acoute-ichi
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

acoute-ichi


 
AccueilRechercherDernières imagesglossaireLa charteConnexionS'enregistrer
Statistiques
Nous avons 403 membres enregistrés
L'utilisateur enregistré le plus récent est Skylinfracmi

Nos membres ont posté un total de 33442 messages dans 2296 sujets
Le livre d’or
l'allu ; j'avoé point vu !! B97c1158078301a556ed53b41d29228cb3af00f5
N'hésitez pas à signer notre livre d'or
Partenaires
Devenez partenaire de ce forum en nous envoyant votre bannière ou logo.

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

compteur
RADIOS

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Le Deal du moment : -28%
Précommande : Smartphone Google Pixel 8a 5G ...
Voir le deal
389 €

Partagez | 
 

 l'allu ; j'avoé point vu !!

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
AuteurMessage
tiomolet62

tiomolet62

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/02/2013
Messages : 489
Localisation calais

l'allu ; j'avoé point vu !! Empty
MessageSujet: l'allu ; j'avoé point vu !! l'allu ; j'avoé point vu !! I_icon_minitimeMar 24 Juin 2014 - 12:41

quoé qu'cha n'est qui dit lo ! qu'os étes certainemint en train d'vous dire ! i décaroche ??  

nan , nan, j'ai prins l'alluminium mais ch'est valape aveuc gramint d'eutes cosse !
watte !!  j'ai intindu dire dins m'tardiole qui falloé cor s'déméfier du poid et del longueur de s'qu'os pouvoémes acater dins chés grands magasins !
d'exempe : prindons l'alluminium ; oué bin 1 rouleau ed'50 metes ; bin figurez vous mes gins qu'os n-n'avez 40 affraid  et ui des tiots malins s'sont amusé a dérouler chés rouleaux , pi a mesurer !  l'allu ; j'avoé point vu !! 176586  l'allu ; j'avoé point vu !! 880436 ahh l'infilure ; qui d'entre nouzeute éroait pinsé a derouler pou mesurer ? in tout cas pon mi !!!   ch'est comme el PQ ; i a ti vraimint el nombe ed'feules ?  ahh bin mi cha m'froait tchier d'compter l'allu ; j'avoé point vu !! 3305382594 

ardev'nons sérieux , l'arnaque el plus répindus cha s'roait ches fruits et légeume , souvint el poid n'est pon exact intre 10 et 15 % in moiss !
bahhh tout cha ch'est d'bonne guerre, des foé ch'est chés gins qui arnaqu'té ches magasins ; vlo l'manigance : chés gins i cuji'té des fruits , i l'pés'te,i col'té ch'papier  et avant d'arfreumer ch'saclet , i nin rajoute 2 ou3  affraid  l'allu ; j'avoé point vu !! 517394 

voilà tout cha ch'est rindi rindo ; du brin d'vaque ch'est du bouzot  !

adé mes gins ; et j'suis seur qu'asteur vos n'ravisroétes pus vote caddi comme avant l'allu ; j'avoé point vu !! 638153  l'allu ; j'avoé point vu !! 638153 

 l'allu ; j'avoé point vu !! 286966
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

l'allu ; j'avoé point vu !! Empty
MessageSujet: Re: l'allu ; j'avoé point vu !! l'allu ; j'avoé point vu !! I_icon_minitimeLun 30 Juin 2014 - 9:45

Vos vos rappelez de l'pub du tiot garchon qui arrivot in courant vers s'maman avec l'rouleau d'papi d'toilette tout déroulé dins s'main in criant "j'ai fini" ! ? bin cha arot été eune bonne occasion d'compter l'nombe d'feules qui restot... bin sur à condition d'savoir d'combin l'rouleau étot intamé.
Bon l'jour d'ù que j'saurai pas quo faire j'va vérifier tout cha
Ch'est comme chés biscuits fourrés au chocolat pour chés tiots, in nos a fait croire que l'prix avot baissé, alors qu'in fait les gâtieaux étottent un tiot peu pus léger qu'avint, cha qui fait que ramener au poid l'prix n'avot nin baisser...
In les aura in jour, in les aura comme dit l'slogan d'eune pub célèpe, qui m'énerfe prodigieusemint
Revenir en haut Aller en bas
tiomolet62

tiomolet62

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/02/2013
Messages : 489
Localisation calais

l'allu ; j'avoé point vu !! Empty
MessageSujet: Re: l'allu ; j'avoé point vu !! l'allu ; j'avoé point vu !! I_icon_minitimeLun 30 Juin 2014 - 10:58

oui t'o raison tiotebellotte , ch'est comme chés tranches ed'fromaches ; mi cha foait d'z années que ch'prind l'méme ; bin j'ai r'marqué qu'ch'est tranches al ' z'étoéte un molé plus fines qu'avant !

os n'risquons point d'grossir   Very Happy  Wink 


 l'allu ; j'avoé point vu !! 286966
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

l'allu ; j'avoé point vu !! Empty
MessageSujet: Re: l'allu ; j'avoé point vu !! l'allu ; j'avoé point vu !! I_icon_minitimeLun 30 Juin 2014 - 14:39

...Histoire vraie.
.       Nous grand père ,acatot tous les jours, à l'époque , 10 francs d' bisteque pour sin diner. Comme ch' prix i augmentot toudis, grand  père a  fini par dire: < Si  cha continue j'arai pus que l'papier" (vrai)
 l'allu ; j'avoé point vu !! 880436  affraid
Revenir en haut Aller en bas
tiomolet62

tiomolet62

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/02/2013
Messages : 489
Localisation calais

l'allu ; j'avoé point vu !! Empty
MessageSujet: Re: l'allu ; j'avoé point vu !! l'allu ; j'avoé point vu !! I_icon_minitimeLun 30 Juin 2014 - 16:52

té voé tiote bellotte inn' a qui ont c'minché a compter chés feules ! affraid  Very Happy  Very Happy 


l'allu ; j'avoé point vu !! 1404139916-thca1aydux
Revenir en haut Aller en bas
Contenu sponsorisé




l'allu ; j'avoé point vu !! Empty
MessageSujet: Re: l'allu ; j'avoé point vu !! l'allu ; j'avoé point vu !! I_icon_minitime

Revenir en haut Aller en bas
 

l'allu ; j'avoé point vu !!

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 

 Sujets similaires

-
» Cha n'sin point,cha n'a pas d'gout
» point contint d't érvir !!
» A propos d' batisse....au point d' vus sexuel ...
» té l'arvero t'mére , n'braie point
» écmint qu'cha s'fait qu'tu n't enerfe point ??
Page 1 sur 1

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
acoute-ichi :: Pour bien commencer la journée :: Ch'est histoire d'dire-