acoute-ichi
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

acoute-ichi


 
AccueilRechercherDernières imagesglossaireLa charteConnexionS'enregistrer
Statistiques
Nous avons 403 membres enregistrés
L'utilisateur enregistré le plus récent est Skylinfracmi

Nos membres ont posté un total de 33442 messages dans 2296 sujets
Le livre d’or
Zeph à l'ducasse d' Billy B97c1158078301a556ed53b41d29228cb3af00f5
N'hésitez pas à signer notre livre d'or
Partenaires
Devenez partenaire de ce forum en nous envoyant votre bannière ou logo.

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

compteur
RADIOS

Fichier hébergé par Archive-Host.com

-14%
Le deal à ne pas rater :
Apple MacBook Air (2020) 13,3″ Puce Apple M1 – RAM 8Go/SSD 256Go
799 € 930 €
Voir le deal

Partagez | 
 

 Zeph à l'ducasse d' Billy

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
AuteurMessage
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

Zeph à l'ducasse d' Billy Empty
MessageSujet: Zeph à l'ducasse d' Billy Zeph à l'ducasse d' Billy I_icon_minitimeDim 10 Nov 2013 - 10:14

A l'ducasse d' Billy
 
.        I in ténot eune bièle l'Zeph, l'jour de l'ducasse à Billy. Comme qu'i dirot l'aute, tout c'qu'i avot  dévalé té l'armontros pas à vélo.
.      I s'pointe d'vant l'baraque du tir à l'carabine.
...   ." Gar.. garchon, donne donne me un ca...un ca... un caca..hic..., un carton, j'vas mou...j'vas t'moumou, t'moutrer co...cocomint qu'in titirot au fufu au ..fusil in 14...(.Cha s'bousculot in sortant).
.     - Voila Monsieur  répond l'patron in lui donnant eune carabine et chinq balles d' six mm dins un couvlèche d'boîte d'boîte à cartouche.
.     - Pourquo qu't'as mi deux ca..ca..deux cartons biloute ?
.     - Mais il n'y en n'a qu'un Monsieur....
.     - Ah ban ! répond l'Zeph in s'appuyant d'sur l'comptoir in berloquant..... I épaule...i tire...Pan! .....Mouche.....
.     - Bravo Monsieur....
.     Zeph i continue à tirer, chinq cartouches chinq mouches ! ! ! !
.     - Alorsse t'aas vu cha fiu, qui qui qui  qu'ch'est hic!..qui ch'est l'roi de l'ga de l'gaga.....de l'gachette à Billy ? Hein ?
.     - Encore bravo, Monsieur, vous avez gagné l'premier lot, répond l'baraquin in li donnant  eune magnifique tortue inv'loppée dins du bieau papier blanc .
.      Et vl'a note brafe Zeph arparti faire tous ches capelles d'Billy l'tortue d'zous sin bras in les gars du nord cantant:
.    " In séra jamais dégotter les gars du nord.. les gars du nord... In séra jamais dégotter les gars du nord  et du Pas d'Calais"
.    " El tiète eud' viau alle bout......"
        Au soir i rapasse d'vant l'baraque du tir à l'carabine.
.      " Fiu, ardonne me chinq ca...caca...chinq cartouches... hic!
.      - Monsieur, vu votre état, je crois qu'il ne serait pas prudent.....

.     - Non ! Non mais dis.. dis.. dis.. donc, t’é..,té..,té.. n’vas pas dire équ,équ’ ech sus plein ? Non ? ! ! ! L’client… l’client i est roi ! ! ! Donne..donne me .. chinq… chinq… catouches ! ! ! Et qu’…et ...qu'cha saute...
.    - Puisque vous insistez Monsieur, voici cinq balles, mais soyez prudent ! ! ! !
.    - Bon, acht’heure, ach’teure, dis me pourquoi… dis me pourquoi… t’as mis… qu’tas mis tros cartons ? ? hein ? ? ? hein ? ? ?
.     - Mais Monsieur , il n’y en n’a qu’un
.     - Ah ! bon ! J’croyos… j’croyos…qui … n’avot tros. …Bon …,bon ,j ’ vas viser, j’vas tirer …j’vas tirer .. d’sur ch’ti ..chti du mitant ! ! !
.    - Paf ! Mouche Paf !.... Mouche Paf !.... Mouche,.. l’bout du canon d’carabine, i faijot des huit dins l’espace, Paf !Mouche et Paf ! Mouche ! ! ! Chinq cops ! ! ! Chinq mouches ! ! !
-     -Alorse ‘t’as…. t’as.. t’as vu si qu’ech’…...si qu’ech su bourré ? ? Hein ? T’as vu ? ? Fais… fais.. fais z’ un aut.. aut.. autant ! Hein ! ! ! In plein..in plein dins… min ..min commandant ! ! !
-     -Bravo, monsieur,cette fois  vous avez gagné un magnifique nounours en peluche ! ! ….
- - Nan… nan… donnez… do… do.., donne me putot… un ..un sandwich comme tout à l’heure ! ! ! ! 



Zeph à l'ducasse d' Billy 563562 

Revenir en haut Aller en bas
tiomolet62

tiomolet62

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/02/2013
Messages : 489
Localisation calais

Zeph à l'ducasse d' Billy Empty
MessageSujet: Re: Zeph à l'ducasse d' Billy Zeph à l'ducasse d' Billy I_icon_minitimeMer 13 Nov 2013 - 19:54

Heureusmint qu il a pon gagneye des s'rins(d z osios). Invlope'dins du papier . Il eroe' pu croere equ 'ch etoet des croustillons . Lol. Ch est l 'ponpon mes gins . Alle' ade' .
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

Zeph à l'ducasse d' Billy Empty
MessageSujet: Re: Zeph à l'ducasse d' Billy Zeph à l'ducasse d' Billy I_icon_minitimeMer 13 Nov 2013 - 20:09

Quand qu"alle étot jeune, m"mère alle a tiré dins l'poignet du baraquin.......sans l'faire esprès bin sur ! ! ! L' sang i giclot......
.....
Un jour j'rinconte min cousin à l'ducasse. I m'dit: "Regarde ce que j'ai ! ! ....."......I sort de s'poche un tiot revolver... un 6.35 mm.......un revolver d" finme.... Heureus'mint... L'lind'main, in m'dit:"Tin cousin i est à l'hôpital"...........In manipulant l'pistolet i s'etot tiré eune balle dins sin dogt....sans gravité heureus'mint.....I avot l'diape dins l'vinte.....
Zeph à l'ducasse d' Billy 563562 Zeph à l'ducasse d' Billy 880436 affraid   In in rigole.....après....
Revenir en haut Aller en bas
Contenu sponsorisé




Zeph à l'ducasse d' Billy Empty
MessageSujet: Re: Zeph à l'ducasse d' Billy Zeph à l'ducasse d' Billy I_icon_minitime

Revenir en haut Aller en bas
 

Zeph à l'ducasse d' Billy

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 

 Sujets similaires

-
» Zeph et sin vélosilex
» El suppositoire à l' Zeph....
» Zeph à l'pharmac'rie
» Zeph et l'ingénieur.
» Zeph au restaurant.
Page 1 sur 1

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
acoute-ichi :: Histoire de rire un peu :: Des garlousettes-