acoute-ichi
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

acoute-ichi


 
AccueilRechercherDernières imagesglossaireLa charteConnexionS'enregistrer
Statistiques
Nous avons 403 membres enregistrés
L'utilisateur enregistré le plus récent est Skylinfracmi

Nos membres ont posté un total de 33442 messages dans 2296 sujets
Le livre d’or
Rin à vir avec ch'Nord, mais j'in chus quind même amoureux... B97c1158078301a556ed53b41d29228cb3af00f5
N'hésitez pas à signer notre livre d'or
Partenaires
Devenez partenaire de ce forum en nous envoyant votre bannière ou logo.

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

compteur
RADIOS

Fichier hébergé par Archive-Host.com


Partagez | 
 

 Rin à vir avec ch'Nord, mais j'in chus quind même amoureux...

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
AuteurMessage
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Rin à vir avec ch'Nord, mais j'in chus quind même amoureux... Empty
MessageSujet: Rin à vir avec ch'Nord, mais j'in chus quind même amoureux... Rin à vir avec ch'Nord, mais j'in chus quind même amoureux... I_icon_minitimeMer 26 Sep 2012 - 14:47

In ne sait jamais, i n'd'a peut-être des qui ne connochtent nin l'groupe irlindais Lord of the dance.

Je chus loin d'être un maboule des ballets, de l'dinse et pis tout cha, mais là ch'est eune exception. I a là derrière un boulot inimaginape, et ch'est bieau à in braire.

Et pis les guernoules, vinguettes, elles sont toutes bellottes, avec des guimpes qui n'ont rin à invier aux cliques à z'oches....

https://www.youtube.com/watch?v=c0Nc7bWmhfA&feature=related

Voilà, ch'étot foque pour dire....
Revenir en haut Aller en bas
Kazimierz

Kazimierz

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 05/04/2011
Messages : 491
Localisation ~~ Boyau Rouche 62430 ~~

Rin à vir avec ch'Nord, mais j'in chus quind même amoureux... Empty
MessageSujet: Re: Rin à vir avec ch'Nord, mais j'in chus quind même amoureux... Rin à vir avec ch'Nord, mais j'in chus quind même amoureux... I_icon_minitimeMer 26 Sep 2012 - 16:22

batisse a écrit:


Et pis les guernoules, vinguettes, elles sont toutes bellottes, avec des guimpes qui n'ont rin à invier aux cliques à z'oches....

https://www.youtube.com/watch?v=c0Nc7bWmhfA&feature=related

Voilà, ch'étot foque pour dire....

Ben voilà ch'est ben dit ,
pis ch'est bieau à vire .
https://www.youtube.com/embed/w8EXDtoGfrs
Revenir en haut Aller en bas
Loumarcel

Loumarcel

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 26/12/2009
Messages : 1417
Localisation Prés de Montpellier

Rin à vir avec ch'Nord, mais j'in chus quind même amoureux... Empty
MessageSujet: Re: Rin à vir avec ch'Nord, mais j'in chus quind même amoureux... Rin à vir avec ch'Nord, mais j'in chus quind même amoureux... I_icon_minitimeMer 26 Sep 2012 - 18:29

Mi s'qu'i m'impressionne ch'est quand is plitent leu gampe in l'soul'vant et in l'faisant passer au d'sus l'aut', leu pied i ar'monte presque jusque leu hanche, que souplesse.
J'ai essayé et j'sus queu sus l'daine, pas d'PB je m'sus pas fait d'maux.
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Rin à vir avec ch'Nord, mais j'in chus quind même amoureux... Empty
MessageSujet: Re: Rin à vir avec ch'Nord, mais j'in chus quind même amoureux... Rin à vir avec ch'Nord, mais j'in chus quind même amoureux... I_icon_minitimeMer 26 Sep 2012 - 19:24

Ouais, i est bin aussi tin extrait Kazimierz. In fait in cachint un tiot peu chu internénette in arrife à trouver les divers pestaques in inti.

J'ai fait c'te bêtisse hier. Je chus resté scotché devint min lordi.

Ch'est du très grind art énon? Mi j'adore.

Je me deminte combien qu'is sont payés tous ches gins. Parce que vu le nombre qu'is sont (sins causer des techniciens), à moins que le places elles sochtent à un smic par personne, je ne vos nin trop commint qu'is peuttent s'in sortir....

Cha dot être super in vrai. Parce qu'in puq i ont lus propres musiciens....
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Rin à vir avec ch'Nord, mais j'in chus quind même amoureux... Empty
MessageSujet: Re: Rin à vir avec ch'Nord, mais j'in chus quind même amoureux... Rin à vir avec ch'Nord, mais j'in chus quind même amoureux... I_icon_minitimeMer 26 Sep 2012 - 19:30

Loumarcel a écrit:
Mi s'qu'i m'impressionne ch'est quand is plitent leu gampe in l'soul'vant et in l'faisant passer au d'sus l'aut', leu pied i ar'monte presque jusque leu hanche, que souplesse.
J'ai essayé et j'sus queu sus l'daine, pas d'PB je m'sus pas fait d'maux.

Tout à fait d'accord avec ti Marcel. Ch'est impressionnint tout cha. Et tchand qu'elles ne sont nin in claquettes, elles sont toudis chu l'pointe de lus pids, comme si qu'elles avottent des talons de 20 cm de long. Elles sont superbes. I a aussi des hommes, je chus moins attiré par lu physique, mais is font des rutes numéros aussi.

T'femme elle n'a nin filmé?

Ch'est domache... à m'mote que mi j'aros eu du mau - à min vinte - de te vir faire d'dinseusse irlindaisse.

Vinguette!
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

Rin à vir avec ch'Nord, mais j'in chus quind même amoureux... Empty
MessageSujet: Re: Rin à vir avec ch'Nord, mais j'in chus quind même amoureux... Rin à vir avec ch'Nord, mais j'in chus quind même amoureux... I_icon_minitimeMer 26 Sep 2012 - 19:37

Mi j'séro s pus l' faire tout cha ! ! !

Sad Rin à vir avec ch'Nord, mais j'in chus quind même amoureux... 880436 Rin à vir avec ch'Nord, mais j'in chus quind même amoureux... 563562 Rin à vir avec ch'Nord, mais j'in chus quind même amoureux... 880436 Rin à vir avec ch'Nord, mais j'in chus quind même amoureux... 743638 Rin à vir avec ch'Nord, mais j'in chus quind même amoureux... 880436 Rin à vir avec ch'Nord, mais j'in chus quind même amoureux... 993998
Revenir en haut Aller en bas
Loumarcel

Loumarcel

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 26/12/2009
Messages : 1417
Localisation Prés de Montpellier

Rin à vir avec ch'Nord, mais j'in chus quind même amoureux... Empty
MessageSujet: Re: Rin à vir avec ch'Nord, mais j'in chus quind même amoureux... Rin à vir avec ch'Nord, mais j'in chus quind même amoureux... I_icon_minitimeMer 26 Sep 2012 - 22:19

Rigole, rigole Battisse, pourquoi danseusse? i y a des mecs aussi dins ch'groupe. Té sais I R A cha veut dire aussi Intervintion Régionale Alsacïinne, fais gaffe à tes abattis Battisse.
Cha pourrot sauter dins tin coin.

Au fait, nous in sin va in Corse Vendredi avec not' clupe ed rando, là aussi cha pourrot s'faire.
Revenir en haut Aller en bas
camanette

camanette

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 611
Localisation chef lieu du pas de calais

Rin à vir avec ch'Nord, mais j'in chus quind même amoureux... Empty
MessageSujet: Re: Rin à vir avec ch'Nord, mais j'in chus quind même amoureux... Rin à vir avec ch'Nord, mais j'in chus quind même amoureux... I_icon_minitimeJeu 27 Sep 2012 - 7:57

mi, j'lai ai vus y a queques années à Lille...Magnifique

t'as du mau à rester trinquille su t'caielle!!
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

Rin à vir avec ch'Nord, mais j'in chus quind même amoureux... Empty
MessageSujet: Re: Rin à vir avec ch'Nord, mais j'in chus quind même amoureux... Rin à vir avec ch'Nord, mais j'in chus quind même amoureux... I_icon_minitimeJeu 27 Sep 2012 - 14:10

J'ai eu l'occasion d'vir un spectaque comme cha quind j'sus allée in Irlande, ch'étot pas cheule troupe là, mais dins l'pays i a gramint d'artisses qui font cha et ch'est vrai que rin que d'les vir in a des fourmis dins les gampes, d'eune part pace qu'in voudrot bin les arjoinde d'sus scène et danser avec eusses et d'aute part pace qu'in sait qu'après 2 mn in s'rot essouflés et qu'in aurot d'maux à chés gampes...
Is ont eune sacré énergie !
Revenir en haut Aller en bas
Loumarcel

Loumarcel

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 26/12/2009
Messages : 1417
Localisation Prés de Montpellier

Rin à vir avec ch'Nord, mais j'in chus quind même amoureux... Empty
MessageSujet: Re: Rin à vir avec ch'Nord, mais j'in chus quind même amoureux... Rin à vir avec ch'Nord, mais j'in chus quind même amoureux... I_icon_minitimeJeu 27 Sep 2012 - 15:02

Avant d'monter sus l'scène essaies à t'mason, té verras s'que cha donne.
Revenir en haut Aller en bas
Contenu sponsorisé




Rin à vir avec ch'Nord, mais j'in chus quind même amoureux... Empty
MessageSujet: Re: Rin à vir avec ch'Nord, mais j'in chus quind même amoureux... Rin à vir avec ch'Nord, mais j'in chus quind même amoureux... I_icon_minitime

Revenir en haut Aller en bas
 

Rin à vir avec ch'Nord, mais j'in chus quind même amoureux...

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 

 Sujets similaires

-
» Pour eune fos je chus d'accord avec Minloute: in est espionnés
» Rin à vir avec le forum, mais tellemint bieau
» Rin à vir avec l'nord, mais trop bin fait (made in France...)
» Je chus silicosé!
» Je chus fâché ou contrarié, au choix
Page 1 sur 1

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
acoute-ichi :: Pour bien commencer la journée :: Ch'est histoire d'dire-