acoute-ichi
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

acoute-ichi


 
AccueilRechercherDernières imagesglossaireLa charteConnexionS'enregistrer
Statistiques
Nous avons 403 membres enregistrés
L'utilisateur enregistré le plus récent est Skylinfracmi

Nos membres ont posté un total de 33442 messages dans 2296 sujets
Le livre d’or
Cha va rire du côté d'l'Est.... B97c1158078301a556ed53b41d29228cb3af00f5
N'hésitez pas à signer notre livre d'or
Partenaires
Devenez partenaire de ce forum en nous envoyant votre bannière ou logo.

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

compteur
RADIOS

Fichier hébergé par Archive-Host.com

-39%
Le deal à ne pas rater :
Pack Home Cinéma Magnat Monitor : Ampli DENON AVR-X2800H, Enceinte ...
1190 € 1950 €
Voir le deal

Partagez | 
 

 Cha va rire du côté d'l'Est....

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
Aller à la page : 1, 2  Suivant
AuteurMessage
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

Cha va rire du côté d'l'Est.... Empty
MessageSujet: Cha va rire du côté d'l'Est.... Cha va rire du côté d'l'Est.... I_icon_minitimeJeu 18 Juil 2013 - 16:08

Ouais j'sens que cha va bin rire d'mi du côté d'l'Est et comme j'vos connos cha va rire aussi des autes coins d'France et d'Navarre... peut ête même que cha va passer chés frontières !
Alors j'plante l'décor : un dimanche à la campanne lyonnaisse, chez min frère avec toute l'famile réunie, plus des amis de l'famile, bref in tout 25 personnes... (pus deux cats, des vaques, des mouques, des lézards et j'in passe)
But de tout cha ?, vos allez deminder. Ben les anniversaires de mes tros nièches, eune que ch'étot l'bonne date et les deux autes qu'in a pas pu vir au momint d'leu ans et qu'in profitot que tertous étot réuni pou fêter cha.
J'avos bin sur apporter min apparel photo, eune batterie d'arcange : fallot rin risquer d'querre in rade et rater d'bielles prises, fallot immortaliser l'momint.
Bref, j'sens que certains moqueux d'gins comminchent à comprinde (surtout là haut à droite)...
Bin ouais, j'avos bin l'apparel mais PAS L'CARTE MEMOIRE qui va d'dins....
Allez y riez, cha fait du bin et parait qu'cha vaut un bistèque... Cha va rire du côté d'l'Est.... 993998

L'velle au soir j'avos décargé chés photos d'sus min manicraque et j'ai tout simplemint oblié d'armette l'carte mémoire dins l'apparel.... L'pire ch'est que je n'd'ai eune aute d'carte mémoire mais in voulot pas prinde l'malette avec tout chés zooms, chargeurs et cie du fait qu'in avot d'jà pas mal d'séquos d'bouffe et d'cadeaux à importer, tout cha pou nin s'incombrer d'pus.  J'avos foque l'batterie d'arcange, qui bin sur sins carte mémoire n'servot à rin.
Infin in a pas tout perdu, min papa a fait des photos... l'pus long va ête d'les récupérer... Pis j'ai querre faire mes propes photos.
L'prochain cop j'prinds tout l'malette, cargé comme un baudet pour cargé comme un baudet, in est pus à cha près !
Eune d'mes nièches qui sait qu'in a tendance à faire gramint d'photos m'a dit in rigolant : "pour une fois elles seront vite triées tes photos tatie !"
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

Cha va rire du côté d'l'Est.... Empty
MessageSujet: Re: Cha va rire du côté d'l'Est.... Cha va rire du côté d'l'Est.... I_icon_minitimeJeu 18 Juil 2013 - 18:52

.     Ch'ti qui fait rin i a touis tout bon. Si t'as un apparelphoto d"qualité" té peux printe des photos sans carte mémoire aveuc l' mémoire interne.
.     J'ai toudis eune deuxième carte et un jus d'piles mais.......
. C'qui m'est arrivé diminche passé, à la fête de la mer à Boulonne, in photographiant l' guss qui met des batieaux in boutèle , ch'est min flash externe ultra super plus speedligh qui est tombé in rideau. .     I s'alleume pus.
.     J'ai vu par internenet qu'i a un aute guss qui a eu l'même tour, i a démonté l'bazar, a treuvé un fusipe sauté...l'a rimplacché et cha armarche.
.   Min dépanneur "monsav.com" n'dépannant pas les flashs,  j'ai démonté l'mien....que ju, j'ai couircircuité l'fameux fusipe, bernique ! ! ! !  j'ai pu qu'a n'acater un aute.
.    Bon, in va pas braire pour cha. in s'in armettra ! ! ! !
Cha va rire du côté d'l'Est.... 563562 Cha va rire du côté d'l'Est.... 880436 Cha va rire du côté d'l'Est.... 286966
Revenir en haut Aller en bas
tiomolet62

tiomolet62

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/02/2013
Messages : 489
Localisation calais

Cha va rire du côté d'l'Est.... Empty
MessageSujet: Re: Cha va rire du côté d'l'Est.... Cha va rire du côté d'l'Est.... I_icon_minitimeJeu 18 Juil 2013 - 19:55

Shocked  el progrès ch'est bien , asteure tous chés acrinquillaches alectroniques , i z on del mémoire ! oué ch'est bieau tout cha , mais i feudroait qu'chés gins i n'euch'te un molé ed "mémoire " sinon cha n'porro mi aller Very Happy Cha va rire du côté d'l'Est.... 831364   heinn tiote belotte Very Happy hureusmin qui reste chés souvnirs incrinqués dins tin cabu , chélo inn' s'effaceront jamais énon ?!!
Revenir en haut Aller en bas
Loumarcel

Loumarcel

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 26/12/2009
Messages : 1417
Localisation Prés de Montpellier

Cha va rire du côté d'l'Est.... Empty
MessageSujet: Re: Cha va rire du côté d'l'Est.... Cha va rire du côté d'l'Est.... I_icon_minitimeVen 19 Juil 2013 - 8:10

Mi j'ai fait que sourire.
Mais d'min côté j'ai toudis deux batteries et deux cartes quand j'min va.
Sauf qu'eine fos ch'est min apparèle qui est quéu in panne, pus d'son pus d'imach', i a fallu raccater un apparèle, in plus ch'étot lors d'eine croisière in Norvech', i m'l'ont minme pas fait in détaxe.
Mais cha va i fonctionne très très bien.
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

Cha va rire du côté d'l'Est.... Empty
MessageSujet: Re: Cha va rire du côté d'l'Est.... Cha va rire du côté d'l'Est.... I_icon_minitimeVen 19 Juil 2013 - 8:57

Aveuc mes LUMIX, in peut printe des photos sans carte aveuc l'mémoire interne, j'ai core essayé hier, bin intindu pour lire les imaches, i faut brancher l'apparel aveuc un cape.
............
Aveuc min CANON 550, que dale i n'a pas d"mémoire interne.
....................
..... Quand qu'i n'a pas d'carte, l'Lumix i inscrit d'sur l'écran...pas d"carte...mémoire interne....
......Sacrés z"apparels les Panasonic LUMIX
Pub gratuite à moinsse que.....
.............
..... J'ai commandé un flash ultra super plus in Chine....79.35 euros....in France tros ou quate fos pus querre.....paiemint PPal:pépère: Cha va rire du côté d'l'Est.... 880436 Cha va rire du côté d'l'Est.... 831364 Cha va rire du côté d'l'Est.... 880436 Cha va rire du côté d'l'Est.... 176586 
.....
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Cha va rire du côté d'l'Est.... Empty
MessageSujet: Re: Cha va rire du côté d'l'Est.... Cha va rire du côté d'l'Est.... I_icon_minitimeVen 19 Juil 2013 - 13:54

Mi je ne dis rin.....
Cha va rire du côté d'l'Est.... 993998 Cha va rire du côté d'l'Est.... 993998 Cha va rire du côté d'l'Est.... 993998 Cha va rire du côté d'l'Est.... 993998 Cha va rire du côté d'l'Est.... 993998 Cha va rire du côté d'l'Est.... 993998 Cha va rire du côté d'l'Est.... 993998 Cha va rire du côté d'l'Est.... 993998 Cha va rire du côté d'l'Est.... 993998 Cha va rire du côté d'l'Est.... 993998 Cha va rire du côté d'l'Est.... 993998 Cha va rire du côté d'l'Est.... 993998 Cha va rire du côté d'l'Est.... 993998 Cha va rire du côté d'l'Est.... 993998 Cha va rire du côté d'l'Est.... 993998 Cha va rire du côté d'l'Est.... 993998 Cha va rire du côté d'l'Est.... 993998 Cha va rire du côté d'l'Est.... 993998 Cha va rire du côté d'l'Est.... 993998 Cha va rire du côté d'l'Est.... 993998 Cha va rire du côté d'l'Est.... 993998 Cha va rire du côté d'l'Est.... 993998 Cha va rire du côté d'l'Est.... 993998 Cha va rire du côté d'l'Est.... 993998 Cha va rire du côté d'l'Est.... 993998 Cha va rire du côté d'l'Est.... 993998 Cha va rire du côté d'l'Est.... 993998 Cha va rire du côté d'l'Est.... 993998 Cha va rire du côté d'l'Est.... 993998 Cha va rire du côté d'l'Est.... 993998 Cha va rire du côté d'l'Est.... 993998 Cha va rire du côté d'l'Est.... 993998 Cha va rire du côté d'l'Est.... 993998 Cha va rire du côté d'l'Est.... 993998 Cha va rire du côté d'l'Est.... 993998 Cha va rire du côté d'l'Est.... 993998 Cha va rire du côté d'l'Est.... 993998 Cha va rire du côté d'l'Est.... 993998 Cha va rire du côté d'l'Est.... 993998 Cha va rire du côté d'l'Est.... 993998 Cha va rire du côté d'l'Est.... 993998 Cha va rire du côté d'l'Est.... 993998 Cha va rire du côté d'l'Est.... 993998 Cha va rire du côté d'l'Est.... 993998 Cha va rire du côté d'l'Est.... 993998 Cha va rire du côté d'l'Est.... 993998 Cha va rire du côté d'l'Est.... 993998 Cha va rire du côté d'l'Est.... 993998 Cha va rire du côté d'l'Est.... 993998 Cha va rire du côté d'l'Est.... 993998 Cha va rire du côté d'l'Est.... 993998 Cha va rire du côté d'l'Est.... 993998 Cha va rire du côté d'l'Est.... 993998 Cha va rire du côté d'l'Est.... 993998 Cha va rire du côté d'l'Est.... 993998 Cha va rire du côté d'l'Est.... 993998 Cha va rire du côté d'l'Est.... 993998 Cha va rire du côté d'l'Est.... 993998 Cha va rire du côté d'l'Est.... 993998 Cha va rire du côté d'l'Est.... 993998 Cha va rire du côté d'l'Est.... 993998 Cha va rire du côté d'l'Est.... 993998 Cha va rire du côté d'l'Est.... 993998 Cha va rire du côté d'l'Est.... 993998 Cha va rire du côté d'l'Est.... 993998 Cha va rire du côté d'l'Est.... 993998 Cha va rire du côté d'l'Est.... 993998

T'as vu cha qu'ch'est de rire des gins?

Cha va, t'avos nin oblié t'lingue? Là te seros vraimint estropiée hein?

Euh... tin papa i a pris des photos avec un Polaroïte? Ch'est dur à invoyer par émile cha....
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Cha va rire du côté d'l'Est.... Empty
MessageSujet: Re: Cha va rire du côté d'l'Est.... Cha va rire du côté d'l'Est.... I_icon_minitimeVen 19 Juil 2013 - 15:15

Euh... cheftaine... à ch't'heure pour printe des photos i va falloir que te pinses à printe, in puq des piles, de l'mémoire et un aide mémoire!

Sacrée cheftaine! Si qu'in ne t'avos nin in s'innuirot grammint puq!
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

Cha va rire du côté d'l'Est.... Empty
MessageSujet: Re: Cha va rire du côté d'l'Est.... Cha va rire du côté d'l'Est.... I_icon_minitimeVen 19 Juil 2013 - 15:18

Sans filet,sans carte


Cha va rire du côté d'l'Est.... Mini_946578Camdioness1003


Cha va rire du côté d'l'Est.... Mini_274688Camdioness1001


Cha va rire du côté d'l'Est.... Mini_601415Camdioness1004


Appareil LUMIX  DMC FZ45……….ZOOM X 24……
Cha va rire du côté d'l'Est.... 831364  
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

Cha va rire du côté d'l'Est.... Empty
MessageSujet: Re: Cha va rire du côté d'l'Est.... Cha va rire du côté d'l'Est.... I_icon_minitimeVen 19 Juil 2013 - 15:26

Achtung! pour lire les photos: inliéver l'carte si qu'alle est dins l'apparel......et brancher l'apparel photo d'sur l'Pc avec les capes bin intindu.
Cha va rire du côté d'l'Est.... 563562 Cha va rire du côté d'l'Est.... 880436 pour eune fos que j'peuche espliquer eune sèquo à quéqu'un ! ! ! !
Z'avez-vous essayé d'printe des photos sans carte aveuc vote lapparel.....I ne l'font pas tertousse.
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

Cha va rire du côté d'l'Est.... Empty
MessageSujet: Re: Cha va rire du côté d'l'Est.... Cha va rire du côté d'l'Est.... I_icon_minitimeVen 19 Juil 2013 - 15:57

batisse a écrit:


Euh... tin papa i a pris des photos avec un Polaroïte? Ch'est dur à invoyer par émile cha....

 Bin ichi ! min papa qui est foque un an pus jonne que nou ppPB est presque aussi moderne que li, j'dis preque pace que l'ordinateur ch'est cor eune séquo qu'i n'maitrise pas intièremint mais i sait faire des émiles... et li, i a foque un tiot apparel photo, mais un numérique...
un polaroïd ! j't'in foutros mi du polaroïd (heu cha existe cor chés bêtes là ?)

Bon demain in est d'mariache, mairie-églisse-vind'honneur et fiesta, j'ai tout préparé, l'malette avec les deux apparels, l'gros (reflex) avec chés zooms, l'tiot numérique compact, les cartes mémoires des deux apparels (4 in tout) et chés batteries d'arcanges (2)... tout est bin arcargé et y a de l'plache d'sus les cartes ! normalemint in est paré, j'dis bin normalemint...
ah ouais pis j'ai aussi préparé m'langue des fos que j'pourros pas faire d'photos, j'pourros toudis parler, n'est ce pas... (ouais je sais m'babelle j'ai nin besoin de l'préparer... j'le dis in premier Wink)
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Cha va rire du côté d'l'Est.... Empty
MessageSujet: Re: Cha va rire du côté d'l'Est.... Cha va rire du côté d'l'Est.... I_icon_minitimeVen 19 Juil 2013 - 17:16

Eh beh... se marier des caleurs parelles....

Pinse à printe tes pare solel, pour tin lapparel à photos et pour ti. I ne faudrot nin que cha cauffe de trop dins les boyaux de t'tiête hein tiote.

Te vos d'ichi que te te mettros à bégayer? Eh beh min di seigneur, à m'mote que du coup saint Toni i rindrot sin tablier. 

In tous les cas, un bon mariache et à m'mote que j'ai nin beso de te souhaiter bon courache pour aller armuer tin popotin chu l'piste de dinse au soir.
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

Cha va rire du côté d'l'Est.... Empty
MessageSujet: Re: Cha va rire du côté d'l'Est.... Cha va rire du côté d'l'Est.... I_icon_minitimeLun 22 Juil 2013 - 7:46

Né l'dis à personne Tiote Bellote, hier j'sus dallé printe in photo les epeutnaerts à Echinghen, j'avos pris min gros lappatel mais........j'avos laiché s'n'accu d'sur l'chargeur ! ! ......J'ai pas d' accu d'avanche mais j'ai un deuxième lappareil de secours dins l'boîte à gant de l'carrette......
...... rigolez pas vous-autes....... J'va vous mète des photos......
Cha va rire du côté d'l'Est.... 563562 Cha va rire du côté d'l'Est.... 880436 I a des cops i a d'quo sé l' printe et pis d'sé l'morte. Cha va rire du côté d'l'Est.... 880436 Cha va rire du côté d'l'Est.... 831364
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

Cha va rire du côté d'l'Est.... Empty
MessageSujet: Re: Cha va rire du côté d'l'Est.... Cha va rire du côté d'l'Est.... I_icon_minitimeLun 22 Juil 2013 - 20:43

Promis ppPB je l'garderai pou mi....

Alors, à min mariache, tout s'est bin passé aussi bin côté photos que côté festif, les mariés étottent bieaux, les parints un tiot peu émus et in a eu bin caud, cha cange du premi mariache que j'ai fait in mai d'ù qu'i a pleut à yux d'vaques eune partie de l'journée (surtout à l'sortie de l'mairie)...

Sinon pou parler d'aute cosse, j'espère que tous chés photographes qui joquent devint l'maternité inglaisse is ont bin pinsé à prinde tout leu matériel.... armarquez si i n'd'a un qui a oblié quette cosse i pourrot toudis emprunter l'apparel d'sin vojin, i n d'a tellemint au cm2 que cha s'verrot nin ! (is sont fous chés inglais ! in dirot qui va s'passer eune séquo estraordinaire et unique dins l'monte !)
Revenir en haut Aller en bas
Loumarcel

Loumarcel

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 26/12/2009
Messages : 1417
Localisation Prés de Montpellier

Cha va rire du côté d'l'Est.... Empty
MessageSujet: Re: Cha va rire du côté d'l'Est.... Cha va rire du côté d'l'Est.... I_icon_minitimeLun 22 Juil 2013 - 22:24

it's a boy !
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

Cha va rire du côté d'l'Est.... Empty
MessageSujet: Re: Cha va rire du côté d'l'Est.... Cha va rire du côté d'l'Est.... I_icon_minitimeLun 22 Juil 2013 - 23:11

of course.............
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

Cha va rire du côté d'l'Est.... Empty
MessageSujet: Re: Cha va rire du côté d'l'Est.... Cha va rire du côté d'l'Est.... I_icon_minitimeMar 23 Juil 2013 - 6:24

J'm'in fous comme de première quémiche....
Cha va rire du côté d'l'Est.... 563562
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Cha va rire du côté d'l'Est.... Empty
MessageSujet: Re: Cha va rire du côté d'l'Est.... Cha va rire du côté d'l'Est.... I_icon_minitimeMar 23 Juil 2013 - 11:30

Ch'est des rutes cachotiers... ou commercints!

Is ne veultent nin dire tcheu prénom is vont li donner. Pindint ch'timps-là les mises pour les paris sont ouvertes. Et à m'mote qu'i a des taxes à récupérer là-dessur....

Mi je vote pour batisse. A 40 millions contre 1.
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

Cha va rire du côté d'l'Est.... Empty
MessageSujet: Re: Cha va rire du côté d'l'Est.... Cha va rire du côté d'l'Est.... I_icon_minitimeMar 23 Juil 2013 - 13:14

mi j'propose Napoléon, au moins cha s'rot drôle, in aurot pas fini d'in intende parler !
Mais avec un prénom comme cha, j'cros que "the queen Elisabeth" alle minge un d'ses capiaux ! (ch'est pas graffe alle a du stock)
Revenir en haut Aller en bas
Matante

Matante

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 28/12/2009
Messages : 781
Localisation au Nord

Cha va rire du côté d'l'Est.... Empty
MessageSujet: Re: Cha va rire du côté d'l'Est.... Cha va rire du côté d'l'Est.... I_icon_minitimeMar 23 Juil 2013 - 14:21

tiote bellotte a écrit:

j'cros que "the queen Elisabeth" alle minge un d'ses capiaux ! 

 te pinses qu'elle a des assez bonnes dints pour cha vu s'n'âche ! Cha peu aussi faire une nouvielle décoration d'bord ed capiau avec des traces ed dints tout autour : feston machuré !
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

Cha va rire du côté d'l'Est.... Empty
MessageSujet: Re: Cha va rire du côté d'l'Est.... Cha va rire du côté d'l'Est.... I_icon_minitimeMar 23 Juil 2013 - 17:04

j'vote pour Adolphe.
Crying or Very sad
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

Cha va rire du côté d'l'Est.... Empty
MessageSujet: Re: Cha va rire du côté d'l'Est.... Cha va rire du côté d'l'Est.... I_icon_minitimeMer 24 Juil 2013 - 13:56

Matante a écrit:

 te pinses qu'elle a des assez bonnes dints pour cha vu s'n'âche !

 j'pinse que trimpé dins eune tasse d'thé cha peut aider....
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Cha va rire du côté d'l'Est.... Empty
MessageSujet: Re: Cha va rire du côté d'l'Est.... Cha va rire du côté d'l'Est.... I_icon_minitimeMer 24 Juil 2013 - 15:38

Pour trimper un de ses capieaux, ch'est nin eune tasse qu'i faut, ch'est un saladier.

Et incore, un pour fameuse nombrile....

Elle est restée bin jolie l'jeune mère énon? Moins que s'soeur, mais grammint puq que s'bielle mère.

Infin, je trouve. Comme dirot l'autre, ch'est min avis et je le partage!
Revenir en haut Aller en bas
Matante

Matante

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 28/12/2009
Messages : 781
Localisation au Nord

Cha va rire du côté d'l'Est.... Empty
MessageSujet: Re: Cha va rire du côté d'l'Est.... Cha va rire du côté d'l'Est.... I_icon_minitimeMer 24 Juil 2013 - 18:07

batisse a écrit:
Elle est restée bin jolie l'jeune mère énon? Moins que s'soeur, mais grammint puq que s'bielle mère.

 S'bielle mère elle minge les pichoulis par les racines ! Ti t'es fort in histoire estringère.!!!ou t'as l'mémoire courte ch'est comme te veux.
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Cha va rire du côté d'l'Est.... Empty
MessageSujet: Re: Cha va rire du côté d'l'Est.... Cha va rire du côté d'l'Est.... I_icon_minitimeMer 24 Juil 2013 - 18:31

Oups!

J'ai jamais été fort in histoire... te le sais.... même nous mononques et matantes à nousautes je n'ai jamais trop bin su qui que ch'étot. Infin, les grinds mononques et grintes matantes, quind même.

Pour mes soeurs, parel que les mononques et matantes de rang 1: je sais qui qu'ch'est. Quind même!

Alors l'Andrew ch'est sin garchon à sin père Charles. I a bin fait de ressimbler à s'mère mais du coup i intind moins bin et i ne sait nin toudis d'ùche que le vint in vient. I se pourmène des fos in jupe aussi?
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Cha va rire du côté d'l'Est.... Empty
MessageSujet: Re: Cha va rire du côté d'l'Est.... Cha va rire du côté d'l'Est.... I_icon_minitimeMer 24 Juil 2013 - 18:34

Ch'est vrai que l'reine, pour avoir un tiot de s'n'âge au nouvieau papa, elle arot du avoir un rute coup de démon de midi.
Revenir en haut Aller en bas
Contenu sponsorisé




Cha va rire du côté d'l'Est.... Empty
MessageSujet: Re: Cha va rire du côté d'l'Est.... Cha va rire du côté d'l'Est.... I_icon_minitime

Revenir en haut Aller en bas
 

Cha va rire du côté d'l'Est....

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 

 Sujets similaires

-
» ej sus mort d' rire
» Un tiot tour ed sur la côte d'Opale
» j'ai brai de rire in arsortint eune vieuserie d'ichi
» l'cinéma y'étot tout plein
» Ichi, i a pas d'quo rire.
Page 1 sur 2Aller à la page : 1, 2  Suivant

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
acoute-ichi :: Pour bien commencer la journée :: Ch'est histoire d'dire-