acoute-ichi
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

acoute-ichi


 
AccueilRechercherDernières imagesglossaireLa charteConnexionS'enregistrer
Statistiques
Nous avons 403 membres enregistrés
L'utilisateur enregistré le plus récent est Skylinfracmi

Nos membres ont posté un total de 33442 messages dans 2296 sujets
Le livre d’or
ch'est l'goutte d'ieau .... B97c1158078301a556ed53b41d29228cb3af00f5
N'hésitez pas à signer notre livre d'or
Partenaires
Devenez partenaire de ce forum en nous envoyant votre bannière ou logo.

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

compteur
RADIOS

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Le Deal du moment : -50%
-50% Baskets Nike Air Huarache Runner
Voir le deal
69.99 €

Partagez | 
 

 ch'est l'goutte d'ieau ....

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
AuteurMessage
tiomolet62

tiomolet62

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/02/2013
Messages : 489
Localisation calais

ch'est l'goutte d'ieau .... Empty
MessageSujet: ch'est l'goutte d'ieau .... ch'est l'goutte d'ieau .... I_icon_minitimeVen 30 Mai 2014 - 16:53

eune titiote espression qu'j a quére !


" ch'est ch'dernier hérin qui carge el baudet "

en français : c'est la goutte d'eau qui fait déborder le vase


 ch'est l'goutte d'ieau .... 541981
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

ch'est l'goutte d'ieau .... Empty
MessageSujet: Re: ch'est l'goutte d'ieau .... ch'est l'goutte d'ieau .... I_icon_minitimeVen 30 Mai 2014 - 18:15

Mi j'aime bin ch'est l'goutte d'ieau qui a mis le fu à l'poute.

Sins déconner, j'aime bin ches traductions qui n'ont rin à vir avec l'texte d'origine.

I a du brun dins l'tale qui se traduit par des séquos dins le ginre cha craint, ch'est du même tonnieau.

Sins parler des canchons. I faudra un jour m'expliquer pourquo que yellow submarine cha a été traduit en sous marin vert  Wink
Revenir en haut Aller en bas
tiomolet62

tiomolet62

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/02/2013
Messages : 489
Localisation calais

ch'est l'goutte d'ieau .... Empty
MessageSujet: Re: ch'est l'goutte d'ieau .... ch'est l'goutte d'ieau .... I_icon_minitimeVen 30 Mai 2014 - 19:02

batisse a écrit:
Mi j'aime bin ch'est l'goutte d'ieau qui a mis le fu à l'poute.

Sins déconner, j'aime bin ches traductions qui n'ont rin à vir avec l'texte d'origine.

I a du brun dins l'tale qui se traduit par des séquos dins le ginre cha craint, ch'est du même tonnieau.

Sins parler des canchons. I faudra un jour m'expliquer pourquo que yellow submarine cha a été traduit en sous marin vert  Wink


oué ch'est vrai qu'dins chés canchons ch'est cor plus inesplicape , am'nidée des fo , i s'occuppté surtoute ed'savoér si cha "rime " plutôt que d'savoér si cha du boin sin ! Very Happy 
 al'arvoyure !!
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

ch'est l'goutte d'ieau .... Empty
MessageSujet: Re: ch'est l'goutte d'ieau .... ch'est l'goutte d'ieau .... I_icon_minitimeSam 31 Mai 2014 - 11:54

..".I a du brun dins l'tale qui se traduit par des séquos dins le ginre cha craint, ch'est du même tonnieau."
J'ai pas bin compris l'réponse à Batisse. L'tale ch'est l'galerie du qu'in abat l'carbon. In dit  cha quand qu'i n'a pus rin qui va, qu'in est dins l'brun jusqu'au cou. Faut dire aussi que quand qu'i a du brun dins l'tale, comme qu'i a pas d'air,....ch'est l'merdier.......
...................
Revenir en haut Aller en bas
Kazimierz

Kazimierz

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 05/04/2011
Messages : 491
Localisation ~~ Boyau Rouche 62430 ~~

ch'est l'goutte d'ieau .... Empty
MessageSujet: Re: ch'est l'goutte d'ieau .... ch'est l'goutte d'ieau .... I_icon_minitimeSam 31 Mai 2014 - 12:47

pépéPéBé a écrit:
..".I a du brun dins l'tale qui se traduit par des séquos dins le ginre cha craint, ch'est du même tonnieau."
J'ai pas bin compris l'réponse à Batisse. L'tale ch'est l'galerie du qu'in abat l'carbon. In dit  cha quand qu'i n'a pus rin qui va, qu'in est dins l'brun jusqu'au cou. Faut dire aussi que quand qu'i a du brun dins l'tale, comme qu'i a pas d'air,....ch'est l'merdier.......
...................

Comme te dit pépéPéBé 
ch'est l'merdier ,
car aveuc l'pression d'sus l'bos d'sapin, qu'l' étançonnage de soutainement i a bougé ou in partie croulé dins l'Tale (taille)TAILLE > ICHI < 
pis après ch'bo i z'ont mis des pleum's mais ch"tos pluq lourd !

et pourquo i utilisotent du sapin et pons un bos plus dur ...?


Pis aussi quint i devos faire s'grosse commission dins l'urgence  , 
ch'est dins l'tale qui falot qui s'démerde i étot pons question d'armonter .....
et 
après cha in s'étonne qui a du "brin dins l'tale "
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

ch'est l'goutte d'ieau .... Empty
MessageSujet: Re: ch'est l'goutte d'ieau .... ch'est l'goutte d'ieau .... I_icon_minitimeDim 1 Juin 2014 - 7:34

Les bois de soutainement sont taillés à la hache et à la scie de jardinier. Le sapin convient bien,il ne case pas sans crier"gare".In pusse l'bos dur coûterot beaucop plus caire...
....................
.  Pour l'grosse commission pas de problème un tro dins un coin arbouché insuite. L'grosse blague classique consistot à faire  creuser  un tro à ch'indrot la   du qu'va ète plaché  un bos vertical, un potia,  et dire au galibot; " Tiot fait un tro ichi, in va placher un potia.....pour  qui  in mette plein ses mains"......
................
......Un jour j'étos parti à Biache pour sortir m'mère qui étot fort agée. I avot d'sur un banc deux anciens mineurs qui riotent come des bochus. Is s'rapplotent du timps qu'is travaillotent au fond aveuc un galibot, un jeune Algérien....Is z'avotent treuver rin d'miux qu'd'avoir chier dins....ses bottes....et cha les faijot rire aux éclats in dijant "In étot impoisonnés, in pusse i n'a pas d'air dins l'tale, et  in pusse in armontant, aux lavabos   i étot tout nu....".
.   Ch'est pas par méchanceté mais par taquinerie, n'empèche que l'tiot Algérien i devot bin argretter  sin pays.
............
L'expression n'est pas "i a du brin dins l'tale mais  "l'brin i est dins l'tale" soit in n'a qu 'des immertes in faijant un travale. pas question d'l'odeur.
 ch'est l'goutte d'ieau .... 563562  ch'est l'goutte d'ieau .... 880436  ch'est l'goutte d'ieau .... 773507985    ch'est l'goutte d'ieau .... 880436  affraid 
........

.   I n' d"avot vu d'toutes les couleurs aveuc des agosils comme cha...
Revenir en haut Aller en bas
Contenu sponsorisé




ch'est l'goutte d'ieau .... Empty
MessageSujet: Re: ch'est l'goutte d'ieau .... ch'est l'goutte d'ieau .... I_icon_minitime

Revenir en haut Aller en bas
 

ch'est l'goutte d'ieau ....

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 
Page 1 sur 1

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
acoute-ichi :: Nos expressions, Notre patois ::  1) Nou Patois-nou parlache-