acoute-ichi
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

acoute-ichi


 
AccueilRechercherDernières imagesglossaireLa charteConnexionS'enregistrer
Statistiques
Nous avons 403 membres enregistrés
L'utilisateur enregistré le plus récent est Skylinfracmi

Nos membres ont posté un total de 33442 messages dans 2296 sujets
Le livre d’or
Quanque qu'in avot pas l'télévision - Page 2 B97c1158078301a556ed53b41d29228cb3af00f5
N'hésitez pas à signer notre livre d'or
Partenaires
Devenez partenaire de ce forum en nous envoyant votre bannière ou logo.

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

compteur
RADIOS

Fichier hébergé par Archive-Host.com

-39%
Le deal à ne pas rater :
Ordinateur portable ASUS Chromebook Vibe CX34 Flip
399 € 649 €
Voir le deal

Partagez | 
 

 Quanque qu'in avot pas l'télévision

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
Aller à la page : Précédent  1, 2
AuteurMessage
pépéPéBé



Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646

Quanque qu'in avot pas l'télévision - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Quanque qu'in avot pas l'télévision Quanque qu'in avot pas l'télévision - Page 2 I_icon_minitimeJeu 10 Nov 2011 - 11:02

Very Happy . Cha armonte loin, ch'étot du timps d' Jaboune, Jean Nohain, et si j' me trompe pas dins " 36 Chandelles" Very Happy
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Quanque qu'in avot pas l'télévision - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Quanque qu'in avot pas l'télévision Quanque qu'in avot pas l'télévision - Page 2 I_icon_minitimeJeu 10 Nov 2011 - 12:40

N'impêche qu'à ch't'époque in faijot des économies. L'présintatrice elle avot gardé s'rope de tchand qu'elle allot au catéchisse.... ch'étot de l'qualité!

Ch'étot bin avint les années mimijupes cha énon?
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

Quanque qu'in avot pas l'télévision - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Quanque qu'in avot pas l'télévision Quanque qu'in avot pas l'télévision - Page 2 I_icon_minitimeJeu 10 Nov 2011 - 14:55

Very Happy T' as tout comprind Batisse.

Quanque qu'in avot pas l'télévision - Page 2 Mini_602063220pxAR1970

Ch' étot un virtose d' harmonica. Ch' est dins les années 50 qui a passé dins l' émission d' Jaboune Jean Nohain. " 36 chandelles". Ch' étot eune émission qu' in arot pas voulu minquer pour in impire. Jé m' rappelle qu' j' ai l' ai vu in direct.
. Tout l' monte n' avot pas l' télévision à ch' époque la.

.
Smile
Revenir en haut Aller en bas
flersois

flersois

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 27/11/2010
Messages : 1886
Localisation Belgique

Quanque qu'in avot pas l'télévision - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Quanque qu'in avot pas l'télévision Quanque qu'in avot pas l'télévision - Page 2 I_icon_minitimeJeu 10 Nov 2011 - 20:31

tiote bellotte a écrit:
Sylvain, Sylvette... j'avos querre leu' avintures ! pis l'série des Martine bin sur, i avot vraimint d'jolis dessins dins Martine.
J'in ai racaté i a pas longtimps des Martine pou mes tiots que j'garde et cha plait toudis autint aux nouvielles générations, Ouf !

Te montres s'ti là aussi aux tiots...
J'aime bin l'regard du p'tit chien !Quanque qu'in avot pas l'télévision - Page 2 ZBew22VZ6W
Revenir en haut Aller en bas
la clo



Sexe : Féminin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 647
Localisation Brive la Gaillarde

Quanque qu'in avot pas l'télévision - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Quanque qu'in avot pas l'télévision Quanque qu'in avot pas l'télévision - Page 2 I_icon_minitimeVen 11 Nov 2011 - 6:41

quanque j'étos adolescente ch'étot Salut les Copains avec Daniel Pilipacchi. Rien que l'générique cha mettot dins l'ambiance.
Min père i comprenot pas qu'in pouvot avoir querre eune musique d'sauvache comme i disot.
Vlà chi l'musique qu'in intind toudis dins ches thés dansants d'ailleurs
https://www.youtube.com/watch?v=GcFPlNzy8vM

pis chelle lale

https://www.youtube.com/watch?v=riJwUhdLVE4


Dernière édition par la clo le Ven 11 Nov 2011 - 10:27, édité 2 fois
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

Quanque qu'in avot pas l'télévision - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Quanque qu'in avot pas l'télévision Quanque qu'in avot pas l'télévision - Page 2 I_icon_minitimeVen 11 Nov 2011 - 8:16

Very Happy Min père qui juot du piston, i dijot:"Ch' est de l' musique esquintée".( Quand qu' i juot dins l' maison, ch'tien i faijot l' leu ! ! ! ! )

Very Happy Mi j' dis cha j' dis rin j' subis ! ! !

I n' in faut pour tous les goûts , ach't'heure i n' a même pus d' musique ch' est des "machines à bruits"....à fond la caisse, bravo pour les tympans ! ! !

Sad Shocked .mais Cool
Revenir en haut Aller en bas
flersois

flersois

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 27/11/2010
Messages : 1886
Localisation Belgique

Quanque qu'in avot pas l'télévision - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Quanque qu'in avot pas l'télévision Quanque qu'in avot pas l'télévision - Page 2 I_icon_minitimeVen 11 Nov 2011 - 11:03

J'ai nin oulbié qu'in d'vot nin broncher l'dimanche midi pendant les Chansonniers à la radio..
http://fr.wikipedia.org/wiki/Le_Grenier_de_Montmartre
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

Quanque qu'in avot pas l'télévision - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Quanque qu'in avot pas l'télévision Quanque qu'in avot pas l'télévision - Page 2 I_icon_minitimeVen 11 Nov 2011 - 11:19

Jé m' rappelle in particulier de: Grello,Robert Rocca, et surtout de Pierre jean Vaillard... Du qu'i est ch'timps la ! ! ! Sad Very Happy
Revenir en haut Aller en bas
Invité
Invité



Quanque qu'in avot pas l'télévision - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Quanque qu'in avot pas l'télévision Quanque qu'in avot pas l'télévision - Page 2 I_icon_minitimeVen 11 Nov 2011 - 12:02

j'aimos bien ch'est les dossiers de l'écran avec armand jammot,chétot instructif, surtout après ech film!!
Revenir en haut Aller en bas
flersois

flersois

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 27/11/2010
Messages : 1886
Localisation Belgique

Quanque qu'in avot pas l'télévision - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Quanque qu'in avot pas l'télévision Quanque qu'in avot pas l'télévision - Page 2 I_icon_minitimeVen 11 Nov 2011 - 13:21

pépéPéBé a écrit:
Jé m' rappelle in particulier de: Grello,Robert Rocca, et surtout de Pierre jean Vaillard... Du qu'i est ch'timps la ! ! ! Sad Very Happy

Plus tard il les a vus dins: La boite à sel à la télé....De c't"époque là il reste quelques Pierre... Pierre Tchenia, Pierre Bellemare, et not PépéPéBé
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

Quanque qu'in avot pas l'télévision - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Quanque qu'in avot pas l'télévision Quanque qu'in avot pas l'télévision - Page 2 I_icon_minitimeVen 11 Nov 2011 - 15:40

Armarque, j' aros pu raconter des histoires d' Cafougnette ! ! ! Cha arot pu faire marrer tout l' monte.

Very Happy
Revenir en haut Aller en bas
Invité
Invité



Quanque qu'in avot pas l'télévision - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Quanque qu'in avot pas l'télévision Quanque qu'in avot pas l'télévision - Page 2 I_icon_minitimeVen 11 Nov 2011 - 19:32

j'aimos mius el radio ,slc salut les cpains ,radio pirates et au soir,les routiers sont sympas avec max ménier!!
Revenir en haut Aller en bas
flersois

flersois

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 27/11/2010
Messages : 1886
Localisation Belgique

Quanque qu'in avot pas l'télévision - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Quanque qu'in avot pas l'télévision Quanque qu'in avot pas l'télévision - Page 2 I_icon_minitimeVen 11 Nov 2011 - 23:53

pépéPéBé a écrit:
Armarque, j' aros pu raconter des histoires d' Cafougnette ! ! ! Cha arot pu faire marrer tout l' monte.

Very Happy

V'là ène paire d'noms qui vont d'femmes qui nous faisaient bin rigoler.
Jacqueline Maillan, Anne-Marie Carrière, Françoise Dorin, Dora Doll, Micheline Dax...
Revenir en haut Aller en bas
flersois

flersois

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 27/11/2010
Messages : 1886
Localisation Belgique

Quanque qu'in avot pas l'télévision - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Quanque qu'in avot pas l'télévision Quanque qu'in avot pas l'télévision - Page 2 I_icon_minitimeSam 12 Nov 2011 - 17:56

Et quanque qu'in avot pas l'télvision, in écoutot aussi Line Dariel et Simons...sur Radio Lille...
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

Quanque qu'in avot pas l'télévision - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Quanque qu'in avot pas l'télévision Quanque qu'in avot pas l'télévision - Page 2 I_icon_minitimeSam 12 Nov 2011 - 18:11

Ouais mi j'les écoutos dins m' tente aveuc min posse à galène in camping à Biache et Brunémont. chétot avant 1948 déja ? ? ?
Revenir en haut Aller en bas
flersois

flersois

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 27/11/2010
Messages : 1886
Localisation Belgique

Quanque qu'in avot pas l'télévision - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Quanque qu'in avot pas l'télévision Quanque qu'in avot pas l'télévision - Page 2 I_icon_minitimeDim 13 Nov 2011 - 16:24

Line Dariel et Simons i avottent tous les deux des parints belges....
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Quanque qu'in avot pas l'télévision - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Quanque qu'in avot pas l'télévision Quanque qu'in avot pas l'télévision - Page 2 I_icon_minitimeDim 13 Nov 2011 - 16:59

Is étottent bin quind même énon?

Ch'est pour de rire hein!
Revenir en haut Aller en bas
flersois

flersois

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 27/11/2010
Messages : 1886
Localisation Belgique

Quanque qu'in avot pas l'télévision - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Quanque qu'in avot pas l'télévision Quanque qu'in avot pas l'télévision - Page 2 I_icon_minitimeDim 13 Nov 2011 - 18:15

batisse a écrit:
Is étottent bin quind même énon?

Ch'est pour de rire hein!

J'in conno d'z'autes qui ont des parints belches...Et qui sont plus ou moins bins...

Matante elle a v'nu vir mais elle a rin dit..
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Quanque qu'in avot pas l'télévision - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Quanque qu'in avot pas l'télévision Quanque qu'in avot pas l'télévision - Page 2 I_icon_minitimeDim 13 Nov 2011 - 18:47

Ch'est du grind chef à pleumes que te parles ainsi? Méfie-te. Je ne l'ai jamais vu colère, mais cha dot être eune séquo...

Si matante elle t'a dit qu'elle avot des parints flaminds, elle t'a raconté des craques garchon. Elle a eu des parints 59 des deux côtés. Quo que te peux rêver de mieux?

Ou alors elle n'a nin les mêmes parints que mi, mais cha m'étonnerot quind même un tiot peu te vos!

Te ne seros nin un tiot peu in train de cachi à me contrarier tisaute?
Revenir en haut Aller en bas
flersois

flersois

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 27/11/2010
Messages : 1886
Localisation Belgique

Quanque qu'in avot pas l'télévision - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Quanque qu'in avot pas l'télévision Quanque qu'in avot pas l'télévision - Page 2 I_icon_minitimeDim 13 Nov 2011 - 19:00

Et dire qu'i'a des 59 qui ont- ou- qui vont émigrer dins l'62...Quo qu't'in pinses...

Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Quanque qu'in avot pas l'télévision - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Quanque qu'in avot pas l'télévision Quanque qu'in avot pas l'télévision - Page 2 I_icon_minitimeDim 13 Nov 2011 - 19:27

Cha me pose un cas de conschiinche...

Mais je vas lutter pour que cha ne s'armarque nin de trop.

Déjà, avec les nouvielles plaques des autos, je me deminte si que pour s'installer dins le 62 ch'est raisonnape de rester avec eune plaque d'ùche que ch'est écrit 59.

Quo que t'in pinses?

Tcheu numéro qui poserot le moins de problèmes? Mi je pinse au 08 ou alors carrémint un 2A ou 2B cha aiderot à avoir la paix. Peut-être aussi 9cube. J'in sais rin. A t'mote?
Revenir en haut Aller en bas
flersois

flersois

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 27/11/2010
Messages : 1886
Localisation Belgique

Quanque qu'in avot pas l'télévision - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Quanque qu'in avot pas l'télévision Quanque qu'in avot pas l'télévision - Page 2 I_icon_minitimeDim 13 Nov 2011 - 19:58

Citation :
Quo que t'in pinses?
J'in pinse rin du tout, mi j'ai l'même plaque depuis 1966, in sait pu lire les chiffres et les lettres, cha vaut mieux...sur m'mob, j'ai 59 sur m'plaque...
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Quanque qu'in avot pas l'télévision - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Quanque qu'in avot pas l'télévision Quanque qu'in avot pas l'télévision - Page 2 I_icon_minitimeLun 14 Nov 2011 - 8:01

flersois a écrit:
...sur m'mob, j'ai 59 sur m'plaque...

T'as mis un numéro belge chu eune plaque française?

Te ne seros nin un tiot peu filou tisaute?
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

Quanque qu'in avot pas l'télévision - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Quanque qu'in avot pas l'télévision Quanque qu'in avot pas l'télévision - Page 2 I_icon_minitimeLun 14 Nov 2011 - 8:11

..........Cha dérape...cha dérape...

"Quanque qu'in avot pas l'télévision"

Les viux avotent grandmint d' gosses is n' avotent qu' cha pous s' distraire...
Vous z'avez vu cha, j' ai armis l' sujet d' sur cheule route. Cha dérapot sec ! ! ! !

Quanque qu'in avot pas l'télévision - Page 2 993998 Quanque qu'in avot pas l'télévision - Page 2 880436 Quanque qu'in avot pas l'télévision - Page 2 563562
Revenir en haut Aller en bas
flersois

flersois

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 27/11/2010
Messages : 1886
Localisation Belgique

Quanque qu'in avot pas l'télévision - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Quanque qu'in avot pas l'télévision Quanque qu'in avot pas l'télévision - Page 2 I_icon_minitimeLun 14 Nov 2011 - 8:54

Citation :
"Quanque qu'in avot pas l'télévision"

Les hommes i allottent au café jouer aux cartes, ché ce qu'ils disottent...Et quand ils tentraient très très tard, ch'étot souvint à cause de leur chaîne de vélo qui avot sautée....
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Quanque qu'in avot pas l'télévision - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Quanque qu'in avot pas l'télévision Quanque qu'in avot pas l'télévision - Page 2 I_icon_minitimeSam 19 Nov 2011 - 12:20

Ch'est vrai cha. Les chaines de vélo et les pavés, cha ne fait nin bon ménache!

Infin, ch'étot eune autre époque. Les gins is vivotent miux avec lu paye. Is pouvottent aller au bistrot boire un tiot canon avec lus copains et payer des tournées.

A ch't'heure, te rinte dins un bistrot te deviens maboule à cause des prix. 2 euros un demi nin cher! Cha fait 8 euros le litre et ch'est fait surtout à base d'ieau.... 1.2 roro pour un café. Pour le prix de 4 ou 5 cafés te peux n'd'acater un kilo au boutique!
Revenir en haut Aller en bas
Contenu sponsorisé




Quanque qu'in avot pas l'télévision - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Quanque qu'in avot pas l'télévision Quanque qu'in avot pas l'télévision - Page 2 I_icon_minitime

Revenir en haut Aller en bas
 

Quanque qu'in avot pas l'télévision

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 

 Sujets similaires

-
» Quanque l'cuisinière ale cantot
» Quind in avot des prix à l'école
» I avot du monte!!
» Marie n'avot pus s"pièche dix sous.
» Alle avot un rute tro Marie.
Page 2 sur 2Aller à la page : Précédent  1, 2

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
acoute-ichi :: Notre région, Nos racines :: Nous coins, nous vies-