acoute-ichi
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

acoute-ichi


 
AccueilRechercherDernières imagesglossaireLa charteConnexionS'enregistrer
Statistiques
Nous avons 403 membres enregistrés
L'utilisateur enregistré le plus récent est Skylinfracmi

Nos membres ont posté un total de 33442 messages dans 2296 sujets
Le livre d’or
Cha ne vous sort nin par les trous de nez la Noël? B97c1158078301a556ed53b41d29228cb3af00f5
N'hésitez pas à signer notre livre d'or
Partenaires
Devenez partenaire de ce forum en nous envoyant votre bannière ou logo.

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

compteur
RADIOS

Fichier hébergé par Archive-Host.com


Partagez | 
 

 Cha ne vous sort nin par les trous de nez la Noël?

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
AuteurMessage
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Cha ne vous sort nin par les trous de nez la Noël? Empty
MessageSujet: Cha ne vous sort nin par les trous de nez la Noël? Cha ne vous sort nin par les trous de nez la Noël? I_icon_minitimeSam 17 Déc 2011 - 18:12

Ch'est incroyape! In archot des monceaux de pub dins les boîtes à lettres, dins les émiles, au poste, à l'télé, dins les journaux, tout partout.

Commint qu'is font pour vivre le reste de l'année tous ches commercints?

Je ne sais nin vousautes, mais mi je n'd'ai la nausée. Cha ne me plait qu'au mitan d'être pris pour un chitron déjà bin sec qu'in presse, ou plutôt qu'in pousse à donner le reste de sin jus li-même. In même timps in archot des courriers de médecins du monte, handicap international, des autres que j'ai oubliés, in quête pour les restos du coeur, pour la banque alimintaire, pour le téléthon etc. qui nous donntent tertous mauvaise conschienche.

Je pinse qu'in ne rind nin un bon service aux afants à lu offrir comme cha des cadeaux "à la mote" et souvint bin quers juste parce que ch'est l'saison. Is vont croire que tout i tchet tout seu du ciel et que tout lu est dû... I n'd'a déjà grammint qui le crottent et qui font des caprices. Je t'in foutros mi des baskets à un demi smic qu'in porte comme des savates!

Perso, j'ai de l'chince, mes tiots afants is ne sont nin exigints et si lus parints is lus expliqtent qu'is ont du choisir intre lu acater à minger ou des bubuses électrique ou troniques, is comprintent. In général...

Les parints is ont le courache de le dire.

Je ne sais nin vousautes, mais pour mi Noël cha sera "duchemint les basses", à faire bonne chère avec des séquos simples et nin querres que j'aime bin les jours normaux de l'année.

A m'mote que je vas minger des moules. L'an passé ch'étot des tripes. In verra plus tard quo qu'i a comme promos chu les restes autremint qu'ainsi.

Je dos vieusir que je deviens grincheux comme cha énon?
Revenir en haut Aller en bas
la clo



Sexe : Féminin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 647
Localisation Brive la Gaillarde

Cha ne vous sort nin par les trous de nez la Noël? Empty
MessageSujet: Re: Cha ne vous sort nin par les trous de nez la Noël? Cha ne vous sort nin par les trous de nez la Noël? I_icon_minitimeSam 17 Déc 2011 - 19:23

Mi ch'qui m'énerffe ch'est qu'in nous impose presque d'faire l'fête comme l'Saint Sylveste.
D'accord avec ti les prospectus invahissent tout. des kilos d'promotions, d'tentations aussi. J'sus piégée comme beaucoup d'intre nous.
Ch't'année tout l'monte a été raisonnape autour d'nous. Même ches tiots.
In a même offert eune valise d'jeux de tiots bidets et de l'oie.
comme quoi des jeux simpes cha plait aussi aux gosses.
Revenir en haut Aller en bas
Roger

Roger

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 17/12/2009
Messages : 1281
Localisation Henin Beaumont

Cha ne vous sort nin par les trous de nez la Noël? Empty
MessageSujet: Re: Cha ne vous sort nin par les trous de nez la Noël? Cha ne vous sort nin par les trous de nez la Noël? I_icon_minitimeSam 17 Déc 2011 - 22:16

Citation :
Je dos vieusir que je deviens grincheux comme cha énon?
Am'mote que Ouais!!!

Nan j'rigole Batisse...

té m'fais linguir avec tes moules,cha m'fait pinser qui a au moins quinze jours qu'j'in ai nin mingé!!
Bin mi s't'année pour ch'réveillon,ch'est patates au four avec eun' bonne pitite boîte de pâté spécial,tranche de saumon fumé,et un bon tiot pinard,j'vas autint m'régaler que tout chés tralala....
Revenir en haut Aller en bas
http://www.videochti.fr
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

Cha ne vous sort nin par les trous de nez la Noël? Empty
MessageSujet: Re: Cha ne vous sort nin par les trous de nez la Noël? Cha ne vous sort nin par les trous de nez la Noël? I_icon_minitimeSam 17 Déc 2011 - 22:39

Mi, pou tous chés appels téléphoniques, surtout intre les midi et l'soir après 19 h 00, bin dès que j'vos que ch'est in appel masqué ou identifiant indisponipe, j'réponds pas, si ch'est par hasard quequ'un que j'connos y a l'répondeur... mais les amis ou l'famile is n'appellent nin aux heures des arpas...
Pou chés prospectus, ch'est direct l'poubelle du tri, j'ai pinsé mette l'tiot autocollant "stop pub" comme certains vojins, mais comme l'distribution donne d'l'ouvrache à certains j'l'ai pas fait (min garchon avot été bin contint d'treuver cha à faire quind i n'trouvot nin d'boulot).
Pou chés achats et cadeaux, in est libre d'faire comme in veut, mi j'ai fait tous mes cadeaux aujourd"hui et asteur in in troufe vraimint pou tous chés budgets, j'ai treuvé des tiotes pochettes assez jolies comme présintation avec des flacons d'gel douche, à 5 euros, ch'est pou les chéris d'mes nièches, ch'est histoire d'marquer l'cop.
Quind à l'arpas d' Noël in arçoit à tour d'rôle intre mes frères et mes parints, c't'année ch'est chez min pus jonne frère qui pou eune fos n'travalle nin à la Noël, et chacun prépare quette cosse, c'qui fait que cha n'arvient nin trop quer à tertous... in s'ra 20, que de l'famille. Ch'est quind même une bielle occasion d's'artreuver tertous, avec mes parints, tint qu'in peut.
In c'qui concerne les dons, mi j'me limlite à 4, pace que j'peux l'faire financièremint et pace que ch'est des associations qui m'tiennent à coeur, mais personne m'oblige et j'arfuse si in essaie de m'forcer la main, quind j'étos jonne et que j'avos pas les mêmes moyens bin j'donnos foque à eune. Et j'ai jamais culpabilisé pou cha.
Pis si in esplique bin aux infants, c'que dot ête l'fiête d' Noël, eune période de grindes ou tiotes joies partagées, et que cha s'mesure pas aux prix et au nompe d'cadeaux, is comprennent très bin, même si des fos in a l'impression que non... Faut jamais sous estimer l'degré d'compréhension d'chés tiots, ch'est souvint les parints et grinds parints qui pinsent que les infants vont ête déçus si is ont nin l'derni juet à l'mote... (les fabricants l'ont bin compris..) et si vraimint in veut acater chés juets, in peut s'grouper à pusieurs ou si c'est nin possipe, dire que cha compte comme cadeau d' Noël et d'anniversaire ou tout simplemint dire que l'père Noël y avot pus assez d'sous et qu'i verra l'année prochaine (souvint l'an d'après is ont cangé d'avis).
Revenir en haut Aller en bas
Matante

Matante

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 28/12/2009
Messages : 781
Localisation au Nord

Cha ne vous sort nin par les trous de nez la Noël? Empty
MessageSujet: Re: Cha ne vous sort nin par les trous de nez la Noël? Cha ne vous sort nin par les trous de nez la Noël? I_icon_minitimeDim 18 Déc 2011 - 8:34

Hier, j'avos co'minché à réponte à Batisse et in cachant après quequ'cosse, l'farniète elle s'a fermé et min messache i étot effacé....
J'disos : grincheux, grincheux...ch'est l'nom d'un nain cha. Dins un' aute vie de site, in t'prenot pas pour "prof" ?
pour Noël ch't'année, mes filles m'ont dit "In v'nant à Marseille t'es l'cadeau d'Noël des afants, is t'attindent et l'tiote (2,5 ans) a d'jà mis l'père noël du calindrier d'l'avant au 20, jour de m'n'arrivée là-bas.
Pour l'arpas ch'est raclette, l'plaiji d'ete tous autour de l'tafe sins faire ed menoules et buffet d'desserts (bin ouais, mamie elle est là et is aimetent bin ches gâtiaux.)
Astheure j'vous souhaite un' bonne jornée, j'm'in va à un arpe ed Noël dins l'62. :noel5:
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Cha ne vous sort nin par les trous de nez la Noël? Empty
MessageSujet: Re: Cha ne vous sort nin par les trous de nez la Noël? Cha ne vous sort nin par les trous de nez la Noël? I_icon_minitimeDim 18 Déc 2011 - 8:49

Te vas dins le 62... in quelque sorte, te t'intraînes énon?
Revenir en haut Aller en bas
nounours-94

nounours-94

Date d'inscription : 27/12/2009
Messages : 1567
Localisation Bolbec (76)

Cha ne vous sort nin par les trous de nez la Noël? Empty
MessageSujet: Re: Cha ne vous sort nin par les trous de nez la Noël? Cha ne vous sort nin par les trous de nez la Noël? I_icon_minitimeDim 18 Déc 2011 - 11:04

ej va dévier un peut du sujet,mais j'ai lu que Président nous promet des surprisses pour noël.
in va ete incor ete"gaté"!!!!
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

Cha ne vous sort nin par les trous de nez la Noël? Empty
MessageSujet: Re: Cha ne vous sort nin par les trous de nez la Noël? Cha ne vous sort nin par les trous de nez la Noël? I_icon_minitimeDim 18 Déc 2011 - 22:10

Matante a écrit:

Pour l'arpas ch'est raclette,

Parel pou nosautes, l'24 au soir d'ù qu'in est qu'avec nos infants... ch'est pratique l'raclette et cha plait aux grinds comme aux tiots (bin sur faut avoir querre l'fromache...)

J'ai passé min après midi à fabriquer avec mes tiotes mains des calendriers, que j'vas offrir aux parints des tiots, ù bin à des amis qu'in va vir pindant chés fiêtes.. Des tiots cadeaux personnalisés selon les goûts d'chacun, ou bin selon l'couleur des cujines, j'vos in fait vir deusses, mais chuuuuut faut garder l'secret, j'compte su vosautes Very Happy.
Revenir en haut Aller en bas
Roger

Roger

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 17/12/2009
Messages : 1281
Localisation Henin Beaumont

Cha ne vous sort nin par les trous de nez la Noël? Empty
MessageSujet: Re: Cha ne vous sort nin par les trous de nez la Noël? Cha ne vous sort nin par les trous de nez la Noël? I_icon_minitimeDim 18 Déc 2011 - 22:15

Citation :
J'ai passé min après midi à fabriquer avec mes tiotes mains des calendriers,
Ouah!! ch'est vraimint super joli... Cha ne vous sort nin par les trous de nez la Noël? 106396
Revenir en haut Aller en bas
http://www.videochti.fr
Invité
Invité



Cha ne vous sort nin par les trous de nez la Noël? Empty
MessageSujet: Re: Cha ne vous sort nin par les trous de nez la Noël? Cha ne vous sort nin par les trous de nez la Noël? I_icon_minitimeDim 18 Déc 2011 - 23:00

bravo, joliemint bien fait!!
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Cha ne vous sort nin par les trous de nez la Noël? Empty
MessageSujet: Re: Cha ne vous sort nin par les trous de nez la Noël? Cha ne vous sort nin par les trous de nez la Noël? I_icon_minitimeLun 19 Déc 2011 - 6:26

Tcheue énergie l'cheftaine! Bravo tiote.
Revenir en haut Aller en bas
Mérilou

Mérilou

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 12/01/2010
Messages : 737
Localisation Touraine

Cha ne vous sort nin par les trous de nez la Noël? Empty
MessageSujet: Re: Cha ne vous sort nin par les trous de nez la Noël? Cha ne vous sort nin par les trous de nez la Noël? I_icon_minitimeLun 19 Déc 2011 - 21:55

Mais cmint qu'elle fait? elle a des dogts in or, in tchoeur in or et des piles duracell pour jomais ête mate!
Pour arvenir au sujet ed Noel, cha fait des années qu'in a mis chu l'bote aux lettes '' Pos d'réclames'' et qu'il est pus imbétés. Ch'est vrai que j'avos nin busié aux ceuss qui travaillent à distribuer l'courrier, mais au fond dins nou campagne, ch'est les facteurs qui distribuent tout ces papis et pis cha rimplis les poubelles et les poques des grandes surfaces.
J'va ête grincheusse ( cha serot d'famile?) et j'préfère aller au marché ou dins des tiotes surfaces.
Episode à la Emile Zola: Préparez vos tire jus! mi Pour Noel, Hé bin, hé bin...j'sus à l'ouvrache.. aveuc m'tiote boite ptit père wouarre d'ù ch'est que j'va immener des restes à minger si j'ai l'timps... et pis y'ara un pichet d'soupe offert par l'majon.
Ch'est fini l'timps d'ù qui avot pleins d'cadeaux sous l'sapin pour les z'afants de la part des grinds parints et pis des parints et pis du comité d'intreprisse... cha qui est bien ch'est qu'les grins afants y comprenent. In n'peut pos tout faire: l'permis d'carette pour la tiote, des éclairaches ed vélo...
Pour marquer l'coup, quelques bougies, des mindarines, du pain d'épiche fait à l'majon et je n'sais nin cor cha qu'y vont faire pour réveillon mais au moins in ara nin du mau à l'tiête et au vinte...
Revenir en haut Aller en bas
Mérilou

Mérilou

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 12/01/2010
Messages : 737
Localisation Touraine

Cha ne vous sort nin par les trous de nez la Noël? Empty
MessageSujet: Re: Cha ne vous sort nin par les trous de nez la Noël? Cha ne vous sort nin par les trous de nez la Noël? I_icon_minitimeLun 19 Déc 2011 - 21:57

Mérilou a écrit:
Mais cmint qu'elle fait? elle a des dogts in or, in tchoeur in or et des piles duracell pour jomais ête mate!
Pour arvenir au sujet ed Noel, cha fait des années qu'in a mis chu l'bote aux lettes '' Pos d'réclames'' et qu'in est pus imbétés. Ch'est vrai que j'avos nin busié aux ceuss qui travaillent à distribuer l'courrier, mais au fond dins nou campagne, ch'est les facteurs qui distribuent tout ces papis et pis cha rimplis les poubelles et les poques des grandes surfaces.
J'va ête grincheusse ( cha serot d'famile?) et j'préfère aller au marché ou dins des tiotes surfaces.
Episode à la Emile Zola: Préparez vos tire jus! mi Pour Noel, Hé bin, hé bin...j'sus à l'ouvrache.. aveuc m'tiote boite ptit père wouarre d'ù ch'est que j'va immener des restes à minger si j'ai l'timps... et pis y'ara un pichet d'soupe offert par l'majon.
Ch'est fini l'timps d'ù qui avot pleins d'cadeaux sous l'sapin pour les z'afants de la part des grinds parints et pis des parints et pis du comité d'intreprisse... cha qui est bien ch'est qu'les grinds afants y comprenent. In n'peut pos tout faire: l'permis d'carette pour la tiote, des éclairaches ed vélo...
Pour marquer l'coup, quelques bougies, des mindarines, du pain d'épiche fait à l'majon et je n'sais nin cor cha qu'y vont faire pour réveillon mais au moins in ara nin du mau à l'tiête et au vinte...
Revenir en haut Aller en bas
Roger

Roger

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 17/12/2009
Messages : 1281
Localisation Henin Beaumont

Cha ne vous sort nin par les trous de nez la Noël? Empty
MessageSujet: Re: Cha ne vous sort nin par les trous de nez la Noël? Cha ne vous sort nin par les trous de nez la Noël? I_icon_minitimeLun 19 Déc 2011 - 22:51

Ah!!! Mérilou nous fait des essayaches?
Revenir en haut Aller en bas
http://www.videochti.fr
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Cha ne vous sort nin par les trous de nez la Noël? Empty
MessageSujet: Re: Cha ne vous sort nin par les trous de nez la Noël? Cha ne vous sort nin par les trous de nez la Noël? I_icon_minitimeLun 19 Déc 2011 - 22:59

Ben ouais, quo qu'ch'est que t'as berdouillé Mérilou?

Infin, si que tous les grincheux is étottent comme nousautes, hein, cha serot suportape énon?

Ch'est vrai quo, in dit toudis que je dis, mais si que je dis ch'est qu'i faut le dire énon? Quo que vous in dites?
Revenir en haut Aller en bas
camanette

camanette

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 611
Localisation chef lieu du pas de calais

Cha ne vous sort nin par les trous de nez la Noël? Empty
MessageSujet: Re: Cha ne vous sort nin par les trous de nez la Noël? Cha ne vous sort nin par les trous de nez la Noël? I_icon_minitimeMar 20 Déc 2011 - 8:20

bonjour tertous



arviendus d'Alsace....j'n'ai pon pu appeller Batisse pou qu'y m'donne sin numéro d'téléphone.

min tiot pouchin, y nn'avot plein ses yux....pis mi plein mes bottes!

que monte seigneur!!

ceci dit, ché vrai qu'ch'est biau.J'avos jamais été et j'n'ai pon argretté.

Riquewhir; kaisersberg; colmar.....ché ch'ti d'Kaisersberg qu'j'ai préféré....ché marchands ché les meumes;mais y a pusse d'espace pou s'prom'ner; pis ché eune belle architecture.

j'm'in r'và d'main amon de m'file du sud pou la Noêl qu'in va faire in avinche o bin in r'tard,in n'sait pon cor, all fait comme Mérilou; l'24 pis l'25 all s'in va aveuc s'tiote boîte in plastique à n'hopital qu'all arat l'timps d'ouvrir...o bin pon!!
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

Cha ne vous sort nin par les trous de nez la Noël? Empty
MessageSujet: Re: Cha ne vous sort nin par les trous de nez la Noël? Cha ne vous sort nin par les trous de nez la Noël? I_icon_minitimeMar 20 Déc 2011 - 9:39

batisse a écrit:

Ch'est vrai quo, in dit toudis que je dis, mais si que je dis ch'est qu'i faut le dire énon? Quo que vous in dites?

Mi j'dis que ch'est chti qui dit, qui est Wink
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

Cha ne vous sort nin par les trous de nez la Noël? Empty
MessageSujet: Re: Cha ne vous sort nin par les trous de nez la Noël? Cha ne vous sort nin par les trous de nez la Noël? I_icon_minitimeMar 20 Déc 2011 - 16:15

Very Happy In dirot du Coluche ! ! ! .
Revenir en haut Aller en bas
Mérilou

Mérilou

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 12/01/2010
Messages : 737
Localisation Touraine

Cha ne vous sort nin par les trous de nez la Noël? Empty
MessageSujet: Re: Cha ne vous sort nin par les trous de nez la Noël? Cha ne vous sort nin par les trous de nez la Noël? I_icon_minitimeMar 20 Déc 2011 - 18:09

j'ai trouvé cha qu'j'ai berdouillé aveuc mes messaches... au lieu de buquer chu '' éditer'' pour corriger mes fautes, j'ai buqué chu '' citer'' Cité cité cité Si t'étais vnu t'aros mingé d'l'indouille comme t'es nin vnu, elle est restée pindue... promis j'ai nin m'prone!
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Cha ne vous sort nin par les trous de nez la Noël? Empty
MessageSujet: Re: Cha ne vous sort nin par les trous de nez la Noël? Cha ne vous sort nin par les trous de nez la Noël? I_icon_minitimeMar 20 Déc 2011 - 19:37

Euh... ichi aussi je chus in cinémascope.

Ch'coup-là ch'est eune photo de l'cheftaine qu'elle est énorme. Pourtint avint (avint quo?) cha ne le faijot nin.

Ch'est bizarre ch't'affaire...

Cha fait cha que chez mi ou quo?
Revenir en haut Aller en bas
Mérilou

Mérilou

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 12/01/2010
Messages : 737
Localisation Touraine

Cha ne vous sort nin par les trous de nez la Noël? Empty
MessageSujet: Re: Cha ne vous sort nin par les trous de nez la Noël? Cha ne vous sort nin par les trous de nez la Noël? I_icon_minitimeMar 20 Déc 2011 - 19:55

Mi aussi j'sus in panorama: quo qu'ch'est que c'berdouillache ? jespère que ch'est nin de m'faute...
Revenir en haut Aller en bas
Mérilou

Mérilou

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 12/01/2010
Messages : 737
Localisation Touraine

Cha ne vous sort nin par les trous de nez la Noël? Empty
MessageSujet: Re: Cha ne vous sort nin par les trous de nez la Noël? Cha ne vous sort nin par les trous de nez la Noël? I_icon_minitimeMar 20 Déc 2011 - 19:56

ha bin à ch t'heure cha remarche comme y faut. Merci les chefs!
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Cha ne vous sort nin par les trous de nez la Noël? Empty
MessageSujet: Re: Cha ne vous sort nin par les trous de nez la Noël? Cha ne vous sort nin par les trous de nez la Noël? I_icon_minitimeMar 20 Déc 2011 - 20:01

Cha marche chu cheule page-ichi, mais si te vas à l'page 1, berdaf, te
vlà in cinémascope.

Avec min site de moto, tout va bin...

Quo qu'ch'est que t'as berdouillé mérilou? T'es surte que ch'est nin de t'faute?

Je l'imagine bin avec ses deux mains armontées et s'tiête in avint....
Revenir en haut Aller en bas
Contenu sponsorisé




Cha ne vous sort nin par les trous de nez la Noël? Empty
MessageSujet: Re: Cha ne vous sort nin par les trous de nez la Noël? Cha ne vous sort nin par les trous de nez la Noël? I_icon_minitime

Revenir en haut Aller en bas
 

Cha ne vous sort nin par les trous de nez la Noël?

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 

 Sujets similaires

-
» Noêl arrife!!!
» décorations de noel
» Cha sint Noël !
» Petit Papa Noël .....
» L'baudet d'Noel
Page 1 sur 1

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
acoute-ichi :: Pour bien commencer la journée :: Ch'est histoire d'dire-