acoute-ichi
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

acoute-ichi


 
AccueilRechercherDernières imagesglossaireLa charteConnexionS'enregistrer
Statistiques
Nous avons 403 membres enregistrés
L'utilisateur enregistré le plus récent est Skylinfracmi

Nos membres ont posté un total de 33442 messages dans 2296 sujets
Le livre d’or
Anniversaire d' mariache. B97c1158078301a556ed53b41d29228cb3af00f5
N'hésitez pas à signer notre livre d'or
Partenaires
Devenez partenaire de ce forum en nous envoyant votre bannière ou logo.

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

compteur
RADIOS

Fichier hébergé par Archive-Host.com

-28%
Le deal à ne pas rater :
Précommande : Smartphone Google Pixel 8a 5G Double Sim 128Go ...
389 € 539 €
Voir le deal

Partagez | 
 

 Anniversaire d' mariache.

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
AuteurMessage
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

Anniversaire d' mariache. Empty
MessageSujet: Anniversaire d' mariache. Anniversaire d' mariache. I_icon_minitimeMar 27 Déc 2011 - 19:07

Very Happy
L’ anniversaire ed mariache.

. « Té sais Zephe, ch’est nous anniversaire ed mariache, cha fait soixante ans qu’in est mariés, ej vais faire un bon souper et in va fêter cha tous les deux, in amoureux ! !

. - Cha ch’est inne bonne idée Zulma, , té mettras des bougies d’sur el tape et in ming’ra tout nus, comme au début d’note mariache. ! !

. -Té cros Zephe, t’es sot, à nous ache ! ! !

. – Cha nous rappel’ra nous jeune timps Zulma ! ! »

. L’soir arrivé, is déshabilent tous les deux , alleument les bougies et s’mettent à tape....tout nus

. « Té sais Zeph, j’sus toute artournée, J’marvos comme quand qu’in étot jeunes mariés,…. cha m ’rappelle nous jeune timps, cha m’ fait tout caud à min cœur ! ! !

. -Fais attintion Zulma !. T as un néné qui trimpe dins l’ soupe ! ! !

.

(\__/)
(='.'=) « Paufe tiote mémère »
(")_(")
Revenir en haut Aller en bas
Invité
Invité



Anniversaire d' mariache. Empty
MessageSujet: Re: Anniversaire d' mariache. Anniversaire d' mariache. I_icon_minitimeMar 27 Déc 2011 - 20:28

bin mi ej vais fété mes 35 ans ed ed mariache el 17 aout 2012 pas à la mairie, mais am maison,in s'fait vius vius hein mes gins...
Revenir en haut Aller en bas
flersois

flersois

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 27/11/2010
Messages : 1886
Localisation Belgique

Anniversaire d' mariache. Empty
MessageSujet: Re: Anniversaire d' mariache. Anniversaire d' mariache. I_icon_minitimeMar 27 Déc 2011 - 21:20

ch'duc a écrit:
,in s'fait vius vius hein mes gins...

Bin ouais, mi, je m'sus jomais sinti aussi vieux qu'aujourd'hui... Smile
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Anniversaire d' mariache. Empty
MessageSujet: Re: Anniversaire d' mariache. Anniversaire d' mariache. I_icon_minitimeMar 27 Déc 2011 - 22:39

Mi je ne me sins nin viux, mais je trouve qu'i a de puq in puq de jones....
Revenir en haut Aller en bas
flersois

flersois

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 27/11/2010
Messages : 1886
Localisation Belgique

Anniversaire d' mariache. Empty
MessageSujet: Re: Anniversaire d' mariache. Anniversaire d' mariache. I_icon_minitimeMar 27 Déc 2011 - 22:58

In dit sounint : un bon p'tit viux....et sti qui m'sure 1 mète 90, cha s'ra jomais un bon p'tit viux alors ?
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

Anniversaire d' mariache. Empty
MessageSujet: Re: Anniversaire d' mariache. Anniversaire d' mariache. I_icon_minitimeMar 27 Déc 2011 - 23:37

Mi j'sus continte avec mes 1,59 m (l'matin au revel quind j'm'étire) j's'rai eune bonne tiote vielle... dins grammint d'timps Very Happy
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

Anniversaire d' mariache. Empty
MessageSujet: Re: Anniversaire d' mariache. Anniversaire d' mariache. I_icon_minitimeMer 28 Déc 2011 - 8:06

Very Happy . Mi, j' fais grandmint d' photos des infants. J' leu dis, les perdez pas , quand qu' vous sérez viux, vous les moutrerez à vos tiots infints in dijant :" Arguettez comme alle étot bielle grand'mère quand qu' alle étot tiote !"

. Vous treuvez qu' vous ètes vieles, vous autes, les finmes, vous avez pas core vos "estomacs" qui trimpent dins vous soupe nan ?.

. Ch' est vrai qu'i a d' pus in pusse d' jeunes, j' l' avos pas armarqué !

Sad

.
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

Anniversaire d' mariache. Empty
MessageSujet: Re: Anniversaire d' mariache. Anniversaire d' mariache. I_icon_minitimeMer 28 Déc 2011 - 11:05

Very Happy
ch'duc a écrit:
bin mi ej vais fété mes 35 ans ed ed mariache el 17 aout 2012 pas à la mairie, mais am maison,in s'fait vius vius hein mes gins...
.

Ch' est solite quand même un homme pour résister comme cha à 35 ans d' mariache ! ! !

J' rigole, min tiot dogt m' a dit qu' Brigitte ch' étot eune super finme. Té sais in sait tout par l' téléphone arape....

Cool Very Happy
Revenir en haut Aller en bas
Invité
Invité



Anniversaire d' mariache. Empty
MessageSujet: Re: Anniversaire d' mariache. Anniversaire d' mariache. I_icon_minitimeMer 28 Déc 2011 - 11:28

in vot tout ed l'extérieur , mais à l'intérieur ch' est eine aute canchon!!
Revenir en haut Aller en bas
flersois

flersois

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 27/11/2010
Messages : 1886
Localisation Belgique

Anniversaire d' mariache. Empty
MessageSujet: Re: Anniversaire d' mariache. Anniversaire d' mariache. I_icon_minitimeMer 28 Déc 2011 - 11:41

35 ans d'mariache, ché nin ène espèce in voie de disparition ?
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

Anniversaire d' mariache. Empty
MessageSujet: Re: Anniversaire d' mariache. Anniversaire d' mariache. I_icon_minitimeMer 28 Déc 2011 - 14:32

flersois a écrit:
35 ans d'mariache, ché nin ène espèce in voie de disparition ?

bin j'sus eune tortue grecque alors (j'ai lu qu'ch'étot in voie d'disparition)... j'ai fêté mes 35 ans d'mariache cheule année... mais comme j'me sus mariée toute jonette, j'sus un bébé tortue alors Very Happy

cha m'fait pinser qu'hier après midi j'ai ravisé "sissi" à l'télé, ch'est min côté fleur bleusse... faut dire que j'faisos min vélo et qui fallot bin treuver quette cosse à raviser pindant qu'j'étos in train d'pédaler, sinon l'temps i parait long.
Alors c'ginre de film ch'est tout indiqué, in ravisse sin réfléchir, pis i a d'bielles longues ropes qui teurnent quind in guinche su de l'bielle musique... bon, j'm'égare, l'rapport avec l'mariache ch'est l'scène finale du film, romintique à souhait, (un tiot peu gnangnan aussi), d'ù que sissi alle épouse l'empereur. Pis qu'alle étot bielle Romy, bon faut dire qu'alle avot foque 16 ans, l'seu point su lequel in s'arsonne toutes les deux au même âche ch'est l'longueur des caveux, j'sais pas si ch'est vraimint les siens dins l'film mais les miens is étottent aussi longs... asteur cha a bin cangé !
Bon y a la suite aujourd'hui mais sniff, in a du monde, j'pourrais pas l'vir, j'me deminde pourtint quo qu'y va s'passer, pace que cha n'est presque jamais passé à l'télé.
Anniversaire d' mariache. 3305382594
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Anniversaire d' mariache. Empty
MessageSujet: Re: Anniversaire d' mariache. Anniversaire d' mariache. I_icon_minitimeMer 28 Déc 2011 - 15:37

Euh... à l'occasion elle a fiêté ses 35 ins de mariache aussi?

A part cha, quo qu'is ont de spécial les tortues grecques? Elles ont des pompons à lus papattes? Elles fabriqtent des bâtieaux?
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

Anniversaire d' mariache. Empty
MessageSujet: Re: Anniversaire d' mariache. Anniversaire d' mariache. I_icon_minitimeMer 28 Déc 2011 - 16:01

Very Happy Les tortues grecques mi j' sais pas si qu' alles z'ont quète cosse d' espécial mais, mais à s' qu'i paraît, j' ai intindu dire qu' ches Grecques t' as pas intérêt à les avoir derrière ti....à d' es qu'i paraît, j' ai pas été vire.

. Is t' férotent bin in infant dins l' dos.



PépéPéBé

(\__/)
(='.'=)
(")_(")
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

Anniversaire d' mariache. Empty
MessageSujet: Re: Anniversaire d' mariache. Anniversaire d' mariache. I_icon_minitimeMer 28 Déc 2011 - 16:11

Bin mi nin pus j'sais pas quo qu'alles ont d'espécial chés tortues là, mais mi j'ai quer les tortues, ch'est calme, cha s'énerfe pas (tout min portrait !)... i a aussi les bonobos qui sont in voie d'disparition mais comme ch'est un sinche j'ai pas pris cha comme eximpe, pace que j'me doutos déjà des réfexions qu'vos m'auriottes fait, binde de voyous !
mais j'aros du m'déméfier avec l'tortue grecque, j'sais pourtint qu'vous minquez nin d' imagination Wink
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Anniversaire d' mariache. Empty
MessageSujet: Re: Anniversaire d' mariache. Anniversaire d' mariache. I_icon_minitimeMer 28 Déc 2011 - 17:36

Allez, à la soupe!
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Anniversaire d' mariache. Empty
MessageSujet: Re: Anniversaire d' mariache. Anniversaire d' mariache. I_icon_minitimeMer 28 Déc 2011 - 17:37

Et que ça saute
Revenir en haut Aller en bas
Contenu sponsorisé




Anniversaire d' mariache. Empty
MessageSujet: Re: Anniversaire d' mariache. Anniversaire d' mariache. I_icon_minitime

Revenir en haut Aller en bas
 

Anniversaire d' mariache.

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 

 Sujets similaires

-
» anniversaire ed' mariache
» Anniversaire d' mariache.
» anniversaire ed' mariache
» L'anniversaire ed mariache à l' Zephe et Zulma
» un mariache
Page 1 sur 1

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
acoute-ichi :: Histoire de rire un peu :: Des garlousettes-