 4 Aoû 2014 - 9:45

Quo qu't'as comme téléphone Marcel? Si t'as un ipate comme l'cheftaine, je chus incompétint (le premi qui fait eune armarque désobliginte i a eune margnouffe). Si que t'as un samesoungue je peux probablemint t'aider, surtout si que ch'est un S4....

Sinon, si t'utilisses un androïte, arwette ichi et te devros tout savoir sur commint qu'i faut tirer sin plan....

Ch'est vrai pour les autres aussi hein. I ne faudrot nin croire que je ne m'adresse qu'à Marcel, que cha serot eune espèce de chouchou. Te parles.... un boyau rouche...
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Bon Anniversaire Cheftaine ! Empty
MessageSujet: Re: Bon Anniversaire Cheftaine ! Bon Anniversaire Cheftaine ! I_icon_minitimeLun 4 Aoû 2014 - 9:47

Loumarcel a écrit:
Alors t'es in vacances dins un tro cha r'pose hein!
Heureusemint qu'in te connot Marcel....
Revenir en haut Aller en bas
Loumarcel

Loumarcel

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 26/12/2009
Messages : 1417
Localisation Prés de Montpellier

Bon Anniversaire Cheftaine ! Empty
MessageSujet: Re: Bon Anniversaire Cheftaine ! Bon Anniversaire Cheftaine ! I_icon_minitimeLun 4 Aoû 2014 - 13:43

Mi ch'est un Nokia Lumia 925 alors quo qu'té peux faire pour mi.
Bon t'es pon obligé d'réponte à un boyau rouch' hein!
@+
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Bon Anniversaire Cheftaine ! Empty
MessageSujet: Re: Bon Anniversaire Cheftaine ! Bon Anniversaire Cheftaine ! I_icon_minitimeLun 4 Aoû 2014 - 14:08

Ch'est androïte ou ch'est windows jenesainincombin tin bazar?

In tous les cas j'ai trouvé eune séquo qui devrot pouvoir t'aider. Ch'est ichi

Cha te cause?
Revenir en haut Aller en bas
Loumarcel

Loumarcel

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 26/12/2009
Messages : 1417
Localisation Prés de Montpellier

Bon Anniversaire Cheftaine ! Empty
MessageSujet: Re: Bon Anniversaire Cheftaine ! Bon Anniversaire Cheftaine ! I_icon_minitimeLun 4 Aoû 2014 - 19:05

Min Nokia ch'est du windows et tin site i me cause mais j'ai pas tout ch'vocabulaire pou comprinte tout cha qui y a sus tin forum, té sais mi j'sus du 62 alors i m'fot gramint d'temps pou comprinte ch'est pour cha que j'casse pas min ordi mi, j'va pas tout partout sans rien comprinte mi et j'ai toudis du son mi, pas chti pour ches pourchiaux hein! mais pou l'musique.
Revenir en haut Aller en bas
flersois

flersois

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 27/11/2010
Messages : 1886
Localisation Belgique

Bon Anniversaire Cheftaine ! Empty
MessageSujet: Re: Bon Anniversaire Cheftaine ! Bon Anniversaire Cheftaine ! I_icon_minitimeLun 4 Aoû 2014 - 19:54

Pour ène fos, Batisse y nous a appris ène séquo d'utile....

Seul'mint mi jai foque ène carte prépayée, in ène paire de minutes de connexions  tout min crédit y s'ra consommé...
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Bon Anniversaire Cheftaine ! Empty
MessageSujet: Re: Bon Anniversaire Cheftaine ! Bon Anniversaire Cheftaine ! I_icon_minitimeMer 6 Aoû 2014 - 12:00

Te veux eune margnoufe? Je t'in foutros mi du pour eune fos batisse i fait eune séquo de bin.

Quint au boyau rouche de là tout in bas, hein, pouet pouet pépère....

In ce qui concerne l'connexion gratuite à internénette, j'ai lu quelque part qu'i a moyen de leurrer le fournisseur d'accès. I a eune application qui fait croire que l'téléphone i cache à mettre des séquos à li à jour alors qu'in fait i est brinché chu internénette....

Cha vous intéresse que j'arcache après l'info? I faudra être bin saches alors.... bante de voyous.
Revenir en haut Aller en bas
flersois

flersois

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 27/11/2010
Messages : 1886
Localisation Belgique

Bon Anniversaire Cheftaine ! Empty
MessageSujet: Re: Bon Anniversaire Cheftaine ! Bon Anniversaire Cheftaine ! I_icon_minitimeMer 6 Aoû 2014 - 15:49

Ce qui est possible aussi, c'est de chercher un point wifi non sécurisé, mais c'est devenu rare...On peut chercher aussi les hotspots disponibles dans son secteur :Ichi  in peut aussi acater un pocket wifi...
Revenir en haut Aller en bas
Contenu sponsorisé




Bon Anniversaire Cheftaine ! Empty
MessageSujet: Re: Bon Anniversaire Cheftaine ! Bon Anniversaire Cheftaine ! I_icon_minitime

Revenir en haut Aller en bas
 

Bon Anniversaire Cheftaine !

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 

 Sujets similaires

-
» Un bon lanniversaire à nou cheftaine!
» Bone Fête à l'cheftaine!
» Bon anniversaire ROGER...
» Bon anniversaire Flersois
» Bon Anniversaire Kazimierz
Page 1 sur 1

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
acoute-ichi :: Pour bien commencer la journée :: Ch'est histoire d'dire-