. « Nénesse viens ichi ! ! ! Viens ichi tout t’suite ! ! ! » I n’avot pas l’air contint l’Zeph ! ! !. « Ouais papa ! ! ! . - Nénesse, quest ce que ch’est que ch’travale ! ! ! J’viens d’trouver tin carnet d’notes scolaires sur tin bureau…Mais qu’est c’qui s’passe ? ? ? . – Mais pap... - Tais –te quand j’arle ! ! ! Zéro in orthographe ! ! . – Papa.ch’….. – Tais te ! ! quand J’ té parle…..Mais qu’est c’qui s’passe ? ? deux un calcul ! ! ! zéro in histoire, ! ! ! Zéro in géographie, Mais qu’est c’qui s’passe ? ? Té fais inne collection d’zéros ? ?
. - Pap…..
. - Tais-te quand j’té parle ! ! ! Deux in rédaction : Un point pour l’encre un point pour le l’papier ! !
. – Papa ch’est…..
. – Tais te j’té dis .. Té pal’ras quand qu’j’arai fini ! Malpoli ! ! J’continue ! ! J’lis….
. - N’apprends pas ses leçons !
. - Fait l’imbécile en classe ! ! !
. - Se prend pour la malice incarnée.
. - Court plus souvent après les filles qu’après l’relais au terrain de sport !
. ..... Mais qu’est c’qui s’passe ? ? ?... T ’as invie d’el faire mourir et’maman ? ? ou quoi ? ?.... Et la…, et la…alors, … la … , ch’est l’ cerisse sur el Macdo :
. - Va être renvoyé de l’école s’il continue de montrer la partie la plus charnue de son anatomie pour faire rigoler toute la classe pendant les cours d’éducation sexuelle! ! ! Mais qu’est c’qui spasse ? ? Qu’est c’que ch’est, mais qu’est c’que ch’est que ch’travale ? ? ? … Té peux m’espliquer ? ? … Qu’est c’que t’as à réponte à cha ? Hein ? T’as invie d’el faire mourir et paufe maman ? ? ?
. - Papa ! ! Té m’laiches pas parler, ch’est pas l’mien d’carnert d’notes, ch’est l’tien qu’j’ai artrouvé hier, in ringeant l’gernier, aveu maman ! ! ! …. »
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(='.'=) « I n’devot pas ete trisse non pu, el tien d’carnet d’notes quand qu’allos à l’école ! ! »
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